Vista desde la habitación

Opiniones de Grand Mercure Qingdao Airlines

4 out of 5
Grand Mercure Qingdao Airlines
No 46 Wenquan Rd Binhai Rd, Wen Quan Town - Ji Mo, Qingdao

Opiniones

7.0

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 3 de 12 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 3 de 12 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 4 de 12 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 0 de 12 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 2 de 12 opiniones" "

8.4/10

Limpieza

7.2/10

Servicio y personal

8.0/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
false advertising
The room and view of the sea were lovely, but the claim that the property is "on the beach" is not accurate. There is a private lagoon (no swimming) and the actual beach is down the street. The staff were very unhelpful about minor things like lending us a charging cable or bottle opener. The breakfast is not good and the location is quite far from everything.
Se hospedó 4 noches en abril de 2021
Respuesta de Rita, el 24 may. 2021
Dear guests, thank you for choosing Grand Mercure Qingdao Airlines. It's a pity that we didn't get your satisfaction . Thanks for your valuable opinions, we have improved rental process, organize staff training to avoid the recurrence of such incidents, sincerely look forward to your coming again, witness our growth and progress, wish you a happy life!

6/10 Aceptable

SOONBOON

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
2달전 결제완료, 투숙시 숙박료 재요구
숙박 2달전에 호텔스닷컴에서 결제완료했는데 숙박요금이 입금되지 않았다며 숙박보증금 이외에 당일 숙박료 입금이 확인될때까지 또 숙박료를 또 내라고 해서 밤중에 1시간 넘게 로비에서 항의했음!
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de Rita, el 15 ene. 2020
Dear guest, thank you for staying in Grand Merle Qingdao Nanshan Resort.Generally guest will charge part of the deposit when checking in,thank you for your understanding and cooperation. We sincerely look forward to seeing you again.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de Rita, el 16 dic. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us . We sincerely apologize for the unpleasant experience during the stay,.We will do a communication with the relevant departments for further improvement in future. We do apologize again and looking forward to welcoming your back for serve you again soon.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje de negocios
Breakfast and dinner was poor. Shower had mould on the walls.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Rita, el 26 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and taking your time to post valuable comments to us. We sincerely apologize for the unpleasant experience you encounter about the buffet and shower during the stay, your opinion is very important to us for further improvement. We will do a communication with the relevant departments for further improvement in future. We do apologize again and looking forward to welcoming your back for serve you again soon.

8/10 Bueno

Ang

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great Value
Well kept and Nicest hotel in that area.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Grand Mercure Qingdao Nanshan Resort, el 9 oct. 2018
Dear guests, thank you for your praise. I'm glad you had a wonderful and an enjoyable day in the hotel, thank you for your support and give us the power of keeping improving and pursuing of excellence. Look forward to your next visit!

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
職員不夠,要找職員查詢很困難。 交通不方便,離地鐵站太遠。 房間價錢頗貴。.................
Se hospedó 2 noches en julio de 2018

10/10 Excelente

Lars

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones

8/10 Bueno

Timothy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2017

10/10 Excelente

jaebeom

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2017

6/10 Aceptable

Chih-Hung

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Mercury還是不錯的在Accor系列中,不過此地點太偏僻,服務人員也沒針對金卡會員給予Welcome drink與房間升級服務,算住過Mercury中服務不合格的
Se hospedó 2 noches en junio de 2017

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Todella ihana hotelli
Suosittelen. Erittäin mukava ja viihtyisä hotelli. Vain hotellin kauppa saa miinuspisteitä, ei ollut avoinna ilmoittamiensa aikojen mukaan.