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Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 608 de 1128 opiniones" "
10 - Excelente
608
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 227 de 1128 opiniones" "
8 - Bueno
227
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 139 de 1128 opiniones" "
6 - Aceptable
139
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 71 de 1128 opiniones" "
4 - Malo
71
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 83 de 1128 opiniones" "
2 - Terrible
83
8.8/10
Limpieza
8.4/10
Servicio y personal
8.4/10
Servicios
8.4/10
Condiciones de la propiedad
8.4/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
PAMELA
Viaje familiar
18 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La atencion
PAMELA
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 19 abr. 2024
Pamela, gracias por reconocer el atento servicio de nuestro equipo en el Royal Sonesta Boston. Apreciamos sus comentarios y esperamos poder darle la bienvenida nuevamente en el futuro.
10/10 Excelente
Ambiorix
Viaje familiar
30 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Ambiorix
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 2 dic. 2023
Ambiorix, it's delightful to know you had a pleasing stay at The Royal Sonesta Boston. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.
10/10 Excelente
Celeste
27 nov. 2023
Celeste
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 17 dic. 2023
Thank you for the fantastic rating, Celeste!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at The Royal Sonesta Boston! We can't wait to see you again soon.
2/10 Terrible
Sthefania
23 nov. 2023
No le gustó: Servicio y personal
Sthefania
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 25 nov. 2023
Sthefania, it seems you didn't have the ideal experience you were hoping for, and we're sorry to hear that. Rest assured, your feedback is essential in our constant endeavor to enhance guest experiences. Thank you for staying with us. We look forward to having another chance to better serve you next time.
6/10 Aceptable
Jose
Viaje en pareja
20 nov. 2023
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Sin necesidad me dieron una habitación para personas impedidas. Para dar acceso a la silla de ruedas, la habitación Tenía un diseño incomodo y muy poco espacio de counter. Muy poco espacio de counter en el baño u en la bañera
Jose
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 22 nov. 2023
José, apreciamos tus comentarios. Parece que hubo elementos en el diseño de la habitación que no cumplían con sus preferencias, particularmente en lo que respecta al espacio de la encimera. Valoramos sus comentarios y nos esforzamos continuamente por mejorar la experiencia de nuestros huéspedes en función de comentarios como el suyo. Esperamos brindarle una habitación más adecuada durante su próxima estadía con nosotros.
10/10 Excelente
YVONNE
Viaje de negocios, Viaje familiar
7 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El personal del horario matutino tiene un excelente servicio en atención al cliente
YVONNE
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 7 sept. 2023
Yvonne, es maravilloso saber que apreciaste el excelente servicio al cliente brindado por los miembros de nuestro equipo matutino en The Royal Sonesta Boston. Nos esforzamos para que la estancia de cada huésped sea tan placentera como la suya. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.
8/10 Bueno
CLAUDIA C
Viaje familiar
17 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
CLAUDIA C
Se hospedó 5 noches en agosto de 2023
Respuesta de Customer Service, el 19 ago. 2023
Thank you for sharing your thoughts with us, Claudia!It's great to see we provided you with such great hospitality. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to The Royal Sonesta Boston.
10/10 Excelente
Iiesha
Viaje en pareja
20 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Beautiful stay & views. The bedding was amazing! However, I did not see on the Expedia ordering process that guest have to pay for day parking.
Iiesha
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Kaley, el 21 jun. 2023
Hi Iiesha, Thank you for taking the time to write your review. We appreciate the 5/5. We will confirm your concern about the parking payment information as well.
10/10 Excelente
Maria
Viaje en grupo
30 may. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente
Maria
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Luis, el 30 may. 2023
Thank you Maria for the 5 out of 5
10/10 Excelente
Leonardo
Viaje familiar
9 abr. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy recomendable para familia
Leonardo
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Luis, el 20 abr. 2023
Leonardo thank you for the 5 out of 5
8/10 Bueno
Alexander, Envigado
Viaje en grupo, Viaje de negocios
10 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
n
Alexander
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Luis, el 21 mar. 2023
Thanks for the rating Alexander!
10/10 Excelente
Wilber
Viaje familiar
23 ene. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Estuvo perfectamente todo bien cuidado el carro
Estuvo perfectamente todo bien cuidado el carro
Wilber
Se hospedó 2 noches en enero de 2023
Respuesta de Luis, el 24 ene. 2023
Gracias Wilber por compartir su experiencia con nosotros, esperamos verle de nuevo cuando los caminos lo devuelvan al área de Boston.
10/10 Excelente
Javier
Viaje familiar
22 oct. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente
Javier
Se hospedó 4 noches en octubre de 2022
Respuesta de Royal Sonesta Hotel Boston, el 17 nov. 2022
We are so happy to hear you had a great stay with us. If you have any additional comments to help us improve, please do not hesitate to contact us. Looking forward to seeing you soon!
10/10 Excelente
Miguel a
6 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bien me gusto
Miguel a
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Luis, el 18 sept. 2022
Miguel, Gracias por compartir sus sentimientos conforme su ultima estadia en el Royal Sonesta Boston. Esperamos volverle a ver pronto!
8/10 Bueno
Astrid
Viaje familiar
6 jul. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Love this hotel and it’s location.
Astrid
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
10/10 Excelente
Luis
27 jun. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Personal amable, nomas que no vieron en el sistema que soy un miembro VIP, no me ascendieron de categoría del cuarto, no me extendieron las 2 horas del check out.
Luis
Se hospedó 1 noche en junio de 2022
10/10 Excelente
Cruz
11 jun. 2022
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Cruz
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
10/10 Excelente
Manuel, Southbridge
Viaje en pareja
11 ene. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
TODO EXCELENTE
Manuel
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Gilma A. , el 13 ene. 2022
Thank you for staying with us & share your positive feedback. We hope to host you on your next trip to Boston.
10/10 Excelente
Maricela
Viaje en pareja
3 ene. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente el establecimiento y el trato, las personas muy amables y atentas
Maricela
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 11 ene. 2022
Thank you for sharing your feedback!
10/10 Excelente
rodolfo
Viaje de negocios, Viaje familiar
4 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Todo bien
rodolfo
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 13 dic. 2021
Thank you for sharing feedback! We will looking forward to welcoming you again.
10/10 Excelente
rodolfo
Viaje en pareja
29 nov. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo bien
rodolfo
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 4 dic. 2021
Thank you for sharing feedback!
10/10 Excelente
Ignacio
Viaje en pareja
2 nov. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy bien ubicado, con muy bonita vista, muy buen servicio
Ignacio
Se hospedó 5 noches en octubre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 5 nov. 2021
Thank you for sharing your feedback!
10/10 Excelente
LIVIA
1 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
LIVIA
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 20 oct. 2021
Thank you for your feedback.
8/10 Bueno
Alejandra
Viaje en pareja
28 sept. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No es para viajes de placer, es para viajes de negocio.
Alejandra
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Royal Sonesta Boston, el 20 oct. 2021
Thank you for your feedback.
8/10 Bueno
Cliente verificado
15 sept. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Sobresalientes servicio y accesibilidad
Hace mucho que no experimentaba una atención por parte de los recepcionistas y mucamas tan amable y eficiente. La cama y almohada súper cómodas. Así como 2 entradas al hotel y la banca exterior para esperar; hotel muy bien planeado. Lo único fue que mi habitación tenía "vista al río" y al ser una de las habitaciones de las orillas se veían más bien las azoteas contiguas y al fondo esquinado el río; aún así muy cómdo y bien en general.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Eduardo, el 25 sept. 2021
Gracias por sus commentarios.
4/10 Malo
ANA
Viaje de negocios, Viaje familiar
26 ago. 2021
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza y servicios
No habia servicio de habitación limpieza, no habia desayuno, ni almuerzo, no habia room service.
ANA
Se hospedó 7 noches en agosto de 2021
Respuesta de Eduardo, el 28 ago. 2021
Ana, la information de estos servicios está listada en nuestro sitio web.
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje en pareja
7 jul. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Es un lugar fabuloso el trato excelente limpio el parking un poco caro accesible a todo lo recomiendo volvería otra vez
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Eduardo, el 7 jul. 2021
Gracias!
8/10 Bueno
Maria v
Viaje familiar
9 may. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Very basic
Maria v
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 9 may. 2024
Maria, we appreciate you visiting The Royal Sonesta Boston and sharing your thoughts. It seems like your stay was satisfying but perhaps lacked some additional comforts and complexities. We're always striving to enhance our guest experience and your feedback will be considered in our continuous journey of improvement. We hope to welcome you again in the future, potentially exceeding your expectations next time.
4/10 Malo
Mario
Viaje en grupo
7 may. 2024
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Property is in a convenient location based on access to the Boston downtown area.
Hotel property - the common areas and rooms show excessive wear and in need of a full refresh. The overall appearance of the hotel was poor. The nightly rate I was charged for my room is definitely not in line with how this hotel presents itself.....4 star price for a 2 star hotel...
This was my second time staying at this location and based on this latest experience I will not go back....
Mario
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 8 may. 2024
Mario, thank you for sharing your recent experience. Your feedback is important. We understand your concerns about the property's aesthetics and pricing alignment. Our team is constantly striving to improve we are currently working on updating our property. We hope you'll reconsider and offer us another chance to impress you in the future.
10/10 Excelente
Robert
5 may. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Robert
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 7 may. 2024
Robert, thank you for taking the time to rate The Royal Sonesta Boston. We're delighted to hear that your stay met your expectations and we look forward to welcoming you back soon for another great experience.
10/10 Excelente
Benjamin
29 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The staff at the counter were wonderful. And the location can't be beat.
Benjamin
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 2 may. 2024
Benjamin, it's wonderful to hear that our team members at the front desk made a positive impact during your visit at The Royal Sonesta Boston. We're delighted you also appreciated our prime location. We look forward to your next stay with us.
8/10 Bueno
Cheila, Providence
29 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Parking was an issue
Cheila
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 29 abr. 2024
Cheila, thank you for choosing The Royal Sonesta Boston for your stay. We regret to hear about the difficulties you experienced related to parking. Rest assured, we continuously aim to improve our services and your feedback will help us do just that. We appreciate your patience and hope to see you again in the future.
8/10 Bueno
Edward
Viaje familiar
29 abr. 2024
The room was spacious.
Parking was pricey.
Edward
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 29 abr. 2024
Edward, it's great to learn that you appreciated the ample space in your room at The Royal Sonesta Boston. As for parking, we understand such expenses might be unexpected. We strive to ensure costs align with the premium service provided. We look forward to your next visit!
10/10 Excelente
Elenitsa
28 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Elenitsa
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 30 abr. 2024
Elenitsa, it's wonderful to hear that you had a top-notch stay at The Royal Sonesta Boston. We truly appreciate your 5-star Expedia rating and look forward to providing another unforgettable visit in the future.
10/10 Excelente
Eric
Viaje familiar
21 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Everything
Eric
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 21 abr. 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating, Eric!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at The Royal Sonesta Boston. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.
10/10 Excelente
Graham
Viaje familiar
20 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Great views over the river. Quiet location with easy access to the city.
Graham
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 20 abr. 2024
Graham, we're thrilled to hear about your enjoyable experience at The Royal Sonesta Boston. Our tranquil setting coupled with the city's convenience truly is a wonderful combination. We hope to see you back soon for more delightful river views.
8/10 Bueno
regena
Viaje familiar
18 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Quiet and beautiful view of the Charles River
regena
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 20 abr. 2024
Regena, it's lovely to hear that you enjoyed the serenity and captivating vistas of the Charles River at The Royal Sonesta Boston. We appreciate you sharing your experience and hope to welcome you back in the future.
8/10 Bueno
Allison
18 abr. 2024
Allison
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 9 may. 2024
Allison, it's wonderful to see your positive rating for The Royal Sonesta Boston. Our team continually strives to ensure memorable stays, and we're grateful for your acknowledgement. We eagerly await your next visit.
10/10 Excelente
Shota
17 abr. 2024
Shota
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 7 may. 2024
Shota, it's fantastic to hear you had a wonderful stay at The Royal Sonesta Boston. We truly appreciate your high rating on Expedia and hope to welcome you back in the near future for another outstanding experience.
10/10 Excelente
Emery, Kelowna
17 abr. 2024
Emery
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 18 abr. 2024
Emery, a heartfelt thank you for your stellar rating of The Royal Sonesta Boston. It's a pleasure to know that your experience with us was a great one. We're looking forward to serving you again on your future visits.
6/10 Aceptable
Daniel
16 abr. 2024
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Stayed before and was great. This time was shoved into an awkwardly shaped room right next to the elevator that you could hear night and day. The lights worked randomly.The closet light had a mind of its own going on and off all the time. No way to shut it off or disconnect. The air conditioning was non existent. It ran but only made noise. It did not heat or cool. Thankfully the temperature hovered between 65 and 70 so not needed. Overall. It was a letdown compared to previous stay. May have to consider going elsewhere next time.
Daniel
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 17 abr. 2024
Daniel, we appreciate your return visit and the insightful feedback. It's regrettable to hear your experience was less than optimal this time around due to the room allocation and some technical difficulties. We take your comments seriously and are working on improvements. We hope you may reconsider and give us another opportunity to provide the high-quality experience you had during your initial stay.
10/10 Excelente
Ronald
Viaje familiar
14 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We really enjoyed watching 2 miles to Fenway Park and back each day
Ronald
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 15 abr. 2024
Ronald, it's wonderful to see that you took pleasure in exploring the vicinity - especially the walk to Fenway Park from The Royal Sonesta Boston. We're delighted that our prime location contributed to your enjoyable stay. We hope for the chance to host you again!
10/10 Excelente
Jaime
14 abr. 2024
Le gustó: Limpieza
Jaime
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 15 abr. 2024
Jaime, thank you for your excellent rating of The Royal Sonesta Boston. It's wonderful to hear that your stay met and perhaps exceeded your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
8/10 Bueno
Lisa
14 abr. 2024
Good
Lisa
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 20 abr. 2024
Lisa, it's great to hear you enjoyed your visit at The Royal Sonesta Boston! We hope we'll have the chance to welcome you back again. Thank you for choosing us for your stay.
10/10 Excelente
Christopher
Viaje en pareja
14 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very modern Very clean
Christopher
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 14 abr. 2024
Thanks for sharing this perfect rating, Christopher!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at The Royal Sonesta Boston! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!
10/10 Excelente
Matthew
14 abr. 2024
Matthew
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 5 may. 2024
Thank you for taking the time to leave this wonderful rating, Matthew! We hope to see you again soon at The Royal Sonesta Boston so we can share yet another amazing experience!
8/10 Bueno
Austin
11 abr. 2024
Austin
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 2 may. 2024
Austin, it's wonderful to see you had a satisfying stay at The Royal Sonesta Boston. Our team hopes to welcome you back soon for an even more delightful experience!
8/10 Bueno
Sasha
Viaje en grupo
10 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Clean and calm hotel located on the other side of the bridge.
Sasha
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 12 abr. 2024
Sasha, we're delighted to hear how much you enjoyed the tranquility and neatness of The Royal Sonesta Boston. Its location certainly provides a serene break away from the bustling city. We appreciate your constructive remarks and look forward to welcoming you back on future visits.
10/10 Excelente
Catherine
Viaje en pareja
9 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bon emplacement bon service, accès facile nous allons y retourner sans doutes
Catherine
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 10 abr. 2024
Catherine, it's wonderful to read about your positive experience at The Royal Sonesta Boston. We're delighted that our excellent location, quality service, and easy access made your stay enjoyable. Your words motivate us to keep delivering exceptional experiences. We look forward to welcoming you back in the near future. Safe travels till then.
2/10 Terrible
Nathan
9 abr. 2024
Nathan
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 30 abr. 2024
Nathan, it's disheartening to note your low score following your recent visit. We wish there had been more specific information that could help us understand where improvements could be made. Feedback is crucial to us and we would appreciate more insights through direct communication. Thank you.