Vista aérea

Opiniones de Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino - All Inclusive

4 out of 5
Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino - All Inclusive
Dr. Martin Luther King Blvd. #78, Willemstad

Opiniones

7.0

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 235 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 338 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 195 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 131 de 1003 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 104 de 1003 opiniones" "

7.8/10

Limpieza

7.6/10

Servicio y personal

7.0/10

Servicios

7.0/10

Condiciones de la propiedad

7.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

Belinda Karina

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Bras da Silva Lucas., el 15 abr. 2024
Dear Belinda,Thank you for taking the time to rate your experience at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We appreciate your feedback, and while we're glad to see that you chose to stay with us, we would love to hear more about your stay. Your feedback helps us understand what we're doing well and where we can improve to ensure that all our guests have a memorable experience. If you have any specific comments or suggestions you'd like to share, please feel free to reach out to us. We value your input and hope to welcome you back for an even better experience in the future. If you have any questions or need further assistance, please don't hesitate to contact us. Thank you again for choosing Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino.Kind regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

8/10 Bueno

Ronald Fernando

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de B.A, el 26 oct. 2023
Dear Ronald Fernando,Thank you for taking the time to rate Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We appreciate your feedback and support.We are committed to providing an exceptional experience for all our guests, and your rating motivates us to continue our efforts in delivering outstanding service and quality during your stay.We hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable and memorable stay at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino.Best regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

6/10 Aceptable

MARCOS TOMALA

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y servicios
Playa excelente Piscinas muy bien Habitaciones: baño viejo, mal aspecto, cortina del baño no llegaba al piso y se convertía en una piscina todo el baño… teníamos q poner full toallas en el piso. Servicio: la mayoría con muy mala gana, una prosa increíble para atender, pero creo que ya es cuestión de la isla como tal… desde taxistas aeropuerto hotel aeropuerto. Pueden mejorar en ese aspecto increíblemente… asumo que el turismo es lo principal… y el servicio es fatal. Nos dieron la hab y no había toallas grandes, llamamos a pedir 2 veces… llegaron al día siguiente. Kayak y snorkel: gratis 1 hora… preferible no olvidar sus equipos de snorkel. Los niños se lo disfrutaron completo… mejorar en esos aspectos. Volver a ir a curaçao si! Al hotel … buscaré otras opciones.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de B.A, el 19 oct. 2023
Dear Marcos,We appreciate your feedback and regret any inconveniences you experienced during your stay at our resort. We apologize for the inconveniences you encountered.Your comments are important to us, and we will address these concerns with our team to ensure that necessary improvements are made to enhance the overall guest experience.We apologize for any delays in providing the necessary amenities in your room and any issues you encountered with the kayak and snorkel equipment. Rest assured, we will take your feedback into consideration as we work on refining our offerings and services.We value your patronage and hope for the opportunity to welcome you back in the future for an improved and more satisfying experience at our resort.Warm regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

10/10 Excelente

Oscar

Se hospedó 5 noches en agosto de 2023
Respuesta de B.A, el 2 oct. 2023
Dear Oscar,Thank you for taking the time to rate us with a perfect 5 out of 5 on Expedia! We appreciate your positive feedback, and we're delighted that you had a wonderful experience during your stay at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. If you have any specific comments or if there's anything you'd like to share about your visit, please feel free to do so. We look forward to welcoming you back in the future for another fantastic stay!Kind regards,Assistant social media coordinator & econcierge.

10/10 Excelente

Juan Manuel

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
En general una buena experiencia, que el hotel tenga una playa con muchos peces es genial para no tener que salir. El servicio en los restaurantes es regular, pero en general si es bastante recomendable.
Se hospedó 4 noches en julio de 2023
Respuesta de M.E., el 1 ago. 2023
Dear Juan Manuel,Thank you for sharing your rating based on your stay with us at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We are thrilled to hear that you had an amazing stay and that our team was able to provide you with exceptional service.We take great pride in our beautiful property, luxurious amenities, and unparalleled service, and we are delighted to hear that we met your expectations.Your rating is greatly appreciated and we will continue to work hard to maintain the high standards that we are known for.Thank you for choosing to stay with us and for your wonderful rating.We look forward to welcoming you back to Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino in the near future for another unforgettable experience.Warm regards,M.E. Sales Trainee.

4/10 Malo

yamilet

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
El servicio de los restaurantes muy lento y el bufet es horrible 😞
Se hospedó 4 noches en junio de 2023
Respuesta de Bras da Silva Lucas., el 13 jun. 2023
Dear Yamilet,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent experience at our resort. We appreciate your honesty and apologize for any inconvenience you may have encountered during your stay.We sincerely apologize for the service you experienced at our restaurant. Providing prompt and efficient service is of utmost importance to us, and we regret that we did not meet your expectations in this regard. We will address this matter with our team to ensure that improvements are made to enhance the dining experience for all our guests.We are also sorry to hear that you found the buffet to be unsatisfactory. Our goal is to offer a wide variety of delicious options that cater to different tastes and preferences. We apologize if the selection did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we will take it into consideration as we continuously strive to improve the quality and variety of our dining options.We appreciate your feedback as it helps us identify areas for improvement and make necessary adjustments. We want all our guests to have a positive and enjoyable experience during their stay, and we regret that we fell short of meeting your expectations in certain aspects.If there is anything else we can do to address your concerns or if you have any further feedback, please do not hesitate to reach out to us through our socials. We value your feedback and would welcome the opportunity to make it right.Thank you for choosing Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.Best regards,Assistant social media coordinator & eConcierge.

10/10 Excelente

German

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente hotel, buen servicio personal muy amable, instalaciones muy bonitas, sector muy tranquilo, fue una experiencia excelente.
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
Respuesta de Bras da Silva Lucas., el 5 jun. 2023
Dear German,Thank you for choosing Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino for your recent stay. We appreciate your positive feedback and are delighted to hear that you had an excellent experience with us.It's fantastic to know that you enjoyed our resort, found the service to be good, and encountered a friendly and accommodating staff. We take great pride in providing exceptional service and creating a welcoming atmosphere for our guests.We are thrilled that you found our facilities to be nice and that you appreciated the quiet area. It's our goal to ensure that our guests have a comfortable and enjoyable stay, and we're pleased to hear that we met your expectations.Your kind words are truly appreciated, and we will make sure to share your feedback with our team. We strive to deliver memorable experiences and exceed our guests' expectations, and it's rewarding to know that we succeeded in providing you with an excellent stay.Thank you once again for your positive review, and we look forward to welcoming you back to Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino for another exceptional experience in the future.Best regards,

8/10 Bueno

Ixchel Jacqueline

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Lo que mas me gustó fue la playa
Se hospedó 5 noches en abril de 2023
Respuesta de Bras da Silva Lucas., el 24 abr. 2023
Dear Ixchel,Thank you for sharing your experience with us on Booking. We are glad to hear that you enjoyed our beautiful beach. We take great pride in our beach and are happy to hear that it made your stay memorable.Thank you for choosing Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino for your vacation, we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Warm regards,Assistant social media coordinator & eConcierge.

8/10 Bueno

Carolina

Se hospedó 5 noches en abril de 2023
Respuesta de Bras da Silva Lucas., el 24 abr. 2023
Dear Carolina,We would like to thank you for taking the time to leave your kind comments following your recent stay with us at Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino.It was our pleasure to have the opportunity to host your holidays. We are glad to know how much you enjoyed spending time in this beautiful destination.Since our mission is to create memories by exceeding our guest’s expectations and we are pleased to know that we accomplished this goal during your stay.We look forward to welcoming you back in a near future and provide you another incredible experience.Kind Regards,Assistant social media coordinator & eConcierge.

10/10 Excelente

Victor

Se hospedó 6 noches en marzo de 2023
Respuesta de Bras da Silva Lucas., el 24 abr. 2023
Dear Victor,Thank you very much for sharing your comments through our Booking account.We are delighted to know that you had an enjoyable stay with us. Our mission is to offer the best quality services to our guests, and your rating is a source of motivation to continue working in this way.It has been our pleasure to attend you at Sunscape Curaçao Resort, Spa & Casino, we hope to welcome you back to your home away from home, where to serve you: Is our pleasure!Kind regards,Assistant social media coordinator & eConcierge.

6/10 Aceptable

Alan Zaedt

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Me gustaría más actividades dentro del hotel.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2022
Respuesta de Bras da Silva Lucas., el 14 oct. 2022
Dear Zaedt,We are truly grateful for your review based on your experience with us.We are happy to see that you enjoyed the service of our entire team as they go above and beyond for our valued guests and will be sure to share your recognition with our staff.Furthermore, we are thankful for your points of improvements as well as this provides us with the opportunity to keep improving ourselves.Thank you for choosing Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino.Kind regards,Assistant social media coordinator & eConcierge.

4/10 Malo

Adriana

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
El aire acondicionado de las dos habitaciones que alquile no funcionaban y no nos dieron ninguna solución al respecto cuando lo notificamos. la calidad de la comida servida es muy mala, nos dimos cuenta que compran productos de baja calidad y parte de la comida estaba en mal estado. Un hotel que no recomendaría definitivamente.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Bras da Silva Lucas., el 12 sept. 2022
Dear Adriana,Thank you for your review and for taking the time to share your honest opinion with us.We were sorry to read that we did not fully meet your expectations and missed the mark during your stay on several occasions.Your satisfaction is important to us and your concerns outlined in your review have been shared right away with the management team who are responsible for looking into all your feedback.We apologize for the inconvenience that you experienced during your stay with us.We've alerted our department heads, as this is not our usual level of standards.We hope for the opportunity to exceed your expectations and restore your faith in our resort should your travels bring you back to Curacao.Kind regards,Assistant social media coordinator & eConcierge.

8/10 Bueno

Mayerling Maria

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
LAS HABITACIONES MUY COMODAS EN SI TODAS LAS INSTALACIONES. LO QUE NO ME GUSTO MUCHO FUE LA COMIDA.
Se hospedó 5 noches en agosto de 2022
Respuesta de Bras da Silva Lucas., el 2 sept. 2022
Dear Maria,First and foremost, we would like to thank you for choosing our resort as your host on your recent getaway to our destination and for taking the time to share your detailed review, your comments are truly valuable for us in our constant commitment to providing excellence.We appreciate that you have written a balanced review where point of improvement and good points about the resort are mentioned.We can assure you that the resort has established strict standards and we will reinforce it with the corresponding departments, in order to prevent and avoid any inconvenience to happen in the future.It's a joy to read that we've met your expectations in regards to your accomodation.We hope to be able to welcome you once again and pamper you with the attention and service provided by our magnificent staff.Best regards from sunny Curacao !Assistant social media coordinator & eConcierge.

10/10 Excelente

Gustavo Adolfo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente lugar para pasar en familia
La habitación comoda con un balcon grande y vista a la playa, playa y piscinas siempre limpias e inmejorable atención del personal de planta, sevicios agiles y ordenados, excelentes horarios para las comidas pero la comida a pesar de ser bastante, con muy poco surtido y sus restaurantes especializados demasiado simples y con casi ninguna opcion.
Se hospedó 3 noches en agosto de 2022
Respuesta de Bras da Silva Lucas., el 24 ago. 2022
Dear Gustavo,Thanks for leaving us such an amazing honest review of your experience at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino.Our team works very diligently and it will provide them with great encouragement to keep doing what they are doing.We are happy to see that you enjoyed the service of our entire team as they go above and beyond for our valued guests. We will be sure to share your recognition with our staff.We are delighted to hear that the staff made sure you had an amazing time and that you enjoyed our balcony view, food hours. Our team keeps doing their best to exceed the expectations of each individual guest and their specific food they like.Thank you for your positive criticism in regards to our food variety and quality, our department heads have been alerted.Once again we are really happy you enjoyed your trip.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Assistant social media coordinator & eConcierge.

10/10 Excelente

Marjorie

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Servicio amable y profesional, mis felicitaciones, pero tienen poca variedad de alimentos,los platos siempre son los mismos en el ranchon de la playa y en el buffet.mucha higiene en todo el hotel.Felicitaciones a Nathali Florian por hacernos sentir bien atendidos
Se hospedó 5 noches en mayo de 2022
Respuesta de Sjoerd (Trainee), el 15 jun. 2022
Dear Marjorie, Many thanks for taking the time to leave your kind words and observations following your recent stay with us at Sunscape Curacao. We were delighted to read that you’ve enjoyed all the details we take pride in offering to our guests. We’ve been happy to share your lovely remarks to our team, who take so much pride in ensuring that all of our guests only receive the very best in service. We look forward to having the pleasure of having you back home in the near future. Kind regards, Sjoerd Social Media & E-Concierge Trainee

2/10 Terrible

sergio, guayaquil

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
No cumplen con las condiciones pactadas en la reserva. * Doble cobro. * Tipo de habitación * Restaurante * Bar. * Servicios en general
Se hospedó 7 noches en abril de 2022

6/10 Aceptable

Luis Francisco Cervantes

Viaje en pareja
No le gustó: Servicios
Mal cuidado de los alimentos disponibles en el buffet. La mayoría del personal carece de buenas políticas de atención al cliente. Limitada variedad de alimentación. Baja calidad gastronómica.
Se hospedó 7 noches en enero de 2022
Respuesta de Vonetta W, el 11 ene. 2022
Dear Luis Francisco Cervantes, We would like to thank you for having taken the time to share your experience. We regret to learn that service expectations were not met during your stay, we offer you a sincere apology. We are humbly sorry for the inconvenience experienced with the points addressed by you, be certain that it is never our intention to disappoint you. We have actually made it a point to really look into the wants and needs of our guest in regards to food quality and focus to provide this in the best way possible according to the expectations of each and every guest. Sadly we missed the mark here as understood from your feedback. Please be informed that we are constantly working towards improving our services and would love to welcome you back if you decide to give us a second chance. Sincerely, Social media coordinator & econcierge

4/10 Malo

GLORIA C

Se hospedó 5 noches en enero de 2022
Respuesta de Vonetta W, el 10 ene. 2022
Dear Gloria, Allow us to thank you for taking the time to give us a rating. Our goal is to offer you and our guests fantastic vacation experiences and we hope you will allow us a second chance to exceed your expectations again during a future stay should you visit our resort again. Kind regards, Social media coordinator & econcierge

10/10 Excelente

Graciela del Carmen Gasch

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy bueno para un escape
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Vonetta W, el 7 dic. 2021
Dear Graciela, We are pleased to read that you had a pleasant stay and enjoyed the service of the staff ! We hope to welcome you again in the future to your " home away from home" for an even better experience! Kind regards, Social Media Coordinator & Econcierge

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Estuvo super bueno todo.la comida exellente
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de Vonetta W, el 8 jun. 2021
Dear Valued guest, Thanks for leaving us such a wonderful review! Our team works very diligently and it will provide them with great encouragement to keep doing what they are doing. We are happy to see that you enjoyed your stay at Sunscape Curacao Resort, Spa & Casino. We would love to welcome you back again in the future! Thank you again for your nice rating. Kind regards, Social Media Coordinator & Econcierge

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
razonable
Se hospedó 6 noches en enero de 2021
Respuesta de Vonetta W, el 20 ene. 2021
Dear Valued guest, Thank you for your rating. We are so glad you enjoyed your stay with us. We would have loved to know more about your stay. Looking forward to welcoming you back in the near future. Sunny regards, Vonetta W Social Media Coordinator & econcierge

10/10 Excelente

CamilaG, New York

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El lugar es excelente y el staff también lo máximo, mi único problema fue directamente con Expedía que ofrecen con fotos algo muy diferente a lo que el hotel tiene.
Se hospedó 9 noches en octubre de 2019
Respuesta de Vonetta W , el 11 nov. 2019
Dear CamilaG, Thank you very much for taking the time to share your experience at Sunscape Curacao Resort Spa & Casino. It is a real pleasure to read such a positive & enthusiastic review about our staff and your stay, and we could not be prouder to know that we were able to provide you with a lovely stay. We hope to welcome you back soon and all friends & family. Sunny regards, Vonetta W Sunscape Curacao Resort Spa & Casino Social Media Coordinator & Econcierge

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Casi todo esta bien ,lo malo la construccion ,pero al terminar se vera mejor creo
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Vonetta W , el 23 oct. 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your experience. We are pleased to see that you enjoyed your stay with us and that you enjoyed our hospitality. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future when our World Cafe is renewed for a better ambiance for our guests. Kind regards, Vonetta W Social Media Coordinator

2/10 Terrible

Trinidad

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Muy malo el hotel. el servicio es realmente malo, se demoran una hora para todo, el ase en las habitaciones lo hacen a las 4 de la tarde, la comida mala y muy poca variedad, realmente caro para lo que es
Se hospedó 6 noches en septiembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en grupo, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La atención me pareció excelente, el establecimiento cuenta con gran variedad de servicios.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019

10/10 Excelente

OSCAR

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buena playa y muy buen hotel
Excelente hotel, piezas cómodas, buenos servicios de restaurantes, buena playa y atención extraordinaria de su personal..
Se hospedó 7 noches en junio de 2019

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en julio de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 5 noches en julio de 2019

8/10 Bueno

LILIANA MARIA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelentes instalaciones, alimentación variada, actividades de recreación todo el tiempo, hermoso mar. Por mejorar el servicio de algunos funcionarios. Sin embargo Muy recomendado
Se hospedó 4 noches en junio de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 10 noches en mayo de 2019

6/10 Aceptable

Ivan, Alajuela, Costa Rica

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Atención del restaurante en general fue buena excepto por unas pocas que nos atendieron mal en el restaurante italiano en el que la comida no fue nada agradable por cierto. En la habitación un día no nos colocaron suficientes toallas , nos falló la luz y el aire acondicionado. En general le doy una calificación de regular
Se hospedó 4 noches en mayo de 2019

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en mayo de 2019

10/10 Excelente

Mainor, sanjose, Costa Rica

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La comida muy buena pero no varia, todos los dias es lo mismo en diferente orden
Se hospedó 3 noches en mayo de 2019

2/10 Terrible

PATRICIA

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy malo!
Muy mal!!! Aniversario de casados y se convirtió en pesadilla gracias al hotel, jamás se queden aca!!¡
Se hospedó 4 noches en abril de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Resignados, elegiría otro hotel
El hotel tiene una buena ubicación, la gente en recepción es amable y colaboradora...deja mucho que desear el Bufet de comida, no hay variedad, puras harinas en los postres, escasa variedad de frutas, alimentos reciclados, como en casi todos los hoteles, las personas que atienden los bares, por la propina te va mejor, sino, un poco descomedidos, no hay show agradable para divertirse, no cuenta con discoteca, para la gente joven, poca diversión en el hotel . Dentro de las cosas buenas, una linda playa.
Se hospedó 4 noches en abril de 2019

8/10 Bueno

ENRIQUE

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2018

8/10 Bueno

Juan Carlos

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2018

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
lindo hotel para pasarla en familia, buena comida y buena atencion
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Todo bien, felicitaciones por la atencion del señor del restaurant de pastas del turno noche del 7 de octubre.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2018

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2018

8/10 Bueno

HUGO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Playa, mar y descanso
Es un hotel ideal para descansar y disfrutar de la playa. La comida es muy buena, sin embargo, generalmente debes esperar para ingresar a los restaurantes y el servicio es un poco lento. Aunque no es necesario salir del hotel puedes llegar a centro en 10 min si vas en auto. Las instalaciones del hotel son buenas aunque algunas ya requieren mantenimiento.
Se hospedó 4 noches en agosto de 2018
Respuesta de e-concierge, el 16 ago. 2018
Gracias por compartir su reseña con nosotros. Estamos muy felis que usted haya disfrutado de su estadia y por compartir con nosostros sobre las afrueras del hotel.

10/10 Excelente

Fabian

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buena ubicación del hotel, buen servicio y comida, mar tranquilo e ideal para snorkel, actividades para los niños y la familia en general. La piscina del Sun Club mucho mejor.
Se hospedó 8 noches en julio de 2018
Respuesta de e-concierge, el 29 jul. 2018
Gracias por su reseña y nos da mucho gusto que haya disfrutada de estadia. Esperemos poder dar le una bievenida otro ves.

10/10 Excelente

Maria

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Playa y mar perfecto
Playa y mar perfectos, se puede hacer snorkel como en un acuario, perfecto descanso
Respuesta de e-concierge, el 4 may. 2018
Hola Maria, Gracias por escribirnos y nos da mucho gusto que haya disfrutado. Esperemos verla pronto. Saludos,

8/10 Bueno

Vianney

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Conociendo curacao
En general hotel bueno, habitacoones amplias. Se debe mejorar en el menu de las comidas ya que es casi el mismo y las cervezas del frigobar deben ser en latas
Respuesta de e-concierge, el 2 may. 2018
Estimado Vianney , Gracias para tomar su tiempo y escribir nos un revise .Nos alegra que hay disfrutado y esperamos verla pronto de regreso. Saludos,

8/10 Bueno

Gustavo , argentina

Le gustó: Servicio y personal
Todo ok,lo único que el agua era tibia no caliente para ducharse.
Se hospedó 6 noches en enero de 2018
Respuesta de Chantilly , el 3 mar. 2018
Gracias por mandar nos su evaulacion. Compartiremos su opinion tocante el aqua caliente y asi solucionar la tema .Esperamos ver le pronto de regreso. Saludos,

8/10 Bueno

JOYSE ANDREA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
EXCELENTE HOTEL
UN EXCELENTE HOTEL , DE LOS MEJORES EN CURAZAO, LA PLAYA MUY AMPLIA Y BUENA PARA HACER SNORKEL, Y PRACTICAR KAYAK. EXCELENTES RESTAURANTES.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2017

10/10 Excelente

Diego, Bogota

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Un hotel muy agradable, nos dieron buen recibimiento, tiene una muy buena ubicación, no es lejos de willemstad, igual esta aislado para mas tranquilidad. En el minibar proveen cervezas, sin embargo en la habitación no hay con que abrirlas...
Se hospedó 3 noches en mayo de 2017

10/10 Excelente

RAFAEL

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel ideal
Hotel muy comodo y bonito buena comida y excelente atencion

4/10 Malo

Courtney

Viaje familiar
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
The rooms are old and in poor condition. Our first room, an upgrade to a honeymoon suite (when my MOTHER and I specifically requested a double bed room with Sun Club acces) had a busted pipe underneath the sink. When you turned on the sink faucet, water spilled out of the hole in the pipe and flooded the bathroom floor. I immediately requested another room and was told that they couldn't move Us because there were no available rooms. They said they would send a maintenance person but how do you fix a hole in the pipe without actually replacing the pipe? Fortunately there was another hotel guest who is having a different problem and needed to switch their room as well. They offered for us to take their room once they were moved. Great. So we had a room that no longer had a busted pipe. However, we traded that in for a room with a non-working AC and ants all over the dresser. The heat finally became unbearable and a few days later we asked to be moved to another room. They did give us a room with an ocean view and a working AC. However this time we had to deal with mosquitoes and, on the last night we were there, a roach in the shower.The staff did the best they could with the resources that they had but this hotel just needs to be completely overhauled and refurbished. We paid $3,800 for 7 days and I feel very cheated. The hotel states that they have five restaurants. However, not all five restaurants are open or available everyday, severely limiting dining options.
Se hospedó 8 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Sabine

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Sehr nettes Personal, super Strand, leckere Cocktails
Se hospedó 20 noches en abril de 2024