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Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 95 de 143 opiniones" "
10 - Excelente
95
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 32 de 143 opiniones" "
8 - Bueno
32
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 9 de 143 opiniones" "
6 - Aceptable
9
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 3 de 143 opiniones" "
4 - Malo
3
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 4 de 143 opiniones" "
2 - Terrible
4
9.2/10
Limpieza
9.2/10
Servicio y personal
9.0/10
Servicios
8.8/10
Condiciones de la propiedad
8.6/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Alberto
Viaje de negocios
23 sept. 2020
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Alberto
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2020
10/10 Excelente
Alberto
Viaje de negocios
21 sept. 2020
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Perfect service.
Perfect service, not easy to have a 5* service in China but they really work hard to give you the best and feel like at home.
Details like one free cloth iron per day or free mask in the room is the reason why choose them again.
The only negative thing is that in the breakfast they make you sign a bill with the cost of the meal even you have it included in your room fee. They said is for accountant between hotel and breakfast restaurant, but that shouldn't affect the customer.
Alberto
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2020
10/10 Excelente
Elias
26 oct. 2017
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buena ubicación
Buena ubicación
Elias
Se hospedó 1 noche en octubre de 2017
8/10 Bueno
Arleth, México
19 ago. 2017
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Hotel elegante, no tan moderno.
El servicio muy bueno, las instalaciones y conservación en buen estado, solo que ya un poco antiguas.
Arleth
Se hospedó 2 noches en agosto de 2017
10/10 Excelente
Larry
Viaje en pareja
29 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Top notch service. Very Americanize style.
Larry
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
10/10 Excelente
Rajamoney
12 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
All in all. Excellent.
Rajamoney
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 22 abr. 2024
Dear Huiping, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,
10/10 Excelente
Melinda, Bradenton
5 abr. 2024
Melinda
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
2/10 Terrible
Tiong Ho Brad
Viaje familiar
15 mar. 2024
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Not very friendly front desk stuff while checking in.
Tiong Ho Brad
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 1 abr. 2024
Dear Mr. Tiong Ho Brad Huang,Warm greetings from The St. Regis Beijing! We must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may we sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and we look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours
10/10 Excelente
Carolina
Viaje familiar
27 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff was absolutely amazing! My favorite part of staying at St Regis.
Carolina
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 5 mar. 2024
Dear Carolina, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,
10/10 Excelente
Edward, Ft. Simpson
4 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Staff were very accommodating and respectful
Edward
Se hospedó 5 noches en enero de 2024
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 26 feb. 2024
Dear Mr. Grant, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,
10/10 Excelente
Lawrence
Viaje de negocios
15 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent, professional service
Lawrence
Se hospedó 3 noches en enero de 2024
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 18 ene. 2024
Dear Lawrence, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,
10/10 Excelente
Zhaonan
Viaje familiar
3 ene. 2024
Le gustó: Servicios
Zhaonan
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 18 ene. 2024
Dear Zhaonan, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me,
10/10 Excelente
Ali
Viaje familiar
27 nov. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
A
Ali
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 4 dic. 2023
Dear Ali, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me.
10/10 Excelente
ANA
29 oct. 2023
ANA
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
8/10 Bueno
LAI NA LINA
29 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Still a "Grande Dame"
The last time I stayed at the St. Regis Beijing was 19 years ago. The hotel is still in very good shape, although showing its "wear" in places. That being said, service is excellent and offerings plentiful. The location can't be beat and I would still consider it a "grande dame" of Beijing hotels.
Shen
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de The St.Regis Beijing Butler Team, el 9 oct. 2023
Dear Mr. Shen, Thank you so much for your kind review. We are delighted that you enjoyed your stay at our hotel so much. We appreciate the detailed feedback. We value customer happiness above all else, so we are grateful for your kind words. Looking forward to your next experience. Allow me.The St.Regis Beijing Butler Team
2/10 Terrible
Rishi
23 sept. 2023
Rishi
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Oliver Achatz, el 25 sept. 2023
Dear Rishi,Warm greetings from The St. Regis Beijing!I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours,Oliver Achatz General Manager
2/10 Terrible
Robert
Viaje de negocios, Viaje en pareja
8 sept. 2023
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Buffet staff very poor on how to service their hotel customers. Rooms ok but certainly no St Rigis standard. Not many other services and cafe
Robert
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Oliver Achatz, el 12 sept. 2023
Dear Robert,Warm greetings from The St. Regis Beijing!I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.Once again, please accept our sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back.Sincerely Yours,Oliver AchatzGeneral Manager
10/10 Excelente
ben
5 jul. 2023
ben
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
6/10 Aceptable
PIK FAI
8 abr. 2023
PIK FAI
Se hospedó 4 noches en abril de 2023
10/10 Excelente
Ivone
29 mar. 2023
Ivone
Se hospedó 9 noches en marzo de 2023
10/10 Excelente
yiqun
Viaje familiar
30 sept. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
挺好的,服务很不错
yiqun
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje familiar
5 sept. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje en pareja
25 jul. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The butlers at the hotel prepared a cake and decorations in our room for our anniversary. The staff were very nice. The pool and the hot tubs were great. The breakfast was the best I have had in Beijing.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje de negocios
11 ago. 2020
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 6 noches en agosto de 2020
4/10 Malo
Robert
Viaje de negocios
12 ene. 2020
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
This property is aging, condition showing signs of wear and tear, dark inside, carpeting, shower inside a tub versus separate stall, tight room space, heating difficult to control in room and in meeting room. Overrated.
Robert
Se hospedó 3 noches en enero de 2020
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje en pareja
30 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The facilities are kind of old and room design is not up to standards, in terms of space optimisation. Improvement needed!
Cliente verificado
Se hospedó 9 noches en diciembre de 2019
8/10 Bueno
Panya
Viaje familiar
12 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
My experience with Beijing St Regis
It was a good experience overall. However, the butler service is not as warmth as St Regis in BKK that we normally stayed. But I will still go back there considered its location, condition and facilities of hotel
Panya
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
10/10 Excelente
Louise
Viaje familiar
10 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Highly recommend the St. Regis Beijing
Quick stop in Beijing on our way to the Great Wall. Fabulous hotel. Reasonably priced. Very good service. Excellent breakfast buffet.
Louise
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje de negocios
24 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
1) Outstanding services that I can't find in other five stars in Beijing
2) Overall, the room and washroom are also clean
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019
10/10 Excelente
Jeremy
Viaje en grupo
12 nov. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excellent staff & service
The staff and service were fantastic. Check in was very efficient; I arrived several hours before check in time and they gave me a great room early. The concierge team was very helpful in setting up private guides & drivers for sightseeing. The location was very convenient. Would definitely stay here again when returning to Beijing.
Jeremy
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2019
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje de negocios
24 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Service is very good, facilities might need to be upgraded a bit
Cliente verificado
Se hospedó 9 noches en octubre de 2019
10/10 Excelente
Cliente verificado
22 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019
4/10 Malo
SA, 日本
Viaje de negocios
20 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nobody speaks English. Ordering sparkling water or a nail kit takes forever. Getting old.
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en octubre de 2019
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje de negocios
27 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Amazing stay. Service was outstanding.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
6/10 Aceptable
Cliente verificado
11 sept. 2019
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje de negocios, Viaje familiar
18 ago. 2019
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
staff was incredibly helpful at arranging trip to great wall and other tourist venues. Facilities were top notch
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
10/10 Excelente
Alexi
14 ago. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Alexi
Se hospedó 5 noches en agosto de 2019
6/10 Aceptable
Cliente verificado
13 ago. 2019
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019
8/10 Bueno
MIN SING
6 ago. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The room is small.
MIN SING
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje de negocios, Viaje familiar
5 ago. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice Lobby. Beds was comfortable. Room had a funny smell
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
8/10 Bueno
MIN SING
31 jul. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Double beds looks like single beds. Too small
MIN SING
Se hospedó 3 noches en julio de 2019
8/10 Bueno
Andre
26 jul. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Andre
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
8/10 Bueno
Cliente verificado
15 jul. 2019
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Nice hotel but room smell bad. The hotel is well located
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Joyce Li , el 25 jul. 2019
It was with disappointment that I read your feedback in regards to your recent stay at The St.Regis Beijing. I must take this opportunity to thank you for bringing this issues to our attention, and at the same time may I sincerely apologize that we have fallen short of your expectations.
We, as a St.Regis Hotel has always taken great pride in the recognition that our staff receive in regards to the service & quality they provide. But, at the same time I was saddened to read the various shortfalls that you have experienced during your stay. Please be assured that this is unrepresentative of the service & quality we provide, and that this has not been an issue in the past. A complete review is under way and the related departments concerned have been addressed.
Even though the frustration of your stay can be felt within your comments, I would welcome the opportunity to have the chance to show that your experience does not in any way represent the usual high standard of service we provide to our guests. In doing so, if you were to visit Beijing again I would welcome the opportunity to personally over see your reservation. To this end, I would ensure a flawless visit and extend to you the traditions of St.Regis service.
Once again, please accept my sincere apologies and I look forward to having the opportunity to welcoming you back to The St.Regis Beijing.
I look forward to hearing from you in the not too distant future.
10/10 Excelente
Cliente verificado
16 may. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019
Respuesta de Joyce Li, el 8 jul. 2019
Thank you for taking the time to post your recent stay experience at St.Regis Beijing.
Your feedback is very much appreciated and I was pleased to see that you rated your stay highly. Thank you for your kind remarks about our staff. I will be sure to share your comments with our colleagues.
Once again, thank you for taking the time to provide your feedback. We do hope to have the opportunity to welcome you back to your new “home” in Beijing in the not too distant future.
Respectfully yours,
Director of Sales & Marketing
Joyce Li
10/10 Excelente
Lily
15 may. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
泳池超级好。房间家具精致。
Lily
Se hospedó 2 noches en mayo de 2019
8/10 Bueno
Jonathan
27 abr. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Jonathan
Se hospedó 8 noches en abril de 2019
10/10 Excelente
Cliente verificado
27 abr. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones