Vista frontal de la propiedad por la tarde o noche

Opiniones de Novotel Leuven Centrum

4 out of 5
Novotel Leuven Centrum
Vuurkruisenlaan 4, Leuven

Opiniones

8.4

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 178 de 498 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 247 de 498 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 50 de 498 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 17 de 498 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 6 de 498 opiniones" "

8.8/10

Limpieza

8.4/10

Servicio y personal

8.0/10

Servicios

8.6/10

Condiciones de la propiedad

8.2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Sandra, Alexandria

Viaje con mascota, Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Todo bien,
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Inge Staes, Directora general, el 30 jul. 2023
Estimada Sandra,Queremos agradecerle por dejarnos su favorable valoración sobre Novotel Leuven Centrum.Es muy gratificante recibir la noticia de que ha disfrutado de una grata experiencia con nosotros. Vemos por su apreciación global que su estancia ha sido positiva en general, la satisfacción de los clientes es nuestro principal objetivo, gracias por elegirnos.Esperamos su próxima visita con ilusión. ¡Hasta pronto!Inge Staes, Directora general

10/10 Excelente

Alfonso

Se hospedó 5 noches en julio de 2023
Respuesta de Inge Staes, Directora general, el 30 jul. 2023
Estimado Alfonso,Desde Novotel Leuven Centrum, le agradecemos que dedicara unos minutos de su tiempo a transmitirnos su excelente valoración.¡Qué alegría haber cumplido sus expectativas!Nada más especial para nosotros que saber que logramos su satisfacción, complacer a los huéspedes es el objetivo número uno en la tarea que desempeñamos cada día. Nuestro mayor deseo es garantizar a quienes nos visitan una estancia óptima. ¡Gracias por su confianza!Sería muy grato volver a hospedarle en un futuro cercano. ¡Hasta su próxima visita!Inge Staes, Directora general

10/10 Excelente

Juan

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No es el hotel, es Lovaina mágica
Bueno. El hotel me pareció con un precio acordé al lugar, hay detalles como pagar adicional al desayuno o no tener un convenio con la empresa del Parking que obligan a pagar un poco más. Sin embargo, el personal tiene entera disposición a pesar de las barreras del idioma, incluso son muy honestos, a mi hija se le quedó un juguete que fue devuelto al día siguiente sin contratiempos.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Inge Staes, Directora general, el 29 jun. 2023
Apreciado Juan,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel.Nos hace felices recibir tan agradables noticias acerca de su formidable experiencia en nuestras instalaciones y, en especial, que se sintiera tan bien cuidado por parte del personal.Por supuesto, tenemos en cuenta sus apreciaciones acerca del desayuno y el servicio de parking. Siempre estamos valorando nuevas oportunidades de mejora y los testimonios de nuestros huéspedes son sumamente valiosos para nosotros.Es fantástico saber que nuestra relación calidad precio le resultó conveniente y nos complace saber que pudimos devolver el juguete extraviado de su hija de manera oportuna y sin contratiempos.Deseamos poder dedicarle la mejor de nuestras atenciones en su próxima visita a Lovaina.Atentamente,Inge Staes, Directora general

2/10 Terrible

Norma

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

8/10 Bueno

PABLO J

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en junio de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Hotel muy limpio y buen desayuno, muy cerca de Bruselas y con sitio para aparcar
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2018

8/10 Bueno

Daniela

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2017

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Hotel moderno cercano a la estación
Todo bien, excepto que en un armario pequeño llevaba tiempo sin limpiar

10/10 Excelente

Darkidas, Madrid

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Situación muy centrica
Ha sido una buena experiencia en mis vacaciones, el hotel suele ser la primera impresión de la ciudad y ha sido muy buena. Leuven está al lado de Bruselas, es muy recomendable.

6/10 Aceptable

Santiago, Madrid

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
De Centrum sólo el nombre...
Que no te engañe el nombre, no está en el centro, ni demasiado cerca... La zona del hotel es bastante fea y las habitaciones no están demasiado limpias...

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bueno
Sólo ha sido para dormir, pero está todo muy bien.

10/10 Excelente

Fernando, Barcelona

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buen hotel.
Muy buena relación calidad precio. Limpio, personal muy amable, habotaciones muy completas. La única critica la ubicación. A 15 minutos andando del centro.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buena Ubicación
Muy cerca de la estación. Desayuno aceptable, sin ser maravilloso.

8/10 Bueno

Alfredo, Madrid

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Habitación grande y cómoda
El hotel es muy cómodo. La habitación es suficientemente grande como para tener la cama de matrimonio, un sofá cama y para mi hijo y una cuna para mi hija. No es céntrico, pero en 10 minutos sin prisas andando estás en el centro. Se puede aparcar toda la noche y parte del día por relativamente poco dinero (12€).

10/10 Excelente

fam. Pardo, México

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
supet!
camas super cómodas, excelente ubicación, super limpio, muy amables excelente precio.

10/10 Excelente

haddock

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones

10/10 Excelente

Angela, Bogota, COLOMBIA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente servicio
Excelente hotel, especial para hospedarse con niños.

8/10 Bueno

Denys, Boxtel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 5 may. 2024
Beste Denys, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

Noboru

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 5 may. 2024
Dear Noboru,Thank you for such a great review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

sathinee

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good breakfasts
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 29 abr. 2024
Dear guest,Thank you for such a positive review.We're glad that you had a pleasant stay and that it lived up to your expectations.It's great to know we were able to help start your day off on the right foot with the wide selection of fresh and tasty options on our breakfast buffet.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Inge Staes, General Manager

6/10 Aceptable

Sharlene

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Ignore the free parking offered by the hotel. There are only maybe 6 spaces on a road layby in front of the hotel. You will need to use the underground parking which is 24 euros /day. And this will charge everytime you take your car in and out
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 19 feb. 2024
Dear Sharlene, Thank you for giving us an excellent review.We're glad to hear that you found our room cleanliness and service to meet your expectations. Our team takes great pride in maintaining a high standard for our guests. Regarding parking, we apologize for any inconvenience you may have experienced. As mentioned, we do not have a private parking lot, and while public paid parking facilities are available, we understand this may not have been entirely clear. We appreciate your feedback on this matter.It would be a pleasure to welcome you for another enjoyable stay.Best wishes,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Gayle

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 18 feb. 2024
Dear Gayle, Thank you very much for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.Thank you again; we look forward to welcoming you back soon.Kind regards,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

Huyen

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
sejour en famille
nous avons bien passe une belle reveillon et nouvel an a Leuven! se garer c facile, hotel est propre et tres accueil, service petit dejeuner est impecable, salle de sport est tres bien equique. La chambre pour la famille avec 2 enfants sont assez espacieuse. Nous sommes tres sactisfaites
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 18 feb. 2024
Cher hôte,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous sommes ravis de lire que votre séjour en famille pour le réveillon et le nouvel an à été à la hauteur de vos attentes et que vous avez trouvé notre hôtel propre et accueillant. Il est gratifiant de savoir que le service du petit déjeuner a été impeccable et que notre salle de sport, récemment rénovée, vous a apporté satisfaction. Nous sommes également heureux que la chambre ait répondu à vos besoins d'espace pour votre famille avec 2 enfants.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Aarav

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 3 ene. 2024
Cher hôte,Merci pour ce retour positif.Nous sommes heureux que votre séjour parmi nous et la propreté aient été très satisfaisants.Nous serions enchantés de vous revoir parmi nous.Bien cordialement,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

Sardar

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 31 dic. 2023
Cher Sardar,Nous vous remercions pour votre agréable commentaire.Nous sommes enchantés que vous ayez passé un très bon séjour dans notre établissement.Au plaisir de vour recevoir à nouveau,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Arjen

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Faciliteiten van hotel zijn prima. Ontbijtbuffet is goed. Kamers zijn vrij benauwd en eindelijk te klein voor twee volwassenen met twee kinderen.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 17 feb. 2024
Beste Arjen,Fijn dat u de tijd nam voor uw review.Het verheugt ons dat u een geslaagd verblijf bij ons had en dat ons lekker ontbijt u heeft gesmaakt. Jammer dat de kamer voor u net iets te klein was.Met vriendelijke groet,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Rositsa

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 28 dic. 2023
Chère Rositsa,Merci d'avoir pris le temps de partager vos impressions avec nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir parmi nous,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Maura

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The room was a nice size, and the beds were comfortable. When we arrived at 2 pm for check-in, they told us it would be another hour -- the hotel was fully booked, and housekeeping had gotten behind. But they were able to let us in at 2:30 pm, so it really wasn't too bad -- they were very apologetic. It's a short walk to the train station and bus station, and Oude Markt and Grote Markt are about a 20-minute walk. (You can also take one of the city buses for 2 euro -- but I'm not sure how late or frequently they run. There's a restaurant and bar at the hotel, and it is essentially next door to the Stella Artois brewery, if you're interested in doing a tour there. Overall, my husband, son, and I had a comfortable and pleasant stay.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 16 dic. 2023
Dear Maura,Thank you for such a positive review of your stay.We're delighted to hear that the room size and the comfort of the beds were to your satisfaction. It's great to know that our location provided convenient access to the train station and the charming local markets within a short walk. We appreciate your understanding regarding the slight delay at check-in; our team always strives to be as efficient as possible, even during busier times. We also hope you enjoyed the proximity to local attractions, such as the Stella Artois brewery. We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Inge Staes, General Manager

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Onder gemiddeld
Helaas ditmaal bij Novotel een minder goede ervaring gehad. Bij aankomst in de kamer zat er nog toiletpapier en bruin water in het toilet, niet heel smakelijk. De badkamer was niet schoon en achterstallig onderhoud. Bij het uitchecken was de receptioniste te druk bezig met het bellen naar vrienden om mij fatsoenlijk te woord te staan. Het eten was wel prima.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 16 dic. 2023
Beste gast,Bedankt dat u even de tijd nam voor het schrijven van uw beoordeling.We zijn verheugd te horen dat u het eten prima vond, onze Gourmet Bar biedt inderdaad een selectie van lokale en internationale gerechten die gasten weten te waarderen.Het spijt ons te horen dat uw ervaring met de kamerhygiëne en de service bij het uitchecken niet voldeed aan onze hoge standaarden. We streven ernaar elke gast een vlekkeloze ervaring te bieden en zullen uw opmerkingen serieus nemen om onze service te verbeteren.We willen benadrukken dat het comfort en de netheid van onze kamers een prioriteit is, en wij bieden dagelijkse schoonmaak om dit te waarborgen. Hopelijk mogen we u in de toekomst toch nogmaals verwelkomen voor een betere ervaring.Vriendelijke groet,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

Johan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 16 dic. 2023
Beste Johan,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Hopelijk tot ziens,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Gerne wieder
Wir als Familie waren wir sehr zufrieden und hatten eine erholsame Nacht. Das war uns wichtig, da wir auf eine Europatour waren und uns die Erholung in dem Sinne sehr wichtig war. Die Betten waren bequem. Besser wäre, dass man anstatt ein einfaches Gästebett ein Einzelbett neben dem Doppelbett stellt. Denn die Übernachtung ist nicht gerade günstig. Parkplätze gibt es genug. Was nicht so schön war, war dass wir an der Rezeption für das Check-in lange warten mussten. Ansonsten gerne wieder!
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 16 dic. 2023
Sehr geehrter Gast,vielen Dank für Ihren Kommentar!Es freut uns sehr zu hören, dass Sie und Ihre Familie eine erholsame Nacht bei uns verbringen konnten und dass die Betten zu Ihrem Komfort beigetragen haben. Wir verstehen, dass die Qualität des Schlafes auf einer Europatour von großer Bedeutung ist. Wir nehmen zur Kenntnis, dass die Wartezeit beim Check-in nicht Ihren Erwartungen entsprach. Es tut uns leid, dass Sie dadurch Unannehmlichkeiten erlebt haben. Unser Ziel ist es, den Check-in-Prozess so effizient und angenehm wie möglich zu gestalten, und wir werden Ihre Rückmeldung nutzen, um unseren Service in diesem Bereich zu verbessern. Hoffentlich sehen wir uns auch in der Zukunft wieder bei uns.Freundliche Grüße und alles Gute,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 16 dic. 2023
Cher hôte,Merci pour votre commentaire.Merci de souligner le confort, la propreté et la qualité du service reçu.Au plaisir de vous accueillir pour une autre expérience de qualité,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

Hamissi

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I didn’t like the banging noise at some point during the night coming from somewhere in the building.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 29 nov. 2023
Dear Hamis, Thank you for taking the time to review your stay.We are happy to hear that you received good service from our team members. We are, however, sorry for any inconvenience; please do not hesitate to inform our team of any issues or concerns, they would have been happy to move you to a quieter room, depending upon availability.We hope to welcome you back soon!Best regards,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Esteban

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 27 nov. 2023
Dear Esteban,Thank you for your kind feedback.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to seeing you again soon.Best regards,Inge Staes, General Manager

4/10 Malo

Rhian, Hook

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Would not stay here again and the hotel really lets the Novotel brand down. Rude reception staff, no willingness to make the wrong right, beds not made up ready on checkin, tissue box empty in bathroom, soap empty, not enough towels in room, not enough cups for coffee and tea. Would never stay here again.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 27 nov. 2023
Dear Rhian,Thank you for taking the time to share your feedback,We are truly sorry to hear about the issues you encountered in your room and with our staff. We strive to provide excellent service and comfortable accommodations for our guests, and it seems we fell short in this instance. Please rest assured that we will address these concerns with our team to ensure improvements are made. We understand the importance of having a well-stocked and prepared room, and we apologize for any inconvenience this may have caused you.We hope to see you again in the future. Kind regards,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

dick

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Prima
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 15 oct. 2023
Beste Dick,Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling!We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de voorzieningen in de kamer. Ons team streeft ernaar om een comfortabele en aangename ervaring te bieden aan al onze gasten, en het is fijn om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.Graag tot een volgende keer!Met vriendelijke groeten,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

Shirley

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Very clean and roomy.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 16 oct. 2023
Dear Shirley, Thank you very much for this kind review.We are delighted to hear that you found our hotel clean and spacious. Our team works hard to maintain a high standard of cleanliness and comfort for our guests. We are proud to offer contemporary rooms with carpet flooring and a range of amenities, such as air conditioning, minibar, and blackout curtains, to ensure a pleasant stay.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

Gregory

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Front desk team was really friendly.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 20 oct. 2023
Dear Gregory,Thank you for your review.We are thrilled to hear that our front desk team made a positive impression on you with their friendliness. Our staff is dedicated to providing exceptional service, and it's always rewarding to receive such praise from our valued guests. We're also delighted that you found the room cleanliness, hotel condition, and overall service to be top-notch. Our team works hard to maintain a high standard of cleanliness and comfort for our guests, and your feedback is a testament to their efforts.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Jason

Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
All good
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 20 oct. 2023
Dear Jason,Thank you for your kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

Hassene

Se hospedó 6 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 20 oct. 2023
Cher Hassene,Merci pour ce retour très positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

aisha

Viaje familiar
Nice
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 18 oct. 2023
Dear Aisha,Thank you for such a positive review of your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you back. Best wishes,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Robert

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 18 oct. 2023
Cher Robert,Tous nos remerciements pour ce commentaire positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous aimerions vous compter de nouveau parmi nos hôtes.Bien cordialement,Inge Staes, General Manager

10/10 Excelente

Judith, Omaha

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great place to stay!
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 16 oct. 2023
Dear Judith,Thanks for this kind review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We hope that you will return on another occasion. Best wishes,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Vladimir

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 15 oct. 2023
Dear Vladimir,Thank you for this positive review of your stay with us.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Seçkin

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 15 oct. 2023
Değerli Misafirimiz,Otelimiz için bırakmış olduğunuz pozitif yorumununuz için teşekkür ederiz.Otelimizin sakin konumunu ve temiz odalarını beğendiğinizi duymaktan memnuniyet duyuyoruz. Ayrıca, Gourmet Bar'da sunduğumuz yerel yemekler ve Belçika biralarının keyfini çıkardığınızı öğrenmek bizi mutlu ediyor. Öte yandan, banyodaki küvet eksikliği konusundaki endişenizi anlıyoruz. Otelimizde 6 adet küvetli oda bulunmaktadır. Gelecekteki konaklamalarınızda küvetli bir oda isteğinizi dikkate alarak elimizden gelenin en iyisini yapacağız.Sizi tekrar ağırlamaktan mutluluk duyarız.SaygılarımızlaInge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Yusra

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 5 sept. 2023
Chère Yusra, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos impressions avec nous.Nous sommes heureux que vous ayez passé un super séjour parmi nous et apprécié notre hôtel.Merci de mentionner la propreté de votre chambre.Nous serions ravis de vous revoir parmi nous. Bien à vous,Inge Staes, General Manager

6/10 Aceptable

Tho

Viaje familiar con niños
No le gustó: Servicio y personal
Cleanliness was average and hotel staff was not very friendly
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 15 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share this feedback.We are glad to hear that you found our hotel to be clean, although we understand that there is always room for improvement. Our team strives to maintain high standards and we will continue to work on this aspect. We apologize if you felt that our team was not friendly during your stay. We pride ourselves on providing excellent customer service, and we will address this issue with them to ensure a better experience for future guests.Regarding the room amenities, we are pleased to offer a variety of features such as a minibar, tea-and-coffee maker, and a 31-inch LCD television with satellite channels. We hope that these amenities contributed to your overall comfort during your stay.We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future. Kind regards,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Adeola

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staffs are very accommodating and very supportive.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 5 sept. 2023
Hi Adeola,Thank you for this positive review.It is rewarding to know that you had such a pleasant experience with us. Thank you for appreciating our team's quality service; this will encourage us to continue with our efforts to deliver an excellent experience to all our guests.We hope to see you again soon, Kind regards,Inge Staes, General Manager

8/10 Bueno

Dany

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Inge Staes, Directrice générale, el 9 sept. 2023
Chère Dany,Merci pour votre évaluation.C'est une joie de prendre connaissance de vos appréciations à l'égard du confort de la chambre, la qualité du service et le bon entretien de notre hôtel.Au plaisir de vous revoir prochainement,Inge Staes, Directrice générale

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Not real AC
Asked about the air conditioner if it can be looked at but got told it was not and AC and only blow air
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Inge Staes, General Manager, el 6 sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to write this review.We apologize for any confusion regarding the air conditioning in your room. Our hotel does indeed have air conditioning, and we are sorry if it did not meet your expectations. We appreciate your feedback and will look into this matter to ensure that our air conditioning system is functioning properly for all guests. Please don't hesitate to contact reception with any issues or concerns you may have with your room as we are readily available to help find a solution to ensure your comfort.We hope to have the opportunity to welcome you back for a more comfortable stay in the future. Kind regards,Inge Staes, General Manager