Alberca al aire libre

Opiniones de Homewood Suites by Hilton Dallas/Addison

3 out of 5
Homewood Suites by Hilton Dallas/Addison
4451 Beltline Road, Addison, TX

Opiniones

7.6

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 425 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 228 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 151 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 85 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 114 de 1003 opiniones" "

7.8/10

Limpieza

8.2/10

Servicio y personal

7.2/10

Servicios

7.6/10

Condiciones de la propiedad

6.8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Samuel

Viaje de negocios
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Customer Service, el 26 jun. 2023
We appreciate your feedback, Samuel.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 Terrible

Rossana

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Cero Recomendado, pésimo servicio y limpieza. Dicen que incluye desayuno y no hay suficiente para los huéspedes. Empleados de mal humor todo el tiempo, a pesar de estar el manager en todo el tiempo, el servicio al cliente es pésimo, es el peor hotel que me he hospedado.
Se hospedó 4 noches en abril de 2023
Respuesta de Customer Service, el 14 abr. 2023
Gracias por compartir tus comentarios, Rossana.Estamos muy decepcionados de saber que no está satisfecho con su estadía. Brindar a nuestros huéspedes una gran experiencia es muy importante para nosotros. Realmente valoramos sus comentarios y los abordaremos con los miembros apropiados de nuestro equipo para que podamos mejorar en el futuro.Esperamos que nos brinde otra oportunidad para brindarle la experiencia de calidad que nos enorgullece brindar. Gracias nuevamente por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios.

2/10 Terrible

Cecilia

Viaje en grupo, Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El lugar estaba sucio! El personal de recepción muy poco amable! El manager o el encargado en la noche muy grosero, agresivo y prepotente! No habia toallas limpias, ni sabanas o cobijas disponibles para el sofa cama! No recomiendo para nada este lugar!
Se hospedó 4 noches en abril de 2023
Respuesta de Customer Service, el 11 abr. 2023
We appreciate the feedback, Cecilia.We regret that your time with us was less than ideal as providing our guests with a pleasant experience is very important to us. We sincerely apologize that our cleanliness and resources as well as our staff didn't meet your expectations and were less than welcoming. We hold ourselves to a higher standard so we'll address your concerns with our team moving forward.Thank you for the honest review and we do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

10/10 Excelente

Francisco

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Súper lindo
Respuesta de Customer Service, el 10 nov. 2022
¡Gracias por compartir tu calificación perfecta con nosotros, Francisco!¡Es maravilloso ver cuánto apreció su tiempo en Homewood Suites Dallas Addison! Queremos que todos se sientan como en casa en Homewood Suites Dallas Addison. ¡Poder crear una sensación de hogar es exactamente lo que pretendemos hacer!¡Esperamos poder compartir otra experiencia increíble contigo pronto!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy limpio todo 😊
Se hospedó 3 noches en julio de 2022
Respuesta de Customer Service, el 16 jul. 2022
¡Gracias por la excelente reseña! ¡Qué bueno que haya tenido una experiencia tan placentera en Homewood Suites Dallas Addison! Nos esforzamos por ofrecer un servicio de primer nivel y comodidad para todos nuestros huéspedes. Estamos felices de que haya apreciado tanto nuestro alojamiento limpio. ¡Nuestro equipo se esmera en refrescar correctamente todas las habitaciones y sus elogios nos permiten saber que lo estamos consiguiendo! ¡Esperamos recibirlo nuevamente pronto para otra experiencia increíble!

6/10 Aceptable

Rosalba

Viaje familiar
🐥🐥
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
Respuesta de Customer Service, el 19 jun. 2022
Thank you for sharing your feedback, Rosalba. We strive to share an enjoyable experience with all of our guests. We hope to host you again soon so we can share a more memorable visit with you.

6/10 Aceptable

Sergio

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
No es como la foto pero esta bien, el personal es muy amable
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Customer Service, el 11 jun. 2022
Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios, Sergio. Si bien nos complace que haya disfrutado de su tiempo con nosotros, lamentamos que su experiencia haya sido menos que perfecta. Nos mantenemos en un estándar más alto, por lo que nos aseguraremos de analizar sus inquietudes con los miembros apropiados de nuestro equipo para que podamos mejorar en el futuro. Esperamos recibirlo nuevamente para poder compartir con usted la experiencia de alto calibre a la que están acostumbrados nuestros huéspedes.

4/10 Malo

Jose A

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza
No tiene servicio de limpieza en habitaciones, solo lo hacen cada 5 días. El personal de recepción de las tardes muy grosero. Había insectos en las habitación. Me pidieron un deposito al hacer check in, el cual no me ha sido devuelto, y ya pasó el tiempo que me habían dicho que podría tardar. La verdad no fué lo que esperaba.
Se hospedó 5 noches en octubre de 2021
Respuesta de Customer Service, el 24 oct. 2021
Agradecemos que se haya tomado el tiempo de comunicarse con nosotros, José. Estamos profundamente decepcionados al saber que no quedó satisfecho con su estadía. Nos enorgullecemos de nuestro personal amable y acogedor, por lo que es molesto escuchar sobre este tipo de servicio. Le informaremos a nuestro equipo de administración sobre su experiencia y veremos lo que podamos para asegurarnos de que esto no vuelva a suceder en el futuro. Si hay algo que podamos hacer para acomodar una futura estadía con nosotros, háganoslo saber. Nos encantaría tener otra oportunidad para mostrarte lo maravillosos que somos, así que esperamos recibirlo nuevamente pronto.

6/10 Aceptable

Monica

Viaje familiar
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Muy cómodo para ir en familia por la cocineta que integra pero el hotel necesita mantenimiento urgente, el elevador es súper viejo igual que las alfombras y en general todo el establecimiento
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Customer Service, el 23 sept. 2021
Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus comentarios, Monica. Es genial que haya tenido una agradable estancia con nosotros. Nos alegra que haya disfrutado de nuestro cómodo alojamiento. Sin embargo, nos decepciona que su tiempo con nosotros no haya sido ideal y que haya tenido tales desafíos con las condiciones de nuestra propiedad. Nos preocupamos por la satisfacción de nuestros huéspedes, por lo que nos aseguraremos de abordar sus inquietudes con nuestro equipo en el futuro. Esperamos recibirlo nuevamente pronto para una experiencia más positiva.

8/10 Bueno

Maria Reyes, Chicago

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicios
Todo estuvo bien, sólo que necesitan darle un poquito de mantenimiento a las habitaciones..
Se hospedó 4 noches en agosto de 2021
Respuesta de Customer Service, el 8 sept. 2021
¡Gracias por la calificación y revisión de 4 estrellas, María Reyes! ¡Estamos encantados de que lo haya pasado tan bien en el Homewood Suites Dallas Addison! Nos esforzamos por ofrecer un servicio y una comodidad de primer nivel para nuestros huéspedes. Es fantástico que haya disfrutado de nuestro hotel en general. ¡Eso es lo que nos gusta ver! Esperamos poder compartir una experiencia aún mejor con usted la próxima vez. ¡Tener un día precioso!

10/10 Excelente

JAIME

Se hospedó 1 noche en mayo de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Demasiado ruido en la noche por los huéspedes de la habitación de arriba las dos noches que estuvimos. Lo reportamos a front desk y no hicieron nada. No nos dejaron dormir. El desayuno deja mucho que desear. Muy pocas opciones de comida y el horario es muy limitado.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021

8/10 Bueno

eduardo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
muy buena estancia solo el aire en la habitación 117 el ahire no enfria como deve yy la llave de el agua esta muy dura fuera de eso todo esta excelente.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021

2/10 Terrible

Virgilio Gerardo

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
En cuatro días no limpiaron la habitación, hable en dos ocasiones con una mujer que dijo ser la gerente, y comento que no podía hacer nada, la habitación tenia cucarachas, pésimo servicio como para no regresar nunca
Se hospedó 4 noches en marzo de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nunca me quede en el hotel cuando llegue me dijeron que no tenían la habitación que yo reservé pésimo servicio .
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021

8/10 Bueno

eduardo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021

8/10 Bueno

eduardo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021

10/10 Excelente

Javier Arturo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019

6/10 Aceptable

Hazel

No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Viejo y sin mantenimiento! Fotos engañosas!
Edificios separados del establecimiento tipo departamentos muy viejo y sin mantenimiento en áreas comunes. Interior de habitación con olor a humedad y viejo. Necesita muchas mejoras para la relación calidad-precio. No volvería. Mejores opciones de hotel por ese mismo precio
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

10/10 Excelente

Santiago, Guatemala

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Recomendable 100%
Excelente hotel y excelente servicio

10/10 Excelente

Santiago, Guatemala

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buen hotel y excelente servicio
Excelente

10/10 Excelente

Guillermo, Mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
excelente hotel
excelente ubicación; habitaciones cómodas y amplias. Wi fi gratuito!!!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente, por su ubicacion y su comodidad
Situado en el corazon de la ciudad, cerca de las zonas de restaurantes, transporte a Adisson Galeria. Ademas cuenta con habitaciones para los fumadores un plus. El trato excelente por todo el staff si bien el desayuno podria mejorar. Desde luego volvere pronto.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Me gustaron las áreas verdes
Disfrutamos de la alberca , también de sus desayunos y la cercanía del centro comercial Galería

10/10 Excelente

FRANCISCO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
HOTEL AGRADABLE CERCA DE TODOS LOS LUGARES
MUY RECOMEDABLE Y BUEN HOTEL. TODAS LOS LUGARES ESTAN CERCA.

2/10 Terrible

muhammad

Very dirty and very low water flow
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 28 abr. 2024
Muhammad, we regret to hear about the cleanliness and water flow issues you encountered during your stay. This is not typical of our usual standards and we sincerely apologize for these inconveniences. These points have been taken into account and will be addressed. We do hope you will consider giving us another opportunity to demonstrate our commitment to providing an enjoyable and comfortable stay.

6/10 Aceptable

Tory

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
I liked everything but my keys were never working every time I would come back to my room .
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Customer Service, el 12 abr. 2024
Tory, it's concerning to hear about the inconvenience you've faced with room access. Prompt and hassle-free entry is important and we'll look into the matter to ensure smoother experiences in the future. It's good to hear that you enjoyed other aspects of your stay and we hope you'll consider us again.

2/10 Terrible

Karen

Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 3 abr. 2024
Karen, we noticed your rating and are deeply concerned that your experience did not meet the standard we strive for. Your feedback is important, and we would appreciate the chance to know more about the factors that impacted your stay. We are committed to making improvements and hope we will have the opportunity to serve you better in the future.

4/10 Malo

Luis

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
It was okay uhh
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 1 abr. 2024
Luis, it's regrettable that your stay didn't meet your expectations. We aim to provide a more fulfilling experience. Please know your feedback is essential in driving improvements. We hope you'll give us another opportunity in the future.

8/10 Bueno

Mario

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 1 abr. 2024
Mario, thank you for taking the time to rate your stay at Homewood Suites Dallas Addison. We're thrilled to see that you had a positive experience. We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 Excelente

Marilyn

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Peaceful stay
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 30 mar. 2024
Marilyn, we appreciate your review! At Homewood Suites Dallas Addison, our goal is to provide a tranquil environment for our valued guests. It's delightful to hear your stay was peaceful. We hope to welcome you again soon for another relaxing visit.

10/10 Excelente

jose

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everything perfect
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 25 mar. 2024
Jose, thank you for the rave review! We're thrilled that everything was perfect during your stay at Homewood Suites Dallas Addison. Your feedback is greatly appreciated, and we look forward to seeing you again in the future. Safe travels!

10/10 Excelente

jose

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everything is always good here. Manager is also very nice.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 23 mar. 2024
Jose, it's a delight to know your stay at Homewood Suites Dallas Addison was pleasant. We're thrilled to hear that not just your overall experience was satisfactory, but our manager left a gratifying impression. We strive to maintain a warm and friendly environment. We appreciate your kind review and are looking forward to welcoming you back.

2/10 Terrible

Juan Bernardo

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 5 abr. 2024
We appreciate your feedback, Juan.We regret that your time with us didn't meet your expectations. We hold ourselves to a higher standard so we do hope you allow us the opportunity to share a more positive experience with you soon.

10/10 Excelente

E. Allen, Austin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Room was great
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 5 mar. 2024
E. Allen, thank you for your feedback. We're thrilled to know that you thought the room at Homewood Suites Dallas Addison was fantastic. We hope to see you again soon!

2/10 Terrible

Tzitlalli

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Definitely not staying here again, a property not well taken care of, outside room was dirty. Sofa bed was super stinky, bathroom floor sticky, big ants and small bugs coming out from the wall in the bathroom and from the shower faucet. Not enough towels provided. Breakfast not good at all Sorry i hate to leave a bad review but this hotel lack cleanliness and you should know that
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 4 mar. 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Tzitlalli, and we apologize that your stay was less than ideal. We do hope you decide to stay with us again in the future. If our hotel staff would have been made aware of any concerns, we would have gladly made sure that your stay went more smoothly.

8/10 Bueno

Brandi

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Entry doors for the building did not close properly that separated us from outside.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Service, el 3 mar. 2024
Brandi, thank you for bringing to our attention the issue with the entry doors. At Homewood Suites Dallas Addison, we prioritize the comfort and safety of our guests. We appreciate your feedback and our team will certainly explore this concern to ensure all our accommodations meet the high standards our guests are accustomed to. We look forward to hosting you again.

10/10 Excelente

Elizabeth

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
clean and quiet
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 1 mar. 2024
Elizabeth, we appreciate your laudatory feedback. It's a pleasure to hear you enjoyed the peaceful ambiance and cleanliness at Homewood Suites Dallas Addison. Your feedback truly boosts our commitment towards maintaining high standards. Come visit us again soon!

2/10 Terrible

Thirunavukkarasu, Redmond

No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 21 feb. 2024
Thirunavukkarasu, it's regrettable to hear that your stay didn't meet expectations. We'd appreciate the chance to understand your experience better. Please feel free to share more details, so we can work on improving our services. Thank you for your feedback.

6/10 Aceptable

Marie, Rancho Palos Verdes

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Small bathroom
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 21 feb. 2024
Marie, we acknowledge your comments about the bathroom size. While our design aims to maximize space, we appreciate your feedback and will take it into consideration for future developments. We hope the rest of your stay was satisfactory and we look forward to the opportunity to serve you again.

8/10 Bueno

Dana

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The check-in process was quuck and easy. The room was clean and comfortable. I did have to call for tissue and towels because no one came ti clean the second day. Overall good experience.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 20 feb. 2024
Dana, it's great to hear that the check-in process at Homewood Suites Dallas Addison was smooth and you found your room to be up to your satisfaction. We appreciate you bringing up the timely replenishment of amenities during your stay. Your observations will help us ensure our service is more attentive. We're glad you had an overall positive experience and look forward to welcoming you back.

6/10 Aceptable

young soo, SHREVEPORT

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 21 mar. 2024
Thank you for taking the time to submit this feedback.We are very pleased to hear that you found your stay to be agreeable. We regret to hear your time was less than perfect. We will share your feedback with our team moving forward. We look forward to hosting you again so that we can share a better stay with you.

2/10 Terrible

Rebecca

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Dirty property in bad area. Mattresses against windows in a scary area.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 12 feb. 2024
Rebecca, we regret to hear your recent stay didn't meet your expectations. It seems there were concerns with the cleanliness and location surroundings. Rest assured, we prioritize maintaining a secure and exemplary environment. We will take your feedback on board and work towards making necessary improvements. We hope you'd reconsider and give us another chance to provide a better experience in the future.

4/10 Malo

Simone

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 4 feb. 2024
Thanks for the feedback, Simone.It's unfortunate your time with us didn't measure up to the high standards we're accustomed to sharing with our guests. We do hope for the opportunity to share a more positive experience with you soon.

10/10 Excelente

Juan

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Customer Service, el 13 ene. 2024
Juan, thank you for taking the time to rate your stay at Homewood Suites Dallas Addison. We're thrilled to see you had a great experience with us. Do hop by again, we're looking forward to welcoming you back in the future.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Condiciones de la propiedad
Not so great stay
It was noisy! Lots of doors slamming and thumps & bumps in the room above me! Telephone in the room doesn't work so couldn't call front desk for more toilet paper had to ask a housekeeper for some that was cleaning a room next to mine. There's no one at the front desk late nights! The doors for entrance off stairwell doesn't close completely so anyone could come in without a key!
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 4 ene. 2024
We appreciate you bringing your concerns to our attention. It's unfortunate that you were disturbed by noise and had challenges with in-room amenities, as our team strives to provide a comfortable and secure environment for all guests. Nonetheless, your feedback will assist us in our ongoing efforts to sort out these issues. We are constantly aiming to enhance our services, and your observations are significant in this regard. We hope for the opportunity to better serve you in the future.

2/10 Terrible

Jessica

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Terrible...catfish pictures
The hotel looked nothing like the pictures. It was very outdated and dingy. The restroom had mold on the ceiling and it smelled like smoke even though we booked a non-smoking room. The property was also old and not well kept. The sofa sleeper was disgusting with the cushions worn out and dirty. The cabinets in the kitchenette were crooked and outdated. The sofa sleeper mattress was terrible and we could feel all the springs. We ended up booking a different hotel for our stay.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

4/10 Malo

Raialynn

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal
First let’s say the young man working the desk around 5pm was amazing at helping my group of 3 get checked in. The reason I didn’t enjoy my stay was simply this, the day we went to check out my group went to the breakfast. We all made a waffle and put it on a plate since they are so big it took up the whole plate. Then we got eggs sausage on another plate. When we left I heard the staff saying we stole half of the breakfast when in reality we didn’t. There were also 4/5 other guests filling up multiple plates. One dude had 5 !! But they were specifically targeting us. When I confronted them and told them we didn’t take half of breakfast they demanded to know which room I was in . I happily told them and will also be writing mgt
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 13 ene. 2024
Raialynn, we're sorry to hear about your experience during breakfast. While we're delighted that our colleague was able to assist with your check-in, your experience during mealtime does not reflect the respect we seek to show all our guests. Please know that ensuring ample food for all guests is a priority for us, and it was certainly not our intention to make you feel targeted. We appreciate you bringing this to our attention and will work towards better guest communication in such situations. We hope you will give us a chance to create a better experience for you in the future.

10/10 Excelente

Sharon

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 1 ene. 2024
Thanks for sharing this perfect rating, Sharon!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at Homewood Suites Dallas Addison! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!

6/10 Aceptable

Camilli

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Service, el 26 dic. 2023
Camilli, thank you for your rating. We always aim to deliver a great experience. We regret that we have not fulfilled your expectations during your visit and would appreciate any additional feedback you could provide. The team is always eager to find ways to improve every aspect of the guest experience.