Detalle exterior

Opiniones de Grand Mogador City Center - Casablanca

5 out of 5
Grand Mogador City Center - Casablanca
Avenue Pasteur, Casablanca

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 123 de 297 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 97 de 297 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 37 de 297 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 16 de 297 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 24 de 297 opiniones" "

8.8/10

Limpieza

7.8/10

Servicio y personal

8.6/10

Servicios

8.4/10

Condiciones de la propiedad

7.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Natalia

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de SAAD - GUEST RELATIONS - , el 8 feb. 2024
We first want to thank you for sharing your feedback about your stay at Grand Mogador Casablanca. It is with sadness that we learn of the inconvenience you experienced during that stay. Your comment is being taken into consideration, and we assure you that we will discuss them with the relevant departments, promising an improved service during your next stay.

8/10 Bueno

YASSER

Se hospedó 3 noches en mayo de 2023

10/10 Excelente

Sanae

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en abril de 2019
Respuesta de General Manager, el 7 may. 2019
Dear valued guest, We thank you for choosing our hotel as a destination for your stay. It is with great pleasure that we receive your compliments. Also, we will not fail to share them with our entire team. Because your satisfaction is our greatest reward. Looking forward to welcoming you back to the Grand Mogador casablanca Hotel, we ask you to believe Mrs, in the expression of our best feelings. Regards, General Management MOGADOR Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en marzo de 2019

10/10 Excelente

Ángel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2018

4/10 Malo

Cliente verificado

Le gustó: Condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Caro todas las comidas y disajono y la libisa fatal
Se hospedó 3 noches en abril de 2018
Respuesta de Guest Relation, el 17 may. 2018
Estimado huesped, En nombre del personal del Grand Mogador , Gracias por elegir nuestro hotel por su estancia en Casablanca . Estamos alegres de dar la bienvenida a usted atras. Gracias por su tiempo y revision . Saludos cordiales, Guest Relation

6/10 Aceptable

ASIER

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Respuesta de Guest Relation, el 3 abr. 2018
Thanks for choosing ou Hotel Grand Mogador . We Thank for sharing your experience with us . Looking forward to welcoming you back in our hotel in the near Future. Best Regards, Guest Relation

8/10 Bueno

Sergio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great Hotel
Really great Breakfast and good restaurant. Helpfull people and really big and clean rooms.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2018
Respuesta de Guest Relation, el 5 abr. 2018
Dear Mr Sergio, We would like to thank you for taking the time to share with us your experience . we are glad to know that you enjoyed your stay with us and the fact that you appreciate the attention that we give to our customers. Greeting to all our team for their contribution for the guests satisfaction. looking forward to welcoming you back in our hotel . Best Regards, Guest Relation

8/10 Bueno

Emilio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en febrero de 2018
Respuesta de Guest Relation, el 6 abr. 2018
Dear Guest , We thank you for taking the time to share with us your experience. Looking forward to welcoming you back. Best Regards, Guest Relation

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en enero de 2018

8/10 Bueno

Lucía

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Mostrador del HOTEL
A la llegada al hotel y hacer registro el empleado tomó mi pasaporte, para anotar datos. Se retiró a un ambiente contiguo, se llevó mi pasaporte.. Tardó unos largos minutos. Y ahí RECLAMÉ. No me gustó, cuido mucho ese detalle, que alguien tome mis documentos sin estar a mi vista. Nadie DEBE llevar nuestros pasaportes a ningún otro lugar que no sea DELANTE DE NOSOTROS. Decía que tenía que hacer fotocopia, le dije que pusiera la máquina delante del mostrador. DESCONFIANZA, que tomen mi pasaporte y lo lleven fuera de mi vista. Y lo devolvieron recién cuando yo les reclamé.

10/10 Excelente

Jean-Francois

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bon Hôtel some toute
Se hospedó 10 noches en febrero de 2024
Respuesta de SAAD - GUEST RELATIONS - , el 3 mar. 2024
Cher Jean-François,Tout d'abord nous vous remercions d'avoir pris le temps et partager votre avis sur notre établissement. Nous sommes ravis que vous avez apprécié notre hôtel et le service reçu lors de votre séjour.Dans le plaisir de vous accueillir encore une fois au Grand Mogador Casablanca.Bien Cordialement,

10/10 Excelente

Fiorella

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
There was no area to socialize with other guests for coffee etc. It was centrally located
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de GUEST RELATIONS , el 8 feb. 2024
We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Grand Mogador Casablanca, we always strive to exceed guests expectations and your comments will help our teams reaching that goal.

8/10 Bueno

Sandra

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The room was nice, big, and comfortable. The breakfast is not that great.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de SAAD - GUEST RELATIONS - , el 8 feb. 2024
We have taken good note of your remarks regarding the room you had during your stay, also your comment concerning the breakfast, we will do our utmost to improve on this aspect of our services. Looking forward having you again.

10/10 Excelente

Zixuan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de SAAD - GUEST RELATIONS - , el 8 feb. 2024
Thank you for the feedback regarding our service. Looking forward having you again.

8/10 Bueno

masae

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de SAAD - GUEST RELATIONS - , el 9 feb. 2024
Thank you for the feedback regarding regarding our services at Grand Mogador Casablanca.Looking forward having you again.

10/10 Excelente

KHALID

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de SAAD - GUEST RELATIONS - , el 8 feb. 2024
Thank you for the feedback regarding our service at Grand Mogador Casablanca. Looking forward having you again.

8/10 Bueno

KHALID

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
My second home
Always a pleasure to stay in the Grand Mogador.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

10/10 Excelente

MYKOLA

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

raad

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

10/10 Excelente

Abraham

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excellent customer service, big size rooms and very good food at the restaurant. The fitness center is fully equipped and have a very helpful full time trainer
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023

4/10 Malo

Abdullah

No le gustó: Servicio y personal
The worst employees in Moroccan hotels
nice room bad bed, bad check in bad check out. the want to charge me for check out at 1:35 PM
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

Khalid

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The place to be in Casablanca
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

10/10 Excelente

AHMED

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
De l'excellence pure.
Merveilleux hotel dans tout point de vue.
Se hospedó 3 noches en julio de 2023

10/10 Excelente

elhousni

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2023

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
AVOID.
1* Awful Hotel in Every Aspect. They won't ever reply to you or help with any queries. AVOID
Se hospedó 4 noches en mayo de 2023

6/10 Aceptable

Christian

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

2/10 Terrible

Adel

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Horrible service!
Hotel was nice paid for the Grand Hotel and got a room in the Marina next door Room was not bad except for the bloody sheets! Requested a wake up call for 09:00 am but was surprised to get a 06:00 am. The night auditor (Hassan?) refused to admit any wrong doing and insisted we asked for a 0600 wake-up call. When asked to speak to a Manager at checkout I was told he was in a meeting!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023

8/10 Bueno

Wael

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This second stay of 2 nights has some problems such as air conditioning that never worked properly & the internet connection was poor. While the first stay of 3 nights did not have these issues.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023

6/10 Aceptable

Amir

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
It was a non alcohol hotel, which was a little disappointing.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023

10/10 Excelente

Wael

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
The stay was excellent. The staff were great
Se hospedó 3 noches en marzo de 2023

8/10 Bueno

MIN, Tomball

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Staff is not friendly and not professional
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023

4/10 Malo

Chaib

Se hospedó 1 noche en febrero de 2023

10/10 Excelente

ALDO

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

10/10 Excelente

ALDO

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice place
Se hospedó 2 noches en enero de 2023

10/10 Excelente

JONATHAN, Marshall

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022

10/10 Excelente

ILAN

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de GM, el 5 dic. 2022
Dear Valued Guest,Thank you very much for your kind review.We are delighted that you had a great experience with us. We will certainly share your comments with the team who would be happy to receive such positive feedback.It has been a pleasure having you as our distinguished guest and we look forward to your next visit.Warm regards,General Manager of Mogador Marina Hotel& Grand Mogador Casablanca Hotel

2/10 Terrible

Mekideche

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de GM, el 26 sept. 2022
Dear Valued Guest,We are very happy to hear that your stay at the Grand Mogador Casablanca Hotel lived up to your expectations.All our teams work constantly to make you enjoy a memorable moment.We look forward to seeing you again at the Grand Mogador Casablanca Hotel.Regards, General Manager of Mogador Marina Hotel &Grand Mogador Casablanca Hotel

8/10 Bueno

Camille

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice property
Se hospedó 6 noches en agosto de 2022
Respuesta de GM, el 14 sept. 2022
Dear Valued Guest,We thank you for taking the time to share your experience with us. We are very happy to hear that our staff was up to your expectations. All our teams work constantly to make you enjoy a memorable moment. We would be delighted to welcome you back to the Grand Mogador Casablanca Hotel. Best Regards, General Manager of Mogador Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

10/10 Excelente

Omar

Se hospedó 3 noches en agosto de 2022
Respuesta de GM, el 16 ago. 2022
Dear Valued Guest, Thank you very much for this good rating! We are delighted that you had a great experience with us. It has been a pleasure having you as our distinguished guest and we look forward to your next visit. Warm regards, General Manager of Mogador Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Room nice…service not so…
The room was huge and comfortable so that’s a plus. However the staff, well…. Check-in I got got double charged, they didn’t bring bags up, and then on any given day the most money I could exchange was 40 dollars . I called downstairs to see if they had a bar/lounge … they said it opens at 7… and all they had to do was look up and see it was completely not being used . I assume a lot was lost in translation as most English isn’t their top language , so no fault of theirs . It was just like it wasn’t fully up and running again but the staff had to act like it was . Again, the rooms were great , so if you want a nice QUIET area of town to get rest . This is the place
Se hospedó 5 noches en julio de 2022
Respuesta de GM, el 2 ago. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave us a review about your recent stay at the Grand Mogador Casablanca Hotel. We sincerely apologize for the service and attitude problems you have experienced during your recent visit. Please, rest assured we will share your feedback with our team in order to fix and improve our services, and not let such incidents happen again in the future. We hope to welcome you back to your second home! Cordially Yours, General Manager of Mogador Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

2/10 Terrible

mdmahmud

Viaje de negocios
Le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Bad Service
They charged be 200 dihrams for early checking in. Exceptionally BAD service. I had to wait 30 minutes for checking in to my room even though I paid extra. Room was ready. There were 4 people at the front desk, just laughing and joking, wasting time while customer is waiting. It took an hour to just get complimentary toothpaste and toothbrush at the room. This team needs training from IHG group on service. I have seen lazy people, but they are the worst. When i walked into the restaurant, the first thing came out of the person in front of the restaurant on duty is how much the price person is. No greetings. Worst Hotel Service I have ever experienced in Morocco.
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de GM, el 2 ago. 2022
Dear Valued Guest, Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to leave us a review about your recent stay at the Grand Mogador Casablanca Hotel. We sincerely apologize for the service and attitude problems you have experienced during your recent visit. Please, rest assured we will share your feedback with our team in order to fix and improve our services to not let such incidents happen again in the future. We hope to welcome you back to your second home! Cordially Yours, General Manager of Mogador Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

6/10 Aceptable

Leena

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Not according to description
How can this be a 5 star hotel? Room at 15th floor. A great view, but that’s the only great with this hotel! Room was in need to be refurbished. Tiles in bathroom broken. Carpet in room had stains. Windows not clean. In booking of a delux double room it said there should be slippers and bathrobes! No slippers and just one bathrobe for the 1st night. Gone after cleaning. Free water, yes but one small bottle for 2 persons! Location good. All in all expectations were higher. Please either update what’s included in room or make sure the promised items are available.
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de GM, el 7 jul. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for sharing your feedback with us following your stay at the Grand Mogador Casablanca Hotel. We are saddened that your experience did not fully meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. Rest assured that your comments are valuable to us and have been shared with the relevant department for their review and improvement as we continue seeking ways to improve our service quality. Once again we thank you for staying with us and we look forward to another opportunity to welcome you back and serve you better in the future. Sincerely, General Manager of Mogador Marina Hotel & Grand Mogador Casablanca Hotel

2/10 Terrible

Ameer

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
تجربه فاشله
الموظفين بالاستقبال غير متعاونين وكلامهم مع الضيف معصبين والفندق ليس فيه مسبح او سبا او اي ترفيه
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de GM, el 7 jul. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Mogador Casablanca Hotel. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At the Grand Mogador Casablanca Hotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is essential. Please be aware that we are taking the appropriate measures to resolve the problems that you have mentioned. We hope to see you again so that we can regain your trust. Best regards, General Manager of the Grand Mogador Casablanca & Mogador Marina Hotel

2/10 Terrible

Ameer

No le gustó: Servicio y personal
تجربه فاشله
العاملين بخدمة الاستقبال الموظفين غير متعاونين كذلك الغرفه بيها بعوض وبصراحة تجربه خايبه
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de GM, el 7 jul. 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Mogador Casablanca Hotel. We are sorry that your experience did not meet your expectations; please allow us to express our sincerest apologies. At the Grand Mogador Casablanca Hotel, we strive to provide a superior service experience for all our guests; therefore your feedback is essential. Please be aware that we are taking the appropriate measures to resolve the problems that you have mentioned. We hope to see you again so that we can regain your trust. Best regards, General Manager of the Grand Mogador Casablanca & Mogador Marina Hotel

6/10 Aceptable

Jean-Rémy

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Hôtel propre et convena
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de GM, el 9 jun. 2022
Cher invité, Merci pour votre aimable critique. Nous sommes ravis que vous ayez passé une excellente expérience avec nous. Nous partagerons certainement vos commentaires avec l'équipe qui serait heureuse de recevoir des commentaires aussi positifs. Ce fut un plaisir de vous avoir comme invité distingué et nous nous réjouissons de votre prochaine visite. Meilleurs Voeux, Directeur général de l'hôtel Mogador Marina & Grand Mogador Hôtel Casablanca

2/10 Terrible

Abdelilah

Viaje de negocios
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Baisse de qualité
Avant le covid, cet établissement était de loin le meilleur de Casablanca, mais post covid plus rien ne va ! Room service facturé 100 MAD, climatisation trop faible. Equipe de réservation injoignable. Petit déjeuner catastrophique.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
Respuesta de GM, el 13 jun. 2022
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir partagé avec nous vos commentaires constructifs concernant votre récent séjour à l'hôtel Grand Mogador Casablanca. Nous regrettons sincèrement d'apprendre les problèmes que vous avez rencontrés lors de votre séjour. En effet la situation ne reflète pas notre réputation ni notre engagement pour la qualité de service que nous connaissons depuis de nombreuses années. Nous vous assurons que les mesures correctives seront mises en place afin de remédier à la situation. Nous espérons que vous nous donnerez une autre chance en séjournant à l'hôtel Grand Mogador Casablanca lors de votre prochaine visite à Casablanca. Nous nous engageons à en faire l'expérience la plus mémorable de tous les temps. Cordialement, Directeur Général du Grand Mogador Casablanca & Mogador Marina Hôtel

8/10 Bueno

Annu

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de GM, el 24 mar. 2022
Chèr(e) client(e), Nous vous remercions d'avoir choisi le Grand Mogador Casablanca Hôtel pour votre séjour. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau parmi nous, Meilleures Salutations, Direction générale Mogador Marina Hôtel & Grand Mogador Casablanca Hôtel