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Opiniones de Richville Hotel

3 out of 5
Richville Hotel
286 EDSA, Crossing, Mandaluyong

Opiniones

5.0
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 1 de 8 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 1 de 8 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 2 de 8 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 1 de 8 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 3 de 8 opiniones" "

4.8/10

Limpieza

6.0/10

Servicio y personal

7.0/10

Servicios

4.6/10

Condiciones de la propiedad

2.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Marciana

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
HOTEL WAS CLOSED, PLS DELETE FROM YOUR LIST
It was a scam. You didn't pull out the hotel in your list. It was closed. I was victimized. I wish you will have the heart to have my money credited back to my credit card.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
None Existent
I went to the venue and paid using my rewards night plus additional payment but no Richville Hotel was found in the address. There's another hotel with a different name but I wouldn't want to stay there with that new name in case so I requested to just refund my payment and return my 1 free rewards night used.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Richville Hotel is already closed
This property has been taken over by Eurotel. Dont book this. Eurotel stff will not find your reservation and Hotels.com staff will give you a hard time for a refund.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
価格に見合った部屋とサービスでした。ホテルのレストランの料理が美味しければ、もう少し良かった。
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en enero de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
Place is okay. Do not expect too much. Parking is terrible. Food is good though.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018

4/10 Malo

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
The staff was very friendly and helpful. However, it was dirty, mold in bathroom, extremely loud and inconsistent air conditioning, mosquitoes inside property and room, extremely noisy (load banging on metal at 4:00 AM) (loud vehicles and honking all night and early morning), poor cable, no refrigerator, no microwave and realistically no gym (an exercise bike from the 70s, a few weights and bench). I ended up leaving early and going to another hotel although I had already paid for a longer stay.
Se hospedó 7 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Zen, el 11 sept. 2018
Good day! We appreciate your time for giving us feedback regarding your stay with us.Your comment will certainly help us to improve our services and facilities. We sincerely apologize for the inconvenience. Hope to see you again and show all the improvements we have done. Again, we thank you and have a great day.

8/10 Bueno

Chiara

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
Respuesta de Zen, el 9 ago. 2018
Thank you so much Chiara Muslad.