2 albercas al aire libre

Opiniones de Avani+ Koh Lanta Krabi Resort

4.5 out of 5
Avani+ Koh Lanta Krabi Resort
315 Moo 1 Saladan, Ko Lanta, Krabi

Opiniones

8.6

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 334 de 686 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 257 de 686 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 65 de 686 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 21 de 686 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 9 de 686 opiniones" "

9.0/10

Limpieza

8.8/10

Servicio y personal

8.0/10

Servicios

8.6/10

Condiciones de la propiedad

9.8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

Juan Martin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Not coming back
Not very well. This is a great hotel if you want to stay only there during your whole stay in koh lanta. Prívate beach is not nice, very small, dark sand and many rocks. Food and drinks are very very expensive, and its your only option. Pool is lovely. If you want to see other beaches or go to the town, you will need a taxi or rent a motorbike. Rooms are very nice but they are located in a cliff, so get ready to climb A LOT
Se hospedó 2 noches en febrero de 2019
Respuesta de Finn, el 8 mar. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

Walter, Guatemala

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel para descansar
El hotel es muy bonito, con 2 piscinas grandes. Tiene muy buenas vistas y acceso a la playa. Es muy grande por lo que debes tomar carros que te llevan de un lado al otro del hotel, pero puede ser un problema para personas con discapacidad. La habitacion es muy grande, con un balcon muy bonito. El baño es enorme. Lo recomiendo para descansar y pasar unas vacaciones familiares.

8/10 Bueno

Borja, españa

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Buen hotel.
Buen hotel. Falta mejorar en detalles, el precio es alto y hay que exigir mas en cuanto a limpieza de zonas comunes y terraza en la habitación. En el desayuno, la zona donde te hacen las tortillas, se ve suciedad. Un hotel que quiere tener esa categoría no puede permitirse eso.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Precio calidad acorde. Buena opcion para Ko lanta
El precio va acorde a la calidad. No sea 5 estrellas porque esta un poco anticuado pero por U$150 con desayuno en una habitación villa con vista al mar , personal super amable, desayunos exquisitos y pileta preciosa no te podes quejar. Muy recomendable. Obvio el Pimalai es el mejor ubicado y lujo total y vale U$260 la noche pero no tiene mucho que desmerecer al hotel. Eso si, no seleccionar habitacion con pool privado, tienen olor a humedad. Nos hicieron un upgrade a una villa con vista al mar exquisita.

10/10 Excelente

roberto, SAN LUIS POTOSI, MEXICO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
muy buen hotel
excelente hotel, buen servicio al cliente, facil transportacion dentro de las instalaciones, muy limpio todo el personal muy amable, etc, etc,

8/10 Bueno

Zulema, España

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel estupendo relación calidad precio. Nos quedamos en una habitación con piscina privada y todo perfecto. La ubicación está a unos 5 minutos en taxi de una calle principal, y hay grandes cuestas desde recepción hasta las habitaciones aunque siempre hay disponible un cochecito que te lleva y te recoge de la habitación si lo deseas.

10/10 Excelente

Hans

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Ett fantastisk fint boende med service i toppklass. Rätt backig terräng så de hade shuttle cars, som skjutsade oss, med korta väntetider. En egen mindre strand med lite stenar på botten och en publik enorm strand bara 100 m från anläggningen. Rekommenderar det starkt
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Parinya Wongwai l Front Office Manager, el 22 nov. 2023
Dear Mr. Hans,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards, Parinya Wongwai l Front Office Manager

10/10 Excelente

Tamara

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Parinya Wongwai l Front Office Manager, el 22 nov. 2023
Dear Ms. Tamara,Thank you for taking some of your valuable time to review and give us 5 rating. We are delighted to know you were thoroughly satisfied with service and facility we provided. We look forward to welcome you again soon.' Best Regards, Parinya Wongwai l Front Office Manager

10/10 Excelente

Björn

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Ett paradis i paradiset
En fantastisk full-service resort. Bodde där några dygn nu på sommaren (juli 2023). Fantastiskt fint, underbar personal. Både jag och hustrun ger dom 6 av 5 stjärnor (de är värd den extra).
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Parinya Wongwai l Front Office Manager, el 20 jul. 2023
Dear Mr. Bjorn,Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We were delighted to hear that you enjoyed your stay with us and fully satisfied with service and facility we provided. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely,

10/10 Excelente

Gunnar

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Traumhafte Anlage sehr zu empfehlen
Von A bis Z hier passt einfach Alles. Eine traumhafte Anlage in ruhiger Alleinlage die von einem motivierten und sehr freundlichen Team betrieben wird. Jeder Wunsch wird einem erfüllt. Leckeres Essen im Restaurant, und ein ruhiges Zimmer mit schönem Ausblick machen den Aufenthalt wirklich perfekt.
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Nicky, el 25 abr. 2023
Dear Mr. Heuchele, Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We were delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that your meal in the restaurant was to your liking. I will be sure to pass the lovely feedback to the team. We look forward to welcoming you back soon. Best Regard, Parinya Wongwai l Front Office Manager

10/10 Excelente

Therese

Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Nicky, el 17 abr. 2023
Dear Ms. Therese, Thank you very much for rating on expedia.com. I am delighted to know you were thoroughly satisfied with the service and facility we provided. Yours sincerely,Parinya Wongwai l Front Office Manager

8/10 Bueno

Kenneth

Viaje en grupo, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Lækkert Hotel, Høj Standard - Væk fra byen!
Et skønt og dejligt hotel. Hotellet ligger væk fra byen dette skal man være opmærksom på! Hotellet er dyrt for området. Servicen er høj og standarden er generelt høj. Vi var der sidst på høj sæsonen og der var ganske få gæster på hotellet.
Se hospedó 8 noches en marzo de 2023
Respuesta de Nicky, el 17 abr. 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We were delighted to hear that you enjoyed your stay with us and fully satisfied with service and facility we provided. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely,Parinya Wongwai l Front Office Manager

10/10 Excelente

Matias

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en febrero de 2023

10/10 Excelente

Martin

Se hospedó 4 noches en febrero de 2023

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Väldigt fräsch hotell, väldigt bra upplevelse. Härligt bemötande med välkomstdrink. Enda nackdelen med detta hotell, värdelös strand
Se hospedó 3 noches en enero de 2023
Respuesta de Bank Sahapol | Hotel Manager, el 1 feb. 2023
Dear Valued Guest,Thank you very much for the kind review of Avani Koh Lanta Krabi Resort during your recent stay.We are delighted to know we could make your stay a memorable and enjoyable one.We look forward to the pleasure of welcoming you again soon.Best Regards,

10/10 Excelente

Jenny

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 10 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Bank Sahapol | Hotel Manager, el 1 feb. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your recent visit to Avani Koh Lanta Krabi Resort and for having taken some of your valuable time to review our hotel. We are delighted to learn that you have found every aspect of your accommodation highly satisfactory.It was indeed a pleasure having you as our guest, we look forward to seeing you again soon.Best Regards,

8/10 Bueno

Pertti

Le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
3kk matkan yksi hotelleista
9 yötä tässä aika uudessa hotellissa. Ehkä sen takia siivous ja aamupala takkkuili. Hotelli on rakennettu jyrkällä mäelle en suosittele liikuntarajoitteisille.
Se hospedó 9 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Bank Sahapol | Hotel Manager, el 4 ene. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us at Avani Koh Lanta Krabi Resort and for having taken some of your valuable time to share your experience.All points of your concerns are well received and duly passed on to the department concerns for proper attention.Once again, thank you for your kind support, we look forward to your return visit so that we can show you the improvement we have made.Yours sincerely,

10/10 Excelente

KIRTI

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Beautiful location & generously spacious huge terraced corner room overlooking the beach & pool. Ant infestation on bed proved to be a persistent menace though :-(
Respuesta de Bank , el 24 dic. 2022
Dear Valued Guests,Thank you very much for having taken some of your valuable time to complete Expedia Guest Satisfaction Survey. We appreciate the information you have provided and are certainly delighted to read your positive impression of our overall service and facilities. your comment with regard to the ants in room are well received and passed onto our Executive Housekeeper for for a proper attention.Meanwhile, we are looking forward to your return visit to Koh Lanta and Avani Koh Lanta Hotel at which time it will be entirely our pleasure to extend once again the very best of our hospitality.Yours sincerely,Bank Sahapol Hotel Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Exceptionnel !
Séjour fantastique avec des hôteliers super sympa
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Bank, el 24 dic. 2022
Dear Valued Guest,Thank you very much for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and are delighted to know that you have enjoyed you visit and fully satisfied with facility and service we provided.We look forward to welcome you again in the near future.Best Regards,

10/10 Excelente

Michael

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Wir (M34 und W30)hatten 5 fantastische Tage bei mäßigem Wetter in diesem Resort. Es war sehr ruhig - ggf. aber auch weil wenig los war. Ein kleiner, abgeschirmter Sandstrand ist exklusiv zugänglich. Ruhe findet man hier auf jeden Fall. Das Service Team ist engagiert und gut aufgestellt wenn man außerhalb des Resorts etwas unternehmen will. Roller, Ausflüge und Fähre oder Transfer sind vom Hotel aus etwas günstiger als außerhalb. Nur das Essen im Cliff Restaurant hat fast westliches Preisniveau. Die Auswahl ist okay - für 5 Tage ausreichend, für 2 Wochen bestimmt etwas langweilig. Die Qualität des Essens war gut. Das Zimmer war sauber und modern. Zimmerservice und in-Room- Dinning war hervorragend. Der Samsung Fernseher leider restriktiv eingestellt und ohne Internetzugang - also besser ein USB -HDMI Kabel mitbringen ;) Wir hatten ein Zimmer mit Meerblick- der war gerade so akzeptabel. Ein Upgrade auf die Villen mit Pool war vor Ort deutlich günstiger als vorab online - haben es aber nicht gemacht. Wir würden es wieder Buchen!
Respuesta de Parinya Wongwai l Front Office Manager, el 22 nov. 2023
Dear Mr. Michael,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards, Parinya Wongwai l Front Office Manager

8/10 Bueno

Danny

Se hospedó 3 noches en octubre de 2022

8/10 Bueno

Thierry

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

Ingve

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020

10/10 Excelente

Mikael

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2020

10/10 Excelente

Laurence, amiens

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Un hôtel situé dans un environnement magnifique très bien entretenu et des prestations sur place très agréables (piscine restaurant vue mer ...)
Se hospedó 5 noches en marzo de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Hvis du gerne vil være et sted hvor der er roligt, så er Crown Lanta et oplagt sted. Dog bør man være opmærksom på pool access værelser ligger meget for sig selv (det gør hele resortet), så man kan ikke "bare" gå ned på stranden og finde noget mad. Pool Villa er helt klart at foretrække hvis man vil glemme tiden og nyde hinanden.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Et super dejligt hotel, meget venligt personale.
Se hospedó 14 noches en marzo de 2020

10/10 Excelente

Anne

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 7 noches en marzo de 2020

8/10 Bueno

Aurélie

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2020

8/10 Bueno

Berith

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Hotell med egen ”lagun-strand”
Hotell på kuperat område - kunde ringa efter bil om man inte vill gå i backarna. Stora rum - lite slitna men ok. Egen liten strand - som en lagun. Gångavstånd till stranden Klong Dao med massor av restauranger. Trevlig och god mat på hotellets BBQ-kväll. Kan rekommenderas. Frukost Ok.
Hotellets egen strand hade klart vatten och vackra fiskar. Trevligt att snorkla.
Se hospedó 7 noches en febrero de 2020
Respuesta de Finn, el 9 mar. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

8/10 Bueno

Ray

Se hospedó 2 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

Liisa

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nice hotel. Little wear and tear in the rooms. Use buggy car within resort.
Se hospedó 4 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Nice staff. Simple room. Private beach is nice because not a lot of people, but the public beach next door is more scenic and easier to walk on.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
Respuesta de Finn, el 9 mar. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Amazing hotel, highly recommended
We had the most amazing time. I would recommend this hotel to any coulpe that need a romantic holiday. Both hotel standard, the friendly personel and management and great food and drinks made our stay memorable. Also, the fantastic and quiet location of the hotel is hard to find somewhere else. Look forward to go back again soon!
Se hospedó 10 noches en febrero de 2020
Respuesta de Finn, el 9 mar. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 6 noches en febrero de 2020
Respuesta de Finn, el 9 mar. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 Excelente

Laura

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Amazing stay at crown lanta! The rooms were clean, bathrooms up todate and large. We stayed at a room with a swim up pool which was peaceful. We had a blast at the swim up bar and had great views for sunset at the reggae bar. The hotel has staff to arrange all excursions to town, boat cruises and transportation right in the lobby which was very convenient. We had an amazing time and would stay here again without reservation
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
Respuesta de Finn, el 9 mar. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 Excelente

Eran

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020
Respuesta de Finn, el 9 mar. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great
Nice place to stay, good service and good location
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de Finn, el 9 mar. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 Excelente

Caroline

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de Finn, el 9 mar. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nydelig sted
Ble oppgradert til en stor pol-villa med eget basseng og nydelig utsikt mot havet og solnedgangen. Nærmeste nabo var et tukan-fuglepar med rede rett over evighetsbassenget. Helt magisk! Stort oppholdsrom / stue, flott bad og veldig romslig soverom. Et fantastisk sted! Resorten er helt nydelig. To bassengområder. Det største har poolbar, restaurant med nydelig mat og fantastisk service. Egen privat strand og bare 100 meter til den vanlige stranda. Vi skal tilbake
Se hospedó 5 noches en febrero de 2020
Respuesta de Finn, el 13 feb. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 Excelente

Kim

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Beste hotellet vi har bodd på!
Hvor skal vi starte? Crown Lanta er uten tvil det beste hotellet vi noen gang har bodd på. Uansett land og by. Delikate og rene rom med behagelige senger og rikholdig minibar. Omgivelsene er helt utrolige! Du våkner til eksotiske fuglelyder ettersom hotellet er intergrert så godt i naturen. Alt ser så Innbydende og eksotisk ut at du må klype deg i armen. Nydelig utsikt, egen privat og rolig strand som ser nydelig ut, i tillegg til kort gå-avstand til den vakre «public beachen» like ved med masse av barer, restauranter og mulighet for solstoler og solsenger. Bor du her er du både helt uforstyrret og bare kort gange fra den største og vakre stranda på Koh Lanta. Maten på restaurantene er helt nydelig og massasjen på spa er fantastisk. Vi tok to timer herlig massasje, og etterpå ble vi servert te med en helt utrolig fin utsikt. Bassengområdene er sykt fine, og aldri opplevde vi problemer med å få solsenger. Eksepsjonell god service på alt fra roomservice, frokost, resepsjonen, vask av klær til restaurantene og resepsjonen. Resorten er stor, men du kan ringe resepsjonen for en «golfbil» som kjører deg rundt dit du vil. Kommer på to minutter og koster ingen ting! Skulle bo her i tre netter, men forlenget til åtte. Ble oppgradert til poolvilla med eget basseng. Helt utrolig! Reist rundt og sett på mange hoteller på Koh Lanta, men ingen slår dette! Ja, litt dyrt. Men kjør på! Du vil neppe angre!!
Se hospedó 3 noches en febrero de 2020
Respuesta de Finn, el 13 feb. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en febrero de 2020
Respuesta de Finn, el 13 feb. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

8/10 Bueno

Kresten

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Gode fællesområder
Godt sted, men man skal vælge pool access room eller privat vila med pool for at nyde det, da man ikke er lige på stranden. Maden er dyr og ikke særlig god, men personale og renlighed er fin.
Se hospedó 7 noches en enero de 2020
Respuesta de Finn, el 8 feb. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We had a 2 bedroom 2 bath room for the price of a 1 bedroom unit
Se hospedó 7 noches en enero de 2020
Respuesta de Finn, el 8 feb. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 Excelente

Allan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Lovely hotel with the best staff!
Se hospedó 7 noches en enero de 2020
Respuesta de Finn, el 30 ene. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff were amazing. Super friendly and attentive. Great property, beautiful views.
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de Finn, el 28 ene. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

8/10 Bueno

MP, Nashville, TN

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
The property is very beautiful and felt like a hidden oasis. We really enjoyed relaxing- Definitely get an ocean view room - not a pool view - unless you don't mind kids. The staff was really friendly. The food was okay- definitely not my favorite throughout Thailand but we did really enjoy the breakfast buffet. It had anything and everything. There a little bar (called the Reggae Bar) where you can watch the sunset and its really beautiful. I would recommend going out to eat at some of the local spots outside of the resort- Fat Monkey was a personal fave! The resort offered Kayaks and snorkel masks for us to use - free of charge- which was really nice for exploring. They have a few chairs on the private beach, but I wish there would have been more lounge like chairs like at the pool but on either the private or public beach. Everything else was wonderful- I would definitely recommend staying here if you travel to Ko Lanta.
Se hospedó 3 noches en enero de 2020
Respuesta de Finn, el 28 ene. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Pænt rent, god service. Et virkelig godt sted hvis man bare vil slappe af og nyde fantastiske Koh Lanta
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de Finn, el 23 ene. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

6/10 Aceptable

Emily

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Booked this hotel as part of our honeymoon and was rather disappointed with the quality. Our stay started great - we were invited into the lobby to sit, relax, and enjoy a cup of tea as our information processed. We quickly found that the rest of the stay felt less luxurious. Be aware that there are two pools on the property when booking - we thought we booked at the main pool, but actually booked at the secondary pool. Both pools are mostly shaded during the day. It was very difficult to find pool towels; seemed like they were rarely replenished. Primary pool has a swim up bar and food service, the secondary pool as food service as well, but the dishes pile up during the day and aren't removed frequently enough giving the pool area a messy appearance. There were other small things like this that on their own, wouldn't have been a big deal, but collectively, downgraded the hotel in our eyes. The breakfast was great though! Overall, OK experience.
Se hospedó 3 noches en enero de 2020
Respuesta de Finn, el 21 ene. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

4/10 Malo

Dennis, Mill Creek Washington

Viaje en pareja
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Good internet speed via wifi, good pool adjacent to room. Poor access to pool should have steps into the pool. Several requests for ice yet not provided Not a walkable hotel, hill climb to restaurant Old buggy service at hotel, noise and polluting, very uncomfortable Restaurant food substandard, dinner wait time excessive more than 45 minutes to get meal after ordering, hotel needs many upgrades, needs new bath towels, needs upgraded bath amenities, needed new big screen televisions with satellite channels. Staff need extensive training to improve guest experience. Generally a low 3 star hotel
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de Finn, el 20 ene. 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.