Vista a la ciudad

Opiniones de Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman

4 out of 5
Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman
Sheikh Khalifa Bin Zayed Street, PO Box 31631, Ajman

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 124 de 389 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 172 de 389 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 50 de 389 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 26 de 389 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 17 de 389 opiniones" "

8.0/10

Limpieza

8.2/10

Servicio y personal

8.0/10

Servicios

7.8/10

Condiciones de la propiedad

8.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Carles
Ajelado de cualquier zona habitable. Sin agua caliente dos días. Sin WIFI en las habitaciones. Habitaciones muy grandes, estado de mantenimieno muy limitado.

8/10 Bueno

Naba

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
The rooms do need a little update as there is noticeable mold, but it is otherwise clean. The staff was amazing, very hospitable, and ready to address any need.
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Vikram

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024

10/10 Excelente

Sivaraman

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

8/10 Bueno

Mohamed

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent breakfast, bit far from the beach. Need improvement cleaning the room
Se hospedó 4 noches en enero de 2024

8/10 Bueno

Sven Van

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Beetje afgelegen maar alles in orde
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Zeeshan

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Fully Recommend
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Hamza

Se hospedó 6 noches en noviembre de 2023

2/10 Terrible

Michelle

Se hospedó 6 noches en noviembre de 2023

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

A

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de Ali, el 24 oct. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to review us. We would love to hear your suggestions in order to improve your requirements during your stay with us. Best regards,

6/10 Aceptable

Khaled Al

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
The room 31010 has a very small window for daylight, kitchen balcony with no curtains, cleaning was not good , specially tea tablea were not wiped during all my one week stay
Se hospedó 7 noches en mayo de 2022

8/10 Bueno

Iftikhar

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I have been staying at this property since 2014. This is a good hotel with spacious rooms and good service. The carpet is getting worn off after so many years so they may need to think about it but the furniture is good and well maintained.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022

10/10 Excelente

Syed Mohsin

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The Valet and Bell Boys are amazing at this facility , Especially Mr. Vinod has been a gem of a person. Front Desk has some amazing staff Especially Ms Zukhra and Mr Hassan are professional and Helpful. But Mr Sultan at the front desk need to fix his attitude with the client as he needs to be more compassionate and approachable
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022

10/10 Excelente

Ahmed

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
5 star
Nice pleasant and very quiet
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

8/10 Bueno

Tapan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Wonderful stay
It’s was amazing for the price
Se hospedó 3 noches en julio de 2021
Respuesta de Reservation Dept, el 29 jul. 2021
thank you for stay and reviews.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Clean and friendly from the staff .
Se hospedó 11 noches en julio de 2021
Respuesta de Reservation Dept, el 29 jul. 2021
Thank you for your stay and review.

8/10 Bueno

Ahmed

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Reservation Dept, el 29 jul. 2021
Thank you for your stay and review.

10/10 Excelente

mahmud

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en junio de 2021
Respuesta de Reservation Dept, el 7 jul. 2021
THANK YOU FOR YOUR STAY

10/10 Excelente

Mohammed

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Reservation Dept, el 7 jul. 2021
THANK YOU FOR YOUR STAY

10/10 Excelente

Tamer

Se hospedó 4 noches en junio de 2021
Respuesta de Reservation Dept, el 7 jul. 2021
THANK YOU FOR YOUR STAY

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice spacious one bedroom suite with separate kitchen, full dining table and living room.
Se hospedó 5 noches en junio de 2021
Respuesta de Reservation Dept, el 7 jul. 2021
THANK YOU FOR YOUR STAY

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza
Not what we expected it to be
The room floor was dirty and the furniture is very old (worn-out), not sure why this is a 4* property. The reception desk is polite. The location is alright. The room is spacious, but would have preferred it to be clean instead.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020
Respuesta de Ravi Santiago Cluster General Manager Ramada Hotel, el 11 feb. 2021
Dear Guest, Thank you for taking time to review us. We would love to hear your suggestions in-order to improve requirements during your stay with us. Best regards,

10/10 Excelente

Mehedi

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 7 noches en enero de 2021
Respuesta de Reservation Dept, el 25 ene. 2021
THANK YOU FOR YOU REVIEWS.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Nice hotel, there is a lot of shops around the hotel
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2020
Respuesta de Ali, el 28 dic. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2020
Respuesta de Ali, el 28 dic. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Aceptable

John

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2020
Respuesta de Ravi Santiago Cluster General Manager Ramada Hotel, el 11 feb. 2021
Dear John, Thank you for taking time to review us . Best regards,

4/10 Malo

Basem

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2020
Respuesta de Ravi Santiago , el 10 sept. 2020
Dear Guest , Thank you for taking time to review us . Best regards, Ravi Santiago Cluster General Manager Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
bad experience
There wbadas a very bad smell in the room, and the TV was not working perfectly, delaying in service.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de Ali, el 31 ago. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 Excelente

Amein

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
It was amazing, especially the receptionist Mr.maysara
Se hospedó 1 noche en julio de 2020
Respuesta de Ravi Santiago , el 23 jul. 2020
Dear Amein, Thank you for your stay at Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman. We are grateful and glad that you take the time to share your experience with us. Your positive ratings and comments mean a lot to us as it motivates our team to continue to excel in their service. Once again, we would love to have the happiness of seeing you again as our regular guest. We look forward to the opportunity of welcoming you at Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman soon again. Best Regards, Ravi Santiago Cluster General Manager Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman

10/10 Excelente

Amein

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
lovely hotel
It was amazing stay
Se hospedó 1 noche en julio de 2020
Respuesta de Ravi Santiago Cluster General Manager Ramada Hotel, el 20 jul. 2020
Dear Guest , Thank you for taking time to review us . Best regards, Ravi Santiago Cluster General Manager Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman

4/10 Malo

Mika

Viaje en grupo
No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
After the new ownership, this hotel is a dump
The rooms are big, that's about it. It gets very cold in the rooms and the ac control pad didn't really adjust the temperature. When I told them that my room is too cold they just laughed at me: "you don't like ac, huh? Ha ha haaa". It's so funny to be freezing indoors when it's warm outside. The walls are paper thin. You can hear your neighbor taking a shower like you were in the shower with them. Also the lovely call for prayer can be heard loud and clear in the middle of the night. Birds have their nests on the balconies, so you can't really use them unless you are willing to fight for your territory. Their breakfast and dinner buffets are tasteless in a country where delicious food is easy to come by in any cheap restaurant. When I checked out and asked for a taxi, they just told me to walk to the parking lot because there ought to be taxis there... What a service! So all in all, the hotel is run be people who don't know how to run a hotel. Also, if you don't leave a don't disturb sign on your door, the house keeping will try to get in at 8am. If they can't open the door, they will surely call you. Nothing says holiday more than an early wake up. :-)
Se hospedó 4 noches en marzo de 2020
Respuesta de Ramada Team, el 19 mar. 2020
Dear Mika We have carried out an Investigation and below are the findings, It’s not possible that guest have come up with a complaint and he was Given such kind of reply, every day we receive a different kind of guest Complaints but never come across such reply given by any hotel staff To any guest. After check out, the guest asked for the Taxi and he was informed that, Taxies are available round the clock in front of the Hotel main entrance, Do you need assistance for the Taxi and your luggage? Guest replied No, it is fine will manage by himself and left the desk, Room servicing by housekeeping start from 09:00 am onwards daily, Below are the timing of room cleaned by housekeeping during guest stayed Guest stayed in Suite # 2907 from 2nd to 6th March 2020. 3rd March 10:30 AM 4th March 2:32 PM 5th March 1:12 PM Birds have their nests on the balconies: - There are no birds nest in the balcony, attached is the picture for your reference. Being an Islamic country there is a call of pray early morning around 5:30 am not in the middle of the night, As guest suite room was in the middle tower so the call of pray sound reaches to this suite will be very light The guest was upgraded to a one-bedroom non-smoking suite which has a separate bedroom and a living room, It is not possible that one can hear next door sounds as the living room is in between bedroom along with the The kitchen which separates the next door room

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en febrero de 2020
Respuesta de Ali, el 2 mar. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Georgi

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Short business trip
Not bad. Staff polite. Convinient location to Hamriayh Free Port.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
Respuesta de Ali, el 2 mar. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very spacious and comfortable. Cleaning to a good standard
Se hospedó 3 noches en enero de 2020
Respuesta de Ali, el 9 feb. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Ali, el 12 ene. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Ali, el 12 ene. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Ahmed

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Ali, el 9 dic. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019
Respuesta de Iftikhar Hamdani , el 31 oct. 2019
Dear Anonymous, Thank you for your recent stay at Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman! We are grateful and glad that you take the time to share your experience with us. Your positive rating means a lot to me and my team as it motivates us to our best. We look forward to the opportunity of welcoming you at Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman soon again. Best Regards, Iftikhar Hamdani Cluster General Manager Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman

6/10 Aceptable

Ti

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
nothing I like or dislike.Too many non hotel guest were there
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019
Respuesta de Reservation Team, el 30 oct. 2019
thank you for your stay.

10/10 Excelente

FLORIDA

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019

8/10 Bueno

Ihsanullah

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Ali, el 11 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Terrible

Galal

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
سئ
كانت سيئه بسبب عدم المصداقية في التعامل عند الحجز على الموقع جناح سرير ملكي وعند وصولي للفندق غرفه عاديه وعند الاستفسار عن الأسباب كانت الاجابه انه مجرد صور على موقع وأن الجناح الملكي vip فقط
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019
Respuesta de Ali, el 2 sept. 2019
Dear Mr. Galal, Thank you for your recent stay at Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman! Thank you for taking the time to review us on Expedia as it'll help us to improve further we apologize on the inconvenience. We have taken your feedback into serious concerns for our immediate actions. We hope that you'll give us another chance to serve you better next time. Once again, we apologize for all the discomforts. Best regards,

4/10 Malo

Fatimah

No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Bad
Not clean at all 😔😔
Se hospedó 23 noches en julio de 2019
Respuesta de Iftikhar Hamdani, el 5 ago. 2019
Dear Fatimah, Thank you for your recent stay at Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman! Thank you for taking time to review us on Expedia as it'll help us to improve further we apologize on the cleanliness inconvenience. We have taken your feedback into serious concerns for our immediate actions. We understand that our guests expect very highly of us and so we'll make sure that we take necessary measures to overcome these setbacks. We hope that you'll give us another chance to serve you better next time. Once again, we apologize for all the discomforts. Best regards, Iftikhar Hamdani Cluster General Manager Ramada Hotel & Suites by Wyndham Ajman

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en junio de 2019
Respuesta de ali, el 30 jun. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 5 noches en junio de 2019
Respuesta de ali, el 23 jun. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

LebTraveler

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great Apart / Hotel Very comfortable and spacious. Price vs Quality =10/10. Highly recommended
Se hospedó 5 noches en junio de 2019
Respuesta de ali, el 23 jun. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

MS

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Balcony didn't lock. Huge room with lounge, kitchen and large bathroom.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019
Respuesta de ali, el 3 jun. 2019
thank you

4/10 Malo

Muna

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019
Respuesta de ali, el 8 may. 2019
thank you

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje de negocios
Nice king suite with kitchen, living, and dining room. There wasn’t anything unique. I could hear the water running through the walls. My room had watermelon seeds on the floor which means they hadn’t vacuumed. Little bit of mold in the shower.
Se hospedó 5 noches en abril de 2019
Respuesta de ali, el 4 may. 2019
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.