Vista aérea

Opiniones de Mandarin Oriental, Barcelona

5 out of 5
Mandarin Oriental, Barcelona
Passeig De Gracia, 38-40, Barcelona

Opiniones

9.4

Excepcional

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 133 de 173 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 26 de 173 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 6 de 173 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 7 de 173 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 1 de 173 opiniones" "

9.6/10

Limpieza

9.6/10

Servicio y personal

9.6/10

Servicios

9.4/10

Condiciones de la propiedad

9.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Alvaro

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Magnífico.
Todo ha sido magnifico. Amabilidad de todo el mundo y un gran hotel.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 18 sept. 2023
Estimado Álvaro, Agradezco su publicación en Hotels.com, en referencia a su reciente estancia en Mandarin Oriental Barcelona. Nos alegra saber que ha disfrutado de una magnífica estancia con nosotros, y que ha apreciado nuestra calidad y trato.¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto! Reciba un cordial saludo, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

JUAN CARLOS GUARRO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
EXCELENTE SERVICIO Y JNA UBICACIÓN EXCELENTE
Se hospedó 3 noches en agosto de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 4 sept. 2023
Estimado JUAN CARLOS GUARRO, Agradezco su publicación en Expedia, en referencia a su reciente estancia en Mandarin Oriental Barcelona. Nos alegra saber que ha disfrutado de una agradable estancia con nosotros, y ha apreciado nuestra ubicación céntrica y servicio.¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto! Reciba un cordial saludo, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Jose

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Increíble hotel muy céntrico
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 22 ago. 2023
Estimado Jose, Agradezco su publicación en Expedia, en referencia a su reciente estancia en Mandarin Oriental Barcelona. Nos alegra saber que ha disfrutado de una agradable estancia con nosotros, y que ha apreciado nuestra ubicación céntrica. ¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto! Reciba un cordial saludo, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Anelvis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 31 jul. 2023
Dear Anelvis, We would like to thank you for your great Expedia rating, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Ricardo

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Increible hotel, un gran servicio, cerca de todo, una excelente atencion y una gran experiencia hospedarse en este maravilloso hotel
Se hospedó 2 noches en febrero de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 7 feb. 2023
Estimado Ricardo, Agradezco su publicación en Expedia, en referencia a su reciente estancia en Mandarin Oriental Barcelona. Apreciamos su opinión y comentarios, los cuales nos son de gran ayuda para mejorar nuestro servicio.Nos alegra saber que han disfrutado de una excelente estancia con nosotros y ha apreciado nuestro servicio.¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto! Reciba un cordial saludo, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

ELIE

Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 17 ago. 2022
Dear ELIE, We would like to thank you for your great Hotels.com review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Omar, Cordoba

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Extraordinario servicio. Muy bien ubicado, personal muy amable. Las habitaciones confortables.
Se hospedó 5 noches en junio de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 13 jul. 2022
Estimado Omar, Quiero agradecerle su publicación en Expedia, en referencia a su reciente estancia en Mandarin Oriental, Barcelona. Nos alegra saber que Ud. ha disfrutado de una agradable estancia con nosotros, y ha apreciado nuestra ubicación céntrica y servicio. ¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto! Reciba un cordial saludo, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nta
Estupendo siempre el hotel Mandarin Oriental Profesionales y atentos Todo el personal
Se hospedó 5 noches en marzo de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 8 abr. 2022
Estimado/a Nta, Muchas gracias por compartir su opinión en Expedia, en referencia a su reciente experiencia en el Mandarin Oriental, Barcelona. Nos alegra saber que Ud. ha disfrutado de una agradable estancia con nosotros y agradecemos en especial sus amables palabras hacia nuestro personal. ¡Esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto! Reciba un cordial saludo, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Dexy

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Todo muy bien
Todo muy bien
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 13 dic. 2021
Estimado/a Dexy, Muchas gracias por compartir su opinión en Google.com. Nos alegra saber que Ud. ha disfrutado de una agradable experiencia con nosotros; y ¡esperamos volver a darle de nuevo la bienvenida a Mandarin Oriental, Barcelona muy pronto! Reciba un cordial saludo, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

JAIRO

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 18 oct. 2021
Dear Jairo, Thank you for your great review on Google following your stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We look forward to the pleasure of welcoming you back to Mandarin Oriental, Barcelona soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

JOSE

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente! El mejor hotel de Barcelona.
Excelente hotel! Cuartos cómodos, con buen espacio, muy buena regadera. Las áreas del hotel están increíbles, el roof top, terraza, restaurantes. Definitivamente el mejor hotel de Barcelona! El servicio igualmente excelente. Cualquier petición fue atendida de inmediato y con gran actitud.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Servicio fuera de lo ordinario. Excelente es poco...!!!
Se hospedó 4 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

clara

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en junio de 2017
Dear Mrs. Clara, Thank you for your feedback on Expedia following your stay in Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you back to Mandarin Oriental, Barcelona! Yours sincerely, Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Jose, MP

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Es un hotel muy buen situado.
Hotel con una decoración excelente y un personal muy atento. En total excelente.

10/10 Excelente

Barkeum

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 3 abr. 2024
Dear Barkeum, We would like to thank you for your great Expedia rating, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback. We are happy to learn that you had an excellent stay in our beautiful city with us, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Clément

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Luxe et excellence
Merci à l’ensemble des équipes pour ce week-end mémorable. Un sens de l’accueil et du service absolument parfait. C’est la vraie différence dans l’hôtellerie de luxe et le Mandarin Oriental Barcelone y excelle. Un vrai gage de qualité pour un établissement qui mérite amplement son statut 5 étoiles ! Les points positifs - Merci pour le sur-classement - Un emplacement idéal, un hôtel unique et une élégante décoration - Une chambre spacieuse, bien insonorisée (pas de bruit venant de l’avenue) - Un service de conciergerie via WhatsApp (très réactif) - Tous les jours, nous avions de petites attentions en chambre - Un service de chambre (room service & nettoyage) très efficace - L’extrême gentillesse des équipes (qui font toujours l’effort de vous appeler par votre nom), qui se rappelle de vous, n’hésite pas à engager la conversation et font tout pour que l’on passe un bon séjour. - Un très bon bar et un restaurant merveilleux doublement étoilés au Michelin (Moments) Les points d’améliorations - Un espace piscine « petit » qui peut vite être plein - Mauvaise insonorisation de l’espace piscine (bruyant = peu propice au calme) - Quelques petits manques de produits dans la salle de bain (mais problème vite résolu) - Des bruits de travaux qui ont résonné dans la chambre à 7h du matin
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 26 feb. 2024
Cher Monsieur Clément,Avant tout, nous voulons vous remercier une fois de plus d'avoir partagé votre expérience sur Hotels.com après votre récente visite au Mandarin Oriental, Barcelona.Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un excellent séjour parmi nous, et que vous avez apprécié le sur-classement, notre emplacement central, service et restaurant MOments. Merci pour vos aimables mots envers notre équipe, nous sommes ravis de lire quils ont pu contribuer positivement au confort de votre séjour. Nous avons aussi pris bonne note de vos commentaires constructifs à propos de lespace et insonorisation de notre piscine, manque de produits dans la salle de bain et bruit de travaux dans la chambre, et je vous remercie de nous les avoir communiqués, soyez certaine que je ferai part de votre retour à notre équipe afin d’apporter les améliorations nécessaires.Dans lattente de vous accueillir à nouveau parmi nous, recevez, Cher Monsieur Clément, nos salutations distinguées.Cordialement, Jean Philippe MoserGeneral ManagerMandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Pedro

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Padrão Mandarim + Excelente time.
Hotel incrível nos padrões do MO. Porém o pessoal do concierge fez toda a diferença na minha estada. Pablo com um conhecimento inigualavel da cidade, atrações e restaurantes. Eric foi incansável para viabilizar o nosso tour de helicoptero nos poucos dias que tivemos. As pessoas fazem toda a diferença.
Se hospedó 6 noches en enero de 2024
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 30 ene. 2024
Dear Pedro, We would like to thank you for sharing your opinion on Hotels.com, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback. We are happy to learn that you had an excellent stay in our beautiful city with us, and appreciated our concierge service. I would like to thank you for your kind compliments towards our team members, and in particular towards Pablo and Eric, we are delighted to learn that they contributed to make your stay memorable. We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

MARIA

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 5 ene. 2024
Dear Maria, We would like to thank you for your Expedia review, following your recent experience at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and we look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Agusta

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Wonderful hotel
Wonderful hotel, excellent service, great location. Restaurant Moments has a fantastic food experience.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 11 dic. 2023
Dear Agusta, We would like to thank you for your great Hotels review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had a wonderful stay in our beautiful city with us, and appreciated our central location, MOments restaurant and service. I would like to take this opportunity to wish you and your loved ones a Merry Christmas and all the best for the New Year. We look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

8/10 Bueno

Abdulmohsen

Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 11 dic. 2023
Dear Abdulmohsen, We would like to thank you for your Expedia review, following your recent experience at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and we look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Paul

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 6 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 26 sept. 2023
Dear Paul, We would like to thank you for your great Expedia review, following your recent experience at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and we look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Phoi-Thi

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 9 ago. 2023
Dear Phoi-Thi, We would like to thank you for your great rating on Hotels.com, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

8/10 Bueno

mark

Le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 31 jul. 2023
Dear Mark, We would like to thank you for your great Expedia rating, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had a nice stay with us, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Steven

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
First rate all around. It’s the little things like a smile, warm greeting and doing whatever possible to make your stay pleasant and enjoyable.
Se hospedó 3 noches en junio de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 13 jun. 2023
Dear Steven, We would like to thank you for your great Expedia review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had a great stay in our beautiful city with us, and I would like to thank you for your kind compliments towards our colleagues. We look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Sylvain

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Parfait
Se hospedó 4 noches en abril de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 25 abr. 2023
Cher Sylvain,Tout d’abord, nous tenons à vous remercier pour votre commentaire sur Expedia, suite à votre récent séjour au sein du Mandarin Oriental, Barcelone. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un séjour parfait parmi nous.Dans lattente de vous accueillir à nouveau parmi nous, recevez, Cher Sylvain, nos salutations distinguées.Cordialement, Jean Philippe MoserGeneral ManagerMandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

joseph

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 13 jun. 2023
Dear joseph, We would like to thank you for your great Expedia review, following your stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable stay in our beautiful city with us, and we look forward to welcoming you back to our Hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Herve

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Grand standing. Personnel très agréable. Excellente situation
Se hospedó 4 noches en marzo de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 4 abr. 2023
Cher Herve,Tout d’abord, nous tenons à vous remercier à nouveau pour votre commentaire sur Expedia, suite à votre récent séjour au sein du Mandarin Oriental, Barcelone. Nous sommes ravis d’apprendre que vous avez passé un séjour extraordinaire parmi nous, et que vous avez apprecié notre emplacement central. Merci pour vos aimables mots envers notre équipe, nous sommes ravis de lire quils aient pu contribuer positivement au confort de votre séjour.Dans lattente de vous accueillir à nouveau parmi nous, recevez, Cher Herve, nos salutations distinguées.Cordialement, Jean Philippe MoserGeneral ManagerMandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Rey, San Juan

Se hospedó 2 noches en marzo de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 25 abr. 2023
Dear Rey, We would like to thank you for your great Expedia rating, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had a nice stay with us, and we look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Alexandra

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Super zentral… ideale Lage für zum Shoppen
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 13 mar. 2023
Dear Alexandra, We would like to thank you your great review on Hotels.com, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and that you appreciated our central location.We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Kanami

10/10 Excelente

Christian

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en octubre de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 25 oct. 2022
Dear Christian,We would like to thank you for sharing your great Hotels.com review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedbackWe are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Sheena

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022

10/10 Excelente

Anita

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Just a fantastic stay - stand out comment would be on the friendliness and helpfulness of the MO staff.
Se hospedó 6 noches en agosto de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 24 ago. 2022
Dear Anita, We would like to thank you for your great Expedia review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedbackWe are happy to learn that you had a fantastic stay with us, and I would like to particularly thank you for your kind compliments towards our team members.We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Eugenio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Feeling amazing!
Woooow honestly one of the best hotels ever! The attention to detail and the kindness of the staff was amazing. Best massages at the spa totally recommendable. The staff from the valet parking and reception were outstanding ! Thanks we will return soon
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 17 ago. 2022
Dear Eugenio, We would like to thank you for your great Hotels.com review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and appreciated our attention to detail and spa. I would like to thank you for your kind compliments towards our team members, and in particular towards our bellboys and receptionists. We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Chad

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Exceptional staff and property
Se hospedó 6 noches en agosto de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 17 ago. 2022
Dear Chad, We would like to thank you for your great Expedia review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

6/10 Aceptable

Pedro

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Dosent delivery what it should for the price.
Checkin demorado, so uma pessoa atendendo, wifi PAGO! Nem hotel uma estrela cobra mais Wi-Fi hoje em dia! Spa fecha muito cedo, 8h pm, horario que estamos de volta ao hotel. Em resumo o valor da estadia não compensa pelo que é entregue!
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 17 ago. 2022
Dear Pedro, We would like to thank you for your Hotels.com review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We very much appreciate your opinion and your feedback. We regret that your stay did not stand up to our expectations and I would like to apologise for the disappointment experienced. We have also noted your disappointment with our Wi-Fi charge, please kindly note that we offer complimentary wifi on all our public areas. Indeed, it is our company´s policy to charge for our internet service, since it offers a very high level of security for our guests and we are continually investing in improving this service; it is however a benefit you can enjoy by registering to the Fan of MO program. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel. Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

8/10 Bueno

Debra

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Good location in the center of the city. Somewhat starkly decorated inside. There pump a smell throughout the hotel that is not great -- too perfumy in my view.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 13 jun. 2022
Dear Debra, We would like to thank you for sharing your opinion on Hotels.com, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and appreciated our central location. We have taken good note of your constructive comments in regards to our hotel aroma, rest assured we will address it with our colleagues concerned in order to improve. We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Joseph

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
They really care about their guests. We felt like royalty.
Se hospedó 6 noches en marzo de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 4 abr. 2022
Dear Joseph, We would like to thank you for your great review on Travelocity.com, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us; and appreciated our service. We look forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Valerie

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
The best customer service and concierge service I have ever experienced.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 22 mar. 2022
Dear Valerie, Thank you for your great Expedia review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and appreciated our customer and concierge services. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Valerie

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Great concierge
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 22 mar. 2022
Dear Valerie, Thank you for your great Expedia review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and appreciated our customer and concierge services. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Azam, las vegas

Se hospedó 4 noches en marzo de 2022

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Christmas
Beautiful rooms and perfect holiday stay
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 8 mar. 2022
Dear Guest, Thank you for your great Hotels.com review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an excellent stay over Christmas with us, and appreciated our rooms. We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

SAM S

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Absolutely beautiful what a friendly customer service we enjoyed i
Se hospedó 3 noches en febrero de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 28 feb. 2022
Dear SAM S, Thank you for your Expedia review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us. Special thanks for your kind compliments towards our colleagues. We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Ahmad

Se hospedó 6 noches en febrero de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 21 feb. 2022
Dear Ahmad, Thank you for your great Expedia review, following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable stay with us, and look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Ammad

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 6 noches en enero de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 17 ene. 2022
Dear Ammad, We would like to thank you for your great Hotels.com review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

ALESSANDRO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Always top
Perfect location, incredible service…I am Mandarin believer and fan!
Se hospedó 2 noches en enero de 2022
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 14 ene. 2022
Dear Alessandro, We would like to thank you for your great Expedia review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and appreciated our central location and service. Thank you for being a FAN! We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Leakey

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Mandarin Oriental never disappoints they always give the best no matter what city you go and their standards are amazing. Their concierge is impeccable
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 14 ene. 2022
Dear Leakey, We would like to thank you for your great Hotels.com review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and appreciated our concierge service. We look forward to welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Johnny

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Very friendly and helpful staff which make our stay a very pleasant one.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 27 dic. 2021
Dear Johnny, We would like to thank you for your great Hotels.com review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an enjoyable experience with us, and special thanks for your kind words towards our colleagues. We look forward to welcoming you back to our hotel soon! I would like to take this opportunity to wish you and your loved ones a very Happy New Year. Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Kivanc

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en octubre de 2021
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 3 nov. 2021
Dear Kivanc, Thank you for your great review following your recent stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We look forward to the pleasure of welcoming you back to our hotel soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona

10/10 Excelente

Vanessa

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Amazing experience! Perfect location to everything and the serving was received was amazing. I would stay here again.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2021
Respuesta de Mandarin Oriental, Barcelona, el 3 nov. 2021
Dear Vanessa, Thank you for your great review, following your stay at Mandarin Oriental, Barcelona. We are happy to learn that you had an amazing experience with us, and appreciated our service and central location. We look forward to the pleasure of welcoming you back to Mandarin Oriental, Barcelona soon! Sincerely, Jean Philippe Moser General Manager Mandarin Oriental, Barcelona