Vista desde la habitación

Opiniones de Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port
38-40 Quai De Rive Neuve, Marseille, Bouches-du-Rhone

Opiniones

8.4

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 445 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 355 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 120 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 44 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 36 de 1000 opiniones" "

8.6/10

Limpieza

8.4/10

Servicio y personal

8.2/10

Servicios

8.4/10

Condiciones de la propiedad

8.2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Monica Nashiely

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Todo bien, sin ninguna queja.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Radissonblu Marseille vieux port, el 25 ene. 2024
Dear Monica,First of all thank you for taking the time to write a positive review following your stay at Radissonblu Marseille vieux port. We are pleased to learn that your stay went well.We look foward to welcoming you again.Kind regards,

10/10 Excelente

Monica

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buena atención, muy amables.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Radissonblu Marseille vieux port, el 25 ene. 2024
Dear Monica,Thank you very much for your kind review following your stay in our hotel.We look foward to welcoming you again.Kind regards,

6/10 Aceptable

Alfonso

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Decepcionante
Me decepciono , mal servicio, excepto dos chicas que hablaban español el resto de las personas bastante despotas, sin ninguna ayuda al viajero
Se hospedó 5 noches en octubre de 2023
Respuesta de Reception team, el 26 oct. 2023
Dear Alfonso,Thank you for taking the time to write a review following your visit to the Radisson Blu Marseille.We are sincerely sorry to read that in some respects your experience did not live up to your expectations, and thank you for letting us know, enabling us to identify the imperfections that have marked you and which clearly require our full attention.We look forward to earning your trust again in the future.If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch.Best regards,Radisson BLU Hotel, Marseille Vieux Port

10/10 Excelente

MARIO

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Gran ubicación, muy buen bar y muy buena alberca.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Reception Team, el 29 ago. 2023
Dear Mario,Thank you for your kind review,Regards

8/10 Bueno

Raquel

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel con muy buena ubicación
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Reception team, el 26 jun. 2023
Dear Raquel,Thank you for your kind feedback,We are happy to read that you enjoyed your room.Hope to welcome you soon,Kind regards,

4/10 Malo

Vanessa

Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Front desk, el 24 jun. 2023
Chère Vanessa,Merci pour votre note.Au plaisir de vous recevoir de nouveau.Bien à vous

8/10 Bueno

Catherine

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port., el 14 nov. 2022
Bonjour Catherine, Thank you for your feedback. We are thrilled to hear you have appreciated your stay in general. We hope you will visit us back soon.

8/10 Bueno

Adrian

Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de La réception, el 9 jun. 2022
Cher Adrian, Nous vous remercions pour votre note à la suite de votre séjour au Radisson Blu Marseille! A très vite,

10/10 Excelente

Juan Miguel

Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de Camille David, el 29 abr. 2022
Dear Juan Miguel, Tahnk you very much for your rating, We are happy to see that you have enjoyed your stay with us! Looking forwatd to welcome you very soon, Regards,

6/10 Aceptable

Francisco

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Lionel Van den Haute, General Manager, el 4 oct. 2021
Thank you for leaving us your rating! We hope to welcoming you again at the Radisson Blu Vieux Port, Marseille. Kind regards

2/10 Terrible

Enrique, Buenos Aires

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal
No tratan bien a los clientes. Mi mujer osó servirse un café 5 minutos después del cierre del horario del desayuno, y fue reprendida por el encargado. Todo es así en este hotel, salvo en la recepción que son muy amables. Pero el sitio donde se toma el desayuno buffet es una calamidad en materia de educación y atención. No vale lo que cuesta.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Lionel Van den Haute, el 18 sept. 2021
Dear Enrique, First of all I'm sorry to not be able to respond in your language, Then, I deeply apologize about your experience at our breakfast area, I took note of it and will discuss it with the manager, this is not how we usually treat our customers and I'll make sure it won't happen again. However I'm glad to read your comment about our front office department, and I'll let them know about it, thank you very much for them. I hope the rest of your experience was good though and that you will keep a good memories of it, Best regards

4/10 Malo

Enrique, Buenos Aires

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Servicio rustico
Se hospedó 6 noches en agosto de 2021
Respuesta de Lionel Van den Haute, el 18 sept. 2021
Dear Enrique, Thank you for sharing your experience, I'm sorry to not be able to respond in your language, I'm sad to read how you feel about our service, do not hesitate to tell me more about it in order to improve ourselves, Best regards

4/10 Malo

Enrique, Buenos Aires

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal y servicios
Muy mal educado el gerente del establecimiento y mal servicio en general. Lo mejor de todo es la ubicación.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Lionel Van den Haute, General Manager, el 18 sept. 2021
Dear Enrique Thank you for staying with us. I am sorry to read that you weren't satisfied with our service. Unfortunately you don't mention specific details why you felt that way. So it is difficult to take any actions that could make your next stay more pleasant. It is our standard to make sure that our guests are spending a good time while staying at the Radisson Blu; I apologize if you didn't feel that way. I would be happy to welcoming you again at our Hotel.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El servicio magnífico ! La ubicación muy buena ! Súper confortable
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Hicham Rawi, el 26 sept. 2019
Dear Anonymous, Many thanks for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille and for taking time to share your feedback. It's a pleasure to read that you enjoyed your stay in our hotel, the service and the comfort of the room. We hope to see you again for a next stay in Marseille. Yours sincerely Hicham Rawi Operations Manager Radisson Blu Marseille, Vieux port

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en julio de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy bien ubicado, los cuartos muy limpio y el servicio del bar y restaurante excelente.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018
Respuesta de Hicham Rawi, el 11 ene. 2019
Dear Anonymous, Many thanks for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille and for taking time to share your feedback. It's a pleasure to read that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again for a next stay in Marseille. Yours Sincerely Hicham Rawi Operations Manager Radisson Blu Marseille, Vieux port

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buen hotel, inmejorable ubicación
Muy limpio, buen servicio, un muy buen restaurante
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Hicham Rawi, el 24 oct. 2018
Dear Anonymous, Many thanks for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille and for taking time to share your feedback. It's a pleasure to read that you enjoyed your stay in our hotel. We hope to see you again for a next stay in Marseille. Yours Sincerely Hicham Rawi Operations Manager Radisson Blu Marseille, Vieux port

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
It was in a good location.
The concierge, Randy, was extremely nice and helpful.
Se hospedó 2 noches en julio de 2018
Respuesta de Hicham Rawi, el 23 nov. 2018
Dear anonymous, Many thanks for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille and for taking time to share your feedback. It's a pleasure to read that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again for a next stay in Marseille. Yours Sincerely Hicham Rawi Operations Manager Radisson blu Marseille, Vieux port

10/10 Excelente

Carmen, barcelona

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel con buenas instalaciones y excelenuevas ubic
Nuestra estancia ha sido muy cómoda, hemos disfrutado de la piscina y de las instalaciones del hotel y su ubicación nos ha permitido disfrutar de la ciudad y del ambiente del puerto
Se hospedó 2 noches en agosto de 2018
Respuesta de Hicham Rawi, el 23 nov. 2018
Dear Carmen Thank you for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille and sharing your feedback. It’s a pleasure to read that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again for a next stay in Marseille. Yours Sincerely Hicham Rawi Operations Manager Radisson Blu Marseille, Vieux port

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
muy bueno el hotel, muy bien ubicado con buenas vistas y muy cerca de la playa
Se hospedó 1 noche en julio de 2018
Respuesta de Hicham Rawi, el 3 ago. 2018
Dear Anonymous, "Muchas Gracias" for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille and for sharing your feedback. We are glad to read that you enjoyed your stay, the location and the view on the harbor. We hope to see you again for a next stay in Marseille Yours Sincerely Hicham Rawi Operations Manager Radisson Blu Marseille, Vieux Port

8/10 Bueno

Maria Eugenia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2018
Respuesta de Hicham Rawi, el 25 nov. 2018
Chère Maria Eugenia Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour sur Marseille et sommes enchantés de lire que vous avez pu apprécier votre séjour. Sincères Salutations Hicham Rawi Directeur des Opérations Radisson Blu Marseille, Vieux Port

10/10 Excelente

hector c

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente ubicación para disfrutar de la ciudad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2018
Respuesta de Hicham Rawi, el 10 mar. 2018
Dear Hector, Thanks for choosing Radisson Blu for your stay in Marseille and for your feedback. We are glad to read that you enjoyed your stay and the location of the hotel. Thank you and we hope that we will seen you again for a next stay in Marseille. Yours Sincerly Hicham Rawi Operations Manager. Radisson Blu Marseille, Vieux Port

8/10 Bueno

ama, madrid

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Marseille in front of your eyes
Good facilities, confortable room, friendly staff but terrible dinning experience: amateur restaurant staff, all customers very dissapointed, food bad cooked, very long waiting time and over priced I m regular Radisson hotels customer and this is the first time in my life that something like this happen to me.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2017
Respuesta de Hicham RAWI, el 5 sept. 2017
Dear Ama, Thank you for taking the time to share the detailed comments of your recent stay with us. I would like you to accept our most sincere apologies for not having met your expectations during your stay. At Radisson Blu we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important for us. It is feedback like yours that helps us to continuously keep improving our services. I will personally address your comments with all concerned departments and the appropriate measures will be put in place in order to avoid future occurrence. We would like to regain your trust and it is our hope that you will give us the opportunity to create a memorable stay for you in the coming future. Kindest regards, Hicham Rawi Rooms Division Manager Radisson Blu Marseille, Vieux Port

10/10 Excelente

Juan diego

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buen hoyel
Se hospedó 1 noche en junio de 2017
Respuesta de Nathalie Roque, el 6 ago. 2017
Dear Juan Diego, I am much honored by your great compliments regarding your recent visit at the Radisson Blu Marseille I am glad to hear that you enjoyed your stay during your last stay with us, i will share your comments with our staff who provide the best possible experience they can for all of our guests, and I am thankful to be able to count on their passion! Once again, thank you very much for sharing your feedback with us, and we look forward to having the honor of welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, Hicham Rawi Rooms Division Manager Radisson Blu Marseille, Vieux Port

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Muy buena ubicacion. Habitaciones muy amplias aunque un poco deterioradas.
Respuesta de Hicham RAWI, el 16 may. 2017
querido huésped, Sentido común sommes enchantés de prendre connaissance de votre commentaire et de constater que vous avez pleinement apprécié votre séjour en números murs. Gracias infinitamente su confianza. Esperando tener de nuevo el placer de acogerle en el momento de una estancia próxima en nuestro Radisson Blu Marseille. Saludos sinceros, Hicham Rawi Rooms Division Manager Radisson Blu Marseille, Vieux Port

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buena opción en Marsella
Hotel situado en un entorno privilegiado con vistas y buen ambiente de restaurantes y bares a su alrededor. Tiene un restaurante que está muy bien y el desayuno es bueno.Buena relación calidad precio.
Respuesta de Nathalie Roque, el 30 may. 2017
Querido Anonymous, Quiero a agradecerle por haber tomado el tiempo de darnos parte de sus impresiones en respuesta a su estancia reciente pasada en nuestra compañía. Soy arrebatado de saber que usted pudo apreciar plenamente el emplazamiento central de nuestro establecimiento, idealmente situado sobre el Viejo Puerto y cerca de los diferentes parajes turísticos y lugares de vida de la ciudad. Esperamos nuevos tener el placer de acogerle en el momento de una próxima estancia. Hicham Rawi Rooms Division Manager Radisson Blu Marseille, Vieux Port

10/10 Excelente

Lisa

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Comfortable bed, high sleep quality, great location for Marseille exploration. Many people smoking cigarettes though, at the pool, leaning out window above baci court, in the courtyard one must pass through to exit tools.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024

8/10 Bueno

Tomoko

Le gustó: Servicios
far from shopping center
Se hospedó 4 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Kristin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We were very happy with our stay at the Radisson Blu in Marseille! The location is perfect - right on the quay, with easy walking to lots of restaurants and shopping, a beautiful view of the port, and (if you can manage the uphill part) a fairly quick walk to Notre-Dame de la Gard (not to be missed)! Staff were very helpful. Rooms were renovated, clean, and modern. The lobby was being renovated during our stay, which was a minor inconvenience, but it will be fabulous once completed. Highly recommend.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

4/10 Malo

Dave

Viaje en pareja
Le gustó: Servicios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Service and check in. Don’t reply back for 4 days
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Benjamin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Très bien
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de La Réception, el 22 abr. 2024
Bonjour Benjamin,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis suite à votre séjour dans notre établissement. Nous sommes très heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau.Bien cordialement,

10/10 Excelente

MANUEL

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Reception team, el 3 abr. 2024
Dear Manuel,Many thanks for your great review which will be shared with our team. Looking forward to welcoming you back.

10/10 Excelente

Wei

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Quite and clean
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Reception team, el 3 abr. 2024
Dear Wei,Many thanks for your great review which will be shared with our team. Looking forward to welcoming you back.

10/10 Excelente

Pavel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The best location in Marseille. Just at the Marseille port - the center of marseille. Great tasty breakfast.
Respuesta de Reception team, el 3 abr. 2024
Dear Pavel,Many thanks for your great review which will be shared with our team. Looking forward to welcoming you back.

8/10 Bueno

DENIS

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Accueil excellent
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port, el 21 feb. 2024
Cher Denis, Nous vous remercions infiniment de votre excellent commentaire que nous ne manquerons pas de partager avec les équipes. Au plaisir de vous accueillir à nouveau.

10/10 Excelente

Emmanuel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
bonne localisation calme personnel au petit soin
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Reception team, el 29 ene. 2024
Cher Emmanuel,Toute l'équipe du Radisson Blu Marseill vous remercie d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous espérons vous accueillir de nouveau très vite. Très belle journée!

8/10 Bueno

philippe

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Emplacement tres pratique
Visite du vieux port et des environs:TB
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Radissonblu Marseille vieux port, el 25 ene. 2024
Cher Philippe,Merci pour votre récent séjour et votre superbe retour. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre emplacement central qui vous a permi de vous déplacer très facilement.Au plaisir de vous recevoir de nouveau.Bien cordialement,

10/10 Excelente

carlos

Respuesta de Radisson Blu Marseille Vieux Port, el 29 ene. 2024
Cher Carlos,Toute l'équipevous remercie d'avoir pris le temps de partager votre expérience. Nous espérons vous accueillir de nouveau très vite. Très belle journée!

6/10 Aceptable

Bruno

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Radissonblu Marseille vieux port, el 25 ene. 2024
Merci Bruno.Nous espérons vous recevoir à nouveau au sein de notre établissement.Bien à vous

8/10 Bueno

xiao

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
It is great location
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Radissonblu Marseille vieux port, el 25 ene. 2024
Dear xiao,Thank you for taking the time to write a positif review following your stay at Radissonblu Marseille vieux port.We are pleased to read that you like our location in the heart of the old port.We look foward to welcoming you againKind regards

2/10 Terrible

Majda

Viaje de negocios
No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Décevant
Le personnel de l'hôtel ainsi que le service commercial sont assez infatués et sûrs du prestige de leur hôtel, eh bien ils ne devraient pas ! Dans qualité de service, il y a service et qualité, et l'amabilité est également requise. Tout cela a manqué durant mon séjour.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port., el 23 dic. 2023
Bonjour Majda, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous écrire à la suite de votre séjour au Radisson Blu Marseille Vieux Port.Nous sommes désolés que le service et la prestation n’aient pas été totalement à la hauteur de vos attentes, et nous vous prions d’accepter nos plus sincères excuses.Nos équipes sont désireuses de vous offrir la meilleure qualité de service pour vos séjours ; par conséquent, nous vous serions extrêmement reconnaissants de nous détailler davantage les faits. Cela nous permettra de former nos équipes en ce sens.Soyez assurée que les mesures nécessaires seront mises en œuvre afin d’améliorer la qualité des prestations évoquées. Nous espérons regagner votre confiance lors d’un prochain séjour.Nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs.Cordialement,

10/10 Excelente

rajiv

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Radissonblu Marseille vieux port, el 25 ene. 2024
Merci pour votre superbe note.Au plaisir,Bien cordialement,

10/10 Excelente

aurelie

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Reception Team, el 4 dic. 2023
Chere Aurélie,Merci pour cette super note!Nous esperons vous revoir trés bientot avec nos chambres rénovées.Bien cordialement,

2/10 Terrible

Adrian

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Miserable dump. At most a 1-star hotel. Probably not even that.
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Radisson Blu Marseille Vieux Port, el 30 nov. 2023
Dear Adrian,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Radisson Blu Marseille Vieux Port.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.Our team strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near futur.Kind regards,

10/10 Excelente

B

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Reception Team, el 20 nov. 2023
Dear B,Thank you for this great rating,We hope to welcoming you back soon,Kind regards,

8/10 Bueno

Tanya

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
It was a nice experience
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Reception team, el 31 oct. 2023
Dear Tanya,All our team would like to thank you for taking the time to share your experience. Looking forward to welcoming you back in the near future. Kind regards,

10/10 Excelente

christian

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Reception team, el 31 oct. 2023
Cher Christian,Un grand merci pour votre commentaire qui nous fait très plaisir ! Les retours comme le vôtre sont une belle récompense pour l'ensemble de l'équipe. Cordialement,

10/10 Excelente

Lise Anne

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Tres bon rapport qualité prix. Par contre, baignoire tres haute, risque de glisser.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Reception team, el 24 oct. 2023
Chère Lise Anne,Nous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à la suite de votre séjour parmi nous. Vos remarques ont bien été prises en compte et transmises aux services concernés. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau. Très belle journée!

10/10 Excelente

Isabel

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Reception team, el 24 oct. 2023
Chère Isabel,Un grand merci pour votre note qui nous fait très plaisir ! Les retours comme le vôtre sont une belle récompense pour l'ensemble de l'équipe.

6/10 Aceptable

Stephen

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Reception team, el 23 oct. 2023
Cher Stephen,Nous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience à la suite de votre séjour parmi nous. Vos remarques ont bien été prises en compte et transmises aux services concernés. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau. Très belle journée!