Se sirven desayunos, comidas y cenas

Opiniones de Best Western Plus North Miami/Bal Harbour

3 out of 5
Best Western Plus North Miami/Bal Harbour
12210 Biscayne Blvd, North Miami, FL

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 447 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 292 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 126 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 66 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 72 de 1003 opiniones" "

8.2/10

Limpieza

8.6/10

Servicio y personal

7.8/10

Servicios

7.8/10

Condiciones de la propiedad

8.2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

Jessy

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Falta de limpieza, baños sucios.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Customer Care Team, el 18 mar. 2024
Dear Jessy,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, we would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us, and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Sincerely,

10/10 Excelente

arturo

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo muy bien.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Customer Care Team, el 6 mar. 2024
Dear Arturo,We are thrilled to learn that you were satisfied with the exceptional service provided during your stay at Best Western Plus North Miami/Bal Harbour! Our team is committed to surpassing the expectations of our guests, and it brings us great joy to have accomplished this goal. We look forward with anticipation to welcoming you back in the future!Sincerely,

10/10 Excelente

JONATHAN

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente hotel y atención, hay un restaurante de comida Argentina y variado menú EXCELENTE, EXQUISITO, excelente atención, pregunten por Luca
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Customer Care Team, el 24 feb. 2024
Dear Jonathan,We are thrilled to learn that you were satisfied with the exceptional service provided during your stay at Best Western Plus North Miami/Bal Harbour! Our team is committed to surpassing the expectations of our guests, and it brings us great joy to have accomplished this goal. We look forward with anticipation to welcoming you back in the future!Sincerely,

10/10 Excelente

Neftali

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The best desk people, love you Angela thank you for being nice with me
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Customer Care Team, el 23 feb. 2024
Dear Neftali,We're thrilled that you were impressed with the quality of our service at Best Western Plus Windsor Inn! We work hard to surprise and delight our guests, and we are so glad we accomplished that goal! Thank you also for recognizing Tangela for providing excellent service. We are so pleased to know that you enjoyed your visit with us. We look forward to seeing you soon! Sincerely,

8/10 Bueno

Mr. Humberto

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de Customer Care Team, el 23 feb. 2024
Dear Mr. Humberto,We are thrilled to learn that you were satisfied with the exceptional service provided during your stay at Best Western Plus North Miami/Bal Harbour! Our team is committed to surpassing the expectations of our guests, and it brings us great joy to have accomplished this goal. We look forward with anticipation to welcoming you back in the future!Sincerely,

10/10 Excelente

AUSTRIA

Viaje en pareja
Lo único que deberían actualizar las TV Es cuanto Luego todo excelentemente bien
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Customer Care Team, el 7 feb. 2024
Dear Austria,We are thrilled to learn that you were satisfied with the exceptional service provided during your stay at Best Western Plus North Miami/Bal Harbour! Our team is committed to surpassing the expectations of our guests, and it brings us great joy to have accomplished this goal. We look forward with anticipation to welcoming you back in the future!Sincerely,

10/10 Excelente

Gail

Se hospedó 6 noches en enero de 2024
Respuesta de Customer Care Team, el 21 ene. 2024
Dear Gail,Thank you for the 10/10-star rating! We are so delighted to receive your review and to learn that you had a fantastic stay with us. Your comments serve as an inspiration to all our staff to continue in their good efforts. It was our honor to host you for your time in Miami. We hope you'll visit us again soon!Sincerely,

8/10 Bueno

alejandro

Viaje familiar
Muchas opciones para comer y comprar
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de Customer Care Team, el 19 ene. 2024
Dear Alejandro,We're delighted to hear that you were pleased with the level of service provided during your stay at Best Western Plus North Miami/Bal Harbour! Our team is dedicated to exceeding our guests' expectations, and we're thrilled to have achieved this. We eagerly anticipate your return!Sincerely,

8/10 Bueno

Javier

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy conforme. Optima relacion precio/calidad de servicio
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Customer Care Team, el 19 ene. 2024
Dear Javier,Thank you for the 4/5-star rating! We are so delighted to receive your review and to learn that you had a fantastic stay with us. Your comments serve as an inspiration to all our staff to continue in their good efforts. It was our honor to host you for your time in Miami. We hope you'll visit us again soon!Sincerely,

10/10 Excelente

Fenia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Cool place
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 7 ene. 2024
Dear Fenia,We're delighted to hear that you were pleased with the level of service provided during your stay at Best Western Plus North Miami/Bal Harbour! Our team is dedicated to exceeding our guests' expectations, and we're thrilled to have achieved this. We eagerly anticipate your return!Sincerely,

6/10 Aceptable

Paulette

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
No le gustó: Condiciones de la propiedad
El Hotel antes era muy bonito, lástima que no le dan un poco de cariño a las instalaciones ya se ve muy acabado las carpetas del piso parecen sucias y en general se ve muy viejo el hotel deberían de ponerle nueva decoración y nuevo accesorios porque la ubicación es muy buena y tiene un excelente estacionamiento
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 30 dic. 2023
Dear Paulette,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, we would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Sincerely,

10/10 Excelente

Jorge

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I want to highlight the outstanding service provided by staff members Ailyn and Daphne, since they both demonstrated unparalleled professionalism and a genuine commitment to ensuring my stay was comfortable and enjoyable. Their attention to detail and willingness to go above and beyond truly made my experience memorable. Their warm welcome and eagerness to assist with any inquiries made me feel valued as a guest. Kudos to them for exemplifying unique hospitality. They are a true asset to the team.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 4 dic. 2023
Dear Jorge,We hope this message finds you well. We would like to express our sincere gratitude for taking the time to share your positive experience with us. It truly warms our hearts to hear that everything during your travels was great and that you were particularly impressed with Ailyn.Your kind words about Ailyn's dedication and pride in her job are highly appreciated. We are proud to have her as a valuable member of our team, and we will make sure to pass on your compliments to her. Knowing that her efforts have left a lasting positive impression on our guests motivates us to continue providing exceptional service.We strive to create memorable experiences for our travelers, and feedback like yours reinforces our commitment to excellence. We are delighted to have had the opportunity to contribute to your positive travel experience. We value your feedback and continuously seek ways to enhance our services.Thank you once again for choosing us, and we look forward to welcoming you back on your future travels.Safe journeys!Best regards,

10/10 Excelente

Alfredo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
4th time here, my place in Miami!
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 7 nov. 2023
Dear Alfredo, It was such a privilege to have you stay with us, thank you so much for your kind words, your next arrival is much awaited!

6/10 Aceptable

Pedro

Viaje de negocios
Le gustó: Servicios
The place is not bad, but they forgot to put shampoo and they still haven't returned my $100 deposit, two days have passed
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 13 oct. 2023
Thank you for taking the time to write a review of our property and sharing your likes and dislikes. Please allow 2-5 business days for the 100 hold to release. It was a pleasure having you with us and we hope you will continue to use our facility whenever you are in the area.

6/10 Aceptable

Adrian

Viaje familiar con niños
el valor del costo del hospedaje no reflejaba el estado de las instalaciones, solo estuvimos una noche pero no regresariamos por el costo vs lo que ofrecen.
Respuesta de Customer care Team, el 22 ago. 2023
Dear Adrian,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.On behalf of our entire team, we would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.Sincerely,

2/10 Terrible

Carl artur

h
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 28 jul. 2023
Dear Carl artur, We are truly sorry you did not enjoy your stay. Unfortunately, you did not bring the issues you were having to our attention as we would have been happy to move you into a different room. It is always our goal to make every guest happy. All the best,

8/10 Bueno

Marisol

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Ok
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 23 jul. 2023
Dear Marisol,Thank you for taking the time to give us feedback about our property and sharing your likes and dislikes. Your satisfaction is important to us, and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. It was a pleasure having you with us and we hope you will continue to use our facility whenever you are in the area.Sincerely,

2/10 Terrible

Yexi

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
La atención es pésima, no tienen las habitaciones listas a tiempo y el hotel no es nada parecido a lo q sale en las fotos!!!!
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 18 jul. 2023
Estimado Yexi, Siento mucho que llegara tarde a su cita, ya que no es culpa nuestra. Nuestro equipo trabajó duro para cumplir su deseo y fue capaz de conseguir la siguiente habitación limpia disponible para usted e incluso le registramos antes de las 16:00. Un consejo futuro para cualquier hotel sería solicitar un check-in temprano y tener en cuenta que no está garantizado y se basa en la disponibilidad. Tenemos un gran equipo que no quiere otra cosa que hacer felices a nuestros huéspedes y sentimos que no lo viera así.Que tenga un buen día!

10/10 Excelente

SANDRA EMA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Noche en Miami
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 11 jul. 2023
Dear Sandra Ema, On behalf of our entire team, I would like to thank you for taking time to write such a wonderful review. We work to provide our guests with an excellent experience, and I’m happy to see we were able to achieve this for you. It was a pleasure having you with us, and we hope you will continue to use our facility whenever you are in the area.Sincerely,

6/10 Aceptable

FRANCIS, MIAMI

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Respuesta de Customer Care Team, el 9 jul. 2023
Dear Francis,Thank you for taking the time to give us feedback about our property and sharing your likes and dislikes. Your satisfaction is important to us, and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. It was a pleasure having you with us and we hope you will continue to use our facility whenever you are in the area.Sincerely,

8/10 Bueno

L

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Buena localización, estacionamiento, piscina. Excelente servicio y el personal muy amable
Se hospedó 5 noches en mayo de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 1 jun. 2023
Dear L,Thank you very much for taking the time to write such a positive review of our hotel! We are thrilled to hear that you had a great experience during your stay with us.Our team works hard to ensure that every guest has a comfortable and enjoyable stay, and it is wonderful to hear that we were able to exceed your expectations.Thank you again for your kind words and for choosing to stay with us. We look forward to welcoming you back in the future!Best Regards,

8/10 Bueno

Svetlana, Santo Domingo

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Es un hotel tipico en Miami. Tiene lo necesario para una corta estadia. Está bien ubicado para el norte de Miami. Buen estacionamiento, habitación limpia, sabanas y toallas blancas impecables, buena ducha. Necesitaba pasar una noche en Miami y este hotel cumplió con mis necesidades
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Front Desk, el 20 mar. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us and for rating your experience!!!! We're thrilled that you were impressed with the quality of our service at Best Western Plus Windsor Inn! We work hard to surprise and delight our guests, and we are so glad we accomplished that goal! We loved hearing about your wonderful stay and we hope to see you soon )

10/10 Excelente

Franco

Se hospedó 3 noches en marzo de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 29 mar. 2023
Thank you for the 5/5-star rating! We are so delighted to receive your review and to learn that you had a fantastic stay with us.

10/10 Excelente

DIEGO HERNAN

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy buen hotel si vas en plan de negocios. Muchas tiendas y supermercado Whole Foods alrededor. Muy conveniente precio - calidad.
Se hospedó 4 noches en febrero de 2023
Respuesta de Customer Care Team, el 8 mar. 2023
Dear Diego Hernan,Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had such a positive experience with us and that you found our service to be exceptional.We always strive to provide the best possible service to our customers, and your feedback is a great motivator for us to continue doing so.Once again, thank you for choosing our service and for leaving us such a glowing review. We look forward to serving you again in the future.Best Regards

2/10 Terrible

Anuvis

Viaje de negocios, Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Estan fumando marihuana en alguna habitación y el olor se viene por el aire acondicionado, además de un ruido terrible en la habitación de al lado
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Front Desk, el 28 feb. 2023
Gracias por completar la encuesta de su estadia con nosotros. De parte de todo nuestro equipo, lamento mucho los inconvenientes que ha pasado.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
En el restaurante conocimos a una empleada llamada Katy de argentina y nos dio un excelente servicio.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2023
Respuesta de Front Desk, el 6 feb. 2023
We are so pleased to know that you enjoyed your visit with us. We look forward to seeing you soon!

10/10 Excelente

MIGUEL LEON

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel aceptable
Se hospedó 4 noches en enero de 2023
Respuesta de Front Desk, el 1 feb. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us and for rating your experience a 10/10!!!! We're thrilled that you were impressed with the quality of our service at Best Western Plus Windsor Inn! We work hard to surprise and delight our guests, and we are so glad we accomplished that goal! We loved hearing about your wonderful stay and we hope to see you soon )

10/10 Excelente

Francisco

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Todo muy bien
Respuesta de Customer Care Team, el 6 ene. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us and for rating your experience a 5/5!!!! We're thrilled that you were impressed with the quality of our service at Best Western Plus Windsor Inn! We work hard to surprise and delight our guests, and we are so glad we accomplished that goal! We loved hearing about your wonderful stay and we hope to see you soon )

6/10 Aceptable

Agustin

No le gustó: Servicios
U
Respuesta de Customer Care Team, el 20 dic. 2022
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. We hope to see you soon!!

10/10 Excelente

Glenda

10/10 Excelente

Cesar

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo muy bien, las chicas de recepción tanto la que habla solo inglés y la que hablaba español, muy atentas y super amables. El hotel está muy céntrico y el estacionamiento es gratuito y con suficiente espacio. Altamente recomendable
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de Customer Care Team, el 15 nov. 2022
Muchas gracias por completar la encuesta acerca su reciente estadia con nosotros. Estamos contentos de saber que el lugar y la atencion de nuestros agentes de front desk ha sido de su agrado. Esperamos su pronto regreso! )

10/10 Excelente

Miguel

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente atención y personal muy amable
Respuesta de Customer Care Team, el 8 nov. 2022
Gracias por completar la encuesta acerca de su reciente estadia con nosotros y calificarnos un 5/5!! Es un honor haber disfrutado de su compañia en Best Western y esperamos su pronto regreso )

4/10 Malo

KATIA

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No hay limpieza efectiva de las habitaciones, huele a humedad y el tapiz esta malo.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Customer Care Team, el 12 oct. 2022
Estimado Katia, Gracias por completar esta encuesta. Tenga en cuenta que el servicio de limpieza está disponible bajo petición. Lamentamos que se haya perdido los múltiples letreros que tenemos alrededor de la propiedad, incluidos los ascensores, que indican esto y también con varios idiomas para la comodidad de nuestros huéspedes. ¡Esperamos volver a verte para poder brindarte un servicio excepcional que sabemos que podemos ofrecer!Sinceramente,

8/10 Bueno

JOSE

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Comida
Buena comida en el restaurante
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Front Desk, el 13 sept. 2022
Muchas gracias por completar la encuesta sobre su estadia con nosotros. En nombre de todo nuestro equipo, ha sido un placer que nos haya elegido y esperamos su pronto regreso!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Customer Care Team, el 30 ago. 2022
Dear Anonymous, We enjoyed having you stay with us! Thank you for the great rating and we hope to see you again in the near future. Best regards,

10/10 Excelente

Jose oscar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Front Desk, el 22 jul. 2022
We're thrilled that you were impressed with the quality of our service at Best Western Plus Windsor Inn! We work hard to surprise and delight our guests, and we are so glad we accomplished that goal! Please come to visit us soon =) Sincerely, Customer Care Team

8/10 Bueno

Adriana

Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de Front Desk , el 15 jul. 2022
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. It was a pleasure having you with us and we hope you will continue to use our facility whenever you are in the area.

10/10 Excelente

Esteban

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Excelente servicio y comida
Se hospedó 4 noches en junio de 2022
Respuesta de Front Desk, el 11 jun. 2022
Muchas gracias por completar la encuesta acerca su reciente estadia con nosotros. Estamos muy contentos de saber que la ubicacion y el servicio fue de su agrado =) Esperamos su regreso pronto!

8/10 Bueno

Adela

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
La atención súper !! Muy amables todos, las habitaciones me parecieron un poco oscuras, limpieza muy buena y varios comercios muy cerca del lugar, suficiente parqueo y no te cobran adicional.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Front Desk, el 11 jun. 2022
Muchas gracias por completar la encuesta acerca su reciente estadia con nosotros. Estamos muy contentos de saber que la ubicacion y el servicio fue de su agrado =) Esperamos su regreso pronto!

10/10 Excelente

Dariela

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente atención, buen precio y muy buena ubicación, lo recomiendo
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de Front Desk, el 11 jun. 2022
Muchas gracias por completar la encuesta acerca su reciente estadia con nosotros. Estamos muy contentos de saber que la ubicacion y el servicio fue de su agrado =) Esperamos su regreso pronto!

10/10 Excelente

EDUARDO hugo

Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de Customer Care Team, el 28 may. 2022
Hi EDUARDO, Thank you for the 10/10 rating! It was a pleasure having you with us! We hope to see you again soon. All the best,

6/10 Aceptable

Maria T

Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Front Desk, el 24 may. 2022
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Thank you so much for taking the time to write a review of our property. We are terribly sorry you were not completely satisfied with your accommodations. We wish you would have brought to our attention any issues you may have had during your stay, as our attentive staff would have been able to address the issue to make you happy. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 Bueno

Arturo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buena ubicación y el vecindario tranquilo
Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
Respuesta de Customer Care Team, el 15 may. 2022
Estimado Arturo, ¡Estamos encantados de que le haya impresionado la calidad de nuestro servicio! Trabajamos arduamente para sorprender y deleitar a nuestros invitados, y estamos muy contentos de haber logrado ese objetivo! ¡Esperamos su próximo viaje a Miami y esperamos verlo nuevamente aquí! Atentamente,

10/10 Excelente

Roberto

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Buena ubicación Limpio Muy amables
Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
Respuesta de Front Desk, el 13 may. 2022
Muchas gracias por completar la encuesta sobre su reciente estadia con nosotros! Es un placer saber que la ubicacion y el servicio fue de su agrado. Esperamos su regreso en un futuro no tan lejano =)

10/10 Excelente

Yusleidy

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo muy trankilo. Y relajante
Se hospedó 2 noches en abril de 2022
Respuesta de Front Desk, el 1 may. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback with us and for rating your experience a 5/5!!!! We loved hearing about your wonderful stay and we hope to see you soon =)

10/10 Excelente

Miriam Arelis Negron, Cabo Rojo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Personal muy amable
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
Respuesta de Customer Care Team, el 19 abr. 2022
Dear Miriam Arelis Negron, Thank you for choosing our hotel for your visit to South Florida. We are delighted to learn that our accommodations and warm hospitality have earned your top score. Your next arrival is much awaited!

6/10 Aceptable

ANGEL

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
Ok
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022
Respuesta de Customer Care Team, el 30 mar. 2022
Dear ANGEL, Thank you for the 3/5 rating! We hope to see you in the future so we can turn that rating into a 5! All the best,

10/10 Excelente

Catalina

Se hospedó 2 noches en marzo de 2022
Respuesta de Front Desk, el 29 mar. 2022
Thank you for taking the time to share your feedback with us and for rating your experience a 10/10!!!! We are so pleased to know that you enjoyed your visit with us. We look forward to seeing you soon! =)

2/10 Terrible

César

Se hospedó 3 noches en marzo de 2022

4/10 Malo

hector yanez

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Estadia muy deficiente
Alfombra pasillos sucia y manchada, mal mantenido , aseo poco prolijo y debes pedir que te limpien tu pieza, desayuno te entregan una colacion con un queque y jugo y una manzana verde para que te la comas en tu pieza. Piscina basica agua helada, NO LO RECOMIENDO
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022
Respuesta de Customer Care Team, el 23 mar. 2022
Dear hector yanez, On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us, and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future.