Entrada interior

Opiniones de Motel 6 Columbia, SC - Fort Jackson Area

2 out of 5
Motel 6 Columbia, SC - Fort Jackson Area
7541 Nates Rd, Columbia, SC

Opiniones

5.6
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 101 de 712 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 155 de 712 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 117 de 712 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 110 de 712 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 229 de 712 opiniones" "

5.6/10

Limpieza

6.8/10

Servicio y personal

4.8/10

Servicios

5.6/10

Condiciones de la propiedad

4.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

4/10 Malo

Elias

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No la recomiendo, no es lo mismo que sale en internet
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Toshiba Warren General Manager, el 30 abr. 2024
Thanks for staying with us at Motel 6

10/10 Excelente

Michelle

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023

2/10 Terrible

Carlos

Viaje de negocios, Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo muy sucio el baño no funcionaba y los empleados pésimo servicio
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 15 nov. 2023
Hola Carlos,Lamentamos saber que no disfrutó de su estadía con nosotros y le pedimos disculpas por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor, visítenos de nuevo.Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Gloribel

Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

10/10 Excelente

Samuel

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023

6/10 Aceptable

Yeimy

Viaje familiar
No le gustó: Condiciones de la propiedad
El lugar no es acogedor olores fuertes y muchas personas entrando y saliendo haciendo todo tipo de escándalo , parecía que estaba e. Una esquina de barrio de mala muerte
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Nancy Y., el 4 may. 2023
Lamentamos saber que no disfrutó de su estadía con nosotros y nos disculpamos por cualquier inconveniente que pueda haber experimentado. Esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia con nosotros. Por favor visite de nuevo.nancy y.#equipo6

2/10 Terrible

Denice

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
desde que llegue habian personas en el parqueo que no me hicieron sentir segura, en la recepcion las muchachas estaban almorzando mientras me atendian y muchas personas en el lobby que parece viven ahi, cuando fui a la habitacion 101 que me asignaron estaba sucia. me cambiaron a la 105 y tampoco estaba limpia y prometieron que cuando volviera estaria li,pia pero no fue asi cuando regrese y volviron a cambiarme a la 101 y cuando entre que me estaba quitando las botas salieron cucarachas, por lo que procedi al looby y le dije que me marchaba porque no iba a dormir donde hay cucarachas
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
Respuesta de Stephanie, GM, el 22 oct. 2022
We are so sorry for your experience. We have recently changed exterminators in hopes this eliminates the bug situation. We are currently under new management and getting this hotel back up to standards. We do hope you will give us another chance the next time you are in the area.

8/10 Bueno

Victor

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
...
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021

6/10 Aceptable

Clemente

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
La habitación estaba limpia y confortable, sin embargo se escuchaba mucho ruido en los pasillos y en la habitación de a lado toda la noche hubo ruido, perros y personas, mucho ruido.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2020

8/10 Bueno

Clemente

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Habitación cómoda, limpia y agradable
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020

8/10 Bueno

Clemente

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Personal amable, habitación cómoda, segura y limpia, todo funciona muy bien.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020

2/10 Terrible

ulises

Viaje en grupo
No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en junio de 2020

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en julio de 2019

10/10 Excelente

Elizabeth

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel limpio y cómodo
Muy bien

2/10 Terrible

Frank

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Jonathan

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Toshiba Warren General Manager, el 30 abr. 2024
Thanks for staying with us at Motel 6.

2/10 Terrible

Paul

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Dirty, waited close to 30minutes for our room. Smelled drugs everywhere and people lying on the ground in hotel. My wife and kids were not pleased at all
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Toshiba Warren General Manager, el 19 abr. 2024
Sorry for your inconvenience things are improving for the better, please take the time out of your day to come again.

4/10 Malo

Robert

No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Staff was accommodating but I arrived at 9:30pm and I went up to my room and it was getting cleaned. Didn't make sense to me since I booked it a week in advance. After a 8hr drive I was exhausted and had to wait for it to be cleaned. Unacceptable!
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Toshiba Warren General Manager, el 16 abr. 2024
Very short staff sorry for your inconvenience, working to improve your experience.

2/10 Terrible

Kayla

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Toshiba Warren General Manager, el 16 abr. 2024
Thanks for choosing Motel 6.

2/10 Terrible

scottty

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The property was a mess. Trash piled 10ft high , light in cartoon was see e
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Toshiba Warren General Manager, el 12 abr. 2024
Thing are going to turn around short of staff but are working together to make things happen.

2/10 Terrible

Ashley

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

4/10 Malo

Kevin

Viaje en pareja, Viaje con mascota
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
It is just old and dirty. Pictures are deceiving of course.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Toshiba Warren General Manager, el 28 mar. 2024
Sorry for your inconvenience, hopefully you return will be better.

2/10 Terrible

Michael

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
When we arrived you could smell Marijuana being smoked. We booked a single queen bed room and got two twinn sized prison beds. Thugs and drug addicts walking in and out. It was the worst Hotel reservation i ever had. Do Not stay there if you value whats yours.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 20 mar. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

4/10 Malo

Hump

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Clean up
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 27 feb. 2024
Hi Traveler,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 Terrible

Anthony Perez

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Was blood on the sheets
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 27 feb. 2024
Hi Anthony,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 Terrible

Sarah

Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Toshiba Warren General Manager, el 28 mar. 2024
Thanks for choosing Motel 6 Fort Jackson.

6/10 Aceptable

lashae

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Toshiba Warren General Manager, el 28 mar. 2024
Thanks for choosing Motel 6 Fort Jackson.

2/10 Terrible

Sarah

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Barbara isnt as friendly and helpful as other staff , infact i could notice that other guest had multiple issues with her unfriendliness and very unwelcoming attitude
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 14 feb. 2024
Hi Sarah,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 Terrible

joshua

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 14 feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

Sarah

Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Toshiba Warren General Manager, el 28 mar. 2024
Thanks for choosing Motel 6 Fort Jackson

2/10 Terrible

Tom

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very bad location and staff not friendly, room not clean, no daily room clean and there lots of homeless outside on the property. Will not recommend it to stay here!!
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 feb. 2024
Hi Tom,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 Terrible

Daniel

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 feb. 2024
Hi Daniel,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 Malo

Robert L

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Servicios
Room was small, sparsely furnished smelled like a kennel. Very strong dog urine odor with disinfectant smell. Air conditioner/ heater fan was loud. Bare minimum room with zero decor.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 9 ene. 2024
Hi Robert,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

6/10 Aceptable

Rashmi

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice budget stay hotel, we booked for one night. I didn't find any issue with the property
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Nancy Y., el 3 ene. 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

PJ

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Miserably poor experience and cleanliness.
They were not ready at the check-in time. They demanded $20 cash deposit per room from my team. This was never mentioned during booking. Rooms were disgusting. Telephones were not in rooms or didn't work. Some rooms missing shower heads. General cleanliness is miserable. It's embarrassing that we have to pay for this and send employees to a pitiful environment this facility offered.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Nancy Y., el 3 ene. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Belle

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
The front office staff was solution oriented and kind.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Nancy Y., el 3 ene. 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

4/10 Malo

Mark

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

2/10 Terrible

Jennifer

Viaje de negocios, Viaje familiar
This property is ran down. Sheets on the bed looked like they were dirty. Beds are worn out. Next time I’ll pay more to stay in a better hotel.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 26 dic. 2023
Hi Jennifer, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 Terrible

Brittany

Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

4/10 Malo

TONY

Viaje de negocios
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
It was not on the website they ask for a cash deposit when I arrived but did not have cash on me wouldn’t do credit card I am driving a big truck so go to it cash was inconvenient for me so I will not stay there again
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 21 dic. 2023
Hi Tony, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you may have experienced. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention. Kaur J. #team6

8/10 Bueno

Leland

Hotel is somewhat awkward in its location. Right on interstate 20 but no exit at the hotel itself.it is necessary to make several turns to get to it.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 21 dic. 2023
Hi Leland, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

8/10 Bueno

Catherine

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Willie

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

2/10 Terrible

Kyla

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The customer service was the most unprofessional experience I have ever witnessed in my history of renting and booking hotels I now have already paid for an actual booking and when I called up there to speak to the front desk they were so rude and so unprofessional that they hung up on me three times I asked the lady's name she refused to give it to me I will be calling corporate because I have done nothing to deserve this and I simply had the question asked if I needed to use the same card that I use yesterday's booking or if I needed to use a different one and she hung up on me three times and cussed at me and told me she not to call back!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 21 dic. 2023
Hi Kyla, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6

2/10 Terrible

Latitia

Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023

2/10 Terrible

Keshara

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023

2/10 Terrible

Mikia

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Front desk clerk was nice although she had to clean the room at 9pm because housekeeping didn't. Also the door to the room was open upon arrival which is scary I had to go get the front desk clerk to go in and make sure it was safe to go in. The sheers were dirty, there was no toilet tissue, smelled horrible
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Nancy Y., el 5 dic. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

Abril

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The stuff was rude. I didn’t even get my deposit back just cause they didn’t have me on the books. I was checking out at 4am because I came from Texas
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Nancy Y., el 5 dic. 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 Terrible

John

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
I get it. This is a cheap hotel. But.. Shower wouldn’t get hot. The place was dirty. People milling around. I won’t be back here anytime soon.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 29 nov. 2023
Hi John,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 Terrible

Ashlynn

Viaje familiar
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Absolutely horrible. Didn’t stay the night. Roaches and our room was completely trashed, elevator was too dangerous to use. Don’t stay here.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 29 nov. 2023
Hi Ashlynn,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6