Exterior

Opiniones de Springhill Suites by Marriott Chicago Elmhurst/Oakbrook Area

3 out of 5

Opiniones

8.6

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 528 de 999 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 297 de 999 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 99 de 999 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 43 de 999 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 32 de 999 opiniones" "

8.6/10

Limpieza

9.0/10

Servicio y personal

8.4/10

Servicios

8.6/10

Condiciones de la propiedad

8.8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Marco

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
its fine.
Se hospedó 8 noches en abril de 2024
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 1 may. 2024
Hello Marco, Thank you for the rating. Glad to see overall you had a good experience at our hotel. Hope to have you visit again in the future.Kindly, Kimberly

10/10 Excelente

Marco

Viaje en pareja, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
we stayed 8 nights and everithing runs fine since day 1. its 15 minutes to the ORD airport.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Eric, el 29 abr. 2024
Glad to hear you enjoyed your stay Marco. Than you for your feedback

10/10 Excelente

Jorge

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Convenient Parking
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Eric WIlkinson, el 16 oct. 2023
Thank you for your feedback we appreciate it

8/10 Bueno

Aurora

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Eric, el 14 sept. 2023
Thank you Aurora we are glad you enjoyed your stay

10/10 Excelente

Magdieli

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Me gusto gusto
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Eric Wilkinson AGM , el 5 ago. 2023
Thank you

10/10 Excelente

Claudia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo estuvo muy bien
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Eric Wilkinson AGM , el 3 ago. 2023
Thank glad to hear everything went well during your stay

10/10 Excelente

Valentin

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Kimberly N, General Manager, el 23 jun. 2023
HI Valentin, Thank you for the 10 out of 10 rating. We are so happy to see you had a great visit. Hope to have you back in the future.Kindly, Kimberly

10/10 Excelente

Yaitza

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me quedé solo una noche con mi familia y me senti como en casa muy limpio,trankilo cómodo y un buen desayuno lo recomiendo volvería a hospedarme con ellos
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Eric, el 24 mar. 2023
Gracias por tus comentarios. Me alegra que hayas tenido una experiencia positiva con nosotros. Espero volver a verte pronto

10/10 Excelente

Alicia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Eric Wilkinson AGM , el 23 oct. 2022
Dear Alicia On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about stay experience. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 Excelente

Jonatan

Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Kimberly, GM, el 15 ago. 2022
Hi Jonatan, Thank you so much for taking the time to rate our hotel. I am so happy to see you had a good visit at our location. We hope to see you again soon. Kindly, Kimberly N., General Manager

10/10 Excelente

Lucia

Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Kimberly, GM, el 17 may. 2022
Hi Lucia, Thank you for your feedback. So glad you had a great visit here in Elmhurst. We hope to have you back again in the future. Kindly, Kimberly

10/10 Excelente

Alicia

Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de Eric Wilkinson AGM , el 4 may. 2022
Thank you for the positive review. We are so glad that we were to provide you with a good experience with us. We hope to see you again.

8/10 Bueno

Maria

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 21 mar. 2021
Hi Maria, Looks like overall you had a good experience with our hotel. We hope to be able to have you again soon. Kindly, Kimberly

8/10 Bueno

María Teresa

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
En general esta bien el hotel solamente lo que no me gusto es que se ofrece desayuno y lo único que ofrecieron fue café
Se hospedó 3 noches en enero de 2021
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 4 feb. 2021
Hola Maria, Gracias por tus comentarios. Me alegra ver en general que tuvo una buena experiencia con nuestro hotel y nuestro personal. Pido disculpas por la limitación de nuestro desayuno debido a la pandemia. Esperamos tener un programa de desayuno nuevamente pronto. Espero tenerte de vuelta en ese momento. Amablemente, Kimberly

6/10 Aceptable

Rocio, El paso ,tx

Viaje de negocios, Viaje familiar
No le gustó: Limpieza
Duramos 7 dias. Nunca limpiaron la habitacion, yo tube que sacar las basuras, Cobraron $25.00 dlls x dia extra, por si habia daños!!!!
Se hospedó 2 noches en agosto de 2020
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 8 sept. 2020
Lamento ver que no disfrutó de su visita. Durante la pandemia, nuestro personal no ingresa a las habitaciones mientras está ocupado. Proporcionamos bolsas de basura, artículos de tocador y ropa de cama limpia cuando se solicita. La cantidad extra que mencionaste es el depósito de seguridad para la estadía. Si no se agrega nada adicional a su cuenta y la habitación se usa con normalidad, el depósito se devuelve al huésped.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Me gustó el servicio, la atención y la mini tiendita del lobby, que puedes comprar bebidas y dulces.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 12 feb. 2020
Querido invitado. Gracias por las amables palabras sobre nuestro hotel y personal. Esperamos que vuelva al SpringHill Suites Elmhurst en el futuro. Amablemente, Kimberly N.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
My family and my Had a grate time with you. All was clean. Thanks.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 26 ago. 2019
Hello, thank you for the kind words. Glad to see you and your family had a wonderful visit to our location. Our team prides themselves on taking care of our guests. So happy to see you received our Elmhurst hospitality. Hope to have you back soon. Kindly,

10/10 Excelente

Glendy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Todo muy bien muy buena atención
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2018

8/10 Bueno

Patricia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bueno
Muy buen hotel solo Que Había un poco de telarañas y arañas pero bueno
Se hospedó 2 noches en octubre de 2018

8/10 Bueno

mateo

Muy bueno
Muy buen lugar y a un precio increíble
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018

4/10 Malo

Juan, Chile

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
I won't go there again.
I was 2 nights . Room cleaning was extremely late , 5 pm. Quality of cleaning was less than average. Printing documents was a nightmare with a very complicated system through a web site and many steps to get a document printed. Breakfast, below the average. I won't go there again
Se hospedó 1 noche en agosto de 2018

8/10 Bueno

Larissa guadalupe

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buena relación calidad precio
Muy buena opción! El personal en general, atento y amable. Buena calidad en los alimentos que ofrecen. Únicamente sugeriría un poco más de variedad. Me encanta su política de apoyo a artistas y los acentos en la decoración del hotel.
Se hospedó 14 noches en diciembre de 2017

10/10 Excelente

sarai b, El salvador

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Mis mejores vacasiones
Perfecta mi estancia en este hotel espero regresar pronto al mismo hotel
Respuesta de Tina Jost GM, el 2 jul. 2016
sarai b, Thank you very much for taking the time to post a review about your stay. We are so happy to hear you enjoyed your time with us. We hope you will visit us again soon! Thank you

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
De paso por Chicago
cercano al aeropuerto
Respuesta de Charul, el 31 oct. 2015
Dear Anonimo, Thank you for rating us high online. Please do visit us again when passing thru Chicago. Sincerely, Charul Dalal Assistant General Manager

10/10 Excelente

Mladen

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Amazing
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Eric , el 29 abr. 2024
Mladen so glad you had a good stay with us. We appreciate your loyalty to Marriott.

10/10 Excelente

Anwar

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very friendly and very professional team. Mark at the front desk is great! He helped us with all our requests and needs.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Eric , el 29 abr. 2024
Anwar I am proud to hear Mark was able to make your stay with us a positive one. I will pass this along to him as I know he will appreciate it.

10/10 Excelente

Robert

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We loved it and the staff was really awesome.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 24 abr. 2024
Hi Robert, Thank you so much for the review. So happy to see you had a great visit. Our staff work hard to make sure guests are well taken care of. So glad it shows.Kindly,

10/10 Excelente

Trisha

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Convenient location to the conference center.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de er, el 22 abr. 2024
Thank you for taking a moment to let us know about your stay, Trish. I'm glad to see that our location suited all your travel needs.

10/10 Excelente

Mark

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The front desk guys, the one with the ohm tattoo and the guy with glasses.. those 2 are amazing!
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Eric W, el 7 abr. 2024
Mark, thank you for your feedback about your stay. I am pleased to hear that our team made your stay amazing during your trip. We appreciate your feedback and look forward to your next visit.

10/10 Excelente

VILMA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Accomodating staff, clean and good breakfast buffet.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Eric, el 4 abr. 2024
Thank you for your feedback regarding your stay. We appreciate it. We hope to see you again soon.

10/10 Excelente

Meagan

Le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Perfect stay for business.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Eric Wilkinson, el 30 mar. 2024
Meagan, thank you for taking the time to speak with us. We value your input and look forward to your next visit. Thanks for engaging with us.

6/10 Aceptable

Ana

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Eric Wilkinson, el 30 mar. 2024
Thank you Ana for your feedback we appreciate it.

10/10 Excelente

Jennifer

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza y servicios
Friendly
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Eric Wilkinson, el 30 mar. 2024
We appreciate your feedback back Jennifer and look forward to your next visit to Elmhurst.

6/10 Aceptable

De

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 18 mar. 2024
Dear De, Thank you for your time. I am disappointed that we didn't earn a higher rating for your visit. I am so sorry you didn't have a great experience. We'd love to hear more. When you have a moment, please call the hotel and speak with a member of management.Kindly, Kimberly

8/10 Bueno

tonya

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Pool wasn’t open
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 6 mar. 2024
Hi Tonya, Thank you for your time. I apologize that we had to close our pool in December for an unexpected repair. We do hope that you will come back in the future to enjoy it.

4/10 Malo

Alex

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal y servicios
No le gustó: Condiciones de la propiedad
The hotel was just okay, nothing special. Next time I am in town I will most likely stay at a different hotel. We had a room on the first floor for one night, the room had a strong moldy/ mildew odor which was not pleasant. The room seemed like it’s seen a lot of traffic, we felt a little dirty. The bathroom light wasn’t working and flashed like a strobe light when it was turned on. The worst part of our stay was when we were woken up around 330AM due to a large crowd of young adults walking down the hall screaming, yelling and knocking on doors as they walked by. The breakfast in the morning was nice, typical continental breakfast, they had a lot of options. The room/ hotel was convenient for our one night stay but I doubt we will be back.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Eric Wilkinson, el 4 mar. 2024
Alex, we appreciate your feedback. I apologize for our team delivering you a less-than-perfect stay, and I will share your comments with our team if you could be so kind as to contact the hotel regarding the room specifics, as I would like to get them corrected. Once again, thank you.

10/10 Excelente

Timothy

Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Eric WIlkinson, el 30 mar. 2024
Good afternoon, Timothy, Thank you for sharing about your recent stay with us. I am glad to hear it was a positive experience.

10/10 Excelente

Carlos

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Clean. Please quiet Excellent service very happy
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Eric W, el 26 feb. 2024
Thank you for sharing your experience with us we appreciate it.

6/10 Aceptable

Graham

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Eric , el 22 mar. 2024
Thank you for your feedback

10/10 Excelente

aneta

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 12 feb. 2024
Dear Aneta, Thank you for your review. I am so glad that you had a good experience with our hotel. We hope to have you again in the future.Kindly, Kimberly

10/10 Excelente

Marta

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 6 feb. 2024
Hi Marta, Thank you for giving your visit a 5 out of 5. We hope to have you back again in the future.Kindly, Kimberly

10/10 Excelente

Tanya

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff was friendly and helpful. My stay was quiet and restful.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Eric WIlkinson, el 30 ene. 2024
Thank you Tanya we appreciate your comments and look forward to your next visit.

10/10 Excelente

Michele

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Mark was so helpful last night with our check in. The breakfast items were delicious!
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Eric W, el 15 ene. 2024
Michele,Thank you for sharing your feedback. Mark is a tremendous asset to our team, and I will pass this on to me. Once again thank you for choosing our hotel and we hope to host you again.

6/10 Aceptable

James

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
I didn't like that the breakfast didn't offer any meat items !
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Eric Wilkinson, el 14 ene. 2024
Thank you, James, for your review. I apologize you were unable to get any meat items during breakfast as we offer 1 egg and meat product every day. I will inquiry with my breakfast team to make sure we are properly stocked for service.

6/10 Aceptable

Krista

Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
It was my 1st time staying at this hotel. The front desk guy was very helpful and friendly. He definitely went above and beyond. The hotel lobby had a slight smell like leftover mop bucket water. The room was nice and comfortable. They definitely provided enough pillows and towels as requested, which was great. The tv service kept cutting out so it was pretty difficult to watch movies or shows. Unfortunately the worst part was there was a giant cobweb under the window next to the bed. This just shows me that housekeeping does not do a "deep deep" clean of the rooms. Overall it was a decent hotel stay.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Eric W, el 14 ene. 2024
Thank you for taking a moment to share your experience with us we appreciate it. I am disappointed to hear that you did not have a more than satisfactory stay with us. I have passed along to our housekeeping team the importance of a clean room/property. Thank you once again for staying with us and we hope should be in the area again you could give us a second chance.

6/10 Aceptable

Sunny

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Eric W, el 14 ene. 2024
Thank you for your review.

8/10 Bueno

Patricia

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Our room was definitely in need of some TLC (wallpaper was torn/peeling, there was leftover tape on the walls, etc.), but it seemed clean enough. The staff was extremely friendly -- Heather at the breakfast station was very kind (she brought my toddler a ginger ale upon learning she was sick). The housekeeping was a little strange -- they only come every other day (which I guess is standard now in hotels), but they didn't really clean the room. They just left us fresh towels and emptied the trash cans (no vaccuuming, making the bed, etc.). Overall, for the price, it's not terrible, but there's definitely room for improvement.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 3 ene. 2024
Hi Patricia, Thank you for taking the time to provide a review about your visit. I am sorry to see you didn't have a great experience regarding to the guest room you were given. I will share you comments on the stayover cleaning with the housekeeping team so they can review how they serviced your room. Thank you for sharing you feedback regarding Heather as well.Kindly

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza
Great place better cleaning
Customer service was great! Rooms are cute but not very clean. There was dust on everything and the bathroom could have used a scrub and a new shower liner there were mystery stains on it.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 1 feb. 2024
Hello, Thank you for your comments. I'm so sorry to learn about your experience with the housekeeping service. I will look into your experience so that our team can quickly address this for our next guest. Thank you so much for your feedback. Warmest Regards, Kimberly

10/10 Excelente

Richard V

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Kimberly N., General Manager, el 2 ene. 2024
Hi Richard, Thank you for the great rating. So happy you had a good visit to our hotel. Hope to have you back again in the future.Kindly,

10/10 Excelente

Margaret

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Eric WIlkinson, el 30 ene. 2024
Thank you Margaret glad to see you enjoyed your stay.