Alimentos y bebidas

Opiniones de Trimrooms Palm D'or

3 out of 5
Trimrooms Palm D'or
8595/1 D.B Gupta Road, Pahar Gunj, New Delhi, Delhi N.C.R

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 117 de 301 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 104 de 301 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 38 de 301 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 18 de 301 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 24 de 301 opiniones" "

8.2/10

Limpieza

8.4/10

Servicio y personal

6.0/10

Servicios

7.8/10

Condiciones de la propiedad

7.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Merlizen, Spain

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great rooms - excellent value
Quality of the room and value were an unexpected treat for us. The room was very well maintained with good amenities, and the bathroom was clean. Price was affordable, excellent value overall.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2017
Respuesta de Palm D'or, el 23 oct. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you so much for sharing with us such a wonderful review. We are really pleased to know that you truly enjoyed your experience at our hotel. Our associates are what truly set us apart. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting but exceeding our guest’s expectations. We shall certainly share your words of recognition with the team to let them know that their efforts have helped make your stay a memorable one. Thank you once again for the lovely review and looking forward to the pleasures of your continued visits. Warm Regards, Palm D'or

8/10 Bueno

Kun, Spain

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Den Aufenthalt wert
Cada miembro del personal era muy hospitalario. La habitación era muy bonita, con un gran camas y excelentes comodidades. Ubicación magníficamente conveniente para todos los sitios y zonas comerciales. Lo único que cambiaría es las almohadas, son demasiado blandas. Aparte de eso, me alojaría aquí de nuevo en el futuro.

2/10 Terrible

ENRIQUE

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Evitarlo
Fotos falsas. No son reales. Es un hotel de paso sucio, viejo, zona de tolerancia. De miedo.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Rápida visita de una noche
Personal era muy amable y el ubicación era perfecta para nuestra rápida visita de una noche a Delhi .. Un paseo muy corto de la estación de metro, que es una opción muy conveniente para moverse por la ciudad,. El cuarto del hotel era simplemente amplia y preciosa. Yo recomendaría altamente este hotel para una parada rápida en esta bonita ciudad.

10/10 Excelente

Juan, Spain

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Gran ubicación, gran servicio, buenas habitaciones
Ubicación era estupenda - justo en el medio de la ciudad, con muchas tiendas y restorán de los alrededores. El personal en este hotel no podría haber sido más amable o servicial. Desayuno estaba bueno, con una buena variedad. La habitación era de un tamaño razonable y muy limpio y moderno. Las almohadas eran cómodas y las camas eran tan agradable.

8/10 Bueno

Svetlana, Australia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Had a great experience !!!!!
Great experience at this hotel, the location was very convenient to all the sites of the city. The Indian restaurant and food both were amazing. I will definitely recommend this place to all my friends and other travelers. The rooms were really good and very well equipped with basic amenities.

10/10 Excelente

Cristiano, Spain

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Too short but sweet stay.
The modern and comfortable interior design, a large room and the concierge staff are just some of the great features of this property. I found the bed very comfortable too, which gave us a much needed and relaxing sleep.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Very good.
Excellent staff, very friendly and willing to help. Breakfast is decent enough but could be a little better.  Rooms are excellent and very clean and modern. The only down side is the wi-fi can be very hit and miss.

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Hotel por mejorar...!
EL HOTEL ES MUY DEFICIENTE EN CUANTO A LAS CONDICIONES DE ASEO DE LA HABITACIÓN, LA HABITACIÓN ES MUY HUMEDA Y EL BAÑO TENIA MAL OLOR CON FUGAS DE AGUAS EN EL INODORO. PEDÍ UNA COMIDA Y ME TRAJERON LA BANDEJA CON HORMIGAS, LO QUE NOTÓ LA FALTA DE LIMPEZA. LA HABITACIÓN TENIA UN AROMA DESAGRADABLE QUE IMPREGNA LA ROPA. LA ZONA ES MUY CONCURRIDA POR MENDIGOS Y SE SIENTE INSEGURO EL AMBIENTE. EL PERSONAL ES ATENTO PERO NO MUY CALIFICADO PARA EL SERVICIO HOTELERO.

10/10 Excelente

Isaias, spain

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
gran estancia! un hotel económico perfecto en Delh
Nos alojamos en este hotel, ya que estábamos recorriendo en la India, y estábamos buscando un buen hotel económico. El hotel era perfecto para nuestras necesidades. El hotel está en una zona céntrica, con la estación de tren a pocos pasos de distancia. El metro estaba también cerca del hotel, así que los desplazamientos dentro de la ciudad era muy práctico. También hay muchos restaurantes alrededor de la zona. El personal del hotel era bueno y muy amable. Nuestras habitaciones son amplias y limpias, no tengo quejas allí. El servicio de habitaciones era muy rápido. Teniendo en cuenta el precio del hotel, puedo decir que es una gran relación calidad-precio y los servicios son impecables. Tuve una experiencia perfecta en todo y me gustaría quedarme aquí de nuevo cuando estoy de vuelta.

2/10 Terrible

Ravi

Se hospedó 1 noche en junio de 2023

10/10 Excelente

CHANDRA VENKATESH

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff were very cooperative and friendly. Food was also good and freshly prepared. Not only room the entire hotel was kept neat and clean. Transport is easily available, they also have a travel desk too. The cons are: Being close to railway station the road is bit congested and it was little confusing as the outside hotel board read as Palm D'or instead of Trimrooms Palm D'or. Above all I enjoyed my stay here, I would recommend this hotel to all.
Se hospedó 2 noches en abril de 2023

2/10 Terrible

sankar

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Used bedsheets with lots of hair, no light in the bathroom, no hot water , lots of free insects, dangerous neibourhood ultimately a burglar entering the room at 2 am using the master key.

4/10 Malo

Seema

No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Dirty, room is not clean . Full of dust. Bedsheets are not clean. No soap and shampoo inside the bathroom. Bathroom lights turned on and off in every two minutes . Staff is ok but overall very disappointed.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022

4/10 Malo

Amiet

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Oude staat
Ligging is prima Staat laat veel wensen over Gehorig
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Douche water liet niet goed weg. Verder nette kamer
Se hospedó 3 noches en agosto de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I was happy to get their service. Hope in future I'll get more better service.
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

6/10 Aceptable

sunil, paris

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Food
Food is a huge issues. Takes a long time Quality..Poor..I had ordered puri which was so oily that I could not eat also
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019

10/10 Excelente

sunil, paris

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Love the hotel
Good people..Especially shoutout for Bharat...Gaurav...And Paras
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios
The room floor was not very clean. The AC was switched off automatically in the morning. There was no body soap in the bathroom, and there was only one towel. Room size was decent. TV and Colling were good. They gave complimentary water. The location was very convenient.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
Property is nearer to the station. Cleanliness of bathrooms were not up to the mark
Se hospedó 1 noche en abril de 2019

4/10 Malo

ANB, Nederland

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
De foto's van dit hotel zijn erg misleidend. De kamer was niet schoon en de douche ook niet. Op de dag van aankomst viel er alleen koud water uit de kraan. Ons werd verteld dat ze de boiler direct zouden resetten. Na een uur gewacht te hebben weer verhaal gaan halen, hierbij werd ik niet serieus genomen en niet gehoord door de oudere meneer aan de balie. Vervolgens bleek dat de boiler die avond niet meer gemaakt zou worden en dat ze ons alleen een emmer met warm water konden aanbieden. Verder is het erg gehorig en hoor je ook veel geluid van buiten. 's Nachts kan het zomaar zijn dat er onbekende mensen aan je deur staan te kloppen en te zingen. Ook hebben we meerdere nachten hard geschreeuw (ruzie) gehoord in het gebouw en is het alarm meerdere nachten gaan loeien, wederom geen verklaring hiervoor gekregen. Er vlogen rioolvliegjes door onze kamer en na het douchen stond de hele badkamer en toilet blank wegens het ontbreken van een douchegordijn. Verder hing er geen gordijn voor het raam maar een vies vergeeld laken die met punaises was vastgemaakt. Het ontbijt was de moeite van het vroege opstaan niet waard. In plaats daarvan kan je nog beter een ontbijtje halen bij een van de vele straattentjes rondom het hotel. Enige pluspunt: het hotel zit op nog geen 5 min lopen van het new delhi treinstation
Se hospedó 8 noches en marzo de 2019

4/10 Malo

ANB, Nederland

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
De foto's van dit hotel zijn erg misleidend. De kamer was niet schoon en de douche ook niet. Op de dag van aankomst viel er alleen koud water uit de kraan. Ons werd verteld dat ze de boiler direct zouden resetten. Na een uur gewacht te hebben weer verhaal gaan halen, hierbij werd ik niet serieus genomen en niet gehoord door de oudere meneer aan de balie. Vervolgens bleek dat de boiler die avond niet meer gemaakt zou worden en dat ze ons alleen een emmer met warm water konden aanbieden. Verder is het erg gehorig en hoor je ook veel geluid van buiten. 's Nachts kan het zomaar zijn dat er onbekende mensen aan je deur staan te kloppen en te zingen. Ook hebben we meerdere nachten hard geschreeuw (ruzie) gehoord in het gebouw en is het alarm meerdere nachten gaan loeien, wederom geen verklaring hiervoor gekregen. Er vlogen rioolvliegjes door onze kamer en na het douchen stond de hele badkamer en toilet blank wegens het ontbreken van een douchegordijn. Verder hing er geen gordijn voor het raam maar een vies vergeeld laken die met punaises was vastgemaakt. Het ontbijt was de moeite van het vroege opstaan niet waard. In plaats daarvan kan je nog beter een ontbijtje halen bij een van de vele straattentjes rondom het hotel. Enige pluspunt: het hotel zit op nog geen 5 min lopen van het new delhi treinstation
Se hospedó 2 noches en marzo de 2019

2/10 Terrible

Anurag

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Pathetic and rude staff
Pathetic and rude staff and extremely unprofessional
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
The Hotel was located in a convenient location, very close to the New Delhi Rail Station. The Staffs were friendly. The condition of the Hotel room was unsatisfactory. The door lock was not working, there was no shower curtain, and the toilet flush was not also working. The breakfast was very basic. I ordered chicken chowmien for dinner. It took 35 minutes to come. The food was very salty and not tasty.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2019

2/10 Terrible

Peter, Las Vegas

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The hotel is very bad quality . Bedsheet and pillows were still dirty when we got the room , no toilet paper , even we requested it but they did not even provide it to us. The room also had no hot water at all.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2018

8/10 Bueno

simon

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 6 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Ace Singh, el 2 nov. 2018
Dear Valued Guest, "Namaste" Thanks for sharing your positive feedback, we are so pleased that you enjoyed your stay at our hotel star plaza. Our staff always try to get worth of every bit paid by the guest. We hope you will travel to Delhi soon again. Be sure to let us know when you are coming so we can reserve your favourite room for you. Best regards,

2/10 Terrible

Willem

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cold shower
Cold shower. Rest ok Staff kept daying to keep running it. Will work. But 1 hour running shower, still no shower. After s day on a dirty train
Se hospedó 1 noche en enero de 2018
Respuesta de Optimum Palm D'or, el 17 jun. 2018
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to review us. We are deeply concerned to read the shortcomings highlighted by you. Please accept our sincere apologies for the issues you faced during your stay with us. The issues you faced could and should have been avoided if we are to pride ourselves on our standards. We shall be taking them up with the concerned teams to ensure that corrective measures are taken immediately and effectively. We assure you that these lapses were an exception to our normal standard and we hope you will not allow it to forever mark your impression of our hotel. We, once again, apologize to you and assure that better care will be exercised in future to ensure that your stay with us is enjoyable. Thank you, Optimum Palm D'or

6/10 Aceptable

ピノ

ホテルに行くまでに詐欺にあった
私たちはこのホテルに行けませんでした。デリーに到着して、乗ったタクシーに観光局へ連れていかれ、ホテルまでの道が封鎖されていると、ほかのホテルへ連れていかれました。このホテルが悪い訳ではないですが、デリーではこの手の詐欺には要注意です。
Se hospedó 1 noche en abril de 2018
Respuesta de Palm D'or, el 25 jun. 2018
お客様、 私たちを見直す時間を取ってくれてありがとう、ありがとう。 私たちは、あなたが強調した欠点を読むことを深く心配しています。 ご滞在中に直面した問題については、心からお詫び申し上げます。 あなたが直面した問題は、私たちの基準に誇りを持っていれば避けられたはずです。 適切な措置が迅速かつ効果的に行われることを確実にするため、関係するチームと一緒に取り上げます。 これらの問題は通常のスタンダードの例外であり、ホテルの印象を永遠に残すことはできません。 私たちはあなたに謝罪し、将来的にはより良いケアが行われ、私たちとの滞在が楽しくなることを保証します。 ありがとうございました、 最適なパームD'または

6/10 Aceptable

DIAP, JAPAN

ニューデリー駅に近いホテル
駅のリタイアリングルーム代わりに利用。 WiFiが遅いのが気になったが、デリーで安心して素泊まり出来る宿に思った。
Se hospedó 1 noche en mayo de 2018
Respuesta de Palm D'or, el 14 may. 2018
お客様、 今日のご挨拶! 私たちはあなたの経験について学ぶことを大変うれしく思っています。 あなたの肯定的なコメントは、チームのモチベーションの源泉です! フィードバックをお寄せいただきありがとうございます。 私たちはあなたの後援を大切にし、すぐにあなたを歓迎することを楽しみにしています。 敬具、 最適なパームD'または

6/10 Aceptable

ひ, japan

Le gustó: Limpieza
ニューデリー駅とメトロに近く、トランジットとしてお勧め
駅まで10分未満、305はエレベーターの音が気になる。屋上のレストランの朝ごはんバイキングで200R、領収書に10R
Se hospedó 1 noche en mayo de 2018
Respuesta de Palm D'or, el 8 may. 2018
お客様、 すばらしいレビューを共有する時間をとっていただきありがとうございます。 忘れがたい経験を確実にするために最高レベルの快適さと質の高いサービスをお客様に提供することが私たちの絶え間ない努力です。 私たちは、あなたが私たちとの滞在の全体的な経験に満足していることを聞いてうれしく思います。 あなたの肯定的なコメントは、チームのモチベーションの源泉です。 私たちはあなたのご愛顧を大切にしており、皆様のご歓迎をお待ちしております。 よろしく、 最適なパームD'または

6/10 Aceptable

Jennifer

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Bad area
Overall the hotel was fine. The staff are pleasant and helpful, however, I am an older single woman travelling alone, I am also very experienced travelling in 3rd world countries. I had arranged for a shuttle which didn't show. It was a confirmed booking.They told me to get a taxi. On arrival at the hotel they denied any shuttle booking. Later it was clear that it had indeed been confirmed. To me this was a safety concern. They apparently didn't agree. The other issue was that it is situated in a very bad area and discouraged you from going out at night and certainly challenged you during the day. The description is not clear of the hotel's surroundings.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2018
Respuesta de Palm D'or, el 3 abr. 2018
Dear Guest, Thank you so much for taking the time review us. We are deeply concerned to read the shortcomings highlighted by you. Please accept our sincere apologies for the issues you faced during your stay with us. The issues you faced could and should have been avoided if we are to pride ourselves on our standards. We shall be taking them up with the concerned teams to ensure that corrective measures are taken immediately and effectively. We assure you that these lapses were an exception to our normal standard and we hope you will not allow it to forever mark your impression of our hotel. We, once again, apologize to you and assure that better care will be exercised in future to ensure that your stay with us is enjoyable. Thank you,

6/10 Aceptable

Mayank

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en febrero de 2018
Respuesta de Palm D'or, el 5 mar. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share a wonderful review. It is our constant endeavor to provide our guests with the highest levels of comfort & quality service to ensure a memorable experience. We are pleased to hear that you were satisfied with the overall experience of your stay with us. Your positive comments are a source of motivation for the team. We value your patronage and look forward to welcoming you back again. Regards, Optimum Palm D'or

10/10 Excelente

Theresa Ann

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The hotel itself was good. The staff were great. Clean. The food was very good.
Se hospedó 3 noches en enero de 2018
Respuesta de Palm D'or, el 15 ene. 2018
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you so much for sharing with us such a wonderful review. We are really pleased to know that you truly enjoyed your experience at our hotel. Our associates are what truly set us apart. With a spirit to serve, we take great pride in the not only meeting but exceeding our guest’s expectations. We shall certainly share your words of recognition with the team to let them know that their efforts have helped make your stay a memorable one. Thank you once again for the lovely review and looking forward to the pleasures of your continued visits. Warm Regards, Palm D'or

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
そこそこだが値段が高い
綺麗そうだと思ったので予約しましたが、そこまで綺麗ではありません。 国の平均よりは綺麗だと思いますが、この値段は高すぎます。なぜこんな値段なのかよく分からないです。 従業員はみんないい人でした。
Respuesta de Hotel Management, el 3 ene. 2018
お客様、 今日のご挨拶! 貴重なフィードバックをありがとう。 最近のご滞在中にご迷惑をおかけしたことを心からお詫び申し上げます。 私たちは、滞在中に直面している問題を詳述し、それに応じて是正措置を取ることを要求します。 私たちはあなたに謝罪し、今後もより良いケアを行い、あなたと私たちとの滞在が楽しくなることを保証します。 ありがとうございました、 パームドール

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Value for money, ideal location, excellent service
The hotel is situated close to the Railway station but at the same time only 15 mins walk from the city centre. The rooms are well serviced and with a buffet breakfast it is really value for money. The restaurant has also some typical dishes and with very efficient staff.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2017
Respuesta de Palm D'or, el 27 dic. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you so much for sharing with us such a wonderful review. We are really pleased to know that you truly enjoyed your experience at our hotel. Our associates are what truly set us apart. With a spirit to serve, we take great pride in the not only meeting but exceeding our guest’s expectations. We shall certainly share your words of recognition with the team to let them know that their efforts have helped make your stay a memorable one. Thank you once again for the lovely review and looking forward to the pleasures of your continued visits. Warm Regards,

10/10 Excelente

MOTOKI

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
必読
駅から近くスタッフも丁寧であった。スタンダードルームにはバスタブはつかないので、そこだけ注意したい。
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2017
Respuesta de Hotel Management, el 12 dic. 2017
お客様、 今日のご挨拶!!! ホテルにご宿泊いただきありがとうございました。ご来場に関するご意見をお寄せいただきありがとうございます。 ホテルでは設備とサービスレベルを楽しんでいただき、ご宿泊の思い出を思い出に残すことができたことをうれしく思います。当ホテルはお客様に常に暖かく効率的なサービスを提供することを約束しており、お客様の声が常に最高の報酬となるような非常に勇気づけられるような感謝の気持ちを表しています。しかし、私たちはバスタブの不足を心から謝ります。私たちは、強調された領域で作業し、早期に修正するようにします。 確かに私たちがあなたの奉仕に喜んでおり、私たちはすぐにあなたをもう一度お迎えすることを楽しみにしています。 宜しくお願いします、 パームドール

2/10 Terrible

Jeff, Brighton, England

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Close to New Dehli railway station
Shower didn't work, room was so grubby, I could write my name in the dust! Given another room in the end after complaining which was at least relatively clean but then the television didn't work and the kettle was busted! TO BE AVOIDED!
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2017
Respuesta de Palm D'or, el 7 dic. 2017
Dear Guest, Thank you so much for taking the time review us. We are deeply concerned to read the shortcomings highlighted by you. Please accept our sincere apologies for the issues you faced during your stay with us. The issues you faced could and should have been avoided if we are to pride ourselves on our standards. We shall be taking them up with the concerned teams to ensure that corrective measures are taken immediately and effectively. We assure you that these lapses were an exception to our normal standard and we hope you will not allow it to forever mark your impression of our hotel. We, once again, apologize to you and assure that better care will be exercised in future to ensure that your stay with us is enjoyable. Thank you, Palm D'or

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great location and also quiet
This hotel is in a perfect location for walking to all of the sites that you want to see in Delhi. We were worried if it'd be quiet in the room, as Delhi’s night life is bustling. We could hear no outside noise at all. The price was right.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2017
Respuesta de Palm D'or, el 2 dic. 2017
Dear Guest, Thank you for choosing to stay and writing your great review. It certainly goes a long way in motivating the entire team to do better each day. It is our goal is to ensure we showcase our brand promise of Limitless Hospitality to our esteemed guests such as yourself. We hope you will continue to patronize us and also recommend us to your friends, family, and company. Looking forward to welcoming you back soon. Yours sincerely, Hotel Palm D'or

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Less than average.
The Hotel is not more than ok. It is old and the hygiene is not so good. The room and the interior is old and used. Don’t order spring rolls - two of us got sick from it.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2017
Respuesta de Hotel Management, el 8 nov. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you for your valuable feedback. At the outset, we would like to apologize for the inconvenience caused. While we regret the inconvenience you have experienced, we would additionally request you to treat this as an isolated incident and not a reflection of our normal services and approach to our honored guests. In our hotel, it is our constant endeavor to provide you with high standards of personalized service and efficiency. We look forward to your comfort and care in our hotel. Looking forward to seeing you soon again. Thanks and Regards, Palm D'or

6/10 Aceptable

Jonas

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Nice reception staff
Nice reception staff, really service minded. Loud and noisy cleaning staff shouting in the corridor. Bad smell of maybe mold in booth my rooms.
Se hospedó 5 noches en octubre de 2017
Respuesta de Hotel Management, el 30 oct. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you for your valuable feedback. At the outset, we would like to apologize for the inconvenience caused. While we regret the inconvenience you have experienced, we would additionally request you to treat this as an isolated incident and not a reflection of our normal services and approach to our honored guests. In our hotel, it is our constant endeavor to provide you with high standards of personalized service and efficiency. We look forward to your comfort and care in our hotel. Looking forward to seeing you soon again. Thanks and Regards, Palm D'or

10/10 Excelente

Marije, Japan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excellent value for money
Very clean property and the surrounding area is full of nice restaurants, shops and cafes. The room was quite good and well maintained. Bathroom itself was bit tiny and layout was not very impressive, but good overall. The staff was excellent. They helped organize taxis to and from the airport at a good price.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2017
Respuesta de Palm D'or, el 24 oct. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you so much for sharing with us such a wonderful review. We are really pleased to know that you truly enjoyed your experience at our hotel. Our associates are what truly set us apart. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting but exceeding our guest’s expectations. We shall certainly share your words of recognition with the team to let them know that their efforts have helped make your stay a memorable one. Thank you once again for the lovely review and looking forward to the pleasures of your continued visits. Warm Regards, Palm D'or

8/10 Bueno

Sylvie, New Zealand

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Best convenience & comfort
Booked this hotel since it is within walking distance of both - the train station and metro. Very convenient for the city center too. Room was nice, very clean and the bathroom was well maintained with good quality toiletries.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2017
Respuesta de Palm D'or, el 23 oct. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you so much for sharing with us such a wonderful review. We are really pleased to know that you truly enjoyed your experience at our hotel. Our associates are what truly set us apart. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting but exceeding our guest’s expectations. We shall certainly share your words of recognition with the team to let them know that their efforts have helped make your stay a memorable one. Thank you once again for the lovely review and looking forward to the pleasures of your continued visits. Warm Regards, Palm D'or

10/10 Excelente

Margret, USA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Will definitely be back
Excellent stay, good location. A quick walk to the train station. The welcome was warm, very helpful reception staff. We loved our room because it was very clean and most importantly, it had all the basic amenities that we needed most.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2017
Respuesta de Palm D'or, el 23 oct. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you so much for sharing with us such a wonderful review. We are really pleased to know that you truly enjoyed your experience at our hotel. Our associates are what truly set us apart. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting but exceeding our guest’s expectations. We shall certainly share your words of recognition with the team to let them know that their efforts have helped make your stay a memorable one. Thank you once again for the lovely review and looking forward to the pleasures of your continued visits. Warm Regards, Palm D'or

8/10 Bueno

Viktoria, Germany

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Preis-Leistungs-Verhältnis
Personal war sehr freundlich mit schnellen Ein- und Auschecken, und sie waren sehr gut informiert über die Stadt und ihre Sehenswürdigkeiten. Badezimmer war schön und das Zimmer war sehr geräumig. Ganz weit vom Flughafen entfernt, aber bequem mit dem Taxi erreichbar.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2017
Respuesta de Palm D'or, el 20 oct. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you so much for sharing with us such a wonderful review. We are really pleased to know that you truly enjoyed your experience at our hotel. Our associates are what truly set us apart. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting but exceeding our guest’s expectations. We shall certainly share your words of recognition with the team to let them know that their efforts have helped make your stay a memorable one. Thank you once again for the lovely review and looking forward to the pleasures of your continued visits. Warm Regards, Palm D'or

10/10 Excelente

Ksenia, Japan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Value for money
Spacious, clean and well equipped bathroom and rooms, WiFi worked very well and the view from the rooftop was good. The staff were lovely, especially in the restaurant. Breakfast and dinner, both are delicious and of good quality.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2017
Respuesta de Palm D'or, el 17 oct. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you so much for sharing with us such a wonderful review. We are really pleased to know that you truly enjoyed your experience at our hotel. Our associates are what truly set us apart. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting but exceeding our guest’s expectations. We shall certainly share your words of recognition with the team to let them know that their efforts have helped make your stay a memorable one. Thank you once again for the lovely review and looking forward to the pleasures of your continued visits. Warm Regards, Palm D'or

8/10 Bueno

Barbra, Italy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
One-night stay @Palm D'or
Perfect position for all the attractions and shopping places. Well fitted and very comfortable room. Staff were extremely well trained and polite. They acted like they were our friends, and provided us useful information about the city and near sites.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2017
Respuesta de Palm D'or, el 17 oct. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you so much for sharing with us such a wonderful review. We are really pleased to know that you truly enjoyed your experience at our hotel. Our associates are what truly set us apart. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting but exceeding our guest’s expectations. We shall certainly share your words of recognition with the team to let them know that their efforts have helped make your stay a memorable one. Thank you once again for the lovely review and looking forward to the pleasures of your continued visits. Warm Regards, Palm D'or

10/10 Excelente

Marc, France

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Beautiful and comfortable hotel
Location of this hotel could not be more perfect, it is located in the middle of the town and all the famous attractions are very close from it. Hotel room was wonderful - clean, big and comfortable with best soundproof. Restaurant was good and the food choices were extensive. I'm looking forward to staying in this beautiful hotel again.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2017
Respuesta de Palm D'or, el 16 oct. 2017
Dear Guest, Greetings of the day! Thank you so much for sharing with us such a wonderful review. We are really pleased to know that you truly enjoyed your experience at our hotel. Our associates are what truly set us apart. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting but exceeding our guest’s expectations. We shall certainly share your words of recognition with the team to let them know that their efforts have helped make your stay a memorable one. Thank you once again for the lovely review and looking forward to the pleasures of your continued visits. Warm Regards, Palm D'or

2/10 Terrible

Daksh

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Don't get fooled by 4.0/5 rating
There were a lot of problems: 1. Bed bugs were found on sheets. I reached at 03:30 in night after my flight was delayed. Had no energy to argue for refund. They just replaced sheets. 2. You had to ask for towels. Towels were of really bad quality. 3. There are 2 complimentary water bottles. Only one was given. 4. Only positive thing was they started breakfast at 06:30 rather than their usual 07:00 am time because I requested that.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2017
Respuesta de Hotel Management, el 20 sept. 2017
Dear Guest, Thank you so much for taking the time reviews us. We are deeply concerned to read the short comings highlighted by you. Please accept our sincere apologies for the issues you faced during your stay with us. The issues you faced could and should have been avoided if we are to pride ourselves on our standards. We shall be taking them up with the concerned teams to ensure that corrective measures are taken immediately and effectively. We assure you that these lapses were an exception to our normal standard and we hope you will not allow it to forever mark your impression of our hotel. We, once again, apologize to you and assure that better care will be exercised in future to ensure that your stays with us are enjoyable. Thank you, Optimum Palm D'or