Recepción

Opiniones de SpringHill Suites by Marriott Pittsburgh Monroeville

3 out of 5

Opiniones

8.0

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 405 de 986 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 317 de 986 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 150 de 986 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 72 de 986 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 42 de 986 opiniones" "

8.2/10

Limpieza

8.8/10

Servicio y personal

7.6/10

Servicios

8.0/10

Condiciones de la propiedad

7.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Dillon

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Cassie, el 20 may. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excelente

Betty, MissionViejo

Viaje en pareja
Staff was very accommodating. Breakfast offered a lot of options from scrambled eggs to freshly prepared waffles, cereal, good orange juice not watered down like lots of places. Going back there again in fall.
Se hospedó 6 noches en mayo de 2024
Respuesta de Cassie, el 15 may. 2024
Thank you for staying with us and your feedback. See you in the fall.

8/10 Bueno

Prasanna K

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Cassie, el 15 may. 2024
Thank you for staying us and your feedback.

8/10 Bueno

Eric

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The hotel overall was great. There was a 12 hour power outage ( no fault of the hotel), but no compensation was offered for the inconvenience. My dissatisfaction is directly with Expedia. Expedia offered $100 lower price approximately 1 hour after I booked. While i understand it was a 3rd party deal, there was no recognition of the major change in price. Again no compensation or future gift/discount for future stay was offered. I even called the hotel directly prior to booking, to get advice as to whether I should book directly w hotel. The receptionist offered no guidance or benefit to do so. Though these concerns will not deter me from a return stay, I just didnt feel like a valued customer.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de Cassie, el 6 may. 2024
Thank you for staying with us.

2/10 Terrible

LAKSHMI SRIKANTH

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Cassie, el 29 abr. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

6/10 Aceptable

Dutch

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
I didn’t like that none of the exhaust fans worked in the bathroom so dirty brown condensation water would drop all o we your clothes and your body while trying to take a shower. I spoke to the front desk which they moved me to another room, which I was thankful for the staff was amazing but the room I got moved to had the same problem in the bathroom fan not working and the dirty condensation water dripping from the whole ceiling in the bathroom
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Cassie, el 15 abr. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excelente

Vinay Kumar

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Servicios
All
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Cassie, el 4 abr. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excelente

Jaros?aw

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Cassie, el 11 mar. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excelente

Andrea

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

8/10 Bueno

Sheryl

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 Bueno

Sara

Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 Excelente

Ellen

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 6 noches en enero de 2024
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excelente

April, St Clairsville

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This hotel was convenient and comfortable. Close to where I needed to be and the breakfast was good.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us. We are glad you enjoyed your stay.

10/10 Excelente

Leonard

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
I'm a Marriott rewards member and I appreciate the dedicated and polite service
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us and the Marriott Brand.

6/10 Aceptable

Bagus

Viaje familiar
Le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 Excelente

Heather

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

6/10 Aceptable

Chad

Viaje familiar con niños
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 Bueno

Robert

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us.

8/10 Bueno

Erika

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excellent staff!
Hotel staff was extremely helpful with asking for floor preference and getting us extra linens. Some water dripping through light in bathroom on the first night but otherwise a clean room. Breakfast could use waffles to appease the kids.
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us and your feedback.

4/10 Malo

Veera

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

6/10 Aceptable

Julia

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cassie, el 1 mar. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 Excelente

Brent

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

2/10 Terrible

Angela

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
We stayed there 2 nights, first day we arrived, checked in was ok. We got to our room, the carpet was dirty, there were big dirty dark spots near the entrance and the sink, bed was near the heater, and the heat blew to my face all night. Second day morning breakfast was terrible, turkey sausage was dried, oakmeal was super thick, that’s why I just skipped the breakfast the next day. We went out and came back to our room at 5pm, we couldn’t get into our paid room, because they didn’t update it, finally we got in our room, and the room was ‘untouched’ , no one cleaned the room, then we have to call the front desk and therky sent us someone to clean it. Finally we can sit down and thought we can watch some TV, but the tv was showing ‘no signal’ ! This is it, we had enough for the day! Anyway, this hotel is overpriced $170 CAD per night! I trusted the name Marriott, but the whole experience was awful!
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Lakshman

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excellent service!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Jason

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nothing
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

2/10 Terrible

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Terrible Room, promised reimbursement
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

10/10 Excelente

James

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

patricia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Cody

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Disappointing for a Springhill Suites
When I arrived I was assigned a room and when I opened the door the smell of cat pee was overwhelming. I walked into the bathroom and there was snot on the tissue holder on the wall. The floors were grimy. I went to the desk and asked for a different room. The gentlemen at the desk was very friendly and apologized. He gave me another room. That room was cleaner by the floors were gross. Even found someone's eyelashes on the floor. By that point I was travel weary and decided to deal with it. I would not stay at this particular hotel again.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Cassie, el 5 dic. 2023
Thank you for staying with us and your feedback. I apologize for the less-than-satisfactory experience you had during your recent stay at our hotel. It is disheartening to learn that we failed to meet your expectations, and I want to express my deepest apologies for the inconvenience and discomfort you encountered.

8/10 Bueno

Nitish

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cassie, el 5 dic. 2023
Thank you for Staying with us and your feedback.

10/10 Excelente

Tammi

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Cassie, el 5 dic. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

8/10 Bueno

Laura

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Breakfast was sub par. Esp coffee. We ended up at the Starbucks around the corner.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Cassie, el 1 dic. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

8/10 Bueno

Jason

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice Hotel
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Cassie, el 27 nov. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

2/10 Terrible

Manish

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Kathirkamanathan

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

10/10 Excelente

thomas

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Cassie, el 22 nov. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excelente

Ellie

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 7 noches en noviembre de 2023
Respuesta de cassie, el 21 nov. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

6/10 Aceptable

David

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Cassie, el 5 dic. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

4/10 Malo

Joseph

Viaje familiar con niños
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Nothing
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Cassie, el 6 nov. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

4/10 Malo

Jamie

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal
Night clerk wasn’t very friendly and she made it seem like we more a bother then guests at the hotel
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Brenda, el 4 nov. 2023
Thank you for bringing this to our attention. We are here to take care of our guests and are so sorry that you felt like a bother. That is not our feeling at all. I hope you were able to enjoy the rest of your stay with us.

6/10 Aceptable

Patrick

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Dirty Room
AC in the room didnt work when trying to adjust settings. The floor was dirty and there was what I can only assume was crunched leaves all over the sofa. Conditioner bottle in the shower was also empty. The bathroom ceiling was cracked and discolored from water damage. Overall this felt like a stay in an $50 a night motel as opposed to $120 per night hotel. Also, don't expect a quiet nights sleep as the trucks on the freeway entrance/exit use their engine brakes constantly. Quite disappointing Marriott, I expected better from you.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Brenda, el 4 nov. 2023
I am so sorry that this was your experience with us. I have brought these issues to the attention of our housekeeping and maintenance department leaders so that we can insure this is an isolated incident. Thank you for bringing this to our attention.

2/10 Terrible

Nayakoti

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The bathroom shower and tub was leaking. the toilet was not flushing and we had extremely hard time at the stay.. When we tried to talk to the receptionist, they said to reach out to Expedia and there is no contact number to reach out to Expedia customer service as well. I got into helpless situation and had to adjust in that room.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de cassie, el 30 oct. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excelente

Amy

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Cassie, el 21 nov. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

10/10 Excelente

munir

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Cassie, el 21 nov. 2023
Thank you for staying with us.

10/10 Excelente

Robert

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great place! And Ray was very friendly!!
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Brenda, el 21 oct. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay! Ray is fantastic and we're lucky to have him. We hope we'll see you again if your travels bring you back to Monroeville!

10/10 Excelente

Suzanne

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Cassie, el 17 oct. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.

8/10 Bueno

Lynda

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Cassie, el 30 oct. 2023
Thank you for staying with us.

10/10 Excelente

Jeffrey

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Friendly and clean.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Cassie, el 11 oct. 2023
Thank you for staying with us and your feedback.