Caja de seguridad en la habitación y decoración personalizada

Opiniones de The Laila Hotel

The Laila Hotel
binbirdirek mahallesi, katipsinan cami sokak no 21, Istanbul, Istanbul

Opiniones

6.4
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 18 de 64 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 11 de 64 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 9 de 64 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 14 de 64 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 12 de 64 opiniones" "

6.0/10

Limpieza

6.8/10

Servicio y personal

5.6/10

Servicios

6.0/10

Condiciones de la propiedad

6.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Melanie

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Súper cómoda la habitación y súper céntrica!
Se hospedó 3 noches en octubre de 2020

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Muy recomendable para un fin de semana
Llegamos el barrio en si esta un poco en ruinas pero el hotel esta recien reformado, las habitaciones para unos dias es ideal, cómodo, la gente simpática, y limpio.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 13 jun. 2019
Gracias por los valiosos comentarios. Estambul es una ciudad histórica y bella llena. Nuestro hotel se encuentra justo en el centro de la misma. Puedes caminar a la mayoría de los sitios populares en minutos. Nos alegra que haya disfrutado de su estancia.

4/10 Malo

Ana belen

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en abril de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 13 jun. 2019
Thank you. We are doing our best to improve our services.

2/10 Terrible

Samantha

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Honteux
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024

2/10 Terrible

hanene

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Il manque énormément d’entretien et de propreté
Se hospedó 7 noches en mayo de 2024

8/10 Bueno

INDRA

Le gustó: Servicio y personal
Close to tourists attractions.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

2/10 Terrible

Najib

Viaje en pareja, Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The rooms where never clean they don’t even look like the picture I warn everyone going here to never come cancel book somewhere else. The first night they were fully booked and had no room for us so they sent us to some old room somewhere else when we had a baby. The rooms where never kept clean the ac never worked I WARN EVERYONE TO NOT BOOK IT DONT!!!
Se hospedó 7 noches en abril de 2024

6/10 Aceptable

Lilia

Viaje en grupo
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 6 noches en marzo de 2024

2/10 Terrible

Susanne

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
At check-in they told me the room was in another hotel so this review is for Hotel Arinna - very dirty room - bed sheets dirty - towels dirty and tattered - stinky room - a lot of black mold in bedroom and bathroom - tiles in bathroom dirty - no house keeping - hairdryer Overall very dirty, tatty and filthy. Do not book!

8/10 Bueno

Millad

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Zimmer war schmutzig wenn man genau hin geschaut hat. Für den Preis aber war es vollkommen in Ordnung.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024

4/10 Malo

Hesham Ali

Se hospedó 1 noche en julio de 2022

4/10 Malo

Elizabeth

Viaje en pareja
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Avoid! I've traveled to nearly 50 countries and have stayed in a wide variety of hotels and hands down, this was one of the worst. Hotel staff mixed up reservations and gave our room away. As a compensation, they offered to pack a "free" breakfast for us early the next morning, as we had an early flight to catch. The breakfast was already paid for and they offered this as a compensation for their mix up. Despite having a receipt that verified a paid breakfast, staff was adamant it was not. They wound up compensating by $14USD in cash after a lot of negotiating. This was the last night on our anniversary trip and disappointing. Paid for a room w a sea view and wound up in a cramped room- bathroom door wouldn't stay open and even a quick shower flooded the bathroom floor because of poor design. Lumpy uneven bed and half used hygiene supplies were left from the guests beforehand; was the room cleaned prior to our visit? Mini fridge also did not work in the room. All in all, this was a mess of a hotel- would not recommend to anyone. The only perk is it's location and being so walkable to various sites around SultanAhmet. This was my 3rd time to Istanbul- will definitely be coming back to Turkey but never this hotel.
Se hospedó 1 noche en julio de 2022

4/10 Malo

Sonia

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Apprécie le prix Et l’accueil du réceptionniste Le reste rien n’allait. Literie horrible. Bruyant, tout en bas de Istanbul donc grosse montée pour aller au centre
Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Selim, el 25 jun. 2022
Thank you for your feedback

10/10 Excelente

Anna

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Séjour au top . Merci à Mehdi et Selim de leurs accueil ,je reviendrai avec plaisir 👍
Se hospedó 3 noches en mayo de 2022
Respuesta de Selim, el 25 jun. 2022
Thank you

10/10 Excelente

Fahio mohamed

Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de Selim, el 25 jun. 2022
Thank you

2/10 Terrible

Meltem

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Rezalet
Otelin resepsiyonu ayrı bir binada. Kapının dışına yazmışlar bir okla göstermişler. Okla gösterilen dükkan gibi bir yerde tabela yok. Şehre yeni gelen bir turistin bulması mümkün değil. Odada terlik, tuvalet kağıdı yok. Kirli çarşaflar, havlular lobby diyebileceğimiz laundry bag dediğimiz torbanın içindeydi. Yorumları okuduğumda abartı olduğunu düşünmüştüm değilmiş.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de Selim, el 7 abr. 2022
Merhabalar , 1000 lerce kilometre uzaklıktan gelen misafirlerimiz hemen oteli buluyorlar. Siz türk oldugunuz halde bulamıyorsanız diyecek birşeyimiz yok efendim.

10/10 Excelente

Emre

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Temiz ve güvenilir bir yer sevimli ve temiz bir hotel
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021

10/10 Excelente

Umut

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
great experience
ı stayed at hotel for a night, they present me very beautiful rooms 504,one of guys ı forget the name ,he assist me to go room from Morocco,very funny and warm ,clear English thanks a lot
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021

6/10 Aceptable

Arooj

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021

10/10 Excelente

Buse

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Gayet temiz ve harika bir konumdaydi kesinlikle tekrar edilecek
Se hospedó 1 noche en enero de 2021

6/10 Aceptable

murat

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2020

10/10 Excelente

Derrick A

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Exceptional Stay
My stay was exceptional. The room was excellent. The staff was very helpful. The owner Mahmet was an amazing person. He went above and beyond the call of duty to assist me.
Se hospedó 7 noches en noviembre de 2020

4/10 Malo

Mahmoud

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Jätte dåligt
Jätte dåligt resepstion ingen service, inge frukost , smutsig och om du har bettt med dom att städa dom göra ingen.
Se hospedó 5 noches en julio de 2020

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Moyeu, moyen
Séjour en sous sol à proximité de détritus et moisissure. Manque d’aération.Sinon, le personnel est assez sympathique.
Se hospedó 15 noches en febrero de 2020
Respuesta de The Laila Hotel, el 19 mar. 2020
Thank you for feedback

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Empfehlenswert
Die Hotel Mitarbeiter sind sehr zuvorkommend bei Wünschen der Raumänderung! Sie haben uns ohne wenn und aber ein viel größeres Zimmer gegeben! Das einzige was wirklich zu bemängeln ist, ist die Arbeit der Putzfrauen. Bei der Säuberung gab es nie neue Handtücher oder Klopapier diese mussten wir immer wieder neu erfragen. Auch das sauber machen an sich war nicht toll. Es wurden die Müllbeutel ausgewechselt und unser Bett hergerichtet. Boden wischen war fehl am Platz. Aber durch die super Gastfreundschaft und das vorfinden eines sauberen Zimmers würde ich das Hotel weiterempfehlen
Se hospedó 8 noches en marzo de 2020
Respuesta de The Laila Hotel, el 19 mar. 2020
Thank you for feedbak

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It’s a very nice place to stay.. personally I loved it.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2020
Respuesta de The Laila Hotel, el 19 mar. 2020
Thank you for feedback

10/10 Excelente

Baris

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Kötü
Hiç memnun kalmadık
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de mehmet, el 18 feb. 2020
Thank you for your feedback

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Baden virkede ikke og værelset var for lille. Var koldt i værelset
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 9 ene. 2020
Thank you for your feedback

10/10 Excelente

Mizgin

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Best manager Mehmet
Odalar guzeldi konum iyi mudur mehmet herseyde yardimcj oldu
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Mehmet, el 24 dic. 2019
Thank you for your feedback

2/10 Terrible

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
不喜歡 飯店位置不佳 房間若選擇價格最低的 就是室內有排水管 床頭上有樓梯轉彎的那個地面 扯爆了
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de Hüseyin, el 26 nov. 2019
Thank you for your feedbacl

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Das Hotel liegt an einer steilen Lage. Für ältere Leute oder Familien mit Kleinkinder ist es umständlich täglich den Hügel hinauf zu laufen. Frühstück war ok. Zimmer sehr klein. Erste Nacht war katastrophal laut. Dann beim Zimmerwechsel war es besser.
Se hospedó 7 noches en octubre de 2019
Respuesta de mehmet, el 31 oct. 2019
Thank you for your feedback

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It was a very bad experience and the staff not friendly and the service it was horrible and The room is dirty
Se hospedó 25 noches en julio de 2019
Respuesta de mehmet, el 6 oct. 2019
Thank you for your feedback

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal
I booked adnd paid for a standard triple room with city view three months early. Yet on my arrival, the checkin clerk did not have any booked rooms. He tried to flog a basement damp room then another double room with a wall facing the window in another building. On our rejection he then gave us an ultimatum that he had only one last room (in Laila hotel, which i had originally booked) which was a double room facing a back alley. it was a double room with a third bed shoved in to make it cramped and tiny. In no way it was like the pictures they have on site. We were tired having travelled long distance with kids and baggage so accepted. It is bad management on this hotel side. The room itself was clean and newly furbished but the AC and fridge barely worked in the hot weather. The door locks and elevator also broke down during our stay. Only plus side was the hotel being close to Attractions. I feel, this hotel is ok if you can compromise but I wont be using them in future. Best to stay in a reputable/professional hotel further away and use Tramway to travel daily.
Se hospedó 10 noches en agosto de 2019
Respuesta de mehmet, el 6 oct. 2019
Thank you for your feedback

6/10 Aceptable

Imran, Vancouver

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
The rooms and washrooms in this hotel are TINY. It’s not an ideal property for a family.
Se hospedó 6 noches en agosto de 2019
Respuesta de mehmet, el 6 oct. 2019
Thank you for your feedback

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
rude and appalling service from 1 staff member
The customer service is awful. Very disappointing. When we first walked in, it wasn’t a very friendly environment but we ignored that. I then came down to ask about breakfast the next morning and was told my booking didn’t include it. I showed a screenshot which says it was included and was repeatedly told it wasn’t. To be fair, the lady at reception was nice about it and I could see she was following her bosses instructions. However the man I assume was the manager moved out of behind the desk as I asked about the breakfast to walk right outside the door then as she was asking him I could see him shaking his head profusely repeatedly then as if he is giving in ‘shooing’ with his hands as if we were a problem without talking to us. Another rude incident was when I asked for a weight to weigh my bags and was brought a very small weight to use which was the size of my hand and unable to be used on my 30kg bag. I came downstairs thinking maybe I’m using it wrong so I asked the same man behind the desk to demonstrate it infront of me. He replied with ‘No because I have work to do I don’t want to’ and pointed at his computer... another member of staff came up with us. If it weren’t for his rude behaviour the rating would have been better as he was ridiculous. Not sure if he had a problem with us or it was his normal personality but it is affecting business. Absolutely ridiculous behaviour and I don’t understand how you can run a hotel and act like the customers are problematic
Se hospedó 8 noches en agosto de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Das Badezimmer könnte sauberer sein, ansonsten gibts nichts zu Meckern. Leider war jedoch die Lage nicht optimal.
Se hospedó 8 noches en agosto de 2019
Respuesta de Mehmet, el 20 ago. 2019
Thank you for your comments. We look forward to see you again.

4/10 Malo

magali

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel récent mais sale, mal isolé, rue glauque
Nous avions réservé une chambre pour 4 mais arrivés à l'hôtel, ladite chambre n'était plus disponible. L'hôtelier a plusieurs immeubles dans la rue et nous a attribué 2 petites chambres dans le lola hôtel (annexe du laila hotel). Les chambres sont assez récentes et paraissent pas si mal à première vue mais les finitions, isolation et propreté sont à revoir ! On entend tout des chambres voisines et du couloir... Les peintures des murs sont déjà sales, le sol n'est pas nettoyé forcément entre 2 clients ... et pas de draps du dessus... seulement une couverture, en espérant qu'elle soit changée entre 2 clients. Quant à la vue... gros plan, sur les immeubles délabrés d'en face, à l'image de la rue glauque et miteuse. Les seuls points positifs : la climatisation et la proximité des sites touristiques ( faisable à pied), la possibilité de laisser les sacs après le check out. Si vous cherchez un endroit propre, calme à Istanbul, passez votre chemin....
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Mehmet, el 19 ago. 2019
Thank you for your comments. We look forward to see you again.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
The room service cleaning should be better , The ac is not cold enough + no iron in every room
Se hospedó 5 noches en agosto de 2019
Respuesta de mehmet, el 19 ago. 2019
Thank you for your comments. We look forward to see you again.

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
The reservation was made well in advance for 2 rooms at the Laila hotel. On arrival we were split into 3 rooms across 2 hotels. Leaving 2 children alone in 1 room. The 2 basement rooms in the Laila were damp. One room had no working lights in the bathroom. The other room had a hole in the wall plugged with a towel. The doors would not close properly. The following day we were relocated to the Reina hotel (there are 3 hotels in the group next door to each other). Our room door did not work, leaving us locked in on multiple occasions. The staff were really nice and helpful.
Se hospedó 7 noches en julio de 2019
Respuesta de mehmet, el 19 ago. 2019
Thank you for your comments. We look forward to see you again.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Lovely staf and nice place. I liked it. And good breakfast
Se hospedó 3 noches en julio de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 26 jul. 2019
Thank you for the kind words. We look forward to see you again.

10/10 Excelente

Mj, Adelaide

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location, New hotel and very clean and staff are friendly and try their best to help customers
Se hospedó 10 noches en julio de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 17 jul. 2019
Thank you for the nice comments. We look forward to see you again.

2/10 Terrible

Ugur

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Rezalet
Pis ve konforsuz bir otel tavsiye etmiyorum
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

8/10 Bueno

rogelio9

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location! Just around the corner of everything you need to visit in Istambul, some restaurants very close. An overal great experience. Abdurahmon was great and treated us very well out entire stay
Se hospedó 4 noches en julio de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 14 jul. 2019
Thank you very much for the nice comments. We hope to see you soon.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
It’s a new hotel, hard to find for taxi drivers.... Road signs and hotel signs are not clear.... in the details it doesn’t mention that the hotel is on the bottom of hill so if you disable, elderly and have to use a pram/pushchair this hotel isn’t really ideal for them. Every nice location Grand Market, Blue Mosque and the town centre.
Se hospedó 7 noches en junio de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 8 jul. 2019
Dear Guest Thank you for the feedback. We are glad you enjoyed your stay.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en grupo, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Tip Top empfehle ich nur weiter. Nicht von den Bildern täuschen lassen.
Se hospedó 7 noches en junio de 2019

8/10 Bueno

feras

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 14 noches en junio de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 23 jun. 2019
Thank you for scoring us. We look forward to see you again.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en junio de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 22 jun. 2019
We wish you told us whan the issue was. We are here to help our guests.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en junio de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 19 jun. 2019
Thank you for taking time to score us. We would love to see you again.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal
si vous souhaitez séjourner dans un lieu simple propre avec une équipe serviable et pas loin de la place sultahammet et du tram vous êtes au bon endroit hôtel simple petit déjeuner dans un autre hôtel mais vraiment ne vous attendez pas à du luxe juste à du fonctionnel et vraiment je recommande pour leur gentillesse et leur serviabilité et l'endroit près de tout point
Se hospedó 5 noches en junio de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 16 jun. 2019
Merci beaucoup pour vos gentils commentaires. Nous essayons toujours d'améliorer nos services. J'espère vous revoir bientôt.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje en grupo, Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en junio de 2019
Respuesta de The Laila Hotel, el 15 jun. 2019
We wish you had put some comments here instead of just randomly scoring us.