Se sirven comidas y cocina italiana

Opiniones de Occidental Aurelia

4 out of 5
Occidental Aurelia
Via di Torre Rossa, 80, Rome, RM

Opiniones

8.4

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 150 de 360 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 141 de 360 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 45 de 360 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 15 de 360 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 9 de 360 opiniones" "

8.6/10

Limpieza

8.8/10

Servicio y personal

8.0/10

Servicios

8.2/10

Condiciones de la propiedad

8.8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Miguel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Bathroom too small
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de General Manager, el 3 oct. 2023
Dear Miguel,Thank you for your review.We are glad to hear that you found our hotel clean and appreciated the overall condition and service provided by our staff. Our team works hard to ensure a comfortable and enjoyable stay for our guests.We apologize for any inconvenience caused by the size of the bathroom in your room. Our hotel offers various room types with different sizes and layouts to cater to the needs of our guests. In the future, we recommend booking one of our Deluxe rooms, which offer more spacious accommodations, including larger bathrooms. We hope this will enhance your experience during your next stay with us.We hope to see you again in the future. Kind regards,General Manager

10/10 Excelente

carlos

Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Carlos

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Todo bien no muy crerca de lo que quieres ver. Promedio 20 euros en taxi.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de General Manager, el 11 sept. 2023
Estimado Carlos, En primer lugar, nos gustaría darle las gracias por haber elegido nuestro hotel Occidental Aurelia y por compartir su opinión sobre su experiencia con nosotros.Nos complace saber que todo estuvo bien durante su estancia y que encontró nuestras instalaciones limpias, cómodas y con un excelente servicio. Agradecemos sus comentarios sobre la ubicación del hotel. Si bien no estamos en el centro histórico, nos enorgullecemos de tener buenas conexiones de transporte público, como las estaciones de metro Cornelia y Baldo degli Ubaldi a solo 1 km de distancia, que conectan fácilmente con el centro de Roma.Esperamos volver a hospedarle en otra ocasión. Cordialmente,General Manager

10/10 Excelente

Selene

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente todo
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de General Manager, el 7 ago. 2023
Apreciada Selene,En primer lugar, nos gustaría agradecerle que escogiera nuestro hotel Occidental Aurelia para su visita a Roma y por recomendarnos a la comunidad viajera, esto es, sin lugar a dudas, la mejor recompensa para todos nosotros.Nos complace haberle podido otorgar una grata experiencia en nuestro alojamiento y que nos haya dado por ello la máxima puntuación, cosa que le agradecemos.Por otro lado, agradecemos que destaque nuestro buen servicio y nos alegramos de saber que todo estuvo a su gusto.Atentamente,General Manager

10/10 Excelente

Arturo

Se hospedó 7 noches en junio de 2023

10/10 Excelente

Fernando

Se hospedó 1 noche en julio de 2023

10/10 Excelente

MARIANO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 5 noches en junio de 2023

10/10 Excelente

BRAYAN

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en julio de 2022

8/10 Bueno

Luis

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Me gustó la atención
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de Assistant Manager, el 20 jul. 2022
Estimado Luis, En Barceló estamos convencidos de que siempre hay margen de mejora y sus comentarios ayudarán a nuestro equipo en sus continuos esfuerzos encaminados a satisfacer las expectativas de nuestros huéspedes, por ello agradecemos enormemente el tiempo que ha dedicado a compartir con nosotros sus críticas constructivas. Le damos gracias por sus elogios a nuestro personal. Su reseña nos da idea de que pudo disfrutar de una estancia correcta y agradable en nuestras instalaciones. Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones. Hacemos todo lo necesario por mantener nuestras instalaciones en un nivel óptimo de uso para poder ofrecer el máximo confort a nuestros huéspedes. Ese es el compromiso de todos nuestros departamentos, especialmente el de mantenimiento y limpieza. Tomamos nota de su comentario. Esperamos volver a hospedarle en otra ocasión. Cordialmente, Assistant Manager

8/10 Bueno

Luis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bueno y limpio
Se hospedó 5 noches en junio de 2022
Respuesta de Assistant Manager, el 7 jul. 2022
Dear Luis, Thank you very much for your kind feedback. We appreciate your recognition of our team's excellent service and the high standards we strive to uphold. We look forward to welcoming you back for another memorable experience. Best wishes, Assistant Manager

8/10 Bueno

alicia

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Muy conformes
Una buena opción para quienes busquen zona tranquila y apacibles, estacionamiento y fácil acceso. También se llega a pie en poco tiempo. Muy recomendable
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019

8/10 Bueno

Andres, Viña

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Personal muy amable. Tranquilo. Limpio. Sin inconvenientes. Hablaban español.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019

8/10 Bueno

miguel angel

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019

8/10 Bueno

miguel angel

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El staff es muy profesional y servicial siempre...Muy Limpio tambien
Se hospedó 8 noches en agosto de 2019

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje familiar
No le gustó: Condiciones de la propiedad
I expected a good Hotel as normal in Barcelo group, in a 4 star facility. I took the superior double room and I received a small room with several maintenance problems: shower with problems to fit hand shower, lavatory failing from wall, door knob disassambling. Sorry I don't qualified the Occidental Aurelia as a 4 start Hotel.
Se hospedó 3 noches en julio de 2019
Respuesta de Jose Luis Salinas, el 16 jul. 2019
We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our Occidental Aurelia hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. Please accept our sincerest apologies for the imperfections you describe in your review, all rooms reserved for new arrivals are per standard double checked by our head of housekeeping to ensure that everything is functional and spotless for our guests, clearly we were not performing to our usual standard on this occasion. Once again we thank you for sharing this valuable feedback with us, please rest assured that the information you have provided will be used accordingly to enhance our future guests' experiences among us and we hope you will visit us again in the future. Kind regards

8/10 Bueno

Juan David

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel cómodo, cerca a estación de bus y metro.
Se hospedó 1 noche en junio de 2019

8/10 Bueno

Melissa

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El hotel es bueno y son muy amables. Dedayuno variado y bueno, Pero no espectacular. El hotel nones céntrico, está a 30no 40 min de todo.
Se hospedó 3 noches en abril de 2019
Respuesta de General Manager, el 29 abr. 2019
Estimada Melissa, Le agradecemos que haya empleado tiempo en comentar acerca de su reciente estancia en el hotel Occidental Aurelia. Asimismo, lamentamos su desilusión sobre la ubicación del hotel: No obstante, puede encontrar la información sobre la misma en web y nuestro equipo estará también encantado de informarle cual es la manera más rápida de llegar al centro de la ciudad. Por otro lado, nos alegra que le gustara el desayuno buffet del hotel. Todo el equipo estudia continuamente la necesidad de nuestros huéspedes con el fin de proporcionarles una buena variedad de productos. Gracias de nuevo por su revisión y esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro. Reciba un cordial saludo, Director General

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en marzo de 2019

10/10 Excelente

Daniel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El hotel esta perfecto para desconectar y descansar después de las duras jornadas, el desayuno es completísimo, una zona muy tranquila pero no hay nada alrededor tienes la parada de metro como a 1,5 Km.l
Se hospedó 3 noches en agosto de 2018
Respuesta de Occidental Aurelia, el 22 ago. 2018
Estimado Daniel, gracias por su comentario sobre su estancia con nosotros. Nos alegra leer que se encontrase bien con nosotros y que disfrutase del desayuno. El metro como dice se encuentra a 1 Km del hotel, pero tenemos varias opciones de autobus que paran justo delante del hotel y le llevan a la Ciudad del Vaticano o a Piazza Navona. Esperando que disfrutase de su estancia y el tener la oportunidad de alojarle nuevamente con nosotros. Reciba un atento saludo,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en junio de 2018
Respuesta de Occidental Aurelia, el 1 jul. 2018
Dear guest, Thank you so much for your great review and score! We look forward to seeing you in another occasion. Best regards,

6/10 Aceptable

Zoy

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Hotel limpio, 3 estrellas y media, no espere más
Muy decepcionada con la habitación, Dice vista a la ciudad, solo veía la basura del hotel...no cumple con lo anunciado. Muy mala conexión de internet, incluso en lobby
Respuesta de Occidental Aurelia, el 28 may. 2018
Estimada Zoy, Sentimos profundamente escuchar que no disfrutara al máximo de su experiencia en nuestro hotel, ya que nos esforzamos día a día en convertir cada estancia en algo inolvidable. Hemos revisado en detalle sus comentarios, junto con nuestros equipos y responsables de cada departamento, y nos gustaría asegurarle que todos sus problemas serán atendidos. Una vez mas, muchas gracias por elegir nuestro hotel en esta ocasión, esperamos volver a tener la oportunidad de servirla en un proximo futuro. Atentamente,

8/10 Bueno

Antonio, Madrid

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Habitación inhabitable.
Habitación con los muebles amontonados y con. La incomodidad de accedes a la cama saltando una mesa y una silla. Absurdo. Por lo demás bien, buena limpieza aunque sábanas un poco raídas en algunas partes. Desayuno bien.
Se hospedó 4 noches en febrero de 2018
Respuesta de Occidental Aurelia, el 13 mar. 2018
Estimado Antonio, Le agradecemos el tiempo que ha dedicado en compartir su reciente experiencia en Occidental Aurelia. Hemos tomado nota sobre su comentario del mobiliario de la habitacion y la responsable de Pisos se ha encargado de reorganizar la habitacion para hacerla mas comoda. Le agradecemos su comentario acerca de la limpieza, muy importante para el correcto descanso de nuestros clientes y el desayuno, siempre completo que ofrece una optima forma de iniciar el dia. Esperamos que tuviera un buen viaje de vuelta a casa, y el tener la oportunidad de alojarle nuevamente con nosotros para tratar de superar en esta ocasion sus expectativas. Reciba un atento saludo,

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Parkin gratuito, personal muy atento y disponible.buen desayuno.
Se hospedó 2 noches en enero de 2018
Respuesta de Occidental Aurelia, el 28 ene. 2018
Estimado huesped, Gracias por su optima puntuacion y comentario acerca del Occidental Aurelia. Nos satisface leer que se encontro bien en nuestro hotel. Cordiales saludos,

8/10 Bueno

Vivian, Costa Rica

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Hotel ESH - necesita un automovil
El hotel esta bonito, y si alquila un carro esta perfecto de no ser asi es muy largo de las principales atracciones de Roma. .

10/10 Excelente

Alexander Emil

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice hotel, nice pool, good vresigast.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024
Respuesta de General Manager, el 22 may. 2024
Dear Emil, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to learn that our hotel and its amenities met your expectations and that you enjoyed the pool and breakfast offered. It is particularly gratifying to know that our dedication to cleanliness and service excellence has been recognized through your positive feedback. Our team strives to maintain the high standards of the Occidental Aurelia and ensure that each guest's stay is memorable.Your appreciation for the room cleanliness and amenities is a testament to our commitment to providing a comfortable and enjoyable experience. We are also pleased that the overall condition of our property contributed positively to your stay.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,General Manager

10/10 Excelente

Randy

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very clean and well taken care of,the staff was very friendly.It was a very family friendly hotel.We are coming back to Rome at the end of our vacation and planning on staying there upon our return.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024
Respuesta de General Manager, el 21 may. 2024
Dear Randy, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that the cleanliness, condition, service, and amenities of our hotel met your expectations and contributed to a memorable experience. It's particularly rewarding to learn that you found Occidental Aurelia to be family-friendly, as we strive to create a welcoming atmosphere for guests of all ages.Your intent to return to our hotel at the end of your vacation is the highest compliment we could receive. We are committed to maintaining the high standards that impressed you during your initial visit.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,General Manager

10/10 Excelente

Rubens R

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Perfeito atendimento e acomodação
Se hospedó 3 noches en mayo de 2024
Respuesta de General Manager, el 20 may. 2024
Caro Rubens, agradecemos o seu feedback.Ficamos extremamente contentes que tenha encontrado a limpeza do quarto e as condições do hotel a seu gosto. É um prazer saber que nosso serviço e as comodidades do quarto contribuíram para uma experiência memorável no Occidental Aurelia.Esperamos revê-lo em breve.Melhores cumprimentos,General Manager

10/10 Excelente

Stacy Ann

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff was very friendly and helpful. If you had any issue it was taken care of right away. Wish the electricity was updated for American travelers, but other then that it is an excellent place to stay. Habid the bartender is awesome.
Se hospedó 6 noches en mayo de 2024
Respuesta de General Manager, el 20 may. 2024
Dear Ann,Thank you for your positive feedback.We regret to hear that the compatibility of our electrical outlets with American devices posed an inconvenience during your stay. We continuously strive to provide excellent service and comfort for guests from all over the world and take your feedback seriously.It is gratifying to learn that our staff, particularly Habid, made a lasting impression with their service. Your commendations on the room cleanliness, the overall condition of our establishment, and the amenities offered, affirm our dedication to guest satisfaction. We are thrilled that our team's prompt attention to any issues contributed to the positive experience you had at Occidental Aurelia.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,General Manager

6/10 Aceptable

Rebecca

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Condiciones de la propiedad
No facial tissue or toiletries in the room. Toilet paper seemed to be rationed. Dining was significantly restricted. Staff were certainly friendly. And the place was definitely clean. I would have been happier spending more on a room in the downtown core. Cost of taxis into the city ate up any of the savings elsewhere.
Se hospedó 6 noches en mayo de 2024
Respuesta de General Manager, el 20 may. 2024
Dear Rebecca,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear about the discrepancies you encountered with the toiletries and toilet paper, as our aim is to provide a comfortable and well-equipped stay for all our guests. We apologize for any inconvenience with the dining options, and we understand how important meals are to the overall hotel experience.It is, however, delightful to learn that you found our staff to be friendly and our premises clean. We take pride in our team's hospitality and the upkeep of our hotel.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,General Manager

8/10 Bueno

marco

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Nulla
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de General Manager, el 20 may. 2024
Gentile Ospite,La ringraziamo per aver scelto di trascorrere il suo soggiorno presso il Occidental Aurelia e per aver voluto condividere con noi le sue opinioni riguardo il servizio offerto.Siamo estremamente felici di apprendere che la sua permanenza nella nostra struttura sia stata molto positiva sotto ogni aspetto. L'obiettivo del nostro lavoro è proprio quello di garantire ad ogni ospite un soggiorno di alta qualità e rispondere al meglio a qualsiasi necessità. Sapere di essere riusciti in questo intento è una grandissima gratificazione che ci ripaga di tutti gli sforzi.La ringraziamo ancora una volta per aver scelto il nostro albergo e la invitiamo a tornare in futuro.Le porgiamo i nostri più cordiali saluti.General Manager

10/10 Excelente

Kathleen

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very friendly and helpful staff. Large rooms
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de General Manager, el 13 may. 2024
Dear Kathleen,Thank you for your positive feedback.We are delighted that you enjoyed your room and appreciate your kind comments about our team who work hard to ensure that we deliver the best service and always meet your expectations. Our guests' satisfaction is our highest reward.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,General Manager

8/10 Bueno

Brian

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024
Respuesta de General Manager, el 13 may. 2024
Lieber Brian,in erster Linie möchten wir uns bei Ihnen für die lobende Bewertung bedanken, die Sie nach Ihrem letzten Besuch in unserem Hotel Occidental Aurelia abgegeben haben und freuen uns zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten.Wir sind begeistert, dass Sie sich bei uns rundum wohlgefühlt haben. Und unsere Mitarbeiter bedanken sich ganz herzlich für Ihr nettes Lob für unseren freundlichen Service.Nochmals vielen Dank für diese sehr freundliche Bewertung unseres Hotels und wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder zu empfangen.Mit freundlichen Grüßen,General Manager

6/10 Aceptable

Anje

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Kan wel een update gebruiken. We hadden speciaal met zwembad geboekt maar dat was nog niet in gebruik! Stond niet aangegeven Openbaar vervoer een drama om te komen. Hele smalle stoep naast de rijbaan. Vooral in donker erg gevaarlijk. Ontbijt was wel echt prima!
Se hospedó 5 noches en mayo de 2024
Respuesta de General Manager, el 9 may. 2024
Beste Anje,Bedankt voor uw review.Het spijt ons te horen dat het zwembad niet beschikbaar was tijdens uw verblijf. Helaas was dit te wijten aan seizoensgebonden onderhoud, wat noodzakelijk is om onze gasten de beste ervaring te bieden.Wat betreft de openbare vervoersverbindingen, begrijpen we dat deze soms als een uitdaging kunnen worden ervaren en we zullen uw feedback gebruiken om onze toekomstige gasten beter te informeren over de beste manieren om het hotel te bereiken. Veiligheid is voor ons van het grootste belang en we nemen uw opmerkingen over de smalle stoepen serieus.We zijn echter verheugd te horen dat u het ontbijt echt prima vond en dat u tevreden was met de service van ons personeel. Onze medewerkers streven ernaar om elke gast een aangenaam verblijf te bezorgen. Wat betreft de staat van het hotel en de netheid van de kamer, zullen we uw feedback ter harte nemen om onze faciliteiten en diensten te blijven verbeteren.Met vriendelijke groet en graag tot ziens,General Manager

10/10 Excelente

Gabriela

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Staff professional, friendly and helpful
Se hospedó 7 noches en abril de 2024
Respuesta de General Manager, el 7 may. 2024
Dear Gabriela,Thank you for your positive feedback.It is gratifying to know that our staff's professionalism, friendliness, and helpfulness stood out during your stay. Your appreciation for the immaculate cleanliness of your room and the condition of our facilities is a testament to our dedicated team's efforts to provide a superior service experience.Occidental Aurelia takes great pride in attending to every detail to ensure that your stay is both comfortable and memorable. We are delighted that we could contribute positively to your time with us.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,General Manager

6/10 Aceptable

Reiner

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

marina

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great Close to down town Rome. Parking accessible. Traquil rooms
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de General Manager, el 29 abr. 2024
Chère Marina,Tout d'abord nous tenons à vous remercier pour votre commentaire élogieux publié suite à votre récent séjour auprès de notre Occidental Aurelia.La proximité de l'Occidental Aurelia avec le centre-ville de Rome est en effet l'un de nos atouts appréciés par notre clientèle. Nous sommes ravis que notre parking gratuit ait répondu à vos besoins et que la tranquillité de nos chambres ait contribué à votre confort.Nous sommes également enchantés d'apprendre que la propreté de nos chambres, l'état de l'hôtel, la qualité de notre service et les commodités de la chambre ont été à la hauteur de vos attentes. Ces aspects sont essentiels pour garantir un séjour mémorable et reposant. Votre satisfaction est notre priorité et vos retours positifs sont une source de motivation pour toute notre équipe.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. Cordialement,General Manager

8/10 Bueno

Keith Edward

Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Areg

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good hotel, close to metro and bus stops.
Se hospedó 7 noches en abril de 2024
Respuesta de General Manager, el 24 abr. 2024
Dear Areg, Thank you very much for your kind feedback.It is heartening to learn that you found our proximity to metro and bus stops convenient for your travels. Your commendation on our room cleanliness and the level of service provided reflects the high standards we strive to maintain. We're also delighted that you were satisfied with our hotel's condition and the amenities in your room. Our team takes great pride in ensuring a comfortable and enjoyable experience for our guests.Occidental Aurelia remains committed to providing a memorable stay for all our visitors, and we're thrilled that your experience was reflective of this dedication.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,General Manager

8/10 Bueno

Ana

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicios
The staff was great but not so clean the rooms and don’t give amenities
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de General Manager, el 15 abr. 2024
Dear Ana,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are truly sorry to hear about your dissatisfaction with the cleanliness of our rooms and the amenities provided. We hold ourselves to high standards and regret that we did not meet your expectations in these areas.It is gratifying to know that you found our staff to be excellent and the overall condition of Occidental Aurelia to be up to standards. We are committed to ensuring that our guests receive the highest level of service and enjoy the beautiful setting our hotel offers.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,General Manager

10/10 Excelente

Noberta

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The front desk persons are professionals and friendly, the barman was a great person to.
Se hospedó 7 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, el 15 abr. 2024
Dear Berta,Thank you for your positive feedback.We are delighted to hear that your interactions with our front desk team were met with professionalism and friendliness. It is also heartening to learn that our bar service contributed positively to your experience at our hotel.While we are pleased with your high satisfaction regarding room cleanliness and the overall service, we have taken note of your ratings for hotel condition and room amenities. We are constantly striving to maintain and improve our facilities to ensure that every guest's stay is nothing short of excellent.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,General Manager

10/10 Excelente

Harry

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It was great all around!
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de General Manager, el 15 abr. 2024
Dear Harry, Thank you very much for your kind feedback.We are thrilled to hear that the cleanliness of our rooms met your expectations and that you appreciated the impeccable condition of our hotel. Our team strives to provide exceptional service, so it's rewarding to know that we succeeded during your stay. Additionally, we're delighted that the amenities in your room contributed to a comfortable and memorable visit.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,General Manager

8/10 Bueno

Juana, Rahway

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Gradi

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Peter Adam

Viaje en grupo, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff at Occidental Aurelia are fantastic! Marie Christina went above and beyond by helping me deal with an airline issue, arranged for taxi service to and from the airport, and was able to communicate with me( I don’t speak Italian) in English and Spanish with other members of our party. She was pleasant, kind and extremely helpful!
Se hospedó 13 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, el 8 abr. 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.It fills us with pride to know that our staff, particularly Marie Christina, provided exceptional service and was able to assist you with your airline issue and transportation arrangements. Our team is dedicated to ensuring that all our guests feel well cared for, regardless of language barriers, and your positive remarks on their helpfulness and communication affirm our commitment to excellence. The cleanliness of our rooms is a top priority for us at Occidental Aurelia, and we are delighted to hear that this aspect of our service met your expectations. While we note that there is room for improvement regarding hotel condition and room amenities, we continuously strive to maintain and enhance our facilities to deliver a comfortable and enjoyable stay for all our guests.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,General Manager

10/10 Excelente

adrien

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Facile d'accès depuis le centre de rome, ainsi que de l'aeroport. Arret de bus juste en face de l hotel. Le personnel est top.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, el 5 abr. 2024
Cher Adrien,Nous tenons à vous exprimer notre gratitude pour vos commentaires sur votre récente visite, ceux-ci nous permettent de comprendre le ressenti de nos clients par rapport à nos services. Notre but principal est de garantir la totale satisfaction de notre clientèle et nous sommes ravis de lire que vos vacances au sein de notre Occidental Aurelia ont été si agréables.Nous sommes ravis d'apprendre que l'accès facile depuis le centre de Rome et de l'aéroport ainsi que la proximité de l'arrêt de bus ont répondu à vos attentes. L'engagement de notre personnel est de fournir un service irréprochable, et nous sommes heureux que vous ayez pu le constater lors de votre séjour.Votre satisfaction concernant la propreté de la chambre, l'état de l'hôtel, la qualité du service et les commodités de la chambre nous enchante particulièrement. C'est un plaisir de voir que notre établissement, niché dans un ancien monastère du XVIIe siècle, a su contribuer à rendre votre séjour mémorable.Encore merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.Cordialement,General Manager

10/10 Excelente

Ebony

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This hotel was perfect, such a reasonable price for a 4* and a great location considering Rome's prices! The rooms were lovely, spacious and clean with all amenities provided. The service was impreccable, especially from Maria, May and Chiara on front of house, the manager Luca, and even the bar staff were super welcoming and lovely. Everyone was ready to help uou with your trip, provide great recommendations and it was an amazing experience! Taxi's (in Feb) were only £20 - £30 euro's to most central places and the metro isn't too far away.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de General Manager, el 12 mar. 2024
Dear Ebony,Thank you for your positive feedback.It's heartwarming to hear that the spaciousness and cleanliness of our rooms met your expectations and that our amenities enhanced your stay. We're delighted that our team, especially Maria, May, Chiara, and Luca, provided you with impeccable service and made you feel welcome. Your appreciation for their assistance and recommendations is truly valued. It's also great to know that our location facilitated your travel with convenient taxi fares and nearby metro access, allowing you to explore the wonders of Rome with ease.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,General Manager

10/10 Excelente

Massiel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Clean, great staff & nice room
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, el 11 mar. 2024
Dear Massi,Thank you for your positive feedback.We're thrilled to hear that you appreciated the cleanliness of your room, the condition of our hotel, the service provided by our team, and the amenities we offer. Our staff takes great pride in maintaining a welcoming and spotless environment, and it's rewarding to know that their efforts have resonated with you. We also strive to provide exceptional service and are glad that we could contribute positively to your stay. It's wonderful to learn that the room amenities met your expectations, ensuring a comfortable and relaxing visit.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,General Manager

8/10 Bueno

Alexander

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
speaks english and helpful, Zaheed the bartender is amazing
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, el 11 mar. 2024
Dear Alexander, Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that you found our staff proficient in English and were able to assist you effectively. It's also wonderful to know that Zahid made a lasting impression with his exceptional service behind the bar.Your satisfaction with the cleanliness of our rooms and the overall condition of our hotel is greatly appreciated, and we’re delighted that our services met your expectations.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,General Manager

10/10 Excelente

Carmelita

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff were very courteous and very pleasant.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de General Manager, el 4 mar. 2024
Dear Carmelita,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that our hotel ranks among the best you have stayed at in the past 7 years. Our dedicated team, especially the housekeeping team, truly appreciates your kind words and recognition of their 5-star job. It is great to know that you found your room, room 315, to be impeccably clean and well-appointed with amenities, and that our overall service and hotel condition exceeded your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,General Manager