Bar de cocteles

Opiniones de Salt Lake Marriott Downtown at City Creek

4 out of 5
Salt Lake Marriott Downtown at City Creek
75 S West Temple, Salt Lake City, UT

Opiniones

8.2

Muy bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 487 de 1004 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 268 de 1004 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 121 de 1004 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 89 de 1004 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 39 de 1004 opiniones" "

8.8/10

Limpieza

8.8/10

Servicio y personal

7.6/10

Servicios

8.2/10

Condiciones de la propiedad

8.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Gabriela

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Hotel Management , el 9 ene. 2024
Thank you for providing such a wonderful rating! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.

10/10 Excelente

Sheri

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Muy bello
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Hotel Management , el 18 dic. 2023
Thank you for providing such wonderful feedback! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.

8/10 Bueno

Moroni

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Un hotel bueno pero podría ser excelente
Las instalaciones y la ubicación es muy buena pero creo que tienen que mejorar su servicio, tienes personal muy bueno pero tienen algunos trabajadores que atienden a huéspedes que dan mal servicio y no tienen información que deberían tener. Pero es un buen hotel aunque si mejorarán el servicio serían excelentes.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Hotel Management , el 9 oct. 2023
Thank you for taking the time to review our hotel. While we are delighted to have welcomed you as our guest, we are disappointed to hear that you were not fully satisfied with your overall stay with us. Should you ever find yourself back in town, please give us a chance to show you that our product and service can live up to your expectations.

8/10 Bueno

LUIS

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
El estacionamiento está en pésimas condiciones. Si quieres visitar Templo Square a pie, su ubicación es inmejorable
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Hotel Management , el 14 sept. 2023
Gracias por tu reseña. Si bien nos alegra que haya disfrutado de nuestra excelente ubicación, le pedimos disculpas por no haber alcanzado otras áreas. Este nivel de detalle es importante para nosotros, ya que sabemos exactamente cómo podemos mejorar para futuras experiencias. Esperamos que nos brinde otra oportunidad de darle la bienvenida nuevamente a nuestra propiedad y brindarle una estadía más placentera en el futuro.

8/10 Bueno

ROBERTO

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buen hotel, pero nada especial, no deberían cobrar por el estacionamiento
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Hotel Management , el 14 jul. 2022
Gracias por publicar sus comentarios sobre su visita con nosotros. Estamos encantados de haberlo recibido como nuestro invitado, y estoy agradecido de saber que disfrutó la mayor parte de su estadía. Sería un honor darle la bienvenida nuevamente en el futuro.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
El hotel y sus instalaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Hotel Management, el 13 jul. 2021
Gracias por compartir su experiencia positiva con nosotros y con sus compañeros de viaje. Fue un placer darle la bienvenida como nuestro invitado y estamos encantados de que haya disfrutado mucho de su estadía con nosotros. Esperamos volver a darle la bienvenida a nuestro hotel en un futuro no muy lejano.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
No le gustó: Servicio y personal y servicios
No nos dieron la habitación que habíamos reservado y no fue nada cómoda nuestra estancia
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de Hotel Management, el 5 may. 2021
Lamentamos saber que no estuvo completamente satisfecho con su estadía general con nosotros y le pedimos disculpas por no superar sus expectativas. Lamentamos no haber podido brindarle el nivel de servicio que se merece. Nos enorgullecemos de brindar un servicio excepcional, pero también de corregir las cosas para el futuro en los casos en que no lo hagamos bien la primera vez. Espero que considere quedarse con nosotros nuevamente para que podamos tener otra oportunidad de brindarle una experiencia superior.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
BIEN UBICADO UN POCO VIEJO PERO BIEN CONSERVADOR PERSONAL MUY AMABLE
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
Respuesta de Front Desk Manager, el 8 abr. 2021
Thank you for your awesome review and rating! We look forward to seeing you again.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
La ubicación Está a dos cuadras del mall y de tiendas comerciales Yam bien está a 15 minutos del aeropuerto
Se hospedó 1 noche en marzo de 2021
Respuesta de Front Desk Manager, el 8 abr. 2021
Thank you for your great review! We look forward to having you stay with us again soon!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en febrero de 2021
Respuesta de Aggie, el 1 mar. 2021
thank you for staying we appreciate your feedback. best regards,

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
El hotel no tiene restaurant ni room service!!! No tiene que ver con la pandemia ya que el gimnasio y la alberca estaban abiertos. Te cobran 25 dlls x estacionar tu auto y 15 dólares por uso de internet. Las instalaciones están viejas y descuidadas. No vuelvo a este lugar ! ☹️
Se hospedó 1 noche en enero de 2021
Respuesta de Aggie, el 1 mar. 2021
Thank you for staying with us and we would like to apologize for any inconvenience experience during your stay. best regards,

6/10 Aceptable

cinthya, Las Vegas

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 2 noches en enero de 2021
Respuesta de Aggie, el 23 ene. 2021
Hi Cinthya, thank you for your feedback. best regards,

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
Me siguen cobrando por el estacionamiento. Yo hice el check out el domingo 27 de diciembre. Y hoy lunes me siguen cobrando.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2020
Respuesta de Aggie, el 29 dic. 2020
Good day, I am so sorry to hear about your experience. Please do not hesitate to contact the hotel so we can research your account. best regards

4/10 Malo

JAVIER

Viaje en grupo
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Buena ubicación, pésimo servicio
Tiene una buena ubicación, el servicio un desastre. Se acabo la pila del picaporte de la puerta de mi cuerto y me tuvieron mas de 40 minutos para poder entrar, pese a que les insistí que tenia prisa. Además la regadera y el piso del baño tenían pelos de mujer, deja claro que la limpieza no es una prioridad para el hotel, y ni hablar en los tiempos que vivimos.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2020
Respuesta de Agg, el 11 ago. 2020
Dear Mr. Javier, thank you for taking time out of your busy schedule to share your feedback from your stay. Please accept our sincerest apologies in regards to your experience. We are very sorry for the delay and we're glad our staff were able to assist you during your stay. We have shared your feedback with our team as we continue to strive towards excellence. sincerely,

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Servicios
Se hospedó 1 noche en enero de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de Assistant General Manager, el 2 nov. 2019
Dear Guest, all of us at Salt Lake Marriott Downtown at City Creek appreciate your excellent rating. We are glad you had an enjoyable stay and would love to see you again soon. Sincerely, Martin McAllister, Assistant General Manager

8/10 Bueno

myrna

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
El hotel está muy bien situado cerca del centro comercial, y zona turística Restaurantes, el servicio es bueno y atento, los cuartos un poco viejos pero limpios, el lobby y la atención del personal muy bien
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018

8/10 Bueno

Gabriela

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018

10/10 Excelente

MARIAELENA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones

8/10 Bueno

MARIAELENA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Hotel sencillo pero cómodo
Muy bien ubicado, sencillo pero muy cómodo.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente ubicación en el centro de salt lake,

10/10 Excelente

Herman

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff were superior. It was an easy walk to all we wanted to do. Really liked this Mariott.
Se hospedó 6 noches en mayo de 2024

6/10 Aceptable

Cesar

Le gustó: Limpieza y servicios
No le gustó: Servicio y personal
The staff was rude.
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024

10/10 Excelente

Garrett

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The property didn’t wow me but it was very clean, comfortable and I would certainly stay there again. Great location to Salt Palace and Delta Center. Right next to the City Creek Center. Easy walk to everywhere.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Veronica

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Close to the convention center
Se hospedó 5 noches en mayo de 2024

10/10 Excelente

Thumaily

Le gustó: Servicio y personal
Checking in was awesome. But the hotel doesn’t have a pool. I thought when I booked the hotel there was an indoor pool.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Agustin, Miami

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Very Convenient
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Roy

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everything was amazing
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Property Management , el 6 may. 2024
Thank you for providing such wonderful feedback! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.

10/10 Excelente

Erika

Se hospedó 5 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Natasha

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Property Management , el 6 may. 2024
We truly appreciate you taking the time to share your rating with us. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Rene

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Property Management , el 6 may. 2024
Thank you for this fabulous rating! We are delighted to have welcomed you as our guest and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us. It would be an honor to welcome you back again in the future.

10/10 Excelente

Jeffrey, Huntington Beach

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Property Management , el 6 may. 2024
Thank you for providing such a wonderful rating! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.

10/10 Excelente

Nicole

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Love the beds, pillows, smell, and area!
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Property Management , el 24 abr. 2024
Thank you for your feedback! It is a huge compliment when our guests enjoy their stay so much that they take the time to review our property and recommend it to others. Thank you for your review - we excitedly await your next visit!

10/10 Excelente

Deysi

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Love the location.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Property Management , el 19 abr. 2024
Thank you for providing such wonderful feedback! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.

10/10 Excelente

James

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We enjoyed our stay
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Property Management , el 4 abr. 2024
It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us. We are very fortunate to have so many great reviews, and greatly appreciate you adding your experience! Thank you again for the comments that you have shared, and we look forward to your return.

2/10 Terrible

Deborah

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Wonderful room, clean, quiet. Outstanding staff. The restaurant was below grade however.
Se hospedó 6 noches en febrero de 2024
Respuesta de Property Management , el 11 mar. 2024
Thank you for taking the time to review our hotel. While we are delighted to have welcomed you as our guest, we are disappointed to hear that you were not fully satisfied with your overall stay with us. We greatly value your feedback as we're always looking for opportunities to improve our overall guest experience. We hope to have the chance to welcome you back to our property in the future.

10/10 Excelente

Taya

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Property Management , el 26 mar. 2024
We truly appreciate you taking the time to share your rating with us. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Nikhil

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
In room dining was very convenient and prompt. All the staff very tentative. The gym was clean and well equipped and felt very nice. I had a great experience.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Hotel Management , el 21 feb. 2024
Thank you for your terrific review on your recent stay! We’re delighted to hear that we went above and beyond in providing you with the best experience possible. It is a huge compliment when our guests enjoy their stay so much that they take the time to review our property and recommend it to others. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future!

10/10 Excelente

Amy

Viaje en grupo, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
It was perfect
Se hospedó 5 noches en febrero de 2024
Respuesta de Hotel Management , el 21 feb. 2024
We truly appreciate you taking the time to share your rating with us. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back soon.

6/10 Aceptable

Cody

Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de Property Management , el 26 mar. 2024
Thank you for taking the time to rate our property. We would like to apologize for not exceeding your expectations. We hope that you’ll give us a second chance in the future to provide you with a better experience.

4/10 Malo

Brian

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Our room had no heat and our shower had no hot water.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Hotel Management , el 21 feb. 2024
Thank you so much for your sharing your concerns with us. Please accept our apologies that your room was not as comfortable as it should have been. This is not a typical experience at our property, and our team will be sure to look into your comments further and make changes where necessary. Please consider giving us another chance to serve you in the future and demonstrate the high level of service we normally provide.

4/10 Malo

katie

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
We stayed here for the connivence as we were going to The Hunting Expo. We have stayed here many times. The room was completely overpriced I’m sure because of the events happening with the expo. We had No hot water and no water at times. I tried to shower and the pressure kept shutting down to no water coming out and it would keep going cold when it did start back up. Very annoying. We won’t be staying here again! We will choose elsewhere for our stays in salt lake .
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Hotel Management , el 21 feb. 2024
Please accept our sincerest apologies for the unsatisfactory experience you had during your time with us. We are truly sorry and disappointed to hear about the perception you are left with about our accommodations. We have high expectations for ourselves and are all sorry we missed the mark on your experience. Please know that we do try to consistently deliver a superior guest experience. Should you ever find yourself back in town, please give us a chance to show you that our product and service can live up to your expectations.

2/10 Terrible

Amber

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicios
I’ll start off with the good. Close to shopping and it was clean. Bad: They couldn’t find our reservation so we couldn’t check in till they found it on the “backside”. It was so loud, you could hear the people outside talking all night, it sounded like they were in your room. You could hear the car driving and honking all night. Beds were hard and uncomfortable. Oh and you have to pay for parking. Would never stay here or recommend it.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Hotel Management , el 5 feb. 2024
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We are sorry to hear that you were not fully satisfied with your overall stay with us and would like to apologize for not exceeding your expectations. Please know that we do try to consistently deliver a superior guest experience. Should you ever find yourself back in town, please give us a chance to show you that our product and service can live up to your expectations.

10/10 Excelente

Debra

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Property Management , el 26 mar. 2024
Thank you for providing such a wonderful rating! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.

8/10 Bueno

Angela

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
It was good
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Hotel Management , el 29 ene. 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. It was a pleasure to welcome you as our guest and we are happy to know we were able to make the majority of your stay enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excelente

MICHAEL

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Hotel Management , el 25 ene. 2024
We truly appreciate you taking the time to share your rating with us. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excelente

Lorena

Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Hotel Management , el 22 ene. 2024
We truly appreciate you taking the time to share your rating with us. It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay! We look forward to welcoming you back soon.

4/10 Malo

Crystal

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We were there for a hockey tournament. Early games. We had to be up at 4:30 am to be out of there by 5:15 am. It was freezing in the room so I wanted a hot nice shower to wake me up. After letting the water run with dial on completely hot for 15minutes. The water was freezing. So I tried the sink. Same thing. I called down to front desk and she had no clue why. I said I paid $300 for this night and I can’t even take a warm shower? It was very frustrating. What little time I was at the hotel it appeared to be very nice and clean.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Hotel Management , el 22 ene. 2024
Thank you so much for your sharing your concerns with us. Please accept our apologies that your room was not as comfortable as it should have been. This is not a typical experience at our property, and our team will be sure to look into your comments further and make changes where necessary. Please consider giving us another chance to serve you in the future and demonstrate the high level of service we normally provide.

10/10 Excelente

Sonja

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very clean & nice
Respuesta de Hotel Management , el 17 ene. 2024
Thank you for providing such wonderful feedback! It was a pleasure to welcome you as our guest and we are elated you enjoyed your stay. It would be an honor to welcome you back again in the future.