Servicio de la propiedad

Opiniones de Le Meridien Dhaka

5 out of 5
Le Meridien Dhaka
79/A Commercial Area Airport Road, Nikunja 2, Khilkhet, Dhaka

Opiniones

8.6

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 55 de 103 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 30 de 103 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 13 de 103 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 2 de 103 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 3 de 103 opiniones" "

9.4/10

Limpieza

8.6/10

Servicio y personal

9.4/10

Servicios

8.8/10

Condiciones de la propiedad

8.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

GABRIEL ANTONIO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en abril de 2019
Respuesta de Sadik, el 24 abr. 2019
Dear Antonio, Greetings! It's was great pleasure for us to have you here. We appreciate your respond and we are truly so happy to have this. Hope to see you again visit us in Bangladesh. Thank you.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
El hotel esta bien, aunque el Buffet libre es caro por lo que ofrecen. La limpieza de los cristales es horrible. Est´n no sucios, están muy sucios. Para ser un Le Meridian lo deberían mejorar.

4/10 Malo

Narinder

Viaje de negocios
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en enero de 2024

2/10 Terrible

Daryl

Viaje de negocios
No le gustó: Servicio y personal
Rip off merchants
Refused to bill in USD as per the booking, used an inflated rate to convert to local currency costing me 140 pounds more against the original booking. Clearly ripping people off intentionally. For context. They used 125 to the usd verses the interbank and change rate of 109 on the day. Rip off merchants
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Prix réservé non garanti !
Hotel d'affaires très confortable situé à côté de l'aéroport, du "bon côté" pour le trajet hotel aéroport en 5mn mais 30mn en sens inverse! Mais attention aux prix : grosse arnaque organisée par Hilton. Vous réservez une chambre à un tarif en US dollars que vous pensez fixe comme.dans tous les hotels du monde. Mais au moment de payer, lors du check out, la direction vous explique qu'il est interdit de payer en dollars et qu'il faut payer en devise locales. OK mais larnaque vient du fait que la conversion entre le prix réservé en dollars et le prix exigé en Taka est faite par l'hôtel avec un taux de change fixé par l'hôtel au jour le jour, environ 20% plus cher que le raux de change officiel ! Et bien sur ensuite vous repayer les frais bancaires pour un paiement en takas convertis en dollars ou en euros. Résultat : prix payé = prix réservé +20% + taxes locales (30%). Et cerise sur le gateau, hotels.com pour les rewards ne prend pas en compte le prix payé mais le prix affiché. Inacceptable pour un 5 étoiles !
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Humayun

Se hospedó 2 noches en marzo de 2023

10/10 Excelente

Ghias, Roslyn

10/10 Excelente

Kübra

Se hospedó 2 noches en octubre de 2022

10/10 Excelente

Leon

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en febrero de 2022

10/10 Excelente

Leon

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Best hotel in Dhaka !!
Great hotel and service , location is right near the airport , food is delicious
Se hospedó 1 noche en enero de 2022

6/10 Aceptable

Syed

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Not a pleasant stay
Check in was horrible. There was no line. People came from all over the place and overtaking. One of the manager was giving preference to his known people. The breakfast selection was good. Room service was slow. Overall, I will not stay there again.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

10/10 Excelente

Asish Kumar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The cleanliness, courtesy, professionalism. Overall each staff provided the best service. This is very unique experience with so good feeling
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021

10/10 Excelente

Leon

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great service and best management !! Food is delicious!!!
Se hospedó 1 noche en junio de 2021

10/10 Excelente

Sungbean

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2021

10/10 Excelente

Ehsan

Se hospedó 1 noche en junio de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Amazing hotel
Amazing hotel, good gym and food excellent in the restaurant.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2020

10/10 Excelente

Tracey

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 6 noches en febrero de 2020

8/10 Bueno

san tung

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020

10/10 Excelente

Arman

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
It’s wa just amazing staying with le meridian dhaka
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en febrero de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en febrero de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en enero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicios
Se hospedó 1 noche en enero de 2020

6/10 Aceptable

KG, London

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal
Stayed there over Christmas and new year with 4 kids - very comfortable as its close to the airport. However, their airport pick/drop off service is poor. I specially asked for the shuttle service as we had 12 pieces of luggage, instead they sent me a HiAce, same happened again on drop off. There is a communication issue between staff desk and their concierge desk - requests/instructions are not tracked/followed through and you end up having to explain the same thing to 5/6 people before its resolved.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

8/10 Bueno

Shahidul

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019

10/10 Excelente

DP

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Decent hotel. Nice view. Staffs were very helpful.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019

10/10 Excelente

Leon

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
My stay was exceptional and clean
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019

8/10 Bueno

Suk Wai

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

8/10 Bueno

Suk Wai

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en mayo de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
As expected
Nice hotel
Se hospedó 2 noches en marzo de 2019
Respuesta de Sadik, el 24 abr. 2019
Dear Anonymous, Greetings! Thank you for choosing us your preferred destination in Dhaka. We appreciate your respond and happy for the score. However, if you have any dissatisfaction please let me know. So that I can take care personally any time you visit in Bangladesh. Have a wonderful day. Thank you.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Service is good Staff are wonderful Food is great Best place to stay
Se hospedó 4 noches en marzo de 2019

10/10 Excelente

MANISANKAR

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019

10/10 Excelente

MG

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great stay!
The room was very good and the staff at reception and elsewhere were very good. The food at the restaurant was also very good
Se hospedó 1 noche en enero de 2019
Respuesta de Sadik, el 6 feb. 2019
Dear MG, Greetings of the day! Thank you so much for your respected feedback. Which is truly applicable. We wish you welcome back again. Thank you once again.

10/10 Excelente

JeanieKlukken, Minneapolis , USA

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent staff: starting from front desk to housecleaning, flawless service. I stayed in Dhaka Radison blu & Westin before, Le Meridien service is 100 times better. Tanzila Akhter and MATT @ the bufft restaurant provided the final touch on exceeding service. They greeted us every time we were there for breakfast or dinner. Tanzila Akhter actually remembered our beverage choice( Perrier water and Black coffee) and brought it to us before we could even ask her, Amazing hospitality. I would definitely stay there for all future business trips to Dhaka and I plan to be back in 12 weeks time. I never expected such hotel service in a city where customer service is not at par with USA. Very impressed.
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2018
Respuesta de Sadik, el 20 dic. 2018
Dear JeanieKlukken, It is a great motivation to see such a glowing review from our valued guest. Thank you for your commendation of Tanzila Akhter and Matt and his exceptional service and also for your praise of our service excellence, ambiance and facilities. I am thrilled that you had the opportunity to enjoy so much of our hotel during your stay. I am especially flattered that you’re found our hotel to be the best LE MERIDIEN that you have stayed, worldwide! Thank you again.

10/10 Excelente

Navdeep

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2018
Respuesta de Sadik, el 5 dic. 2018
Dear Navdeep, Thank you very much for staying with us and we are highly appreciate your valuable feedback. We look forward to welcoming you back and enjoy the the hotel facilities. Thank you. With regards,

10/10 Excelente

Man

I actually liked the location and thotel car pick up services. The driver was nice and patient even my flight arrival in the early morning. Staffs were warm, helpful and quick check-in proces, made me more comfortable and welcomed.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2018
Respuesta de Shakil Parvez, el 28 nov. 2018
Thank you very much for staying with us and, and for your encouraging words. We look forward to welcoming you back!

10/10 Excelente

Sarah

Wonderful hotel in the middle of busy noisy Dhaka. Food is fantastic. Swimming in roof top Devine.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2018
Respuesta de Shakil Parvez, el 28 nov. 2018
Thank you very much for staying with us, and for the encouraging words. We look forward to welcoming you back and enjoy the food and pool!

2/10 Terrible

Samir

The room was a wrong one. Checking was horrible. Food was okay, but room a/c was not working properly. Service quality was not as expected.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2018
Respuesta de Sadik, el 28 nov. 2018
Dear Mr. Samir, Greetings from Le Méridien Dhaka! Thank you so much for staying with us. We are came to know that the room you have booked and stayed was not the same. Please accept our heartfelt apology and we are so sorry for that. If you could please let us know how we failed to meet you expected service, we will definitely look into it as we take our valuable guests' comments and feedback very seriously. Thank yoy. With regards, K M Masud Sadik Guest Relations Officer

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2018
Respuesta de Sadik, el 28 nov. 2018
Dear Anonymous, Greetings from Le Méridien Dhaka! Thank you very much for staying with us. We are so glad to have your valuable feedback. Thank you again. With regards,

10/10 Excelente

Manfred

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Tolles Hitel mit 3 Restaurant- genau was ein Geschäftsreisender braucht.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2018
Respuesta de Sadik, el 21 nov. 2018
Dear valued guest, Thank you so much for your appreciable comments. It was a pleasure to have you here and we hope that you enjoyed our facilities and services and. With regards,

10/10 Excelente

minechan, 日本

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
ダッカで一番いいホテルと思います。 空港から近く、送迎もしてくれ、従業員の対応もいいですし、部屋も寛げます。これからも利用したいと思います。
Se hospedó 3 noches en octubre de 2018
Respuesta de Sadik, el 21 nov. 2018
Dear minechan, Thank you for your valuable feedback. with regards

10/10 Excelente

Andy, hong kong

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
靠近機場的酒店
酒店位置不錯,因為很靠近機場,只需要5分鐘的車程便可到達,適合一些商務旅客,不用浪費時間在塞車的路上,因為達卡塞車情況十分嚴重,酒店也是同區內比較新的酒店,保安很嚴密,安全度甚高,酒店員工也很熱情,並很有禮貌,令客人有賓至如歸的感覺。
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018

10/10 Excelente

Manfred

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The perfect one in Dhaka.
Excellent Hotel and absolute perfect and international kitchen.
Se hospedó 3 noches en junio de 2018

6/10 Aceptable

drmdrahimul, chowdhury

check in took long waited time staffs are very professional
Se hospedó 1 noche en junio de 2018
Respuesta de Constantinos S. Gavriel, el 19 jul. 2018
Dear drmdrahimul, Greetings from LE MERIDIEN Dhaka! Thank you for sharing comments about your stay. I apologize that your experience was not flawless. I appreciate your compliment for our professional associates. Regarding the long check in wait, we will give more attention to your arrival for your future stays in order to improve your perception and overall satisfaction. From all of us at LE MERIDIEN Dhaka, we look forward to welcoming you back for more inspiring experiences. Thank you for making us your preferred destination in Dhaka. Best regards, Constantinos S. Gavriel General Manager

8/10 Bueno

Dr.MDRahimul, LakeCity,Florida,USA.

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
I have visited to stay 3 times (back & forth) in my recent trip to Southeast Asia. Each time to check-in,I have to wait more than 30-mins to check in even though it was pre-paid reservation. at first June 18-21, 2nd June 30th, & lastly at July 10-13th. The staffs are very professional & excellent. Please reduce waiting time .
Se hospedó 3 noches en julio de 2018
Respuesta de Constantinos S. Gavriel, el 28 jul. 2018
Dear Dr.MDRahimul, Greetings from LE MERIDIEN Dhaka! Thank you for reviewing your experience. I apologize for the inconvenience of your delayed check in. Soon we will have mobile check in option for all guests which can reduce your check in time. Furthermore, we will work to be more prepared for your arrival. From all of us at LE MERIDIEN Dhaka, we look forward to welcoming you back for more inspiring experiences. Thank you for making us your preferred destination in Dhaka. Best regards, Constantinos S. Gavriel General Manager

10/10 Excelente

Dr, USA

Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Nice hotel close to the airport
Rooms carpet has odor & vacuum smell, also has dust on the carpet ; Rooms vacuum job need much better such as professional steam cleaning
Se hospedó 3 noches en junio de 2018
Respuesta de Constantinos S. Gavriel, el 26 jun. 2018
Dear Dr, Greetings from LE MERIDIEN Dhaka! Thank you for the 5 stars! I am so happy that you enjoyed our services and facilities overall and appreciate the pictures of your experience. Thank you for your comments regarding the carpet cleanliness. Your feedback has been shared with our leaders in housekeeping for their attention and correction. From all of us at LE MERIDIEN Dhaka, we look forward to welcoming you back for more inspiring experiences. Thank you for making us your preferred destination in Dhaka. Best regards, Constantinos S. Gavriel General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Bon hôtel
Les plus : salle de sport 24/24, très bien équipée. Piscine sur la terrasse avec vue panoramique sur la ville. Très proche de l’aeroport. Petit déjeuner et restaurants de bonne qualité. Personnel aimable Les moins: Personnel peu efficace malgré leur bonne volonté. Espace autour de la piscine pourrait être mieux utilisé. Prix de la nourriture et boissons assez élevés.
Se hospedó 6 noches en mayo de 2018
Respuesta de Constantinos S. Gavriel, el 26 jun. 2018
Dear Guest, Greetings from LE MERIDIEN Dhaka! I appreciate your thorough review about your experience at our hotel. I appreciate your observations regarding the space surrounding the swimming pool and pricing of our food and beverages. As a business luxury hotel, we maintain comparable prices with other international hotels in the city. We strive to provide the best in service, variety, hygiene, and quality to create value for our guests. I apologize that you were not impressed with our services. Thank you for your praise of our restaurants and fitness centre. I am thrilled you had the opportunity to enjoy our facilities during your visit. From all of us at LE MERIDIEN Dhaka, we look forward to welcoming you back for more inspiring experiences. Thank you for making us your preferred destination in Dhaka. Best regards, Constantinos S. Gavriel General Manager

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
The SPA is too expensive and its not worth the money. I payed for 1 hr, but i only got 40min.?
Se hospedó 1 noche en mayo de 2018
Respuesta de Constantinos S. Gavriel, el 26 jun. 2018
Dear Guest, Greetings from LE MERIDIEN Dhaka! I appreciate your comment regarding the spa. I apologize that you did not receive your full treatment. I invite you to contact myself or our Experience Specialist, Alyson, and we will be happy to assist you for an improved experience. From all of us at LE MERIDIEN Dhaka, we look forward to welcoming you back for more improved experiences. Thank you for making us your preferred destination in Dhaka. Best regards, Constantinos S. Gavriel General Manager