Suite, 1 habitación, balcón (Ritz-Carlton, Club Lounge Access) | Sábanas de algodón egipcio, ropa de cama de alta calidad y edredón

Opiniones de The Ritz-Carlton, Washington, D.C.

5 out of 5
The Ritz-Carlton, Washington, D.C.
1150 22nd St Nw, Washington, DC

Opiniones

9.4

Excepcional

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 564 de 754 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 125 de 754 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 39 de 754 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 18 de 754 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 8 de 754 opiniones" "

9.6/10

Limpieza

9.6/10

Servicio y personal

9.2/10

Servicios

9.4/10

Condiciones de la propiedad

9.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Gladys

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It wasn’t like i expected, they had no mini bar in room or coffee machine in the room. The food in the restaurant was ok
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de Bradley N. Cance, General Manager, el 19 jul. 2022
Dear Gladys, On behalf of all our Ladies and Gentlemen we would like to thank you for choosing The Ritz-Carlton, Washington, D.C. We are happy that you had an overall great stay. We look forward to welcoming you back. Thank you,

10/10 Excelente

fernanda

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Anna Galang, Director of Operations, el 28 dic. 2021
Dear fernanda, On behalf of our Ladies and Gentlemen, we would like to thank you for choosing The Ritz-Carlton, Washington, D.C.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente servicio y ubicación
El trato fue increíble y la ubicación del hotel es muy buena
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2018

10/10 Excelente

vacaciones Washington

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Washington
perfecta
Se hospedó 2 noches en julio de 2017

10/10 Excelente

Natalia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel ideal para trabajo

10/10 Excelente

Jose Ramon, Madrid

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buen hotel
Muy contentos con el hotel, muy atentos con todos incluidos los niños, la habitación amplia y cómoda y la ubicación buena

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Recomendado 100%
Gran hotel y excelente servicio.

10/10 Excelente

Daniel, Mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Esta para regresar pronto
Excelente atencion. Gran trato y muy razonable de precio para la calidad.

6/10 Aceptable

Marcela, Colombia

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Mucho por poco
No está a la altura de un Ritz!!!

10/10 Excelente

Roberto, Mallorca

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
UN CINCO ESTRELLAS MERECIDAS
La estancia fue muy agradable y el personal discreto y muy eficiente. El hotel es nuevo y el nivel se respira por todas partes.

10/10 Excelente

Iris, Washington

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The Ritz Carlton is fantastic! Wonderful front desk staff (David is number 1). Room service was timely and the food was excellent. Make sure you stay here when in DC!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

KENNETH

Viaje en pareja
Just great
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

TED, West Chester

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Ritz Carlton always does a great job with cleanliness, service, and dining!
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Kedar

Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Caterine

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

fabio

Se hospedó 4 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Kambiz

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excellent
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 28 mar. 2024
Dear Kambiz,Thank you very much for choosing The Ritz-Carlton, Washington, D.C. we are thrilled to hear that you had a great experience.Thank you,

10/10 Excelente

jessaca

Se hospedó 3 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

CHRISTOPHER

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Alright so as for my stay, everything went perfect, well Just a heads up if you are visiting from out of town, please do not get a rental. You will be better off taking a uber/lyft to your destination far away. Driving in and out of here is a nightmare, and I wouldn’t wish it on anyone. Everything from casual bars and restaurants to upscale places are within a 10 minute walking distance, there are some places I reviewed in DC that are included. Plus, you can avoid wasting the 40-60 dollars daily parking as well. almost but I still gave it 5 stars. I came for my birthday and while alot of people expect perfect service from the Ritz because of its reputation, and price, I have learned from prior stays with this Hotel in other locations, execution is key. My host Kenneth, and Zele were very welcoming, pleasant and courteous. Whenever an issue arose, they apologized and offered solutions which I encountered my first night. I went out with my friends to do some pre-birthday celebration and came back with leftovers worth 200.00. When I came back to my room the fridge that was in there was the honor bar already stocked with wine beverages which if I removed would be charged to me. I needed the space for my food and even if I temporarily removed the items, my stuff still wouldn’t fit. I was too drunk to go back downstairs so it was just wasted food. I brought this to Zele, and Kenneth attention and they apologized and advised I can bring any leftovers to the front desk for them to
Se hospedó 7 noches en marzo de 2024
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 28 mar. 2024
Dear Christopher,Thank you very much for choosing The Ritz-Carlton, Washington, D.C. for your special occasion and your honest feedback. We are happy to hear that you had a great stay. We look forward to welcoming you back soon,Thank you,

10/10 Excelente

Mark

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
All good
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 28 mar. 2024
Dear Mark,Thank you very much for staying with us. We look forward to welcoming you back to The Ritz-Carlton, Washington, D.C.

10/10 Excelente

Sophia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 28 mar. 2024
Dear Sophia,Thank you very much for staying with us. We look forward to welcoming you back to The Ritz-Carlton, Washington, D.C.

10/10 Excelente

Dr. Michael Norbert

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Das freundlichste Personal ever, grosse Zimmer, gutes Bad
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Deborah

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 28 mar. 2024
Dear Deborah,On behalf of our Ladies and Gentlemen I would like to thank you for choosing The Ritz-Carlton, Washington, D.C.Thank you,

10/10 Excelente

Patrick, Midlothian

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great room and amenities
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 28 mar. 2024
Dear Patrick,Thank you very much for choosing The Ritz-Carlton, Washington, D.C. we are thrilled to hear you had a memorable stay.We look forward to welcoming you back.Thank you,

10/10 Excelente

Timika, Washington

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The room I reserved for my Mom wasn't ready when we checked in. She had to wait over 20 minutes and when her room was finally ready the heat in her room broke down. She had to spend the night in a different room. Eventually, My Mom was placed in a nice room with working heat. Once Mom was settled we had a wonderful and relaxing New Year's weekend.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Thank you, Bradley Cance, General Manager, el 4 ene. 2024
Dear Timika,Thank you very much for choosing The Ritz-Carlton, Washington, D.C. for your New Year's weekend and for your honest feedback. We apologize for the inconvenience with heat, and we are happy to hear that you had a memorable stay after your Mom's room was replaced. We hope to welcome you back soon.

10/10 Excelente

cecilia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I’d like very much the comfort and the location of the hotel
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Stephanie

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 26 dic. 2023
Dear Stephanie,Thank you very much for your review. We are thrilled to learn that you had a memorable stay.Thank you,

10/10 Excelente

Lazar

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Gradley Cance, General Manager, el 8 dic. 2023
Dear Lazar,Thank you very much for your review. we are thrilled that you had a memorable stay.

10/10 Excelente

Julianna

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It was a good stay. The staff was attentive to our needs.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 8 dic. 2023
Dear Julianna,Thank you very much for choosing The Ritz-Carlton, Washington, D.C. and your kind words. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 Excelente

Kathleen

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 26 dic. 2023
Dear Kathleen,On behalf of our ladies and gentlemen I would like to thank you for staying at The Ritz-Carlton, Washington, D.C. We hope to welcome you back soon.Thank you,

8/10 Bueno

Ghassan

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
A bit old, room's furniture needs upgrading
Se hospedó 8 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 10 nov. 2023
Dear Ghassan,Thank you very much for staying with us and your honest review. We shared your feedback with our Executive Committee. We look forward to welcoming you back at The Ritz-Carlton, Washington, D.C.Thank you,

2/10 Terrible

Amy

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Bradley Cance, General Managr, el 10 nov. 2023
Dear Ana,Thank you very much for your review. We would love to connect with you and hear your feedback.Thank you,

10/10 Excelente

Thema, PHILADELPHIA

Viaje en grupo, Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
I stay at this property at least once a year for a conference and I’ve always been more than happy with my stay.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 13 nov. 2023
Dear Thema,Thank you so much for your review and loyalty. We are so happy to hear that you had a pleasant stay. We look forward to creating more memories together.

10/10 Excelente

Benjamin

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
This was our first time staying at this property and it was a wonderful experience. The staff was extremely attentive and friendly. The physical property was elegant and refined. We will absolutely stay here again.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Bradley Cance, General Manager, el 10 nov. 2023
Dear Benjamin,We are thrilled to hear that you had a memorable stay. Our ladies and gentlemen look forward to welcoming you back at The Ritz-Carlton, Washington, D.C. Thank you,

10/10 Excelente

Lakshmipathy

Le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Sowmya

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Martin

Se hospedó 4 noches en agosto de 2023

10/10 Excelente

Rogers

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023

6/10 Aceptable

Harvey

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023

10/10 Excelente

Alexandre

Se hospedó 5 noches en junio de 2023

10/10 Excelente

Rose

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

10/10 Excelente

Lawrence

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023

10/10 Excelente

tsz

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Nice place. Could do better!. Not rhe best ritz i have been. This ritz will rate 3 stars out of all the ritz i have been. Not grand enough
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

10/10 Excelente

james

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
The customer services was off the charts!
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

10/10 Excelente

Michelle

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023

10/10 Excelente

Sandra

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

2/10 Terrible

mohammed

Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

10/10 Excelente

Jennifer

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
We enjoyed our short stay/1 night at tithe Ritz Carlton on 22nd Street. The front desk team was awesome and so accommodating to my request that I had prior and during my stay. The concierge staff was nice as well and very helpful. The hotel was clean and I loved the 5:30pm cookies that was available for the guest in the lobby. They were delicious. The restaurant food was decent, I paid $11.00 for 2 chocolate chip cookies that weren’tthat great and hard. Otherwise, it was okay. My only negative would be that they charge $75 to use the microwave. I went to dinner in town and brought back food and sis not feel like paying more than the cost of my dinner just to heat it up. I think they should have an available microwave for guest to use especially with how much you pay per night for the rooms. Other than that I’d stay there again as it is close to everything and only 16 minutes from Ronald Reagan International airport:)
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

8/10 Bueno

Amy

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023