Exterior

Opiniones de De Luxe Hotel

3 out of 5
De Luxe Hotel
Captain Vicente Roa St, Cagayan de Oro, Northern Mindanao

Opiniones

7.0

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 6 de 30 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 10 de 30 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 7 de 30 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 5 de 30 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 2 de 30 opiniones" "

7.0/10

Limpieza

6.8/10

Servicio y personal

5.4/10

Servicios

6.4/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Randolph

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

8/10 Bueno

Randolph

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023

4/10 Malo

Shayne

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

10/10 Excelente

Jonalyn

Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

8/10 Bueno

Randolph

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023

10/10 Excelente

Randolph

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Fantastic
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

6/10 Aceptable

Mitchell

Viaje familiar
No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The room has no window.
Se hospedó 2 noches en junio de 2022

10/10 Excelente

Nitin

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

4/10 Malo

Gretch, Singapore

Viaje de negocios, Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No hot shower , no bottle water Provided in the room, Staff are not helpful.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

8/10 Bueno

Jill

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

6/10 Aceptable

Chris

No le gustó: Limpieza y servicio y personal
not for everyone
a small stain on a bedsheet which was probably there before,made the receptionist charge me circa the price of one more night. also i had rat sized cockroaches in my shower. ice cold shower. tv doesnt work.bad wifi.good breakfast
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 4 noches en octubre de 2019

8/10 Bueno

Anders

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 14 noches en julio de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en julio de 2019

8/10 Bueno

Erwin Norgen

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
シャワーの蛇口が3つあり、お湯の出し方がわからなかった
Se hospedó 3 noches en junio de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Not like, the very limited parking area
Se hospedó 3 noches en junio de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
I hadn't higher expectations for that price! Absolut okay!
Se hospedó 18 noches en mayo de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

De Luxe is ok.
The service was okay but not comparable to 5 star-rated hotels amd the rate is reasonably priced.
Se hospedó 2 noches en abril de 2019

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje en pareja
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Hotel over all ok, nr 1. no hot water at all the time, 2. problem order food from restaurant during Christmas and New Year, (close early or not open at all ) 3. the worst part rats in room after complains thy install traps in room, 4. Elevator not working most of the time
Se hospedó 17 noches en diciembre de 2018

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Accessible and near to everything like foods and other places.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2018
Respuesta de Marjorie, el 9 nov. 2018
Thank you for staying with us!

10/10 Excelente

DRE, New York City

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
A nice hotel around a lot of stores and not to far from the malls and I would recommend them to everyone !!!
Se hospedó 6 noches en julio de 2018
Respuesta de Marjorie, el 4 ago. 2018
Thank you for staying with us. We hope to see you again soon!

8/10 Bueno

JEANETTE

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
It was a good stay. Clean room.
Se hospedó 3 noches en junio de 2018
Respuesta de Marjorie, el 4 ago. 2018
We are glad you were satisfied with your stay. We hope to see you again soon!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
nice hotel... food is good..
hotel is clean..we were surpirsed with their food servings for a cheaper price its already more tyan enough... staff so far were okay.. accomodating.I recommend this hotel..
Se hospedó 1 noche en mayo de 2018
Respuesta de Marjorie, el 2 jun. 2018
Thank you very much! We are glad you enjoyed your stay here at our hotel!

4/10 Malo

ic, philippines

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Not nice
Humid.. the aircondition is not functioning well. The room was not cleaned. When we came back in the evening on our second day, the room was still the same. Cleaning was not done, though was informed the front desk. There's a mice roaming around the corner of the room. Lastly, the room is not sound proof. At 10pm we can still hear noises coming from the other rooms, lika dragging of charirs, children running and banging of doors. On the positive side, the location is good.
Se hospedó 2 noches en abril de 2018
Respuesta de Marjorie, el 14 abr. 2018
We apologize for the inconveniences you have experienced during your stay. We will address these directly.

4/10 Malo

Chris, Green Bay Wi

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
One night
Just one night all that was needed. I’m used to a motel with hot water and water you can drink.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2018
Respuesta de Marjorie, el 4 abr. 2018
Thank you for your feedback, Chris. I am sorry to say that water form our taps are not potable.But we do provide complimentary water bottles for guests. I am not sure if you meant hot drinking water or hot shower in your comment. But we are looking into the heater in the room you stayed in. Do let us know if you were not given a complimentary water bottle during check-in. We shall look into that as well.

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
They couldn’t find my reservation want to charge m
They try to charge me twice they were very unhelpful when I want to find something to be delivered to the room I thought the front desk clerk was rude would not recommend this to anybody
Se hospedó 1 noche en marzo de 2018
Respuesta de Marjorie, el 7 mar. 2018
Thank you for your feedback. We will investigate on this matter immediately. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay.

4/10 Malo

Jennalyn

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bad, bad and old
The hotel's location is an overcrowded area. Parking lot is an unkept & unpaved space through a narrow alley--insufficient spaces for guests. Room has no fridge, has extremely weak A/C unit. Mosquitoes are temporary roommates. Understaffed facility. Customer service representative is uninterested. Lobby is noisy. I would not recommend this hotel to anyone.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2017
Respuesta de Marjorie, el 10 ene. 2018
I am sorry you were not comfortable with your stay. We are always looking for ways to improve our services. I have taken note of all your comments. Thank you for letting us know.

10/10 Excelente

andres, philippines

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Walk in booking seems better
Why no free breakfast / Why an inferior room was provided / Why front desk do not know who will issue official receipt /
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2017
Respuesta de Marjorie, el 5 ene. 2018
Thank you for reaching out to us. We are aware of the inconsistencies in our rates, and I apologize for the inconvenience. As of January 1, 2018, we have changed the rates so that guests will have the option to book rooms with breakfast, and rooms without breakfast. Rates will be the same as walk-in rates. As for the official receipt, Expedia will issue your receipt, or the website where you booked the room. All payments go through Expedia, and so we as the hotel, do not receive any money. I truly apologize that this was not explained to you properly. Whichever room type you booked should be the room given to you. I will personally look into this matter. Thank you for letting us know.