Servicio de la propiedad

Opiniones de Travelodge by Wyndham Deltona

2 out of 5
Travelodge by Wyndham Deltona
481 Deltona Blvd, Deltona, FL

Opiniones

5.8
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 182 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 218 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 186 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 143 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 273 de 1002 opiniones" "

5.8/10

Limpieza

6.8/10

Servicio y personal

5.6/10

Servicios

5.8/10

Condiciones de la propiedad

5.8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Julio

Le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Horacio

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Restaurantes y estaciones de gasolina cerca
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

4/10 Malo

C A BERRIOS

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Not very clean
Se hospedó 2 noches en enero de 2024

10/10 Excelente

Jorge

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Nestor

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023

2/10 Terrible

OSCAR, MIAMI BEACH

Room smelled so bad
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 1 jul. 2023
Dear OSCAR,Thanks for your comments. We regret that we couldn't completely satisfy you because you notice some sort of strange smell in the rooms you booked. We take real pride in our hotel, and we apologize if we let you down in any way. We want you to have the best possible experience here, and we're working toward the company wallet satisfaction of all guests. Sincerely,Hotel Manager

6/10 Aceptable

RICARDO

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Puerta del baño rota y tuberías del lavamano a la pared deteriorada
Se hospedó 5 noches en junio de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 27 jun. 2023
Dear RICARDO,Thank you for your stay. We are sorry that some maintenance issues detracted so much from your stay with us. We’re taking action to make this hotel a better place than ever before and we encourage you to give us another try. We take real pride in providing the best possible guest experience, and we regret that we let you down. Please visit us again.Sincerely,Hotel Manager

10/10 Excelente

Sandra

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Hotel Manager, el 10 may. 2023
Dear Guest,Thanks for staying with us. I’m very glad that our hotel impressed you in so many ways. We focus on offering a guest experience that will satisfy a wide range of travelers. When you’re in the area again, I hope you will make us your first choice. We’ll be here when you need us with another great stay that you’re sure to like again. Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terrible

Katira Vargas

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 25 abr. 2023
Dear Katira,It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed to improve that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Karla

Viaje de negocios, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Solo fue una noche asi que lo encontre bien
Se hospedó 1 noche en abril de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 13 abr. 2023
Dear Karla,Thank you for taking the time to leave a review of your stay with us. We're glad to hear that you found your experience with us to be okay during your one-night stay. We're always striving to provide our guests with a comfortable and enjoyable stay, and we're happy to hear that we met your expectations during your brief visit. We appreciate your feedback and hope that you will consider staying with us again in the future for an even better experience.Sincerely,Hotel Manager.

10/10 Excelente

Yazirie Marrero

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todos estuvo excelente y su personal siempre al pendiente de huésped
Se hospedó 2 noches en enero de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 28 ene. 2023
Dear Yazirie Marrero,Thanks for your comments! We are very happy to know that he enjoyed his stay with us and that our team was attentive to his needs. We hope to have you again soon!Sincerely,Hotel Manager

2/10 Terrible

Angela

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
No me gusto nada
Se hospedó 3 noches en enero de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 25 ene. 2023
Dear Angela,Thank you for your kind feedback. We are disappointed to note that your overall experience of the stay was unsatisfactory. we will verify the reality and take action to prevent such happenings in the future.Our apologies for your inconvenience, but we still hope that you will be generous enough to give us one more opportunity to show us a better way.Sincerely,Hotel Manager

6/10 Aceptable

Jesus

Viaje familiar
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Muy desagradable el baño roto,cucarachas
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
Respuesta de Hotel Manager., el 23 ene. 2023
Dear Jesus,Thanks for the stay and the feedback. Guest comments are valuable inputs for us to better our services. Your observations will be taken for proper action. You can expect a further improved stay next time. We look forward to seeing you again soon. Sincerely, Hotel Manager.

2/10 Terrible

Jose

Viaje en pareja
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Nada nos gusto horrible. Muy apestoso deben cerrarlo. Sucio todo lobby habitaciones. Desagradable presentación. Tuvimos que irnos no nos pudimos alojar. Búscamo otro hotel.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 19 nov. 2022
Dear Jose,Thanks for your comments. We clean rooms on a regular schedule, as indicated. We take pride in the level of cleanliness and service we provide. We apologize for any cleaning lapses You can be sure that nothing means more to us than completely satisfying our guests. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Hector

Se hospedó 3 noches en junio de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 5 jul. 2022
Dear Hector, Thanks for the stay and great feedback by giving us a 10-Star rating. It is really encouraging. We feel proud when we get such ratings and motivate us to serve better. Look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager.

10/10 Excelente

Solange

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Hotel Manager, el 9 may. 2022
Dear Solange, Thanks for the stay and great feedback by giving us a 10-Star rating. It is really encouraging. We feel proud when we get such ratings and motivate us to serve better. Look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager.

8/10 Bueno

Liety

Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Hotel Manager., el 13 ene. 2023
Dear Liety,Thanks for the stay at our hotel and the feedback with 4 stars. Hope you had a satisfactory stay. You can expect a still better experience next time. Visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager.

10/10 Excelente

Wilfredo

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo estuvo muy bien los felicito por su excelente servicio
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Hotel Manager., el 28 dic. 2021
Querido invitado, Gracias por darnos una calificación de 5 estrellas. Estoy muy contento de que esté tan satisfecho con nuestro hotel. Su calificación es muy alentadora y motivadora para nuestro hotel y personal. Nos esforzamos continuamente por mejorar la hospitalidad y la comodidad de nuestros huéspedes. Es un placer atender a huéspedes como usted y su calificación nos motivará a mejorar nuestra hospitalidad. ¡¡¡Espero volver a verte pronto!!! Atentamente, Gerente del hotel.

6/10 Aceptable

Victor

No le gustó: Limpieza
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Hotel Manager., el 8 dic. 2021
Dear Guest, Thank you for your valuable time to leave a rating on your stay at our hotel. If you can think of anything to bring our guest satisfaction score from 6 to 10, please be sure to let us know. We appreciate your business. Sincerely, Hotel Manager.

6/10 Aceptable

Dohanie

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Hotel manager, el 2 dic. 2021
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bueno

Nevy

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Hotel manager, el 17 nov. 2021
Dear Guest, Thanks for the stay and great feedback. It is really encouraging. We feel proud when we get such reviews and motivate us to serve better. Look forward to welcoming you again. Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bueno

Marvin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 12 nov. 2021
Dear Guest, Thank you for choosing our hotel and giving us the opportunity to serve you. Glad to note that you liked the overall stay looking into the 8-star feedback. We are privileged to have you as a guest. We look forward to seeing you again!!! Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terrible

Josiris

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No me gustó nada; limpieza pobre, ropa de cama manchada, bañera con pelos, puerta rota, aire acondicionado botando agua, piso sucio, pared despintada, etc.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Hotel Manager., el 30 sept. 2021
Querido invitado, Gracias por los comentarios y por informarnos sobre esto. Es muy decepcionante enterarse de la mala impresión que ha causado el estado de su alojamiento. Lamento que no hayamos podido cumplir con sus expectativas en términos de gestión general. Estamos muy orgullosos de este hotel y creemos que el orgullo se refleja en todo lo que hacemos. Trabajaremos para brindar una experiencia más consistente en el futuro. Atentamente, Gerente del hotel.

8/10 Bueno

Marvin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
Respuesta de Hotel Manager., el 28 abr. 2021
Dear Guest, Thanks for choosing our hotel for your stay and the rating you have given us based on the experience. I’m very glad that our hotel impressed you in many ways. We focus on offering a guest experience that will satisfy a wide range of travelers. When you’re in the area again, I hope you will make us your first choice. We’ll be here when you need us with another great stay that you’re sure to like again. Sincerely, Hotel Manager.

8/10 Bueno

Marvin

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en abril de 2021
Respuesta de Hotel Manager., el 26 abr. 2021
Dear Guest, Thanks for staying at our hotel and expressing your satisfaction through the review by giving us a nice rating. Your rating is very much encouraging and motivating for our hotel & staff. We continuously make efforts to better our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you and your rating shall motivate us to better our hospitality. Hope to see you again soon!!! Sincerely, Hotel Manager.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje en pareja
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
HORRIBLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se hospedó 20 noches en febrero de 2021
Respuesta de Hotel Manager, el 24 mar. 2021
Dear Guest, It is disappointing to see that your stay was not satisfactory at our hotel. It would have been better if you could have specifically mentioned the key areas that bothered you so that we would have focussed to improve that. Anyway, your feedback is important to us and you can contact us any time to inform your concerns. Guest feedback is important to us for improvement. Looking forward to seeing you again. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Maria

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bien
Se hospedó 2 noches en enero de 2021
Respuesta de Gerente del hotel, el 11 ene. 2021
Querido invitado, Muchas gracias por su estadía y los comentarios asombrosos. Estamos emocionados de leer un comentario tan maravilloso sobre su estadía en nuestro Hotel. Es alentador escuchar la satisfacción de nuestros huéspedes. Todo el equipo del hotel estará deseoso de darle la bienvenida pronto. Sinceramente, Gerente del hotel.

2/10 Terrible

Joy, Orlando

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La limpieza estuvo fatal en el establecimiento!!!!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2020
Respuesta de Hotel Manager, el 19 dic. 2020
Estimado huésped, Gracias por su estadía en nuestra propiedad. Nuestras disculpas por todos los inconvenientes que tuvo con su estadía como problemas de limpieza. Estamos haciendo todo lo posible para ofrecer a nuestros huéspedes una mejor estadía, pero de alguna manera no ha funcionado para usted. Su revisión es seria para nosotros y tomaremos medidas efectivas para verificar y rectificar las discrepancias y realmente puede esperar una mejor estadía la próxima vez. Esperamos verte de nuevo, Sinceramente, Gerente del hotel.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en octubre de 2020
Respuesta de Hotel Manager, el 14 oct. 2020
Hello Guest, It is delighting to see five-star feedback. Hope that you had a marvelous stay experience. Our team is very much overwhelmed to see the remark. It is a privilege to host guests like you. Await your next earliest visit. Sincerely, Hotel Manager.

8/10 Bueno

Deltona, Deltona , Florida

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Agradable muy. bien la limpieza personal muy amable y stento
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020
Respuesta de Hotel Manager, el 7 oct. 2020
Dear Deltona, Thank you so much for your kind words and commendation. I’m so pleased that you found us a clean and pleasant place to stay and that you liked our friendly staff's hospitality. We take real pride in this hotel and in serving guests like you, and I’m extremely happy that you had such a wonderful stay. We look forward to having you with us again soon. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Elizabeth

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2020
Respuesta de Hotel manager, el 28 sept. 2020
Dear Guest, Thanks for staying at our hotel and expressing your satisfaction through the review. Your feedback is very much encouraging and motivating for our hotel and the staff. We continuously make efforts to better our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you and your comments shall motivate us to better our hospitality. Hope to see you again soon!!! Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Gloria

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2020
Respuesta de Hotel Manager, el 14 jul. 2020
Dear Gloria, Thanks for staying at our hotel and expressing your satisfaction through the review by giving us the 10-star rating. Your rating is very much encouraging and motivating for our hotel & staff. We continuously make efforts to better our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you and your rating shall motivate us to better our hospitality. Hope to see you again soon!!! Regards, Hotel Manager

2/10 Terrible

Tania

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de Hotel Manager, el 21 ene. 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. We work very hard to provide the highest level of service for all of our guests which is why we cannot apologize enough for your stay being so disappointing. Please know, your feedback is very important to us and we would welcome an opportunity to learn more about the particulars of your situation, which is critical to helping us understand where we went wrong. With this in mind, if you would be kind enough to contact us, discuss and sort it out for the betterment of our services. Please reconsider and visit us again. Sincerely, Hotel Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Desayuno cierra muy temprano
Se hospedó 4 noches en enero de 2020
Respuesta de Hotel Manager, el 16 ene. 2020
Dear Guest, Thanks for your nice comments. We are pleased that our location was convenient for you as it was close to your areas of interest. We’ll be here for you when you need us again. Sincerely, Hotel Manager

4/10 Malo

Alf, Tallahassee FL

Viaje de negocios, Viaje familiar
No le gustó: Limpieza y servicios
Bugs everywhere. My first room was full of bugs an d second one too. After the third one then was a little better. Plus on the second one the bed sheets were burn. Sorry but they need to improve the cleanliness of the rooms
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Hotel Manager, el 4 oct. 2019
Dear Guest, Thanks for the stay at our hotel. Disappointed to see your feedback. We shall give more focus on cleanliness and the housekeeping staff has been taken to task. You can be assured of a nice stay next time. Visit us again soon. Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excelente

Jose

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de Hotel Manager, el 19 ago. 2019
Dear Guest, Thanks for staying at our hotel and expressing your satisfaction through the review by giving us the 10-star rating. Your rating is very much encouraging and motivating for our hotel & staff. We continuously make efforts to better our hospitality and guest comfort. It is a pleasure to serve guests like you and your rating shall motivate us to better our hospitality. Hope to see you again soon!!! Regards, Hotel Manager

4/10 Malo

angela

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No lo recomiendo
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019
Respuesta de Hotel Manager, el 1 jun. 2019
Dear Guest, We very much appreciate and value your feedback. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share this review with my team and we’ll strive to make your next stay even better. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than this one. Sincerely, Hotel Manager

2/10 Terrible

Jose, Dallas

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Un lugar feo daba hasta miedo llegar de noche, muy obscuro y los trabajadores daban una mala atencion, mi peor experiencia en hotel, mas bien parece motel
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2018
Respuesta de Jonathan , el 29 dic. 2018
Estamos en reformas para mejorar nuestra calidad. ¡Esperamos que nos pruebe de nuevo en el futuro!

10/10 Excelente

Rocio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2018

4/10 Malo

Nancy

No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
En internet publican una fotos bellas y cuando llegas es totalmente diferente. Esta abandonado. El servicio no es el mejor y realmente no lo recomiendo. Me da la impresion que vive gente en el hotel. El ambiente no es bueno para ir con niños. Basura en los alrededores.
Se hospedó 1 noche en junio de 2018

6/10 Aceptable

NOHEMI E

Le gustó: Servicio y personal
Es un hotel donde había gente no confiable hospedada ahí nos dio miedo dormir ahí Lo tomamos por cerca del aeropuerto Sanford pero no volvería ahí

4/10 Malo

Joshua, Boynton Beach

Viaje en pareja, Viaje con mascota
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y servicios
Checked in on Friday night and had a checkout for Sunday morning. They ended up charging me 6 times for the 2 night stay. When I talked to the manager he quickly and politely refunded me. Good staff just had the over charge issue
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

NORMA, DELTONA

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very clean and nice property
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

4/10 Malo

Alexander

Viaje de negocios, Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Property was definitely dated and in need of updates. Beds were comfortable.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

2/10 Terrible

Christopher

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Wasn't the best of area or room Quality
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Rasiel, Miami Gardens

Good
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Brenda

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We real a wonderfully good one in this hotel
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Shahram

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Cockroach in the room. Old property without any renovation.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

6/10 Aceptable

Mildred

Se hospedó 4 noches en febrero de 2024

2/10 Terrible

Tatyana

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nothing I liked about the place. Towels smelled like old smoke, place is filthy… not sure how they are approved by Wyndham
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024