Sábanas de algodón egipcio, ropa de cama de alta calidad y edredón

Opiniones de Renaissance Paris La Defense Hotel

4 out of 5
Renaissance Paris La Defense Hotel
60 Cours Valmy, Puteaux, Hauts-de-Seine

Opiniones

8.4

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 189 de 428 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 161 de 428 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 46 de 428 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 16 de 428 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 16 de 428 opiniones" "

8.8/10

Limpieza

8.6/10

Servicio y personal

8.4/10

Servicios

8.6/10

Condiciones de la propiedad

8.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

LI JIE

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Margaux Troubat, Front office Manager, el 6 feb. 2024
Dear Li Jie,Thank you for sharing your opinion after your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Margaux Troubat, Front office Manager

6/10 Aceptable

Eduardo

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

8/10 Bueno

MAROLA

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Correcto
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023

8/10 Bueno

Alain

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy agradable
Se hospedó 3 noches en julio de 2021
Respuesta de Léa, el 15 ago. 2021
Querido Senor, Muchas gracias por compartir su experiencia en el Hotel Renaissance Paris La Défense. Es todo un placer para nosotros saber que le ha gustado su estancia, y por ello le animamos a elegirnos de nuevo si desea pasar otras jornadas por Paris. Como bien sabe, estaremos encantados de darle la bienvenida de nuevo. Haremos llegar sus bonitas palabras a nuestros compañeros, y de corazón le agradecemos el detalle que ha tenido. Le deseamos que tenga un buen día, Recepcion,

10/10 Excelente

Carmen Cecilia

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020

8/10 Bueno

JUAN CARLOS

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Difícil de encontrar
Es difícil de encontrar con el navegador. porq el n° 60 de la dirección no es número... es código postal . Es un hotel q está envejeciendo mal . Lo mejor el personal amable y atento
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019

10/10 Excelente

Oscar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019
Respuesta de C. Dujardin - Marketing & Communication Executive, el 13 sept. 2019
Dear Oscar, Thank you very much for these good mark ! I am delighted to read that you enjoyed your stay with us ! Wishing you a wonderful day,

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Terrible hotel
Muy mala la atencion de una china, atiende a las personas como si fueran unos perros o peor y las habitaciones muy calientes. Desayuno pesimo.
Se hospedó 4 noches en julio de 2018

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones

10/10 Excelente

mexico , mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
La zona es complicada para moverse en París
La ubicación no es buena y difícil el transporte para llegar los taxistas con problemas para ubicarlo.

4/10 Malo

sergio

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad

2/10 Terrible

Oscar, Guatemala

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Decepción Total, no lo recomiendo, puedes consegui
Hace 7 años, en mi primera visita a Paris tuve la oportunidad de hospedarme en este hotel y me fui con una excelente imagen del servicio y calidad del mismo; por tal razón, decidimos volver y pasar las fiestas de fin de año en este Hotel (9 noches), sin embargo he de confesar que salgo mucho mas que decepcionado y sin ganas de volver... El servicio de limpieza fue mas que malo, dejamos alguna basura esperando que la recogerían y para nuestra sorpresa no fue así, el sanitario y la ducha no las limpiaban todos los días, tampoco reponían el papel sanitario utilizado, las toallas a pesar que éramos 3, en ocaciones solo dejaban servicio para dos personas; la alfombra antideslizante para la ducha tuvimos que solicitarla ya que tampoco estaba en el baño, para que te hagas una idea de la calidad de la limpieza, tuvimos necesidad de mover las camas ya que se nos cayeron unas monedas y para nuestra sorpresa, debajo de las camas encontramos una sandalia y un cargador de celular que saber ni que huésped ni desde hace cuanto tiempo habían dejado olvidado. El aspecto de las personas de recepción esta lejos de ser de un hotel de la categoriza Renaissance/Marriott, los trajes que vestían los hombres lucían viejos, deteriorados y a algunos les quedaba grande. Decepción Total, no lo recomiendo, puedes conseguir algo mejor a menor costo y mas cerca de la ciudad...

2/10 Terrible

viaje de trabaj

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Carísimo para la calidad q tiene
Hotel teóricamente de categoría, pero sin buenos servicios en la habitación: olor a tabaco, frío, habitación con único enchufe en el escritorio, pero sin espejo, sin enchufes en el baño, no wifi gratis, sólo a un precio desorbitado, desayuno carísimo para la escasa calidad y variedad, no se ven los canales de tv en castellano.

10/10 Excelente

Pedro, Colombia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bueno
Muy bueno, se recomienda en su totalidad

10/10 Excelente

Heilyn

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff were super friendly and the reception people were always very kind and helpful.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Jasmine du Pontavice Fr. Office Assistant Manager, el 15 may. 2024
Dear Heilyn,Thank you very much for this kind review.Your compliments towards our staff and the reception team are greatly appreciated and affirm our dedication to providing exceptional service. We're thrilled that you found the room cleanliness and conditions to be impeccable, and that the room amenities enhanced your comfort during your stay.It is always encouraging for us to learn that our guests have had a memorable experience and we are proud that the Renaissance Paris La Defense Hotel met your expectations. We hope that each visit continues to be as pleasant and satisfying.We look forward to seeing you again soon.Best regards,Jasmine du PontaviceFront Office Assistant Manager

4/10 Malo

Jing Wen

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
I stayed at this hotel recently and had a bit of a mixed experience. On the upside, my room had hot water, which was a relief because some of my colleagues weren't so lucky. However, the front counter service left much to be desired. When we all checked in together, I ended up being the odd one out and couldn't get sorted even after waiting for over an hour. It was frustrating to see my colleagues handled promptly while I was left standing there. Eventually, one of them had to intervene before I could finally get checked in. The service overall was disappointing, and it's hard not to wonder if my experience had anything to do with being the only Asian in our group. Hopefully, this was just a one-off situation, but it definitely put a damper on an otherwise decent stay.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Jasmine du Pontavice Front Office Assist. Manager, el 26 abr. 2024
Dear Jing Wen, Thank you for taking the time to share your review.We are truly disheartened to learn that your check-in process did not reflect the swift and courteous service we strive to offer. While our reception is staffed 24 hours to assist with guest needs, we regret any inconvenience caused due to the wait time experienced. Regarding the interaction with our staff, it is disappointing to note that we did not meet the high standards of service we set for ourselves. As a hotel that prides itself on its hospitality, we are saddened by your sentiment and hope this will be perceived as an isolated incident rather than a reflection of our commitment to guest satisfaction.We are continuously focused on providing an environment where all our guests feel welcomed and valued, irrespective of their background. Your remarks are taken seriously, and while we never wish for any guest to feel less esteemed, we will ensure that our dedication to inclusiveness is unwavering.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Jasmine du PontaviceFront Office Assistant Manager

10/10 Excelente

Aiket Chrystel

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
My only dislike was the fact that there was no pressure in the shower head and the faucet mécanisme wasn’t working properly. That was in room 834.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Margaux Troubat, Front office Manager, el 17 abr. 2024
Dear Ms. Aiket,Thank you for the time taken to share your experience of staying with us.It is a pleasure to hear that you had an enjoyable stay overall, however, we regret to hear of the issue with your shower and would like to offer our apologies for any inconvenience this may have caused. Thank you for mentioning this issue, we will share it with our maintenance department to make sure it will not happen again.We look forward to having the opportunity to welcome you again. Kind regards,Margaux Troubat, Front office Manager

8/10 Bueno

giovanni

Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Margaux Troubat, Front office Manager, el 26 ene. 2024
Cher Giovanni,Merci pour cette excellente appréciation.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Margaux Troubat, Front office Manager

10/10 Excelente

YOUN

Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Margaux Troubat, Front office Manager, el 13 ene. 2024
Cher hôte,Merci d'avoir partagé votre excellente expérience chez nous.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Margaux Troubat, Front office Manager

2/10 Terrible

hyunkyung

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Manager, el 16 ene. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.We regret that your recent stay did not entirely meet your expectations, and apologise for any inconvenience. We value all feedback from our guests and we would appreciate more details to help us to improve our services.We hope to see you again in the future. Kind regards,

10/10 Excelente

Assia

Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Jasmine du Pontavice, Assistant Front Office Manag, el 25 dic. 2023
Dear Assia,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience about your recent stay at the Renaissance Paris La Défense Hotel. It is always encouraging to receive a positive survey. I appreciate you taking the time to share your thoughts!We hope to welcome you again soon.Best regards,Jasmine du Pontavice, Assistant Front Office Manager

8/10 Bueno

Amr

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hôtel calme et propre, équipe sympa
Équipe sympa surtout Estella, très gentille, elle m’a aidé bcp pour préparer la chambre Hôtel calme et propre Au centre de La Défense Hôtel le plus proche de centre commercial Westfield
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Margaux Troubat, Front office Manager, el 22 dic. 2023
Cher hôte,Merci infiniment pour votre gentille appréciation de notre établissement.Nous sommes ravis que vous ayez trouvé notre hôtel calme et propre, et que notre emplacement au cœur de La Défense vous ait convenu, à proximité immédiate du centre commercial Westfield. Il est toujours encourageant de savoir que notre personnel, et en particulier Stella, a pu contribuer positivement à votre séjour en vous aidant avec la préparation de votre chambre.Nous sommes également heureux que vous ayez apprécié la propreté de votre chambre et le niveau de service offert, reflétant nos standards élevés en matière de confort et d'expérience client.Au plaisir de vous revoir,Margaux Troubat, Front office Manager

8/10 Bueno

Krishna

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Margaux Troubat, Front office Manager, el 22 dic. 2023
Dear Krishna,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Margaux Troubat, Front office Manager

10/10 Excelente

Said

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Jasmine du Pontavice, A. Front Office Manager, el 25 dic. 2023
Dear SaidOn behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing your experience of your recent stay at the Renaissance Paris La Défense Hotel.It is always encouraging to receive a positive survey. I appreciate you taking the time to share your thoughts!We hope to welcome you again soon.Best regards,

4/10 Malo

Milka

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
Die Zimmer wahren leider nicht ganz saber und es hate defekte Gegenstände in Zimmer
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Margaux Troubat, Front office Manager, el 27 nov. 2023
Sehr geehrte Milka,wir bedanken uns für Ihre ehrliche Bewertung.Wir bedauern es sehr, dass unser Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und entschuldigen uns aufrichtig für die entstandenen Unannehmlichkeiten.Wir möchten Sie ermutigen, sich das nächste Mal direkt an unsere Rezeption zu wenden, damit wir uns sofort um Ihre Anliegen kümmern können, indem wir beispielsweise eine zusätzliche Reinigung oder nach Möglichkeit einen Zimmerwechsel veranlassen.Hoffentlich können wir Sie in der Zukunft von unserem Service überzeugen.Freundliche Grüße,Margaux Troubat, Front office Manager

8/10 Bueno

Luz

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
We like it
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023
Respuesta de Margaux Troubat, Front office Manager, el 22 nov. 2023
Dear Luz, Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you back. Best regards,Margaux Troubat, Front office Manager

4/10 Malo

Jakob

Viaje de negocios
No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Not worth your money
Hotel is worn, paint on trummis are missing. Plumbing is failat and sprays all over bathroom. Elevators are crazy and make you wait for 5 minuters, satirs are not an option. Breakfast is not retfulles. Coffemachines but no cups. Poot selection of bread. Hard to get service, nompeopöe in sight.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Margaux Troubat, Front office Manager, el 24 nov. 2023
Dear Jakob,Thank you for taking the time to share your feedback.We regret that your recent stay did not meet all your expectations, and sincerely apologise for any inconvenience.We are sorry to hear that our prices were not exactly what you had been expecting. We do try to keep our prices as competitive as possible but special events, occupancy and even the time of the year may cause them to fluctuate.Moreover, while we do carry out maintenance as and when necessary to keep our facilities up to date, we appreciate your feedback and will be taking into account as we continue to improve our guests' experience.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Margaux Troubat, Front office Manager

10/10 Excelente

Odile

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

GLUCHOWSKI

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Rien à redire. Très bon 2ème séjour dans cet hôtel.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

10/10 Excelente

Sylvie

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

10/10 Excelente

Sylvie

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

10/10 Excelente

Nicolas

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

8/10 Bueno

Dr Adnane

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Bon.
Se hospedó 7 noches en julio de 2023

10/10 Excelente

Therese

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en junio de 2023

8/10 Bueno

Matthew

Se hospedó 1 noche en junio de 2023

10/10 Excelente

Laetitia

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Très bien même si vieillissant
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

8/10 Bueno

Vivien

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Ok stay
It was good although the breakfast area was very busy and some food stuffs not replenished. I also had an issue with cleaning staff trying to get into my room.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023

8/10 Bueno

Cornelis

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Accomodatie op zich ok maar inrichting en vooral badkamer gedateerd en wat versleten. Kleuren wat somber.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

8/10 Bueno

Nassoma

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
The property is near a train-station and shopping center which made it very convenient to travel to the city center of paris and back. The breakfast is epic with a wide verity of options to choose from. The property also has a restaurant which is convenient. The room cleaning service is also very nice, our room was clean every day during or stay. The rooms were spacious and clean.
Se hospedó 6 noches en abril de 2023

10/10 Excelente

Xavier

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The hotel is ideally located for activities taking place at La Défense (in this case à concert at the Arena). It is also a 5 minutes walk from Paris public transport system; so you can be downtown in no time with Metro line 1. Bottom line: great location, comfortable room, well-managed property and extremely friendly and competent staff. Warmly recommended.
Se hospedó 1 noche en abril de 2023

10/10 Excelente

Whitney

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
I always stay here when in the area.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2023

10/10 Excelente

Chongmin

Se hospedó 1 noche en marzo de 2023

10/10 Excelente

Tracey

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nice stay for business
Good location near the metro so it is easy to get into downtown Paris. Not a lot to eat in the area so you need to travel to dinner. Make sure to allocate time for traffic during rush hour as it can be a longer commute via taxi / car.
Se hospedó 2 noches en enero de 2023

10/10 Excelente

Jakub

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

10/10 Excelente

Emmanuel

Se hospedó 1 noche en enero de 2023

10/10 Excelente

Rochelle

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staffs were excellent!
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2022

10/10 Excelente

tosin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad

6/10 Aceptable

Carlo

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicios
No le gustó: Servicio y personal
La mia stanza era completamente al freddo. Avevo pagato la tariffa con colazione compresa ma mi hanno addebitato la colazione. Alla mia richiesta di togliere il costo della colazione l’addetta al desk è stata irremovibile. Ho dovuto chiamare dopo con una perdita di tempo inutile per farmi togliere finalmente il prezzo della colazione che non è banale, 27 euro al giorno.
Respuesta de Axelle, el 5 dic. 2022
Dear Guest, Thank you for taking time to share your recent experience with us. I sincerely apologise for the misunderstanding with your reservation and our receptionist. Please do not hesitate to email me directly at rhi.parld.reception@renaissanceladefense.com.Once again, thank you for taking the time to share your feed back. I appreciate you choosing to stay with us.Sincerely,

10/10 Excelente

Zoya, brooklyn

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Located in the newer Paris area. Huge shopping mall 5 minute walk. The breakfast buffet was great! Staff was amazing and everything was perfect. Will definitely come back in the future!
Respuesta de Axelle, el 5 dic. 2022
Dear Zoya,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about our breakfast buffet and your experience.Its always encouraging to hear positive feed back We hope to welcome you again soon.Regards,

10/10 Excelente

Regina

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff at the property were extremely pleasant and helpful. The property is in a very modern and safe area with a convenient 5-minute walk to the train, shopping and dining. The mall is next to the train station, which has several dining options. We were there for 5 nights and the room size was spacious and the bed was very comfortable. We would have preferred pillows that were not so flat. When we asked for additional towels for the room, housekeeping were not at pleasant and were unwilling to accommodate our request. They allowed 2 additional drying towels but refused to issue us 2 hand towels. They would only give us 1. I was not particularly impressed with the breakfast and was glad that we did not purchase the breakfast package. We did have dinner on the night of arrival and the staff were extremely attentive and helpful, and the meal was enjoyable. Overall, this is a great hotel and we will gladly book again if we should return to Paris.
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2022