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Opiniones de La Quinta Inn & Suites by Wyndham Bannockburn-Deerfield

3 out of 5
La Quinta Inn & Suites by Wyndham Bannockburn-Deerfield
2000 South Lakeside Dr, Deerfield, IL

Opiniones

8.4

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 489 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 318 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 95 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 56 de 1001 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 43 de 1001 opiniones" "

8.6/10

Limpieza

8.6/10

Servicio y personal

8.0/10

Servicios

8.2/10

Condiciones de la propiedad

8.2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Marisol

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de La Quinta Management, el 5 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback!

6/10 Aceptable

Josue

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de La Quinta Management, el 20 oct. 2023
Thank you for this awesome feedback!

2/10 Terrible

Elvia

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Deberían lavar mas la alfombra
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de La Quinta Management, el 4 sept. 2023
Thank you, Elvia for your feedback! We are saddened to hear you did not enjoy your stay with us.

10/10 Excelente

Wendy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de La Quinta Management, el 25 may. 2023
Thank you for your response Wendy!

10/10 Excelente

Octavio

Se hospedó 1 noche en octubre de 2022

8/10 Bueno

CARMEN LUGO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Se hospedó 1 noche en julio de 2022

4/10 Malo

Carlos

Se hospedó 1 noche en abril de 2022

10/10 Excelente

Natalia Vargas

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La ubicación, la atención y el precio
Se hospedó 10 noches en abril de 2022
Respuesta de Tracie Toney, el 23 may. 2022
Thank you!

10/10 Excelente

Nicolette

Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de Tracie Toney, el 23 may. 2022
Thank you!

10/10 Excelente

Jose

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Su atencion la limpieza accesibilidad
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de Tracie Toney, el 23 may. 2022
Thank you!

8/10 Bueno

Josue

Se hospedó 1 noche en marzo de 2022

10/10 Excelente

Rodolfo

Se hospedó 2 noches en marzo de 2022

10/10 Excelente

Juan

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great experience
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

10/10 Excelente

Sergio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

8/10 Bueno

MANUEL

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Buena estancia en general a bien precio
Se hospedó 8 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Manager, el 23 sept. 2021
Thank you for your review,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Olores
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Manager, el 15 jul. 2021
Thank you for your review.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en octubre de 2020
Respuesta de Manager, el 13 oct. 2020
Thank you for your review of the La Quinta Bannockburn.

10/10 Excelente

Zandra, Miami

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente hotel , volvería sin dudar, el staff es super amable , las habitaciones super limpias, me ayudaron en todo momento con mis dudas
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Manager, el 11 nov. 2019
Thank you for your response

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 4 noches en octubre de 2019
Respuesta de Manager, el 9 oct. 2019
Thank you for your review of the La Quinta Bannockburn.

8/10 Bueno

Illinois, Minnesota

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Todo me gusto los empleados muy agradables el servico estubo bueno
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Manage, el 9 oct. 2019
Thank you for your review of the La Quinta Bannockburn.

10/10 Excelente

Lucila

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Maravilloso hotel
Este hotel tiene todo lo que uno como persona busca en un hotel...un maravilloso hotel nos reciben con amabilidad..el hotel esta muy limpio..tiene una picina muy grande un yacuzzy bien limpio y caliente para relajarse...el cuarto muy limpio y espancioso... el loundry bien limpio y a buen precio...el desayuno muy variado para escojer...me encanto el desayuno y lo limpio que estaba...así que vengan se los recomiendo...y si tienes hijos en las fuerzas ARMADAS de Estados Unidos te dan descuentos....así que me siento muy feliz de haberme hospedado asqui..gracias a todo el personal muy amable....pronto volvere...
Se hospedó 3 noches en julio de 2019
Respuesta de Manager, el 1 ago. 2019
Thank you for your review of the La Quinta Bannockburn.

8/10 Bueno

Monika, Dominican Republic

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Clean rooms, ok breakfast, enough parking space, very nice surroundings... definitely my choice when going back to Deerfield
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2018
Respuesta de manager, el 13 sept. 2018
Thank you for your review of the La Quinta Bannockburn !

10/10 Excelente

james

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
muy limpio y comodo
muy cómodo el hotel. Lo recomiendo.

10/10 Excelente

Marie

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Would stay again.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

David

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everyone who worked there was very friendly and helpful. Breakfast was good too!
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 24 abr. 2024
Thank you so much David for this awesome feedback! We are very pleased to see that you had an amazing stay with us!

8/10 Bueno

Peter, Vernon Hills

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Amy

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y servicios
They were in a nice area, had a great breakfast and pool. However, they were in the middle of major renovation so kind of messy. Elevator was always full.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 31 mar. 2024
Thank you for this awesome feedback!

10/10 Excelente

David

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff was friendly and helpful through our entire stay!
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 20 mar. 2024
Thank you for this awesome feedback!

10/10 Excelente

Raju

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel is decent and clean. Breakfast is good. Overall a good experience and value for the price!
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 20 mar. 2024
Thank you for this awesome feedback!

8/10 Bueno

Dennis

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Quite noisy next to the interstate. Remodling going on, but it was't that bad. Breakfast was average at best and no whirlpool by the pool area. Nice fitneß area.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 8 mar. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your valuable input as it helps us to improve our services for all our guests.We apologize for any inconvenience caused by noise from the nearby interstate. While we strive to provide a peaceful environment for our guests, we understand that external factors such as traffic noise can sometimes be disruptive. Please know that we are continuously exploring ways to minimize any disturbances to ensure a more comfortable stay for our guests.We're glad to hear that despite the ongoing remodeling, your experience was not significantly impacted. Your understanding and patience are greatly appreciated as we work to enhance our facilities for our guests' enjoyment.Regarding breakfast, we apologize if it did not meet your expectations. We will review our offerings to ensure we are providing a more satisfying experience for our guests in the future.We regret any disappointment regarding the absence of a whirlpool by the pool area. Your feedback is valuable to us, and we will consider it as we continue to make improvements to our amenities.On a positive note, we're pleased to hear that you enjoyed our fitness area. We strive to provide well-equipped facilities for our guests to maintain their fitness routines during their stay.Once again, thank you for sharing your thoughts with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.

10/10 Excelente

Emily

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
They had a very nice pool. Our room was clean and the staff was very nice when we got there.
Respuesta de La Quinta Management, el 26 feb. 2024
Thank you for this awesome feedback!

8/10 Bueno

Inyoung, Houston

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Staffs were kind.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 26 feb. 2024
Thank you for this awesome feedback!

10/10 Excelente

Marie

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Check in was quick, the gentleman was very friendly.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 21 feb. 2024
Thank you for this awesome feedback!

10/10 Excelente

Jose

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
close to my appointment
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 21 feb. 2024
Thank you for this awesome feedback!

8/10 Bueno

Mark

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Great friendly and helpful staff.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 2 feb. 2024
Thank you Mark for this splendid feedback!

8/10 Bueno

mark

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 2 feb. 2024
Thank you Mark for this awesome feedback!

10/10 Excelente

Craig

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 28 ene. 2024
Thank you for this feedback!

10/10 Excelente

Daniel

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great staff and grateful for the fantastic stay.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 28 ene. 2024
Thank you Daniel for this awesome feedback!

10/10 Excelente

Annette

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice clean place to atay
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 27 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback! We are glad to see that you had an awesome stay with us.

10/10 Excelente

KALPESHKUMAR

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 27 ene. 2024
Thank you Mr. KalpeshKumar for this awesome feedback! We are glad to see you had a wonderful stay with us here at La Quinta Bannockburn IL

10/10 Excelente

Mike

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Awesome property!!
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 27 ene. 2024
Thank you Mr. Mike for this splendid feedback! We are delighted to see that you enjoyed your stay with us here at La Quinta Bannockburn!

10/10 Excelente

Jifei

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great experience for the price. Can't complain.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 17 ene. 2024
Thank you for taking the time to share your positive feedback! We are thrilled to hear that you had a great experience with us, especially considering the price. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your acknowledgment.If there's anything specific you loved about your stay or if you have any suggestions for further improvement, please feel free to share. We value your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back for another excellent stay in the future.Thank you for choosing our hotel!

8/10 Bueno

Debra

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 15 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback!

10/10 Excelente

Vitalii

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location and clean place
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 15 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback!

10/10 Excelente

Estrella

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Room was very nice and clean service was also great loved the experience there
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 13 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback Estrella!

10/10 Excelente

Moath

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Cleana nd nice
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 13 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback Moath!

10/10 Excelente

Carl

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Fantastic Saturday!!
Great stay!! Nice size room with all the comforts.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 9 ene. 2024
Thank you for taking the time to share your positive feedback! We are delighted to hear that you had a great stay and enjoyed the comfort of your room. Providing a pleasant experience for our guests is our top priority, and we're thrilled that we could meet your expectations.If there's anything specific you loved about your stay or if you have any suggestions for further improvement, please feel free to share. We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Thank you for choosing our hotel!

2/10 Terrible

Seong-Young

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The staff, Maya, at 9pm was not professional and staff made a huge mistake such that she checked somebody in the room under my name. Obviously the hotel made a huge mistake but reluctant to apologize this incident. I am a longtime expedia customer and this is the first time embarrassing experience. Please tell La Quinta at bannockburn-Deerfield to have a better and experienced staff at the desk! They should apologize me for this incident and we are very upset!
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 9 ene. 2024
Thank you for bringing this matter to our attention, and we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay. We deeply regret any confusion and frustration caused by the mistake made during check-in.Your feedback is important to us, and we are actively reviewing our procedures to prevent such errors in the future. We understand the impact this incident had on your experience, and we genuinely apologize for any embarrassment it may have caused.We appreciate your loyalty as a longtime Expedia customer, and we want to assure you that your concerns are taken seriously. Rest assured, we will address this with the staff involved to prevent similar occurrences in the future.Please allow us to make amends for this lapse in service. If you have any specific details you would like to share or if there's anything we can do to rectify the situation, please feel free to reach out directly. Your satisfaction is our top priority, and we hope to have the opportunity to regain your trust.Thank you for your understanding, and we look forward to the possibility of serving you better in the future.

6/10 Aceptable

Ericka

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
The hotel is quiet. Room was neat. The tub had a few rust stains. It would be nice to have a soap dish next to the sink for the bar soap so its not placed on top of or back in the box. Furniture is out dated. I wish the guide on the tv would actually show the title of whats on. I gave the staff 3 stars because they literally stood there and finished their conversatio before even attempting to acknowledge I was standing in the window. Stay was okay for the price.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de La Quinta Management, el 5 ene. 2024
Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We appreciate your positive comments about the quiet atmosphere and the neatness of your room.We apologize for any inconvenience caused by the rust stains in the tub and the lack of a soap dish. Your suggestions are noted, and we will certainly review our amenities to enhance the overall guest experience.We're sorry to hear that the furniture and TV guide did not meet your expectations. We appreciate your constructive feedback, and we will consider these points as we plan for improvements in the future.Your comment about the staff is concerning, and we sincerely apologize for any lapse in service. This is not the level of hospitality we aim to provide, and we will address this matter with our team to ensure a more attentive and prompt response in the future.We value your input and appreciate your honesty. If there's anything specific you would like to discuss or if you have additional suggestions, please feel free to reach out directly.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to serve you better on your next visit.

10/10 Excelente

Kirk

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de La Quinta Management, el 5 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback Kirk!