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Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 489 de 1001 opiniones" "
10 - Excelente
489
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 318 de 1001 opiniones" "
8 - Bueno
318
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 95 de 1001 opiniones" "
6 - Aceptable
95
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 56 de 1001 opiniones" "
4 - Malo
56
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 43 de 1001 opiniones" "
2 - Terrible
43
8.6/10
Limpieza
8.6/10
Servicio y personal
8.0/10
Servicios
8.2/10
Condiciones de la propiedad
8.2/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Marisol
10 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Marisol
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de La Quinta Management, el 5 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback!
6/10 Aceptable
Josue
30 sept. 2023
Josue
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de La Quinta Management, el 20 oct. 2023
Thank you for this awesome feedback!
2/10 Terrible
Elvia
3 sept. 2023
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Deberían lavar mas la alfombra
Elvia
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de La Quinta Management, el 4 sept. 2023
Thank you, Elvia for your feedback! We are saddened to hear you did not enjoy your stay with us.
10/10 Excelente
Wendy
24 may. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Wendy
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de La Quinta Management, el 25 may. 2023
Thank you for your response Wendy!
10/10 Excelente
Octavio
23 oct. 2022
Octavio
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
8/10 Bueno
CARMEN LUGO
11 jul. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
CARMEN LUGO
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
4/10 Malo
Carlos
1 may. 2022
Carlos
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
10/10 Excelente
Natalia Vargas
Viaje familiar
20 abr. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La ubicación, la atención y el precio
Natalia Vargas
Se hospedó 10 noches en abril de 2022
Respuesta de Tracie Toney, el 23 may. 2022
Thank you!
10/10 Excelente
Nicolette
19 abr. 2022
Nicolette
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de Tracie Toney, el 23 may. 2022
Thank you!
10/10 Excelente
Jose
Viaje familiar
16 abr. 2022
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Su atencion la limpieza accesibilidad
Jose
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de Tracie Toney, el 23 may. 2022
Thank you!
8/10 Bueno
Josue
3 abr. 2022
Josue
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
10/10 Excelente
Rodolfo
4 mar. 2022
Rodolfo
Se hospedó 2 noches en marzo de 2022
10/10 Excelente
Juan
Viaje familiar
31 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great experience
Juan
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
10/10 Excelente
Sergio
25 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Sergio
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
8/10 Bueno
MANUEL
Viaje en grupo
19 sept. 2021
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Buena estancia en general a bien precio
MANUEL
Se hospedó 8 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Manager, el 23 sept. 2021
Thank you for your review,
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje familiar
14 jul. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Olores
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Manager, el 15 jul. 2021
Thank you for your review.
10/10 Excelente
Cliente verificado
11 oct. 2020
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020
Respuesta de Manager, el 13 oct. 2020
Thank you for your review of the La Quinta Bannockburn.
10/10 Excelente
Zandra, Miami
Viaje familiar
11 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente hotel , volvería sin dudar, el staff es super amable , las habitaciones super limpias, me ayudaron en todo momento con mis dudas
Zandra
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Manager, el 11 nov. 2019
Thank you for your response
10/10 Excelente
Cliente verificado
8 oct. 2019
Cliente verificado
Se hospedó 4 noches en octubre de 2019
Respuesta de Manager, el 9 oct. 2019
Thank you for your review of the La Quinta Bannockburn.
8/10 Bueno
Illinois, Minnesota
Viaje familiar
11 ago. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Todo me gusto los empleados muy agradables el servico estubo bueno
Illinois
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Manage, el 9 oct. 2019
Thank you for your review of the La Quinta Bannockburn.
10/10 Excelente
Lucila
29 jul. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Maravilloso hotel
Este hotel tiene todo lo que uno como persona busca en un hotel...un maravilloso hotel nos reciben con amabilidad..el hotel esta muy limpio..tiene una picina muy grande un yacuzzy bien limpio y caliente para relajarse...el cuarto muy limpio y espancioso... el loundry bien limpio y a buen precio...el desayuno muy variado para escojer...me encanto el desayuno y lo limpio que estaba...así que vengan se los recomiendo...y si tienes hijos en las fuerzas ARMADAS de Estados Unidos te dan descuentos....así que me siento muy feliz de haberme hospedado asqui..gracias a todo el personal muy amable....pronto volvere...
Lucila
Se hospedó 3 noches en julio de 2019
Respuesta de Manager, el 1 ago. 2019
Thank you for your review of the La Quinta Bannockburn.
8/10 Bueno
Monika, Dominican Republic
11 sept. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Clean rooms, ok breakfast, enough parking space, very nice surroundings... definitely my choice when going back to Deerfield
Monika
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2018
Respuesta de manager, el 13 sept. 2018
Thank you for your review of the La Quinta Bannockburn !
10/10 Excelente
james
6 nov. 2016
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
muy limpio y comodo
muy cómodo el hotel. Lo recomiendo.
james
10/10 Excelente
Marie
Viaje en pareja
27 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Would stay again.
Marie
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
10/10 Excelente
David
Viaje en pareja
23 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everyone who worked there was very friendly and helpful.
Breakfast was good too!
David
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 24 abr. 2024
Thank you so much David for this awesome feedback! We are very pleased to see that you had an amazing stay with us!
8/10 Bueno
Peter, Vernon Hills
4 abr. 2024
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Peter
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
8/10 Bueno
Amy
Viaje familiar
30 mar. 2024
Le gustó: Servicio y personal y servicios
They were in a nice area, had a great breakfast and pool. However, they were in the middle of major renovation so kind of messy. Elevator was always full.
Amy
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 31 mar. 2024
Thank you for this awesome feedback!
10/10 Excelente
David
Viaje familiar
15 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff was friendly and helpful through our entire stay!
David
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 20 mar. 2024
Thank you for this awesome feedback!
10/10 Excelente
Raju
Viaje familiar
12 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel is decent and clean. Breakfast is good. Overall a good experience and value for the price!
Raju
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 20 mar. 2024
Thank you for this awesome feedback!
8/10 Bueno
Dennis
Viaje de negocios, Viaje familiar
5 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Quite noisy next to the interstate. Remodling going on, but it was't that bad. Breakfast was average at best and no whirlpool by the pool area. Nice fitneß area.
Dennis
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 8 mar. 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We appreciate your valuable input as it helps us to improve our services for all our guests.We apologize for any inconvenience caused by noise from the nearby interstate. While we strive to provide a peaceful environment for our guests, we understand that external factors such as traffic noise can sometimes be disruptive. Please know that we are continuously exploring ways to minimize any disturbances to ensure a more comfortable stay for our guests.We're glad to hear that despite the ongoing remodeling, your experience was not significantly impacted. Your understanding and patience are greatly appreciated as we work to enhance our facilities for our guests' enjoyment.Regarding breakfast, we apologize if it did not meet your expectations. We will review our offerings to ensure we are providing a more satisfying experience for our guests in the future.We regret any disappointment regarding the absence of a whirlpool by the pool area. Your feedback is valuable to us, and we will consider it as we continue to make improvements to our amenities.On a positive note, we're pleased to hear that you enjoyed our fitness area. We strive to provide well-equipped facilities for our guests to maintain their fitness routines during their stay.Once again, thank you for sharing your thoughts with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even better experience.
10/10 Excelente
Emily
23 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
They had a very nice pool. Our room was clean and the staff was very nice when we got there.
Emily
Respuesta de La Quinta Management, el 26 feb. 2024
Thank you for this awesome feedback!
8/10 Bueno
Inyoung, Houston
Viaje familiar con niños
21 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Staffs were kind.
Inyoung
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 26 feb. 2024
Thank you for this awesome feedback!
10/10 Excelente
Marie
Viaje en pareja
18 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Check in was quick, the gentleman was very friendly.
Marie
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 21 feb. 2024
Thank you for this awesome feedback!
10/10 Excelente
Jose
Viaje familiar
14 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
close to my appointment
Jose
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 21 feb. 2024
Thank you for this awesome feedback!
8/10 Bueno
Mark
Viaje familiar
2 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Great friendly and helpful staff.
Mark
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 2 feb. 2024
Thank you Mark for this splendid feedback!
8/10 Bueno
mark
29 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
mark
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 2 feb. 2024
Thank you Mark for this awesome feedback!
10/10 Excelente
Craig
Viaje familiar
28 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Craig
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 28 ene. 2024
Thank you for this feedback!
10/10 Excelente
Daniel
Viaje familiar, Viaje familiar con niños
28 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great staff and grateful for the fantastic stay.
Daniel
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 28 ene. 2024
Thank you Daniel for this awesome feedback!
10/10 Excelente
Annette
25 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice clean place to atay
Annette
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 27 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback! We are glad to see that you had an awesome stay with us.
10/10 Excelente
KALPESHKUMAR
24 ene. 2024
KALPESHKUMAR
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 27 ene. 2024
Thank you Mr. KalpeshKumar for this awesome feedback! We are glad to see you had a wonderful stay with us here at La Quinta Bannockburn IL
10/10 Excelente
Mike
21 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Awesome property!!
Mike
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 27 ene. 2024
Thank you Mr. Mike for this splendid feedback! We are delighted to see that you enjoyed your stay with us here at La Quinta Bannockburn!
10/10 Excelente
Jifei
Viaje de negocios
16 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great experience for the price. Can't complain.
Jifei
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 17 ene. 2024
Thank you for taking the time to share your positive feedback! We are thrilled to hear that you had a great experience with us, especially considering the price. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your acknowledgment.If there's anything specific you loved about your stay or if you have any suggestions for further improvement, please feel free to share. We value your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back for another excellent stay in the future.Thank you for choosing our hotel!
8/10 Bueno
Debra
Viaje familiar con niños
14 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Debra
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 15 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback!
10/10 Excelente
Vitalii
13 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location and clean place
Vitalii
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 15 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback!
10/10 Excelente
Estrella
Viaje en grupo
10 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Room was very nice and clean service was also great loved the experience there
Estrella
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 13 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback Estrella!
10/10 Excelente
Moath
8 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Cleana nd nice
Moath
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 13 ene. 2024
Thank you for this awesome feedback Moath!
10/10 Excelente
Carl
Viaje familiar
8 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Fantastic Saturday!!
Great stay!! Nice size room with all the comforts.
Carl
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 9 ene. 2024
Thank you for taking the time to share your positive feedback! We are delighted to hear that you had a great stay and enjoyed the comfort of your room. Providing a pleasant experience for our guests is our top priority, and we're thrilled that we could meet your expectations.If there's anything specific you loved about your stay or if you have any suggestions for further improvement, please feel free to share. We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future.Thank you for choosing our hotel!
2/10 Terrible
Seong-Young
3 ene. 2024
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The staff, Maya, at 9pm was not professional and staff made a huge mistake such that she checked somebody in the room under my name. Obviously the hotel made a huge mistake but reluctant to apologize this incident. I am a longtime expedia customer and this is the first time embarrassing experience. Please tell La Quinta at bannockburn-Deerfield to have a better and experienced staff at the desk! They should apologize me for this incident and we are very upset!
Seong-Young
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de La Quinta Management, el 9 ene. 2024
Thank you for bringing this matter to our attention, and we sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay. We deeply regret any confusion and frustration caused by the mistake made during check-in.Your feedback is important to us, and we are actively reviewing our procedures to prevent such errors in the future. We understand the impact this incident had on your experience, and we genuinely apologize for any embarrassment it may have caused.We appreciate your loyalty as a longtime Expedia customer, and we want to assure you that your concerns are taken seriously. Rest assured, we will address this with the staff involved to prevent similar occurrences in the future.Please allow us to make amends for this lapse in service. If you have any specific details you would like to share or if there's anything we can do to rectify the situation, please feel free to reach out directly. Your satisfaction is our top priority, and we hope to have the opportunity to regain your trust.Thank you for your understanding, and we look forward to the possibility of serving you better in the future.
6/10 Aceptable
Ericka
Viaje en pareja
1 ene. 2024
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
The hotel is quiet. Room was neat. The tub had a few rust stains. It would be nice to have a soap dish next to the sink for the bar soap so its not placed on top of or back in the box. Furniture is out dated. I wish the guide on the tv would actually show the title of whats on. I gave the staff 3 stars because they literally stood there and finished their conversatio before even attempting to acknowledge I was standing in the window. Stay was okay for the price.
Ericka
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de La Quinta Management, el 5 ene. 2024
Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. We appreciate your positive comments about the quiet atmosphere and the neatness of your room.We apologize for any inconvenience caused by the rust stains in the tub and the lack of a soap dish. Your suggestions are noted, and we will certainly review our amenities to enhance the overall guest experience.We're sorry to hear that the furniture and TV guide did not meet your expectations. We appreciate your constructive feedback, and we will consider these points as we plan for improvements in the future.Your comment about the staff is concerning, and we sincerely apologize for any lapse in service. This is not the level of hospitality we aim to provide, and we will address this matter with our team to ensure a more attentive and prompt response in the future.We value your input and appreciate your honesty. If there's anything specific you would like to discuss or if you have additional suggestions, please feel free to reach out directly.Thank you for choosing our hotel, and we hope to have the opportunity to serve you better on your next visit.