Habitación Royal, 1 cama King size, balcón | Balcón

Opiniones de Chicago Club Inn & Suites

3 out of 5
Chicago Club Inn & Suites
630 Pasquinelli Dr, Westmont, IL

Opiniones

6.2
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 272 de 1017 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 169 de 1017 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 167 de 1017 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 163 de 1017 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 246 de 1017 opiniones" "

6.0/10

Limpieza

6.8/10

Servicio y personal

6.0/10

Servicios

5.8/10

Condiciones de la propiedad

6.2/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

David

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The hallways smell bad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 15 abr. 2024
Dear David,Thank you for your stay. We apologize for any inconvenience caused by the unpleasant odor in the hallways. We'll address this issue promptly to ensure a more comfortable experience for everyone. We hope to have the opportunity to welcome you back for an enjoyable stay.Sincerely,Hotel Manager

8/10 Bueno

Raul

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 6 mar. 2024
Dear Raul,Thank you for the review. It is really great to find out that you had a good time during your stay here. Customer satisfaction is what we aim for and it is satisfying to know you were pleased with us. We look forward to seeing you again soon.Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terrible

Maria

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se ve muy bien por fuera y en fotos el hotel. Pero cuando entramos hueve mucho a mari€^ana en el primer piso. Entramos y se ve bien el lugar…. Pero no tiene cafetera en el cuarto el sofá cama al abrirlo estaba roto y había muchísima basura debajo, sin contar que el sofá cama es lo más incómodo que e sentido. Dormir en el piso será más cómodo. Entonces no podrían dormir mis hijas ai, pedí que nos cambiaran de cuarto y muy amable el joven me dio para ir a 2 cuartos a ver si alguno me convencía. Se suponía que estaban limpios pero uno de ellos al abrir la sofá cama (que también estaba roto) había un pequeño gel para el cabello y basurera por qué no aspiran abajo o sacan las migajas y basureras ahí. No vuelvo a ese hotel prefiero pagar más en otro que esté más cómodo.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 24 nov. 2023
Dear Maria,Thank you for the stay and for sending this detailed feedback. I am extremely sorry to hear that we did not meet your expectations. My apologies for all the inconvenience. Your observations are very important to us. We will check each point you mention and take appropriate steps to improve the problem areas detected during your stay and will ensure that they don't reoccur. Despite your disappointment, we hope you will consider giving us another opportunity.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Paula

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 11 nov. 2023
Dear Paula,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you had a good experience during your stay with us. Providing a pleasant experience for our guests is our top priority, and we're glad that we met your expectations. We look forward to welcoming you back again soon.Sincerely, Hotel Manager

6/10 Aceptable

Erines

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Darle un poco más de condiciones a los baños a las recámaras
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 6 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your recent stay at our hotel. Your comments are very important in helping us improve our services and facilities. We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excelente

Wilmarie Soto

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente lugar para quedarse. Ubicado en un lugar tranquilo y hermoso, un poco distanciado del Downton. Gracias a Lupe, por su amabilidad y estar atenta a nuestras necesidades.
Se hospedó 3 noches en octubre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 17 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for your stay. Appreciate your nice comments about our team and hotel. Your compliments are not only rewarding but also inspiring. It is our pleasure that we were able to satisfy you. Our goal is to provide our guests with the warmest hospitality and most efficient service. We are looking forward to seeing you soon.Sincerely,Hotel Manager

8/10 Bueno

Erik Vazquez

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 31 oct. 2023
Dear Erik,Thank you for your excellent rating! We're glad to hear that you had a great experience during your stay with us. We hope to have the opportunity to host you again in the future. Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excelente

Mayra

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
That everything is very quiet and the staff are very friendly. Whenever we visit Chicago, we stay here. I come from Michigan
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 7 oct. 2023
Dear Mayra,Thank you for your positive feedback and your loyalty to our hotel when visiting Chicago from Michigan. We're thrilled to hear that you find our establishment quiet and that you appreciate the friendly staff. We take great pride in providing a welcoming and comfortable experience for our guests, and it's wonderful to know that you consistently have a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back on your next visit.Sincerely,Hotel Manager

6/10 Aceptable

Moises

No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 25 sept. 2023
Dear Moises,Thank you for the review and rating of 3 out of 5. Kindly give us some opinions, which can be useful for us to improve our hotel service from 3 to 5. We appreciate your feedback. I hope you will visit us again soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Camila

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 13 sept. 2023
Dear Camila,Thank you for taking the time to write a wonderful review. It is very rewarding to hear your perspective of our hotel and we appreciate that you have acknowledged our efforts to provide a clean, comfortable, and hospitable experience. We look forward to serving you again and giving you another five-star experience. Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terrible

Adela

Se hospedó 7 noches en julio de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 6 sept. 2023
Dear Guest,I'm sorry to see that you rated your experience with 1 out of 5. If you have any specific concerns or feedback you'd like to share, please don't hesitate to let us know so that we can address any issues and work to improve our services. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to make your future stays more enjoyable.Sincerely,Hotel Manager

4/10 Malo

Ma

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza
The bathroom is dirty blood in the toilet the shower have hair breakfast area too
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 6 sept. 2023
Dear Guest,I apologize for the unsatisfactory condition you encountered in the bathroom and breakfast area during your stay. This is certainly not the level of cleanliness we strive for, and I understand your concerns.We take your feedback seriously, and I will ensure that our housekeeping and cleaning teams are made aware of these issues to prevent such occurrences in the future.Your comfort and satisfaction are our top priorities, and we appreciate your feedback as it helps us improve our services. We hope you might consider giving us another opportunity in the future to provide you with a much improved stay.Warm regards,Hotel Manager

8/10 Bueno

Arnold

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Esta bonita
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 13 jun. 2023
Dear Arnold,Thank you for your wonderful comment. We are excited that your time with us was so amazing!Our team endeavors to go above and beyond to ensure a great experience for our guests. We look forward to hosting you again soon for another fantastic experience.Sincerely,Hotel Manager.

2/10 Terrible

Kevin

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Reserve en un precio y me cobraron otro diferente al acordado
Respuesta de Hotel Manager., el 25 may. 2023
Dear Kevin,Thanks for sharing your thoughts about your stay. Based on your comments, We have personally taken action to investigate these claims. We take this very seriously and will take immediate action if necessary.Sincerely,Hotel Manager.

6/10 Aceptable

Guillermo

Viaje de negocios, Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Is to old
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 8 may. 2023
Dear Guest, Thanks for your stay at our hotel. We are sorry that your stay was not as per your expectations. We have seriously taken note of your suggestion regarding upgrading the overall hotel and have forwarded it to management Hope your next stay will be a memorable experience. Please visit us again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

Jeffrey A

Viaje en pareja
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
La ubicación es muy buena, pero el servicio no es muy bueno.
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 19 abr. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent experience. We appreciate your kind words about our location and apologize that our service did not meet your expectations. We take all feedback seriously and will use your comments to improve our service for future guests. We hope that you will consider staying with us again and giving us the opportunity to provide you with a better experience. Sincerely,Hotel Manager

6/10 Aceptable

Francisco

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
La ubicación es buena La limpieza realmente es pésima la tina Tania demasiado pelos y los muebles sucios realmente mi abitacion Hera un desastre tuve que ir con mi esposa a un Walmart a comprar desinfectante y cloro para el baño
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 17 abr. 2023
Dear Francisco,Thank you for staying at our hotel. We are glad to know you liked the location. We are really sorry for the inconvenience caused to you as mentioned in your negative feedback and we assure you that we would definitely work on it and improvement can be seen during your next stay. Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager.

4/10 Malo

Daniel

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
El agua de la alberca desagradable Los corredores sin limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 6 abr. 2023
Dear Daniel,We apologize for any inconvenience or discomfort caused during your stay with us. Please know that we take your comments very seriously, and we will be sure to address the issues you mentioned with our team. We understand that a clean and well-maintained pool is an important amenity for our guests, and we will do our best to ensure that the water is clean and safe for swimming. Additionally, we will make sure that our corridors are kept clean and tidy at all times. We appreciate your feedback as it helps us to improve our services and facilities for all of our guests. Thank you for bringing these issues to our attention, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.Sincerely,Hotel Manager

2/10 Terrible

Violeta

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy mal muchos Niños gritando, demaciado ruido y muy sucios los pasillos, la verdad, no fue de mi agrado
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 28 feb. 2023
Estimada Violeta,Gracias por el comentario. Lamentamos que su experiencia en nuestro hotel no haya sido de su agrado. Tomamos muy en serio todos los comentarios de los huéspedes y utilizaremos sus comentarios para mejorar nuestros servicios para futuros huéspedes. Pedimos disculpas por cualquier inconveniente causado y esperamos que considere darnos otra oportunidad en el futuro.AtentamenteGerente del hotel

10/10 Excelente

Miguel

Le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 2 noches en febrero de 2023
Respuesta de jani, el 6 mar. 2023
Dear Miguel,Thank you for your feedback! We are glad that you found the service to be convenient. We strive to make our service as user-friendly as possible and are glad to hear that you experienced that!SincerelyHotel Manager

6/10 Aceptable

Ramon

Viaje familiar con niños
No le gustó: Condiciones de la propiedad
El hotel no esta en muy buenas condiciones...
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 29 oct. 2022
Dear Ramon,Thanks for the stay and the feedback. Guest comments are valuable inputs for us to better our services. Your observations will be taken for proper action. You can expect a further improved stay next time. We look forward to seeing you again soon. Sincerely,Hotel Manager.

6/10 Aceptable

Vanesa

Se hospedó 3 noches en octubre de 2022

2/10 Terrible

Diana

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Bathroom and carpet so nasty, horrible service costumer. Bad experience in Chicago.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 27 sept. 2022
Dear Diana,Thank you for taking the time to give us your feedback. We apologize for the experience you had. The housekeeping staff was made aware of the complaints made regarding their work and instructed that the level of cleanliness would need to improve. We hope that you will choose to stay again so we may leave you with a more positive lasting impression.SincerelyHotel Manager

8/10 Bueno

Juan

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022

10/10 Excelente

Victor

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Doy una recomendacion de 5 estrellas el trato fue muy el personal muy amable nada de buya todo muy calmado lo recomiendo
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 7 sept. 2022
Estimado Victor,¡Gracias por elegir nuestro hotel y por tomarse el tiempo para escribir una reseña! Estamos muy contentos de saber que disfrutó de su alojamiento. Nuestro hotel tiene como objetivo brindar una experiencia verdaderamente única, y estamos encantados de haber podido superar sus expectativas. Esperamos darle la bienvenida nuevamente a nuestro hotel en el futuro.SinceramenteGerente del hotel

8/10 Bueno

Cinthia carolina

Viaje en pareja, Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No esta tan malo, pero si falto un poco mas de limpieza en las habitaciones y el servicio estuve 3 noches y ni si quiera toallas limpias te llevan tuve que ir a pedirle toallas limpias
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 7 sept. 2022
Estimada Cinthia,Gracias por sus amables palabras y el tiempo que se tomó para compartirlas con nosotros. Es genial escuchar que ha disfrutado de su estadía con nosotros. Tenga la seguridad de que tomaremos sus comentarios para alentarlos aún más dentro del equipo a fin de garantizar el servicio de limpieza y una cálida bienvenida para su próxima visita. ¡Todo lo mejor y nos vemos pronto! Un cordial saludoSinceramenteGerente del hotel

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El hotel un poco detereorado, la alberca con lama, apestaba, la habitación no contaba con plancha y pedí una a la recepción y jamás la trajeron, las sábanas de la cama fue lo único que si olían a limpio.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 22 ago. 2022
Dear Guest,Thanks for your stay and feedback and for telling us the positive and negative aspects. we apologize for the inconvenience. We shall work on priority to improve the said areas based on your observations. Guest feedback is important to us for betterment. Hope to welcome you again soon.Sincerely,Hotel Manager.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The person in the desk was very disrespectful not recommended
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 10 ago. 2022
Dear Guest, Thanks for the stay. My apologies for the lack of professionalism with our staff. I understand the importance of staff hospitality and its impacts. We will investigate and deal with the concerned staff and manage them to become guest friendly. Hope you will give us another chance to serve you again. Sincerely, Hotel Manager.

10/10 Excelente

Lauura

Viaje en grupo, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Las instalaciones están en perfecto estado, todo funcional, y el personal amable.
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 19 jul. 2022
Dear Guest, Thanks for the feedback. Appreciate your lovely comments about our team and service. Your compliments are not only rewarding but also inspiring. It is our pleasure that we were able to satisfy you. Our goal is to provide our guests with the warmest hospitality and most efficient service. We are looking forward to seeing you soon. Sincerely, Hotel Manager.

2/10 Terrible

William

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nothing
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 4 jul. 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, that your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

Cecilia

Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 10 jun. 2022
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, that your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

Erika

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
It seems that guests have been careless in there. I know it takes a lot to keep a place neat, we all should contribute to maintaining it clean. On the hand, having attention to detail could improve the service. It is a beautiful place though. I had to check out a night before because two out of three members of my family had a terrible scratch.
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 10 jun. 2022
Dear Guest, it is disheartening to read that we did not live up to our usual standards, and we're truly sorry your stay was less than satisfactory. We are taking appropriate steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We hope you will accept our apologies and consider giving us another chance to show you the outstanding service that we typically provide. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Miguel

Se hospedó 1 noche en mayo de 2022

2/10 Terrible

Elida B

Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 19 may. 2022
Dear Guest, Thanks for the stay but sad to see the two stars. My apologies for all the inconvenience. Please share with us what made you dissatisfied so that we can address the same. Your satisfaction is prime to us. Please revert. Sincerely, Hotel Manager.

6/10 Aceptable

Claudia

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
Hace falta mas limpieza en el lugar
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 30 mar. 2022
Querido invitado, Gracias por tu reseña. Nos complace que haya disfrutado de su experiencia en su mayor parte. Pedimos disculpas por las deficiencias que hayamos podido tener durante su estancia con nosotros. Esperamos su próxima visita. Atentamente Gerente del hotel

10/10 Excelente

Alejandra

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El lugar muy bien muy amables recomiendo este lugar
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 17 nov. 2021
Querido invitado, Gracias por tomarse el tiempo para destacar a nuestro dedicado personal. Nos complace saber que disfrutó de nuestra cordial ubicación. Espero darle la bienvenida pronto. Atentamente Gerente del hotel

8/10 Bueno

Enrque

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021

2/10 Terrible

MANUEL AMEHED

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel caro y sucio, todo huele a marihuana.
Muy mala experiencia, un hotel muy sucio, malo y caro. Hicimos chekc in xerca de las 9 de la noche y hasta que nos dieron las llaves de la habitacion nos pidieron esoerar una hora ya que aoenas estaban limpiando las habitaciones, regresamos a las 10 pm y aun no limpiaban la habitacion, nos la entregaron a las 11 de la noche pero olia bastanteva cigarro y marihuana.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 8 sept. 2021
Querido invitado, Agradecemos su reseña de nuestro hotel. Gracias por informarnos sobre las preocupaciones de limpieza de su habitación. Por favor acepte nuestras disculpas y estaremos consultando con nuestro personal para ver dónde nos equivocamos, ya que queremos que nuestros huéspedes tengan una excelente experiencia. Por favor, quédese con nosotros nuevamente para que podamos demostrarle que nos preocupamos. ¡Gracias! Atentamente Gerente del hotel

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Tenía mal olor el cuarto y las cobijas se veían sucias no tenía buen aspecto el lugar
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 10 ago. 2021
Querido invitado, Muchas gracias por los comentarios sobre su reciente estadía con nosotros. Lamento saber que su experiencia con nosotros no fue la que debería haber sido. He tomado sus comentarios y los he transmitido a nuestro departamento de limpieza en general y he hablado con el encargado de la habitación que limpia su habitación. Puedo asegurarle que la experiencia que tuvo no fue algo normal. Sé que no puedo cambiar tu experiencia con nosotros y lo siento. Quiero agradecerle por quedarse con nosotros y brindar los comentarios que hizo, sin importar lo difícil que sea de leer. Atentamente Gerente del hotel

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Pésima limpieza, el cuarto estaba sucio, paredes sucias, el baño lleno de moho, en general decepcionante estadía
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 7 ago. 2021
Querido invitado, Muchas gracias por los comentarios sobre su reciente estadía con nosotros. Lamento saber que su experiencia con nosotros no fue la que debería haber sido. He tomado sus comentarios y los he transmitido a nuestro departamento de limpieza en general y he hablado con el encargado de la habitación que limpia su habitación. Puedo asegurarle que la experiencia que tuvo no fue algo normal. Sé que no puedo cambiar tu experiencia con nosotros y lo siento. Quiero agradecerle por quedarse con nosotros y brindar los comentarios que hizo, sin importar lo difícil que sea de leer. Atentamente Gerente del hotel

8/10 Bueno

ISRAEL

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 10 jun. 2021
Dear Guest, Thank you very much for staying with us and for giving the 8-star feedback. We apprehend that you had a good stay with amenities and services as you have not mentioned anything in detail. Guest reviews are important to us and please let us know if you found anything which needs to improve. Also, we look forward to your next visit. Sincerely, Hotel Manager.

4/10 Malo

David

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
The listing said that there would be a pull out bed and that is not the case. We choose this room and hotel specifically because we needed the pull out bed for our children. Broken mirror in the room, hallways are very dirty. Trash everywhere in common areas. Very loud neighbors. Do not recommend.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager, el 24 may. 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the disappointing experience you encountered during your recent stay with us. It is unacceptable that the amenities advertised were not provided as expected, and we understand the inconvenience this caused, especially for your children. Please know that we are addressing the issues with the pull-out bed and the cleanliness of the room and common areas with our team to ensure improvements are made promptly. We deeply regret that your stay was marred by loud neighbors as well. Your feedback is invaluable to us, and we hope to have the opportunity to regain your trust and provide you with a more pleasant experience in the future.Sincerely, Hotel Manager

6/10 Aceptable

Abdul

Viaje familiar
No le gustó: Servicios
We stayed four nights in a double Queen beds room it was clean and comfortable but lacks service, they don't clean the rooms and tell after you leave so you have to ask for new towels every time you need them, and Saturday night was very noisy there was a lot of kids running around late at night and screaming, also the breakfast is very basic scrambled eggs waffle and sausage and cereal no fruits, for these reasons I will not stay there again.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 21 may. 2024
Dear Abdul,We’re glad to hear that you found your room clean and comfortable. However, we apologize for the lack of housekeeping services and the noise disturbances you experienced during your stay. Additionally, we regret that our breakfast options did not meet your expectations. Your comments are important to us, and we will work to improve our services and amenities. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

VINCENT

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
The actual room was okay, but the property looked like it was in the middle of a remodel or renovation. Supplies were stacked up in stairwells. Numerous guests were loud and obnoxious late at night. Breakfast was fine, but the dining area was crowded. Maybe it will be better when the property remodel is completed.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 21 may. 2024
Dear VINCENT,We're glad to hear that you found your room satisfactory and enjoyed the breakfast. We apologize for the inconvenience caused by the ongoing renovations and the clutter in the stairwells. We also regret any disturbance from other guests during your stay. We're working hard to improve our property and hope that these issues will be resolved once the remodel is completed. Your patience and understanding are greatly appreciated.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Keith

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 21 may. 2024
Dear Keith,Thanks for staying with us and for appreciating your stay with us by giving us a 5 out of 5 rating. We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. We look forward to serving you even better and eagerly await to welcome you. It is our privilege to serve guests like you.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Keith

Viaje en grupo, Viaje en pareja, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very easygoing for service dog
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 21 may. 2024
Dear Keith,Thank you for your feedback. We're glad to hear that you had a smooth and easygoing experience with your service dog. We strive to make all our guests feel comfortable and welcome. We look forward to hosting you again in the future.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Keith

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
People was pleasant and friendly
Se hospedó 6 noches en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 21 may. 2024
Dear Keith,Thank you for your stay. We're happy to hear that you found our staff pleasant and friendly. Your positive feedback is much appreciated. We hope to welcome you back for another enjoyable stay soon.Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Chris

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We loved everything about the Chicago club! Fast friendly service...decent breakfast...clean pool...and very clean rooms!!
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager, el 20 may. 2024
Dear Guest,Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at the Chicago Club. Our team works hard to provide fast, friendly service, and we're glad to know it made a positive impression. It's wonderful to hear that you found the breakfast satisfying, enjoyed our clean pool, and appreciated the cleanliness of your room. We hope to welcome you back for another fantastic stay soon!Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terrible

Kevin

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
They had big rats running around
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager, el 17 may. 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for any inconvenience caused by the presence of rodents during your stay. Rest assured, we take cleanliness and pest control seriously, and we are addressing this issue immediately. Your feedback is invaluable, and we hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future.Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terrible

Joseph

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This place has numerous bugs throughout my room and the staff was very disrespectful towards the situation. I do not know how they are still in business
Se hospedó 7 noches en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Manager , el 21 may. 2024
Dear Joseph,We're sorry to hear about your experience with the bugs in your room and the disrespectful staff. This is not reflective of our standards of service. Your feedback is invaluable, and we will take immediate action to address these issues. We will conduct a thorough inspection and cleaning of our rooms and provide additional training for our staff to ensure that all guests are treated with the utmost respect and courtesy. Request your understanding and continued patronage.Sincerely, Hotel Manager