Terraza o patio

Opiniones de Home2 Suites by Hilton Dallas Grand Prairie

3 out of 5
Home2 Suites by Hilton Dallas Grand Prairie
2123 West Interstate 20, Grand Prairie, TX

Opiniones

9.2

Magnífico

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 433 de 611 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 114 de 611 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 35 de 611 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 15 de 611 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 14 de 611 opiniones" "

9.4/10

Limpieza

9.2/10

Servicio y personal

9.2/10

Servicios

9.4/10

Condiciones de la propiedad

9.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Jorge

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
Respuesta de General Manager, el 15 sept. 2022
Jorge,I wanted to say thanks for giving us a great rating. We always appreciate your great feedback about the hotel and staff. We can’t wait to welcome you home again soon!

8/10 Bueno

Grecia

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Esta muy bien pero el servicio es poco amable
La verdad esta súper limpio y cómodo el hotel. Me gusta mucho. La habitación muy amplia y bonita. Solo que nos cobraron $25 dólares por early check in, lo cual me párese súper injusto e innecesario. Si tienen habitaciones disponibles no les cuesta nada adelantarte un par de horas el checkinn y más porque salíamos a la mañana siguiente a las 5am. Ósea ni 20 horas íbamos a usar la habitación.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de General Manager, el 6 abr. 2022
Dear Grecia, Gracias por su reciente estancia en nuestro Hotel. Nuestro horario habitual de entrada es a las 15:00 horas y la salida es a las 11:00 horas. Esta fue la razón de la tarifa de check-in anticipado. Gracias, Sergio S. General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en abril de 2019
Respuesta de Joe, el 8 abr. 2019
Hi , Thank you so much for the awesome 5 out of 5 Rating!! Were so happy you enjoyed your stay and welcome you back anytime your travels bring you to the Grand Prairie area.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente todo, sólo como recomendación cambiar las almohadas a unas más comodas
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Sergio S. , el 16 dic. 2018
Muchas gracias por enviar una gran revisión. Esperamos verte pronto. Gracias.

10/10 Excelente

Cynthia, Houston tx

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente hotel todos muy amables, todo limpio, buena hubicacion, lo único malo es el desayuno no está muy bueno pero fuera de eso todo perfecto
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
Respuesta de Jole, el 27 ago. 2018
Hi Cynthia Thank you so much! I am so please that you enjoyed your recent stay with us here at the Home2 Suite Grand Prairie. We hope you travel to Grand Prairie again soon and be sure to let us know when you're coming so we can reserve a room for you at the Home2 Suites.

6/10 Aceptable

Eduardo

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Viaje para ver a Dallas Cowboys
El hotel está muy bueno, las habitaciones my cómodas, las alfombas se ven nuevas y en muy buen estado, el servicio de café del cuato muy completo y muy buen espacio para dormir 3 adultos y 3 niños. El problema empezó porque no funcionaba el aire acondicionado, hablamos a la recepción y nadie contestaba, después de varias llamadas, contestó la persona y nos comentó que no tenía a nadie para que nos atendiera. Subió ella y no pudo hacer nada, nos ofreció un abanico que al final de cuentas no consiguió y tuvimos que dormir sin Aire Acondicionado, sin abanico sin nada. Por otro lado, solicité 2 almohadas adicionales y la señora me contestó que tenía que bajar por ellas porque no había quien le cubriera abajo. Cuando subió a revisar el AC, entonces las tuvo que subir.
Respuesta de General Manager, el 14 ene. 2017
The Home2 Suites by Hilton is committed to providing our guests with the highest quality services and facilities. We sincerely regret we fell short of our goal during your stay with us. Your comments are important to the success of our organization, as we rely on you, our guest, to tell us how we are doing and how we can better meet your needs.

10/10 Excelente

Luis Jose

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bien
Muy buen servicio
Respuesta de General Manager, el 12 dic. 2016
Muchas gracias por su amable revision.

4/10 Malo

Bridget

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nik, el 13 abr. 2024
Thank you very much for taking the time to respond to our survey request. I sincerely apologize for the housekeeping related issues. We try to service rooms on a consistent basis, however in this case we failed. Again, please accept our deepest apologies and we look forward to seeing you in the very near future.

10/10 Excelente

sharon

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It is a clean and home- style. It is a comfortable place like home.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nik, el 3 abr. 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating we all hope to see you again on your next visit!

2/10 Terrible

K

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicios
During my stay, I kept hearing noises throughout the night as in doors shutting, people talking and walking around. Also taking a shower the shower sliding doors would not close and water was getting all over the floor.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nik, el 3 abr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your observations with us. I am very disappointed that your experience did not live up to your prior visit. Please accept my sincere apologies. We are committed to the finest personal service, so I will analyze where the breakdown occurred and ensure this will not happen again.

10/10 Excelente

Kandee

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, el 11 abr. 2024
Hi Kandee,Thank you so much for the 5-star review!! Hope to see you again with us..

10/10 Excelente

Scott

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This may have been the nicest and cleanest hotel we have stayed in. The staff at midnight when we checked in was so nice. Breakfast was excellent and the size of the room and amenities were awesome! Home2Suites will be top of our list from now on.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Nik, el 20 mar. 2024
On behalf of the Home2 Grand Prairie, thank you so much for your kind review. I am so glad you had a comfortable stay during your trip. . Hopefully, we can welcome you back very soon. In the meantime, have a Great Spring!!!

10/10 Excelente

Bill-Reshiea

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The rooms were nice and clean
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nik, el 21 abr. 2024
Thanks for the 5 Stars! Our goal is to ensure a seamless memorable hassle-free stay for all of our guests and I am so glad that you recognized the effort. I will share your review with our staff and thanks for the personal compliments.

10/10 Excelente

Anissa

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Nik, el 10 mar. 2024
Thank you for the 5 out of 5 rating we hope to see you again in the future.

10/10 Excelente

Brittney

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice outdoor fire pit
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Nik, el 22 feb. 2024
Thank you for the 5 out of 5 and the good vibes.

8/10 Bueno

Logan

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Decent place. Shower was extremely slippery and there was no shampoo.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Nik, el 31 ene. 2024
I am sorry your shower was out of shampoo. Did you by any change tell front desk I am sure we would have had shampoo brought up to your room.

2/10 Terrible

chandrikka

Le gustó: Condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Customer service is HORRIBLE!!
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Nik, el 17 ene. 2024
Thank you for writing a review on Expedia miss Skipp. Comments from our guests are very important to our staff. I wanted to apologize for your experience that you had while staying with us. I have forwarded this review to all the managers regarding all of the issues you mentioned. If you have any further comments or questions please do not hesitate on contacting me via e-mail or by phone.

10/10 Excelente

Edilson Carvalho

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Nik, el 17 ene. 2024
thank you for the 10 out of 10 We are happy to hear that you enjoyed your time with us during your recent stay.

8/10 Bueno

shawn

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
For the price of 300$ a night not worth it. If it was 125$ a night 5 stars. I was expecting more
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Nik, el 16 ene. 2024
Thank you for writing a review on expedia. Comments from our guests are very important to our staff. The price of the room on the 14th reflected the fact it was a football game night. We regrate that you didn't feel the value for the price and hope your next visit will feel more rewarded in value.

10/10 Excelente

Samantha

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Recommend!
Great staff! Comfy spacious room. A little funky smelling by the elevators. Overall good though.
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Nik, el 16 ene. 2024
Thank you for taking the time to share your impressions from your recent visit. I am delighted to hear that you found our staff to be up to your expectations and attentive to your needs. I will have Maintenace check the elevators just in case.

6/10 Aceptable

Malika

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
My door was broken so you had to lift it up to close
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Nik, el 10 ene. 2024
Thank you very much for your taking the time to respond to our survey request. I sincerely apologize for the reservation related issues and will be speaking with Maintenace about the issue with your door.

10/10 Excelente

Wendy

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Nik, el 10 ene. 2024
Thank you for the full 10 out of 10 and thank you for taking the time to share your impressions from your recent visit. We hope to see you again in the future.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Nik, el 10 ene. 2024
WOW! 5 STARS! Your kind comments are very much appreciated. We are happy to hear that you enjoyed your time with us during your recent stay. It is also great to hear your sincere sentiments about our 5 STAR, Jameshia

6/10 Aceptable

Cenobio

Viaje de negocios
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Nik, el 3 ene. 2024
Thank you very much for your taking the time to respond to our survey request.

10/10 Excelente

Dennis

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Nik, el 30 dic. 2023
Thank you for the 10 out of 10 Dennis we hope to see you next time you're in town.

4/10 Malo

Gregory

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de General Manager, el 13 dic. 2023
Gregory,Thank you so much for taking the time to share your recent experience. Our goal is to always provide the best possible stay for all of our guests. I was very sad to see we failed to reach that goal during your visit. Again thank you so much for your time

10/10 Excelente

Kathy

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Staff was helpful & friendly. Room was clean, but the carpet was wet! We had to wear shoes in the room to keep from getting cold feet.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de nik, el 7 dic. 2023
Yes we recently had all the carpets professionally cleaned so the carpet may have been a little moist. Thank you for the kind words about the staff and we hope to see you again.

10/10 Excelente

Dolletta

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
It was a clean and quiet area for my husband and I to enjoy some relaxation time away.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Nik, el 29 nov. 2023
WOW! 5 STARS! Your kind comments are very much appreciated. We are happy to hear that you enjoyed your time with us during your recent stay. We hope you will stay with us again in the future.

10/10 Excelente

Alvin

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
My wife and I love to stay at this hotel. Can’t wait for our next trip
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Nik, el 29 nov. 2023
WOW! 5 STARS! Your kind comments are very much appreciated. We are happy to hear that you enjoyed your time with us during your recent stay. We will be happy to see you again on your next trip

10/10 Excelente

Donela

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Front desk has amazing service
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de General Manager, el 13 nov. 2023
Hi Donela,Thank you for a great rating and positive feedback. We hope to see you see you here with us again.Thank you,

10/10 Excelente

Aisha

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Nik, el 7 dic. 2023
Thank you for the 5 out of 5! We hope to see you again.

10/10 Excelente

Dominique

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de General Manager, el 8 nov. 2023
Hi Dominique,We appreciate your great review. We look forward to seeing you again with us.

10/10 Excelente

Abigail, brooklyn

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We really enjoyed our stay. Clean and we had full kitchen. Lobby is modern and clean. There are plenty of games to play as well- board games, etc for Littles and adults.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Nik, el 5 nov. 2023
WOW! 5 STARS! Your kind comments are very much appreciated. I will admit I forget we even had board games, so I had to go back and see all the stuff we still had.

8/10 Bueno

Maria

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
I had asked for my room to be clean, and they never did.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Nik, el 3 nov. 2023
Thank you for sharing your feedback about your recent stay with us. I was very sorry to hear you were unhappy with the cleanliness of your suite. It is always our goal to provide clean, comfortable suites that make our guests smile. I am working with our housekeeping team to prevent this from happening in the future. I hope if your travels bring you back to the area, you will consider staying at Home2 Suites again.

4/10 Malo

Victoria

No le gustó: Condiciones de la propiedad
I’ve stayed in these hotels before but never has it been like this, breakfast had very limited options and it wasn’t as clean as others.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de General Manager, el 1 nov. 2023
Victoria,We appreciate your feedback in ways of improvement. We hope that you give us another try in the future.

10/10 Excelente

Miriam

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Very Comfortable beds, great customer service
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de General Manager, el 1 nov. 2023
Hi Miriam,We are so grateful for you great review of the hotel. We hope to see you soon when you are in the area.Jelique Ayala

8/10 Bueno

Karen

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Easy commute to Forth Worth and Dallas. The reason why I didn't give five stars is because the room had small bugs in the kitchen.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Nik, el 25 oct. 2023
Sorry about the bug and thank you for the 4 stars we hope next time we can earn all 5. We sincerely hope you will stay with use again.

10/10 Excelente

Dorrie

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Absolutely wonderful
Isaac is a great staff member. He was super friendly and helpful when I asked for an early check in. I did have to wait about another 45 minutes but he made sure to come seek me out in the lobby as soon as the room was ready. The room was comfortable and spacious. I do wish the desk chair was actually cleaned (or replaced). It was pretty gross. Everything was fabulous and I would definitely stay here again.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Nik, el 19 oct. 2023
Thank you for taking the time to share your impressions from your recent visit. I am delighted to hear that you found our staff to be up to your expectations and attentive to your needs. We make every effort to create a comfortable environment for our guest with our complimentary breakfast and internet as a nice touch for the Home2 brand. Have a great year and we hope to see you very soon.

8/10 Bueno

Maurice

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Nik, el 27 oct. 2023
Thank you for the 4 out of 5 I hope we can earn that last star next time.

6/10 Aceptable

Pam

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de General Manager, el 10 oct. 2023
Pam thank you for your rating. We welcome you back anytime.

10/10 Excelente

Vincent

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great place to stay
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Nik, el 2 oct. 2023
Thank you

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Nik, el 19 sept. 2023
I am hope you will give us another try in the future. So we can improve that score next time.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Nik, el 12 sept. 2023
Thank you for staying with us.

6/10 Aceptable

Kevin

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Not a fan of this property chain any longer. They had moisture barriers on very crap mattress that made noise whenever you moved Although I like the walk in shower, my kids became trapped when the doors wouldn’t move without excessive force. It looks like trying to shave costs ruined me as a future customer
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Nik, el 11 sept. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at Home2 Suites. We sincerely appreciate your feedback, and we’re very sorry you were unhappy with our suites. Your feedback is important as it is always our goal to provide suites that make our guests smile.

10/10 Excelente

Lakashas

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Nik, el 10 sept. 2023
thank you

8/10 Bueno

Julie

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
There was a really bad mell in elevator and it was super hot inside elevator too. But rooms were clean and comfortable
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Nik, el 28 ago. 2023
I will have Maintenace look into the elevator smell maybe the new oil lubricant they used.

8/10 Bueno

Tommy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nice hotel
Very nice. Lamp shade broken, lamp burned out, they do not keep coffee up in lobby. I'm happy with stay, except for price.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Nik, el 9 sept. 2023
I am sorry about the lamp and that we ran out of coffee in the lobby during your stay. I hope your next stay with us well be a better one.

10/10 Excelente

Amanda

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice stay
It was very nice, bed comfortable but pillows awful. The staff was so nice and friendly.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Nik, el 9 sept. 2023
Thank you for the kind words about the staff. We will have to order new pillows.

10/10 Excelente

Andrew

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Nik, el 12 sept. 2023
Thank you for the review and we hope to see you again soon.

10/10 Excelente

Álvaro

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Súper tranquilo y las personas muy amables me encanto
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Nik, el 14 ago. 2023
Gracias