Servicio de la propiedad

Opiniones de Holiday Inn Express Dallas Downtown, an IHG Hotel

2.5 out of 5

Opiniones

7.0

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 499 de 1443 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 304 de 1443 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 249 de 1443 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 162 de 1443 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 229 de 1443 opiniones" "

7.8/10

Limpieza

7.8/10

Servicio y personal

6.8/10

Servicios

7.0/10

Condiciones de la propiedad

7.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Elieth

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
wonderful very comfortable, the buffet breakfast is excellent and very delicious
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

6/10 Aceptable

Felipe

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza
No me gusto que tienes que pagar el estacionamiento afuerzas , ruido toda la noche del aire acondicionado
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Neal, el 29 feb. 2024
Dear Guest,We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience. Ensuring a pleasant stay is our priority, and we're addressing issues that you experienced. We value your input and are committed to making improvements for a better experience in the future.

8/10 Bueno

ALMANDHO

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Neal, el 17 ene. 2024
Thank you for your kind comment! It is great to hear that we were able to meet your expectations of service and hospitality! Your feedback will encourage all our staff as we strive to provide an exceptional and memorable experience for every guest. We cannot wait to see you again!

4/10 Malo

Andres

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Neal, el 12 feb. 2024
We sincerely apologize for the unpleasant experience, Your comfort and satisfaction are paramount, and these issues do not meet our standards. We will investigate and address these problems to ensure a better experience for all guests. We appreciate your understanding and hope for another chance to provide an improved stay in the future. Your feedback is valued, and we are committed to making necessary improvements.

10/10 Excelente

Juan C

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy céntrico.
Muy buena opción en el centro de Dallas, cerca de los sitios históricos de JFK.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Neal, el 2 ene. 2024
Thank you for your kind comment! It is great to hear that we were able to meet your expectations of service and hospitality! Your feedback will encourage all our staff as we strive to provide an exceptional and memorable experience for every guest. We cannot wait to see you again!

8/10 Bueno

Raul Eduardo

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Neal, el 21 dic. 2023
Thank you for your kind comment! It is great to hear that we were able to meet your expectations of service and hospitality! Your feedback will encourage all our staff as we strive to provide an exceptional and memorable experience for every guest. We cannot wait to see you again!

8/10 Bueno

Luis

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
No le gustó: Condiciones de la propiedad
La puerta del baño es espantosa, nada funcional.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Neal, el 21 dic. 2023
Thank you for your kind comment! It is great to hear that we were able to meet your expectations of service and hospitality! Your feedback will encourage all our staff as we strive to provide an exceptional and memorable experience for every guest. We cannot wait to see you again!

4/10 Malo

Daniel

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Respuesta de Neal, el 29 feb. 2024
Dear Guest,We appreciate your feedback and apologize for any inconvenience. Ensuring a pleasant stay is our priority, and we're addressing issues that you experienced. We value your input and are committed to making improvements for a better experience in the future.

10/10 Excelente

Laura Paulina

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Neal, el 13 dic. 2023
Thank you for your kind comment! It is great to hear that we were able to meet your expectations of service and hospitality! Your feedback will encourage all our staff as we strive to provide an exceptional and memorable experience for every guest. We cannot wait to see you again!

10/10 Excelente

junior

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy bien servicio, los de recepción excelente, nos encantó la experiencia, pensamos volver muy pronto
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Neal, el 24 oct. 2023
Thank you for your kind comments and 5-star rating! It is great to hear that we were able to meet your expectations of service and hospitality! Your feedback will encourage all our staff as we strive to provide an exceptional and memorable experience for every guest. We cannot wait to see you again!

10/10 Excelente

Oscar

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Neal, el 18 oct. 2023
Thank you for your kind comments and 5-star rating! It is great to hear that we were able to meet your expectations of service and hospitality! Your feedback will encourage all our staff as we strive to provide an exceptional and memorable experience for every guest. We cannot wait to see you again!

8/10 Bueno

Miguel Douglas

Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Neal, el 16 ago. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DALLAS DOWNTOWN.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future

2/10 Terrible

Alexandra

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No hay parking
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Neal, el 25 jun. 2023
Hello, We are extremely sorry for not meeting your expectations, please accept our apologies.

2/10 Terrible

Juan marcos

Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Neal, el 28 jun. 2023
Hello, We are extremely sorry for not meeting your expectations, please accept our apologies.

8/10 Bueno

Reinaldo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Neal, el 15 may. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DALLAS DOWNTOWN.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future

10/10 Excelente

Daisy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Esta muy bien para el precio que es como que el estacionamiento está aparte y lejos
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Neal, el 9 may. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DALLAS DOWNTOWN.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future

8/10 Bueno

Ana Karen

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza
En los días que permanecimos hospedadas no hubo limpieza de habitación
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Neal, el 3 may. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DALLAS DOWNTOWN.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future

10/10 Excelente

ERENDIRA

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Neal, el 24 abr. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express DALLAS DOWNTOWN.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future

2/10 Terrible

Leandro

Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Neal, el 6 abr. 2023
Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express DALLAS DOWNTOWN.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future. I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.

4/10 Malo

Ahmed

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Servicios
No tienen parqueo, me terminaron cobrando de mas y no había desayuno.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Neal, el 21 feb. 2023
Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express DALLAS DOWNTOWN.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.

10/10 Excelente

Efrain, Corona

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bonito hotel.
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Neal, el 10 feb. 2023
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

10/10 Excelente

julio C

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bueno
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Neal Patel, el 5 ene. 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Dallas Downtown. It is always a pleasure to receive positive feedback. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 Terrible

Jennifer annie

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Neal Patel, el 15 dic. 2022
Thank you for staying with us, we are very sorry to hear that your recent stay was not satisfactory. Please accept our apologies for not meeting your expectations. we are taking preventive actions to avoid future occurrences.

8/10 Bueno

Javier

Le gustó: Servicio y personal y servicios
.
Respuesta de Neal Patel, el 6 dic. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Dallas Downtown. It is always a pleasure to receive positive feedback. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excelente

Jose Alejandro Alvarado

Se hospedó 3 noches en noviembre de 2022

8/10 Bueno

Jose

6/10 Aceptable

Manuel

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Debes dejar un depósito de $240 sino, la chica te amenaza de dormir en el lobby. El manager se portó bien y gracias a él, dormí en la habitación.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Neal Patel, el 9 sept. 2022
Thank you for staying with us, The front desk agent was following her instructions. As you didn't have credit card for 50 deposit, we did make an exception for you to check in with 250 cash deposit. It is our priority to exceed our guest's expectations. Again, Thank you for staying with us. We truly appreciate your feedback!

10/10 Excelente

OSCAR

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
great!!1
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Neal Patel, el 22 ago. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Dallas Downtown. It is always a pleasure to receive positive feedback. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excelente

Deiby

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo muy bueno
Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
Respuesta de Francisco, el 10 jun. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Dallas Downtown. It is always a pleasure to receive positive feedback. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excelente

Yoelvis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La atención es fabulosa
Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Francisco , el 10 jun. 2022
We are happy you had a great stay! Our staff will be happy to hear it. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

6/10 Aceptable

Cenorino

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Tienen cuotas escondidas pague extra $50 Dollares y eso no lo menciona Expidia
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Francisco, el 10 jun. 2022
Gracias por tomar el tiempo de decirnos de su experiencia en La Quinta Inn & Suties by Wyndham Dallas Downtown. Discúlpenos por que su experiencia no estuvo de acuerdo con sus expectaciones. La cuota no esta escondida, si se menciona en Expedia. Tampoco es una cuota, es un deposito. Asumiendo que todo estuvo bien en su cuarto, ya se le regreso. Gracias por decirnos de su experiencia y esperamos servirle en el futuro.

2/10 Terrible

Jose luis

Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Francisco , el 21 may. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Dallas Downtown. I am sorry that your experience did not meet your expectations. While we don't exactly know where we missed the mark, we will keep trying. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 Excelente

OLGA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Francisco, el 11 may. 2022
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn & Suites by Wyndham Dallas Downtown. It is always a pleasure to receive positive feedback. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 Bueno

Carmen

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La cama muy cómoda. Que no me gusto de un día para otro no había agua caliente debido a una fuga de gas, tuvieron que desalojar el hotel. Aunque entiendo que no estaba en sus manos,
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022
Respuesta de Francisco , el 24 mar. 2022
Muchas gracias por tomar el tiempo de escribirnos una opinión. Discúlpenos por la fuga de gas. Gracias por entender que la situación estaba fuera de nuestras manos. Estamos reembolsado la estancia de nuestros huéspedes que se quedaron durante ese tiempo. Por favor mande me un email a lq1934agm@gmail.com con su nombre, numero de reservación, fecha de entrada y salida. Si nosotros le cobramos directamente, empezaremos el reembolso. Gracias por quedarse con nosotros. Esperamos verla otra vez.

10/10 Excelente

R Ignacio

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en febrero de 2022
Respuesta de Neal, General Manager, el 10 feb. 2022
We appreciate you taking the time to post your review. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you loved our property. It is also good to learn about the excellent service you received from our staff.

6/10 Aceptable

JULIO CESAR

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
No hicieron nunca el aseo de la habitación en los 4 días que estuve. El hotel es un fiasco, está horrible. Una de las chicas de recepción fue muy amable. La ubicación es buena. El desayuno es una porquería y sirven lo poco que dan con mucho plástico. El hotel No cuenta con estacionamiento. En resumen, una experiencia TERRIBLE
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 15 dic. 2021
Thank you for your recent stay. We apologize for unsatisfactory stay. Please know that your feedback will be shared with hotel staff and preventive actions will be taken to avoid future occurrences. It is our hope to have another opportunity to serve you better next time.

8/10 Bueno

Mario Murcio

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 29 nov. 2021
We appreciate you taking the time to post your review. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you loved our property. It is also good to learn about the excellent service you received from our staff. We appreciate the outstanding review.

8/10 Bueno

Maria

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 16 nov. 2021
Thank you for staying with us, we are happy to hear that you enjoyed your stay and liked our hotel. We truly appreciate your feedback!

2/10 Terrible

Luis Alejandro

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

6/10 Aceptable

Hilda

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Buena ubicación, cerca al tren servicio tegular
Se hospedó 3 noches en octubre de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 7 nov. 2021
Thank you for staying with us, We truly appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Jose Luis

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
En general bien. Solo que la limpieza del cuarto no se hizo durante los 3 dias que estuvimos hospedados.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 1 nov. 2021
Thank you for staying with us, we are happy to hear that you enjoyed your stay and liked our hotel. We truly appreciate your feedback!

10/10 Excelente

Gabriela, La Quinta

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y servicios
Muy Buen servicio en general. Todo el personal muy amables en especial Raquel en recepción. Muy Recomendado este Hotel 👍
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 1 sept. 2021
Thank you for taking the time to share your experience, We are happy to hear that your stay at our hotel was amazing. It was a pleasure to exceed your expectations. Please know that we are excited to serve you again on your future stay

2/10 Terrible

Nicolas Aj

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza y servicios
Me cobraran 50 dólares de mas,
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 25 ago. 2021
Thank you for staying with us, we appreciate your feedback!

4/10 Malo

Jaime Alberto

Viaje de negocios
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
Bien el hotel la gente de recepción muy cortante
Hola me adicionan 50 dólares a mi tarjeta que por depósito no la asearon ni se pusieron complemento como jabón para aseo hablé a recepción y no hablan español pero muy cortante si explicar me colgó la llamada .
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 16 ago. 2021
Thank you for choosing to stay with us, we apologies that our services didn't meet your expectations, Please know that we will bring this to our hotel staff's attention and action will be taken to prevent future occurrences.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
No tiene estacionamiento, pero me apoyaron para encontrar uno cercano. Hay parquímetros y la zona es segura
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 1 jul. 2021
Thank you for taking the time to share your experience, We are happy to hear that your stay at our hotel was amazing. It was a pleasure to exceed your expectations. Please know that we are excited to serve you again on your future stay.

10/10 Excelente

rosa martha

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en junio de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 15 jun. 2021
Thank you for taking the time to share your experience, We are happy to hear that your stay at our hotel was amazing. It was a pleasure to exceed your expectations. Please know that we are excited to serve you again on your future stay. Sincerely, Neal General Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
La ubicación es muy buena La poca o nula información con respecto al lote del estacionamiento me resultó en un multa, nunca nadie limpió la habitación durante nuestra estancia, no me quedaría ahí de nuevo.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 27 may. 2021
Thank you for staying with us, we apologize for the negative experience at our hotel. Please know that our website states that we do not have a parking on site and breakfast and housekeeping services has been limited until further notice. Rest assured and your feedback will be shared with the hotel staff and preventive actions will be taken to avoid future occurrences. It is our hope to have another opportunity to serve you better next time. Sincerely, Neal General Manager

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 27 may. 2021
Thank you for staying with us, We appreciate your feedback. It is our hope to serve you better next time! Sincerely, Neal General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La ubicación nos permitía movernos con facilidad a distintos sitios. Nos encantó la vista que tenía nuestra habitación y el hotel en general. Solo desearía que tuvieran estacionamiento dentro del hotel o contaran con valet parking para llevarlo al estacionamiento más cercano.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 25 may. 2021
We appreciate you taking the time to post your review. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you loved our property and location. We apologize for the inconvenience that may have caused to you for parking. We are looking forward to your next stay in near future! Sincerely, Neal General Manager

6/10 Aceptable

Rene

Viaje familiar
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
Respuesta de Neal, General Manager, el 17 may. 2021
Thank you for staying with us, We appreciate your feedback. It is our hope to serve you better next time! Sincerely, Neal General Manager