Alberca techada

Opiniones de The St. Regis Beijing

5 out of 5
The St. Regis Beijing
21 Jianquomenwai Street, Beijing, Beijing

Opiniones

9.0

Magnífico

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 95 de 143 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 32 de 143 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 9 de 143 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 3 de 143 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 4 de 143 opiniones" "

9.2/10

Limpieza

9.2/10

Servicio y personal

9.0/10

Servicios

8.8/10

Condiciones de la propiedad

8.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Alberto

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2020

10/10 Excelente

Alberto

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Perfect service.
Perfect service, not easy to have a 5* service in China but they really work hard to give you the best and feel like at home. Details like one free cloth iron per day or free mask in the room is the reason why choose them again. The only negative thing is that in the breakfast they make you sign a bill with the cost of the meal even you have it included in your room fee. They said is for accountant between hotel and breakfast restaurant, but that shouldn't affect the customer.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2020

10/10 Excelente

Elias

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buena ubicación
Buena ubicación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2017

8/10 Bueno

Arleth, México

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Hotel elegante, no tan moderno.
El servicio muy bueno, las instalaciones y conservación en buen estado, solo que ya un poco antiguas.
Se hospedó 2 noches en agosto de 2017

10/10 Excelente

Larry

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Top notch service. Very Americanize style.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Rajamoney

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
All in all. Excellent.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 22 abr. 2024
Dear Huiping, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 Excelente

Melinda, Bradenton

Se hospedó 3 noches en abril de 2024

2/10 Terrible

Tiong Ho Brad

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Not very friendly front desk stuff while checking in.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 1 abr. 2024
Dear Mr. Tiong Ho Brad Huang,Warm greetings from The St. Regis Beijing! We must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may we sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and we look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours

10/10 Excelente

Carolina

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff was absolutely amazing! My favorite part of staying at St Regis.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 5 mar. 2024
Dear Carolina, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 Excelente

Edward, Ft. Simpson

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Staff were very accommodating and respectful
Se hospedó 5 noches en enero de 2024
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 26 feb. 2024
Dear Mr. Grant, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 Excelente

Lawrence

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent, professional service
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 18 ene. 2024
Dear Lawrence, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 Excelente

Zhaonan

Viaje familiar
Le gustó: Servicios
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 18 ene. 2024
Dear Zhaonan, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,

10/10 Excelente

Ali

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
A
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 4 dic. 2023
Dear Ali, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me.

10/10 Excelente

ANA

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

8/10 Bueno

LAI NA LINA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
一個有名的品牌,但開業已久有點舊 酒店服務員很有禮貌,還給我們升級大一點房間 但可惜浴室去水不太暢順,床褥枕頭太軟,我們不合適 。餐廳食物水準有保證,整體感覺良好 。
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Oliver Achatz, el 16 nov. 2023
尊敬的Lina,您好:首先感谢您能选择北京瑞吉酒店做为您的首善之地,您的宝贵建议对于我们的进步有着至关重要的帮助,我们期待得到您的更多反馈,祝您工作顺利,生活愉快。

10/10 Excelente

Shen

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Still a "Grande Dame"
The last time I stayed at the St. Regis Beijing was 19 years ago. The hotel is still in very good shape, although showing its "wear" in places. That being said, service is excellent and offerings plentiful. The location can't be beat and I would still consider it a "grande dame" of Beijing hotels.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 9 oct. 2023
Dear Mr. Shen, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me.The St.Regis Beijing Butler Team

2/10 Terrible

Rishi

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Oliver Achatz, el 25 sept. 2023
Dear Rishi,Warm greetings from The St. Regis Beijing!I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours,Oliver Achatz General Manager

2/10 Terrible

Robert

Viaje de negocios, Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Buffet staff very poor on how to service their hotel customers. Rooms ok but certainly no St Rigis standard. Not many other services and cafe
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Oliver Achatz, el 12 sept. 2023
Dear Robert,Warm greetings from The St. Regis Beijing!I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours,Oliver AchatzGeneral Manager

10/10 Excelente

ben

Se hospedó 1 noche en julio de 2023

6/10 Aceptable

PIK FAI

Se hospedó 4 noches en abril de 2023

10/10 Excelente

Ivone

Se hospedó 9 noches en marzo de 2023

10/10 Excelente

yiqun

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
挺好的,服务很不错
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The butlers at the hotel prepared a cake and decorations in our room for our anniversary. The staff were very nice. The pool and the hot tubs were great. The breakfast was the best I have had in Beijing.
Se hospedó 1 noche en julio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 6 noches en agosto de 2020

4/10 Malo

Robert

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
This property is aging, condition showing signs of wear and tear, dark inside, carpeting, shower inside a tub versus separate stall, tight room space, heating difficult to control in room and in meeting room. Overrated.
Se hospedó 3 noches en enero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The facilities are kind of old and room design is not up to standards, in terms of space optimisation. Improvement needed!
Se hospedó 9 noches en diciembre de 2019

8/10 Bueno

Panya

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
My experience with Beijing St Regis
It was a good experience overall. However, the butler service is not as warmth as St Regis in BKK that we normally stayed. But I will still go back there considered its location, condition and facilities of hotel
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

10/10 Excelente

Louise

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Highly recommend the St. Regis Beijing
Quick stop in Beijing on our way to the Great Wall. Fabulous hotel. Reasonably priced. Very good service. Excellent breakfast buffet.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
1) Outstanding services that I can't find in other five stars in Beijing 2) Overall, the room and washroom are also clean
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019

10/10 Excelente

Jeremy

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excellent staff & service
The staff and service were fantastic. Check in was very efficient; I arrived several hours before check in time and they gave me a great room early. The concierge team was very helpful in setting up private guides & drivers for sightseeing. The location was very convenient. Would definitely stay here again when returning to Beijing.
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Service is very good, facilities might need to be upgraded a bit
Se hospedó 9 noches en octubre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019

4/10 Malo

SA, 日本

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
設備やアメニティは問題なかったが、夜遅くに到着早々、フロントスタッフから部屋タイプの有償アップグレードや朝食のセールスをされたのには驚いた。(もともとルームのみの予約で、割引するので朝食をつけないかとセールスされた) こちらは初めての北京で、夜遅くにようやく何とか到着し、ゆっくり部屋で休みたいのに、いきなり商売丸出しの会話を、それも一定の時間をかけてしなければならないことに、正直疲れました。(私の英語が拙いこともストレスに拍車をかけたのですが) スタンダードクラスのホテルでもこういう経験はしたことありません。 期待していただけに、また他のスタッフの対応は概ね良かっただけに、とても残念でした。
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en octubre de 2019

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nobody speaks English. Ordering sparkling water or a nail kit takes forever. Getting old.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Amazing stay. Service was outstanding.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
staff was incredibly helpful at arranging trip to great wall and other tourist venues. Facilities were top notch
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019

10/10 Excelente

Alexi

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 5 noches en agosto de 2019

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en agosto de 2019

8/10 Bueno

MIN SING

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The room is small.
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice Lobby. Beds was comfortable. Room had a funny smell
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019

8/10 Bueno

MIN SING

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Double beds looks like single beds. Too small
Se hospedó 3 noches en julio de 2019

8/10 Bueno

Andre

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Nice hotel but room smell bad. The hotel is well located
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Joyce Li , el 25 jul. 2019
It was with disappointment that I read your feedback in regards to your recent stay at The St.Regis Beijing. I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. We, as a St.Regis Hotel has always taken great pride in the recognition that our staff receive in regards to the service & quality they provide. But, at the same time I was saddened to read the various shortfalls that you have experienced during your stay. Please be assured that this is unrepresentative of the service & quality we provide, and that this has not been an issue in the past. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed. Even though the frustration of your stay can be felt within your comments, I would welcome the opportunity to have the chance to show that your experience does not in any way represent the usual high standard of service we provide to our guests. In doing so, if you were to visit Beijing again I would welcome the opportunity to personally over see your reservation. To this end, I would ensure a flawless visit and extend to you the traditions of St.Regis service. Once again, please accept my sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back to The St.Regis Beijing. I look forward to hearing from you in the not too distant future.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019
Respuesta de Joyce Li, el 8 jul. 2019
Thank you for taking the time to post your recent stay experience at St.Regis Beijing. Your feedback is very much appreciated and I was pleased to see that you rated your stay highly. Thank you for your kind remarks about our staff. I will be sure to share your comments with our colleagues. Once again, thank you for taking the time to provide your feedback. We do hope to have the opportunity to welcome you back to your new “home” in Beijing in the not too distant future. Respectfully yours, Director of Sales & Marketing Joyce Li

10/10 Excelente

Lily

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
泳池超级好。房间家具精致。
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019

8/10 Bueno

Jonathan

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 8 noches en abril de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en abril de 2019