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Opiniones de De Sense Hotel Guangdong Guangzhou

4 out of 5
De Sense Hotel Guangdong Guangzhou
1469 Sanyuanli Ave, Guangzhou

Opiniones

5.8
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 1 de 11 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 3 de 11 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 3 de 11 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 2 de 11 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 2 de 11 opiniones" "

6.4/10

Limpieza

6.6/10

Servicio y personal

6.2/10

Condiciones de la propiedad

Opiniones

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en abril de 2019
Respuesta de Iris Ng, el 23 abr. 2019
Dear Anonymous , thank you for stay with us at Guangzhou Zhuozun Jinsha Hotel and share your valuable comments with us. We appreciate your positive comments and look forward to welcome you back in near future.

4/10 Malo

Jarneen

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
This property was horrible, the water wouldn't get hot after being moved TWICE and I broke out in hives from seemed to be bed bugs.
Se hospedó 3 noches en junio de 2019

4/10 Malo

Cliente verificado

Se hospedó 4 noches en mayo de 2019

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Never again!
The hotel was not at all as advertised on hotel.com. Do not trust the photos! The hotel was located quite far from the city centre. It was quite run down and old. It is in dire need of a major renovation. Carpet was moldy. Washroom was not clean. It was definitely not a family friendly hotel. The breakfast was horrible. All in all a total disappointment. It was not up to a 4 stars hotel standards.
Se hospedó 2 noches en abril de 2019
Respuesta de Iris Ng, el 13 jun. 2019
尊敬的客人,感谢您入住广州卓尊金莎大酒店。对于您反映的问题,我们管理团队非常重视,同时,这些问题给您造成的不便,我们致以诚挚的歉意。我们将会不断改善酒店的设施设备,希望能为客人提供更好的体验。我和我的团队希望有一天能再次欢迎您的光临

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 19 noches en abril de 2019
Respuesta de Iris Ng, el 4 may. 2019
尊敬的客人,感谢您入住广州卓尊金莎大酒店。更感谢您对我们提出了宝贵的意见。我们将会不断改善酒店的设施与服务,希望能为客人提供更好的体验。期待您再次入住广州卓尊金莎大酒店。

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Servicio y personal
The hotel is far from MTR STATION. Although with good areas, the room has a terrible smoking smell. There's no staffs speaking English. Without previous notice, the hotel changed the breakfast from a buffet to a brief menu, without western options.
Se hospedó 1 noche en abril de 2019
Respuesta de Iris Ng, el 3 may. 2019
Dear guest, thank you for stay with us at Guangzhou Zhuozun Jinsha Hotel and shared your valuable comments. Your comments had been well received. However, we apologized for the staff English communication issue,terrible smoking issue,breakfast issue. We will conduct the English training course for our staff to improve their English,try our best to improve the breakfast. Once again, thank you for your feedback and wish the incident have not tarnished your overall impression to Guangzhou Zhuozun Jinsha Hotel and look forward to welcome you back in near fut

8/10 Bueno

Ming Fu

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018
Respuesta de 李玉娟, el 22 dic. 2018
尊敬的您:当小卓打开电脑,一眼映入您4分的好评!瞬间觉察冬日温暖的阳光穿梭于微隙的气息。舒倘,漫长。紫檀的香味,弥漫在春日,把天地间一切空虚盈满,阳光下,是一道纤绝的尘陌,呢喃着天真,充盈着那抹永不泯灭的热情。我们的卫生必须达标,严格执行一客一换阿姨都是经过专业的培训和系统化的实操才能进入有条不絮的工作当中。有时候在感叹能让我们为您的出行提供一个愉快的旅程我们是幸福的。也许我们能做到的很少,但我们会尽我们所有的能力给您提供一间卫生安全舒适的房间,一份热气腾腾的营养早餐,一句轻声的微笑问候,一个温馨的道别语!!!下次争取得到您5分的好评。小卓代表所有卓尊金莎的同事们欢迎您再次回家看看!

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2018
Respuesta de 李玉娟, el 19 dic. 2018
未能给您五分的满意,小卓十分惭愧,我会面壁思过,画圈改正,积极改造,努力争取您的肯定,要常来呦!

8/10 Bueno

Chee Yuen

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en octubre de 2018
Respuesta de LI, el 10 nov. 2018
感谢缘分让我们与您在金莎相遇。我们酒店的服务员以及房间阿姨都经过严格的标准训练执行,我们所有房间都含外窗。这边吃住行一体,为出行的您大大的提供了方便。同时谢谢您对我们的肯定,我们的发展离不开您的支持,我们时刻在提醒自己,要不断保持,不断创新,。希望您能继续关注支持广州卓尊金莎大酒店,祝您身体健康,工作顺利!期待下次与您相见的日子快点到来

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2018
Respuesta de LI, el 10 nov. 2018
尊敬的客人,您好!我是您的线上贴身管家“小莎”。感谢您抽出宝贵时间对广东卓尊金莎大酒店进行诚挚的点评。亲亲在点评的时候是否是不小心点少了笑脸呢?非常诚恳的希望我们的小姐姐能帮忙修改一下满分的分数。您的举手之劳我们感谢备至。为您提供最优质的入住体验是酒店最大的追求!我们一起不断进步,我们将不断创新,继续努力,为您提供更优质的服务,酒店全体员工期待您的下次光临!

10/10 Excelente

Jitendra

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2018
Respuesta de LI, el 1 nov. 2018
非常感谢您如此中肯的反馈,五星的体验感、二星的消费是我们的特色所在。我们酒店是去年年尾新装修的花园式酒店,设施设备都是按标准的高档型简欧现代酒店配置。配套设施完善,楼上有广州特色的中餐厅,有3个会议室(大会议室365平方位于花园之中,方正无柱,层高4.5米含LED。小会议室120平方有两个均含LED,方正无柱)有KTV、有水汇、附近步行10分钟是广百和百信广场是集商务、休闲、出行、会议于一体化的高档型商务酒店。热情服务是我们的标志,让您感到家的感觉是我们的使命。大堂的莎士比亚西餐厅每天都为出行的您提供健康、营养、美味的早餐,让您一天都元气满满。您无声的鼓励是我们金莎所有员工最大的动力。我们一直在不断的创新,不断的适应这个社会,不断学习与改革。为广大的宾客提供一个安心、舒适、健康、简约、现代的家。也希望亲能介绍亲朋好友过来体验。