Vista frontal de la propiedad por la tarde o noche

Opiniones de Royal Cambridge Hotel

3 out of 5
Royal Cambridge Hotel
124-126 Sussex Gardens, London, England

Opiniones

6.8
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 106 de 647 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 237 de 647 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 164 de 647 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 85 de 647 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 55 de 647 opiniones" "

7.2/10

Limpieza

7.4/10

Servicio y personal

6.4/10

Servicios

6.6/10

Condiciones de la propiedad

6.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Jorge

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
El sitio está muy bien comunicado, a 2 minutos de la estación de Paddington y con muy buena comunicación con los principales atractivos turísticos. Las habitaciones aunque pequeñas están bien. Tienen aspectos que mejorar en temas de mantenimiento (grifo que gotea, ducha que traga mal). Lo que no me gustó nada es que no hagan las habitaciones. Lo único que hacen es cambiar las toallas, pero no son capaces ni de hacerte las camas.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

Mariano

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Daniela Alejandra

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Excelente ubicación
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 5 mar. 2024
Dear Daniela,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. It's wonderful to know that our strategic location met your expectations and contributed positively to your stay.We truly value your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the near future.

4/10 Malo

marian

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Muy buena localización, lastima del ruido horrible que no te deja dormir y que apenas limpian, no tienen secador de pelo ni nevera.
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 13 feb. 2024
Dear Marian,Thank you for taking the time to provide feedback. We are glad to hear that our location is convenient for you. We appreciate you bringing the concerns you had during your time with us to our attention. Reviews like this allow us to highlight areas for improvement. We hope you will allow us to better serve you soon.

8/10 Bueno

Estela

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal
Estaba muy bien ubicado
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 7 feb. 2024
Dear Estela, We are thrilled you had a pleasant stay experience. Our entire team works extremely hard to keep our guests happy, but we can only do so because of wonderful guests like you. Thank you once more, and we hope to host you again soon.

2/10 Terrible

margarita padilla

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Habitación triple muy pequeña. Encontramos un ratón muerto en el baño y simplemente nos cambiaron de habitación. El baño era tan pequeño que apenas te podías duchar. No lo recomiendo.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 15 dic. 2023
Dear Margarita,We regret that you found your room is not to your liking. We do have a few different room types that vary in size. Please do not hesitate to contact us if you require additional information on the appropriate room type for your requirements. The dead mouse found in the bathroom is unusual for us. We have regular pest and rodent inspections scheduled, and none of the reports indicate the presence of rodents in the hotel. We completely understand that this has not been a pleasant stay for you, and we apologize. Thank you for your kind patience and cooperation. We hope to have another opportunity to host you and extend a warm and memorable stay.

10/10 Excelente

José Eduardo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
muy bien situada, limpia y cómoda. No se puede pedir más
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 5 dic. 2023
Dear José Eduardo, We are thrilled you gave a perfect 5/5 rating for your recent stay experience at the Royal Cambridge Hotel. Your rating brightened our day. Our entire team works extremely hard to keep our customers happy, but we can only do so because of wonderful guests like you. Thank you once again, and we hope to host you

8/10 Bueno

Angela

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Agradable y cómodo
Alojamiento ideal para solo dormir. Aunque sea una habitacion chica las camas son comodas, esta perfectamente limpia pero el wifi no llegaba a la 2 planta. Lo mejor del alojamiento es la ubicación. Tiene cerca parada de autobus y metro, varias cafeterias y supermercados. Recomiendo ir a desayunar a la "bella italia" tiene unos desayunos exquisitos.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 17 oct. 2023
Dear Angela,Thank you for taking the time to write an insightful review of your recent stay. We are so glad you found our location to be convenient for you. Our location is definitely one of the things we are very proud of about our hotel. It's truly our pleasure to be of service to you. The entire team is looking forward to welcoming you back to the hotel.

6/10 Aceptable

PATRICIA

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Pésimo servicio de atención al cliente
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 19 jun. 2023
Dear Patricia,Thank you for taking the time to leave a review on your recent stay with us. We are concerned about your remark on the unfavorable experience with our hospitality. We humbly invite you to share it in detail as we strongly believe that your feedback will give us an opportunity to address areas of improvement. Thank you.

8/10 Bueno

Juan Carlos

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Buena ubicación, espacio reducido pero con lo necesario. Lo que no me gusto es que no se podia controlar la calefacción.
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 10 may. 2023
Dear Juan Carlos,We appreciate you taking the time to provide us with feedback. We’re glad to hear that you were pleased with your experience staying with us. Thank you once more, and we hope to welcoming you again soon.

10/10 Excelente

THIRSA

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel bien situado cerca a la estacion de metro y tren Paddington, hay restaurantes alrededor.
Se hospedó 5 noches en abril de 2023
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 20 abr. 2023
Dear Thirsa, Thank you for choosing us for your stay in London. We’re glad to hear that you were satisfied with your experience. We look forward to welcoming you back to Royal Cambridge Hotel in the near future.

8/10 Bueno

Yaiza

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff was very friendly, the room was very warm and clean as well as the bathroom. The bed was super comfortable and the wifi worked really well. Also it was very quiet during the night and i had no problems with noises.
Respuesta de RCH, el 15 mar. 2023
Dear Yaiza, We are happy to hear that you have had a very positive experience staying with us and would like to thank you for taking the time to write a review for us. It is our responsibility to ensure that each and every guest enjoys their stay at our hotel to the fullest and nothing is more satisfying to us than hearing kind and generous feedback from a guest. We hope we will have the opportunity to welcome you again in the future.

8/10 Bueno

JOSE, Calgary

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal y servicios
wifi does not work
Se hospedó 4 noches en febrero de 2023
Respuesta de RCH, el 15 mar. 2023
Dear JOSE, we would like to thank you for taking the time to write a review for us. It is our responsibility to ensure that each and every guest has a satisfying experience staying with us. We are sorry to know that our wifi didn't meet your expectation during your stay. Please be informed that we are taking this issue seriously. We hope we will have the opportunity to welcome you again in the future.

8/10 Bueno

jesus

Se hospedó 2 noches en enero de 2023
Respuesta de RCH, el 15 mar. 2023
Dear jesus, We are happy to hear that you have had a very positive experience staying with us and would like to thank you for taking the time to write a review for us. It is our responsibility to ensure that each and every guest enjoys their stay at our hotel to the fullest and nothing is more satisfying to us than hearing kind and generous feedback from a guest. We hope we will have the opportunity to welcome you again in the future.

8/10 Bueno

Andrea

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de Aqsal, el 16 dic. 2022
Dear Andrea,As a representative of the Royal Cambridge Hotel, I would like to thank you for spending your time reviewing our property. Nothing makes us happier than a high rating from a satisfied guest. We are really pleased that our facilities managed to meet your expectations and that you have thoroughly enjoyed the convenient location we are so blessed to occupy. Hope we can see you again soon!Kind regards.Royal Cambridge Hotel

6/10 Aceptable

Laura

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Para ducharse y dormir suficiente. Las habitaciones y el baño son enanas, pero más o menos cumple con lo que te venden. De hecho la recepción del hotel es bastante más vieja y descuidada que las habitaciones Cuando llegamos nuestra habitación estaba abierta y el baño sucio, había además una botella de agua abierta y vacía, el secador que te dejan en recepción no calentaba. Mejor ni mover las camas porque puede salir de todo. En fin, por el precio k pagas mal, pero para ser Londres que todo es carísimo pues suficiente.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de Aqsal, el 16 dic. 2022
Dear Laura,Thank you for taking the time to review your stay at our hotel and we are sorry to hear about the issues that you experienced during your stay. Please be informed that we are taking these issues seriously and will be used to continually better our service. We are always grateful to receive honest feedback to improve our service. We look forward to hearing from you soon!Best regards,Royal Cambridge Hotel

2/10 Terrible

PABLO

Se hospedó 5 noches en agosto de 2022
Respuesta de RCH, el 29 sept. 2022
Thank you for your review. We’re sorry to hear you had a frustrating experience, but we really appreciate you bringing this issue to our attention. We always aim to deliver a great experience, and we are disappointed that we didn’t meet your expectations. Thanks for taking the time to bring this to our attention. We will use the feedback to improve our services and to ensure this doesn’t happen again. Royal Cambridge Hotel

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal
Desayuno muy básico, limpieza lo justo, Camas muy comodas
Se hospedó 3 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

Yamilka

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
El hotel está muy bien situado, nuestra habitación era triple y estuvimos muy cómodos, las camas cómodas para quien le gustan blandas, calefacción y agua caliente muy bien. No opino sobre el desayuno porque depende de las costumbres pero no me gustó que las bebidas calientes fueran de maquina dispensadora .
Se hospedó 3 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo hermoso... lo.unico el.wifi no llega a pa habitación. Buen desayuno. Muy bien ubicado
Se hospedó 2 noches en julio de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Es una zona bien comunicada y silenciosa. Muy recomendable.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2019

8/10 Bueno

MARIA, Bilbao

Le gustó: Servicio y personal y servicios
The location is excellent, well communicated. The neighbourhood is safe and quiet for London standards. The single room I was in was rather small and the bathroom even more so, but it is quite usual in this Victorian buildings. There is a lift which is a plus. Just make sure you are given a room in the upper floors, otherwise, poor light and a bit claustrophobic. The breakfast was quite good. The staff are very nice as well.
Se hospedó 5 noches en abril de 2019

6/10 Aceptable

Jose

Hotel discreto tanto que te costará.verlo
Lo único bueno del hotel es.la habitacion confortable amplia y limpia.despues todo es pequeño estrecho pasillos comedor recepción incluso el nombre del hotel en la puerta . poca variedad en el desayuno nada destacable
Se hospedó 2 noches en abril de 2018

8/10 Bueno

TOMAS, LEGANES MADRID

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Muy bien situado, buena relacion calidad precio.
Buena ubicacion, habitaciones pequeñas pero limpias, desayuno aceptable, pero siempre lo mismo. Buena disposicion de la Stra de recepcion, ya que la solicitamos nos cambiara de habitacion y no hubo problemas, eso si, no habla nada ni de español ni de frances a pesar de ue la mayoria de los clientes eramos españoles, por lo que fue dificil la comunicacion. La relacion calida precio es buena. volveria al mismo hotel
Se hospedó 3 noches en marzo de 2018

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Esta muy bien ubicado. Cerca de estacion de metro.
Buen trato del Personal,baño individual muy limpio. Desayuno excelente.
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2017

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Céntrico y agradable
Tomamos dos habitaciones, una para 3 personas y una para 2. Ambas muy limpias, con buenas sábanas y baños limpios. La de dos personas era diminuta. El desayuno regular, con un café bastante feo y siempre el mismo menú. El personal amable. Muy céntrico y hermoso barrio, lleno de facilidades y cercanía con metro y demás.

10/10 Excelente

José y Rubén , So

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel céntrico, muy bien situado.
Nos gustó el trato del personal, la limpieza de la habitación y el baño. El desayuno era variado y estaba muy bien. Cerca de la parada de metro.

4/10 Malo

Viviana, San José, Costa Rica

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Hotel aceptable
Hotel antiguo, pero bien mantenido, es pequeño, estilo victoriano, ascensor diminuto para 1 persona con una maleta, personal de recepción apenas atento, muy amables los que sirven el desayuno. Habitación muy pequeña, con un diminuto baño, pero ambos limpios. Las camas confortables. Wifi gratis, desayuno incluido, de buena calidad pero todos los días exactamente lo mismo. Lo mejor, su ubicación a tan solo 2 cuadras de Paddington Station, con muchas opciones para comer muy cerca.

4/10 Malo

Jeffrey

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Dislaimer: maybe i had unrealistic expectations for a hotel in London. But when I'm spending $162 CAD per night, I did not expect my room to have a window out onto the brightly lit corridor, curtains so thin that the room couldnt even come close to darkness at night so was hard to sleep, no hand towels, and a bathroom that smelled strongly of damp and mildew. It looked as though there had been a flood and damage in the recent past. Not to mention the world's loudest AC unit that was needed as the room was about 30 C when we entered. Location was great and again maybe my expectation for the cost was unreasonable. But this place was run down, uncomfortable, awkward, and disappointing. Would look elsewhere if I visit again.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

4/10 Malo

Jeffrey

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

8/10 Bueno

anatalia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Convenience, accessible, clean, friendly staff, close to stores and dining options. Recommended!
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

4/10 Malo

Georgina

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

2/10 Terrible

Gwyn

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This is a truly dreadful little hotel. Small rooms, which were dirty and really badly serviced. Housekeeping seemed to be limited to them dumpling a new set of towels and doing nothing else. The room was not cleaned at all during our three night stay, and the bathrooms and floor were grubby when we arrived. We complained but were met by utter indifference. Avoid this place like the plague. It is REALLY bad.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

4/10 Malo

Claudio, Bergamo

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Hotel con una pulizia scadente. L'asciugacapelli non presente in stanza ma solo su richiesta. Temperatura della stanza non modificabile e finestra apribile solo in piccola parte. L'unica nota positiva è la posizione vicino a stazione e metropolitana.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Hideki

Viaje de negocios
シャワーのお湯が出なかった。
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Paola

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

4/10 Malo

Sara

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
The location of the Hotel is excellent.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

4/10 Malo

Kai Werner

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Location is good. Otherwise not to recommended. Wi-fi not working on 2nd floor.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Charlotte

Le gustó: Servicio y personal
Wir haben trotz beengter Verhältnisse (3 Personen in ca. 15 qm, inclusive ca. 1,5 qm Bad) vier Nächte gut verbracht. Einige Mängel, die aber nicht sehr beeinträchtigend waren, gab es. Der Aufzug funktionierte nicht, doch glücklicherweise lag unser Zimmer im ersten Stock. Durch die Lage nach hinten raus zum Hof hatten wir zwar keinen schönen Ausblick, aber dafür war es sehr ruhig - zumindest was Geräusche von außen betraf. Das Personal war freundlich bis indifferent. Check-Inn und Check-Out gingen schnell und problemlos vonstatten.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

Ruth

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Single room tiny but fine for a night. No one on reception when I arrived, had to wait 10mins for bloke to arrive and when I said I had been waiting, he said he was on his break! Mmm, yes, customer service? Location great, 5mins from Paddington station and tube, 10mins from the abasin where lots of eating options. Great for quick stopover and felt safe as single female traveller…
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Carmel

The hotel was quiet, and inexpensive. I was not happy about being placed on the third floor in the more distant part of the hotel, that did not have elevator access. As best I could tell the place was not full. I went ahead and cancelled a future reservation.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

4/10 Malo

Bethany

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
The hotel was adequate for my short stay in London with good transport links. However, I'm rating the property poor as there are electrical safety issues and sadly I sustained a burn to my hand from the plug of an electrical item provided by the hotel, that had not been electrical safety tested since 2019 and had clearly been tampered with since that time. When I reported the problem and my injury to the staff member on reception they did not appear concerned. I have since emailed the hotel management and had no response. Only stay at this hotel if you're happy to risk injury or dying in an electrical fire.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024

6/10 Aceptable

Michelle

No le gustó: Servicios
Great location, close to Paddington Station and easy to walk to hyde Park. Accommodation was fair enough for price but was in basement so no window.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

8/10 Bueno

Heidi

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Perfect for visiting London with my children, quiet easy to get to, affordable accommodation
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Adedamola

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
A sizeable and compact room. Highly recommended for a short let.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 15 mar. 2024
Dear Adedamola ,Thank you very much for taking the time to leave us a review of your recent stay at the Royal Cambridge Hotel. We greatly appreciate your feedback.Your recommendation means a lot to us, and we are thrilled that you had a pleasant experience during your time with us.If your travels bring you back to London, we would be honored to host you again. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Kevin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Was a great hotel and just down the road from the station. Location was pretty safe looking as well and no riff raff at all. Staff were great and even let me check in early as I arrived in the morning. Room was nice and clean and housekeeping cleaned while I was out. I would happily stay here again.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 4 mar. 2024
Dear Kevin,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're thrilled to hear that you had a great stay and that our hotel's location near the station suited your needs perfectly.Ensuring the safety and comfort of our guests is our top priority, and we're glad to know that you felt secure during your time with us. It's wonderful to hear that you found our staff accommodating and that you appreciated the early check-in. We strive to provide excellent service to all our guests, and we're delighted that we could make your stay more convenient.Your compliments about the cleanliness of your room and the attentiveness of our housekeeping team are greatly appreciated. We'll be sure to pass on your kind words to them.We would be honored to welcome you back for another enjoyable stay whenever your travels bring you to the area. Please don't hesitate to reach out if there's anything we can assist you with in the future.

6/10 Aceptable

Paula Regina

Viaje familiar con niños
Nothing special to say
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 4 mar. 2024
Dear Paula Regina,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us.Your feedback is invaluable to us as we continuously work to improve our offerings and ensure that every guest has a pleasant stay. If there are specific areas where you believe we can enhance our services, please don't hesitate to share them with us. Your insights will help us to better understand our guests' needs and preferences.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more exceptional experience.

4/10 Malo

Luisa

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Royal Cambridge Hotel, el 4 mar. 2024
Dear Luisa,Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We're sorry to hear that your experience fell short of your expectations, resulting in a rating of 2 out of 5.We strive to provide all our guests with exceptional service and comfort, and we take your feedback seriously. If you would like to share more details about your stay or if there's anything specific that we could have done better to improve your experience, please feel free to contact us at your convenience. Your insights are invaluable to us as we continuously work towards enhancing our services for all our guests.Once again, we appreciate your time and feedback and hope to have the opportunity to better serve you in the future.