Televisión LCD, estación para iPod y películas con cargo

Opiniones de Baker's Cay Resort Key Largo, Curio Collection by Hilton

4 out of 5

Opiniones

8.8

Excelente

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 648 de 1006 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 179 de 1006 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 86 de 1006 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 49 de 1006 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 44 de 1006 opiniones" "

9.0/10

Limpieza

8.8/10

Servicio y personal

9.0/10

Servicios

9.0/10

Condiciones de la propiedad

9.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Yuniel

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Maravillosa
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023
Respuesta de Roberto Perez, el 1 oct. 2023
Buenas noches. Gracias por el hermoso mensaje y por elegir nuestro resort. El equipo valora su tiempo con nosotros y esperamos que nos visite nuevamente pronto.

10/10 Excelente

Armando

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

10/10 Excelente

Rolando, Miami

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Personal poco amable . Poco complaciente , poco educado en cooperar con los clientes .. no explican los detalles de la propiedad , no explican las actividades , solo te dan un un documento en el cual tu escaneas y ve las ofertas . En generarl si hay españoles o personas q no hablen el idioma nadie los ayudará porque no hay nadie q domine el español . Con una comunidad tan grande en este idioma en miami . Pero será opcional de cada cual ir o no .
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Roberto Perez, el 11 sept. 2023
Gracias por hospedarse en el resort Baker's Cay. Apreciamos una calificación tan alta a pesar de su mala experiencia con el personal. Esperamos que haya disfrutado de las actividades y opciones gastronómicas que ofrecemos. Viaje a casa con seguridad y gracias por visitarnos.

10/10 Excelente

Lorena

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de General Manager, el 5 sept. 2023
Dear Lorena,Thank you for staying with us at Baker's Cay Resort. We appreciate your feedback and are pleased that you had a great visit. It was a pleasure having you stay with us, and we look forward to seeing you again soon!Baker's Cay Guest Service Team

10/10 Excelente

Tatiana

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo excelente..
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023
Respuesta de Roberto Perez, el 9 ago. 2023
Thank you for visiting our resort. We appreciate the kind words and amazing feedback. It brings us great pleasure to know you had such a wonderful time. Please visit us again in the near future. It would be a pleasure to host you and your family again. Safe travels!

2/10 Terrible

Yunisleidy

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en agosto de 2023

10/10 Excelente

Erick

Se hospedó 1 noche en mayo de 2023

10/10 Excelente

Yelina

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Siempre que voy me llevo una satisfacción bien agradable siempre prestando un buen servicio el personal es bien agradable lugar es acogedor excelente lugar para pasar un fin de semana bien relajante al igual que unas excelentes vacaciones ya sea en familia o con amigos
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de General Manager, el 29 nov. 2022
Dear Yelina,It's a delight knowing you once again enjoyed your time with us at Baker's Cay Resort Key Largo, Curio Collection by Hilton! We would love nothing more than to welcome you once more for another pleasant and satisfactory experience, so come and see us again!Baker's Cay Guest Service Team

10/10 Excelente

Antonieta

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

10/10 Excelente

Carlos

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buen Diseño de todos los ambientes del Hotel, Playa Bonita y Tranquila ideal para niños , buen hotel para familias
Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de General Manager, el 29 ago. 2022
Dear Carlos,It's an honor to have earned your outstanding rating of Baker's Cay Resort! We're proud you enjoyed our lovely, peaceful beach, well-designed accommodations, and family-friendly atmosphere. Many thanks for your warm compliments, and we hope you'll return!Baker's Cay Guest Service Team

10/10 Excelente

Yadira

Viaje en grupo, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
me encantó la playa, es muy transparente, sin oleaje muy segura para los niños! este hotel lo repetiremos seguro!!!
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de General Manager, el 29 jul. 2022
Dear Yadira, It is wonderful to know that you had an excellent experience with us! We appreciate you shining the spotlight on our beautiful and family-friendly beach. Thank you for your glowing review, and we hope you will allow us the privilege of welcoming you back again soon! Baker's Cay Guest Service Team

10/10 Excelente

Annaloren

Se hospedó 2 noches en julio de 2022

10/10 Excelente

MAYRA

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
MuchAs actividadesss para los niños, los ninos la pasan súper, y regalan muchas cosas
Se hospedó 2 noches en mayo de 2022
Respuesta de General Manager, el 14 jun. 2022
Dear Mayra, We pride ourselves on providing a family-friendly atmosphere and fun activities for our guests of all ages, so it's wonderful to hear you and your kiddos had a great time with us! We hope you all enjoyed our lovely beach areas and heated pools, as well as some of our offerings like the foam party. The pleasure was all ours to welcome you to Baker’s Cay Resort, and we invite you back soon for another five-star experience! Joy Michelle Boyd General Manager Baker's Cay Resort

10/10 Excelente

Noe

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This best hotel beach in all Florida.
Se hospedó 1 noche en abril de 2022
Respuesta de General Manager, el 3 may. 2022
Dear Noe, How wonderful to hear that you consider Baker's Cay Resort Key Largo, Curio Collection by Hilton the best place to stay in the area! We're delighted you enjoyed your stay, and we look forward to your next visit. Joy Michelle Boyd General Manager Baker's Cay Resort

6/10 Aceptable

Yunisleidy

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
No me pudieron dar la habitacion deseada y el baño de la que me dieron estaba sucio: bañadera llena de oelos de animales(perros) y pelos de personas( cabeza) .
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de General Manager, el 8 mar. 2022
Dear Yunisleidy, Thank you for sharing feedback about your recent experience at our hotel. We are sorry you were disappointed with our accommodations. While not a typical occurrence for our guests, your comments are important to us as we continually work to improve our service and facility. Given another opportunity, we would like to provide you with the stay you expected. Joy Michelle Boyd General Manager Baker's Cay Resort

10/10 Excelente

Judith

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Everything
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de General Manager, el 4 ene. 2022
Dear Judith, It was a pleasure hosting you at Baker's Cay Resort Key Largo, Curio Collection by Hilton! We're glad you enjoyed your visit and we look forward to seeing you again soon. Carlos D. Macias Director of Guest Services Baker's Cay Resort

4/10 Malo

EMILIO

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021

6/10 Aceptable

Abel

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Una instalación con falta de un buen restaurante ..necesita servicios de comida para poder desayunar bien y poder comer en las noches
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de General Manager, el 23 dic. 2021
Dear Abel, Thank you for sharing your comments with us. We are always open to constructive comments, and we will take your concerns about food service into consideration. Thank you, and we wish you all the best in your future travels. Carlos D. Macias Director of Guest Services Baker's Cay Resort

10/10 Excelente

Argel

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
10000 recomendado este hotel
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Carlos Macias, Baker's Cay Resort, el 26 oct. 2021
Argel, Thank you for your review and vote of confidence and recommendations.

10/10 Excelente

Pablo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Todo excelente, lo único que faltó decirme es que el desayuno incluido para 4 personas tenía un tope de 50 dólares, y como la cuenta salió poco más de 100, tuve que pagar poco más de 50 dólares... fuera de eso todo 10 puntos
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de General Manager, el 19 oct. 2021
Dear Pablo, It's an honor to receive your outstanding review of Baker's Cay Resort Key Largo, Curio Collection by Hilton! We're proud to learn that your stay was excellent in every way. Your status as an Honors member is greatly valued and it's wonderful that this was an asset to you at breakfast. Many thanks for your kind praise and we hope to see you again soon! Carlos D. Macias Director of Guest Services Baker's Cay Resort

10/10 Excelente

Mercedes

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy bueno el establecimiento , y el lugar hermoso
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2021
Respuesta de General Manager, el 30 sept. 2021
Dear Mercedes, Our beautiful accommodations are something we take great pride in and we love that you were able to enjoy them. Thank you so much for the review. We can't wait to welcome you back to Baker's Cay Resort Key Largo, Curio Collection by Hilton again soon. Carlos D. Macias Director of Guest Services Baker's Cay Resort

10/10 Excelente

Oneldo

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Es primera vez que voy con mi esposa y definitivamente nos encanto el lugar , la atención, la limpieza, y las instalaciones todo super bien y muy limpio todo , y la atención super super especial , sin dudas regresaremos.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de General Manager, el 1 sept. 2021
Dear Oneldo, We're delighted you enjoyed your stay at Baker's Cay Resort Key Largo, Curio Collection by Hilton! It's great to know that our attention to cleanliness and service impressed you. Thank you for the wonderful review. We look forward to your next visit. Carlos D. Macias Director of Guest Services Baker's Cay Resort

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Realmente me encanto , lo único que la cama de la habitación era muy blanda y se me había algo incómodo , pero por lo demás todo perfecto pasé unos días increíbles , sin duda regresaré
Se hospedó 3 noches en agosto de 2021
Respuesta de General Manager, el 20 ago. 2021
Thank you for taking the time to let us know about your stay at Baker's Cay Resort Key Largo, Curio Collection by Hilton. We are pleased to hear you enjoyed your time on vacation. Your comments on where we can make improvements will be passed on to our team. Please come back and see us again when you are next in the area. Carlos D. Macias Director of Guest Services Baker's Cay Resort

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Espectacular volveré
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de General Manager, el 4 ago. 2021
Nothing makes us happier than hearing someone's stay was so amazing, they're willing to return- thank you! We can't wait to welcome you back for another fantastic experience at Baker's Cay Resort Key Largo, Curio Collection by Hilton soon. Take care!

10/10 Excelente

Jorge

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Carlos Macias, Baker's Cay Resort, el 10 ago. 2021
Thank you for taking the time to provide us with your feedback via this review and ranking.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Las instalaciones muy bellas y agradables , el ambiente muy acogedor y tranquilo , mis niños disfrutaron mucho la estancia en este Resort , si volvería en una próxima oportunidad !
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de General Manager, el 30 jul. 2021
Thanks for sharing. We greatly appreciate your kind words and can not wait to see you and your family back at Baker's Cay Resort Key Largo, Curio Collection by Hilton soon! Carlos D. Macias Director of Guest Services Baker's Cay Resort

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Es un buen hotel de los hilton, pero ay muchas cosas que cambiar como por ejemplo los pocos elevadores que ay están lejos uno de el otro y pase mucho trabajo para subir y bajar las maletas. el precio es muy elevado a pesar de las hermosas playas y lo bonito del hotel lo encuentro muy caro
Se hospedó 2 noches en junio de 2021
Respuesta de General Manager, el 10 jun. 2021
We appreciate you being our guest and sharing your experience. While certain aspects weren't your preference, it's wonderful knowing you appreciated our beautiful decor and the stunning beaches in the area. Our front desk team is always available to assist guests, so please reach out next time. Thank you for the valuable review. Carlos D. Macias Director of Guest Services Baker's Cay Resort

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en abril de 2021
Respuesta de Carlos Macias, Baker's Cay Resort, el 14 may. 2021
Thank you for the wonderful review and excellent score!

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me gusto todo volveré
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
Respuesta de General Manager , el 15 abr. 2021
Dear Guest, Thank you so much for your high rating! We're delighted that you loved staying with us at CBaker's Cay Resort Key Largo, Curio Collection by Hilton, and we can't wait to welcome you back the next time you're in town. Carlos D. Macias Director of Guest Services Baker's Cay Resort

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
El hotel es muy lindo. La comida es buena, especialmente en Dry Rocks. El personal del hotel es amable pero hay que pedir las cosas, es decir, no asumas que van a venir a ofrecerte todo (eso no es bueno ni malo, simplemente así es). Las habitaciones son lindas y la vista es inigualable no tienen espacio para guardar ropa doblada y entregan ganchos si los pides. El baño tampoco tiene sitio para poner tus cosas ... tienes que arreglártelas ☺️. Nos costó trabajo encontrar el punto del agua caliente ... las llaves giran y giran sin parar así que no es fácil acomodar la temperatura del agua. Todo eso son detalles menores que ojalá el hotel llegue a considerar 👍. La playa es lo mejor !!! Muchas opciones de juegos para niños y la familia. Kayaks, paddle boards, bicicletas de agua, cañas de pescar, ... muy muy divertido. Sin movernos de la playa vimos 4 delfines nadando muy cerca, pequeños tiburones, peces espada y muchos más. El atardecer es de infarto ... y para verlo, te ofrecen aperol spritz y champaña sin costo adicional. Vale la pena ir y seguro volveremos !!! Unas felicitaciones al Baker’s Cay Resort y en especial a su gente. Bravo, Bravo !!!
Se hospedó 2 noches en marzo de 2021
Respuesta de Carlos Macias, Baker's Cay Resort, el 1 may. 2021
We are ever so grateful for this wonderful review and are elated to know you had such a memorable experience with us as a family. Thank you and we look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excelente

Noe, Miami

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente lugar para ir con la familia, buen hotel, buen servicio todo en un mismo lugar.
Se hospedó 2 noches en junio de 2020

10/10 Excelente

Michelle

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very nice beach & pool
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Dominique, Dallas

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Loved the cove; water was so clear. Beach staff excellent. Lovely public areas and private areas too. Wristband key was great.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

anthony

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Everything
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

Robert

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

6/10 Aceptable

Grazyna

Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal y servicios
Bakers Cay resort is on the Gulf side of Florida coast. The beach and water were calm and very clean. However beach was lacking umbrellas, and in April it is already very hot. Furthermore the room King size with ocean view was rundown. The restaurant was so so, the dishes were small and prepared ahead. We never ate there again
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de General Manager, el 19 abr. 2024
Dear Grazyna,Thank you for your review. It was a pleasure having you stay with us recently, and we are delighted you had the chance to relax on the beach. However, we regret that our accommodations and amenities fell short of expectations. Your feedback will be shared with the respective teams to ensure any opportunity for improvement is seized. We hope you will give us another chance in the future to change your lasting impression. Guest Service TeamBaker's Cay Resort Key Largo

10/10 Excelente

Hansel

Viaje con mascota, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
great place to relax
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de General Manager, el 10 abr. 2024
Dear Hansel,Thank you so much for choosing to stay with us at Baker's Cay Resort. Our goal is to provide every guest with a wonderful experience, so we're thrilled you enjoyed a relaxing getaway. The pleasure was all ours, and we hope you'll choose to visit us again soon.Warm Regards and Cool Breezes,John HearnsGeneral Manager

10/10 Excelente

Sarah

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

2/10 Terrible

Greg

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Michele

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Laura

Viaje en pareja, Viaje con mascota
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Paint was peeling from the ceiling in our room and we could hear everything from rooms above us and below us plus the lift opposite our door. Shower cold. The dining areas didn't feel well cared for/ up to date and expensive based on quality. Beach overcrowded by mid morning and no space, so we had to go to Hammock beach. There were lovely bikes but we soon discovered the 'bike path' was along the highway - not safe or enjoyable for adults let alone a young family.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, el 8 abr. 2024
Dear Laura,Thank you for staying with us and for your detailed review. We are disappointed your visit was not as expected, and we apologize for any issues with our accommodations or facilities. Our teams will review your concerns and address any problems accordingly. Again, thank you for your feedback, and we hope you and your family will visit us the next time you are in the area.Baker's Cay Guest Service Team

10/10 Excelente

Sherry, Thornhill

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff are attentive
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de General Manager, el 8 abr. 2024
Dear Sherry,Thank you so much for choosing to stay with us at Baker’s Cay Resort. Impressing all of our guests with our exceptional service is always a top priority for us, so we're thrilled our commitment to this shone through during your visit. The pleasure was all ours, and we hope to welcome you back soon.Baker's Cay Guest Service Team

10/10 Excelente

Joanne

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024

6/10 Aceptable

Jessica

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
The property was beautiful! For my teenagers there wasn’t enough to do at the property. At the beach you have to get up early to get a lounger because their aren’t that many and beach area is not that large. The food was great but pricey.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, el 22 abr. 2024
Dear Jessica,Thank you for sharing your thoughts. We're glad you enjoyed our beautiful property and the food. That said, we also noted your feedback about activities for teenagers and will explore ways to enhance our offerings. We look forward to welcoming you back to provide an even more enjoyable experience.Guest Service TeamBaker's Cay Resort Key Largo

10/10 Excelente

Bernard

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Tonya

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Beautiful updated family friendly property .
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, el 30 mar. 2024
Dear Tonya,Thank you! It was a pleasure to welcome you and your family to Baker’s Cay Resort, and we are delighted you had such a wonderful experience. We look forward to welcoming you back for many more memorable visits.Baker's Cay Guest Service Team

8/10 Bueno

Anne-Marie

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Beautiful spot, great room layout for a family and great service. Love the personal touches ( smores, champagne at sunrise). For the resort fee should include all water sports.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, el 30 mar. 2024
Dear Anne-Marie,Thank you for choosing to stay with us at Baker’s Cay Resort. Our goal is to provide every guest with exceptional service, so we're thrilled that was the case for you. It's also great to read you enjoyed some of our plentiful amenities. However, we offer our sincere apologies if you weren't able to take advantage of everything we have to offer. Your comments have been noted and will be kept in mind moving forward. Nevertheless, we trust this didn't detract too much from your overall trip. The pleasure was all ours, and we hope to welcome you back in the future.Baker's Cay Guest Service Team

6/10 Aceptable

Cesar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
check-in was not great. we arrived at 1pm, check-in is at 4. our room was not ready - no problem. they advised they'd text us. at 3:45 we asked again and the woman working the counter treated us poorly. We checked again at 4:45 because we still never received a text. We were advised the room was ready and had been at 4.
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de General Manager, el 30 mar. 2024
Dear Cesar,Thank you for your feedback. We sincerely apologize that the service you received fell below our standards and that you didn't receive a text about your room being ready. Please know we have shared your experience with our team to ensure this does not happen in the future. Hopefully, aside from this, you enjoyed your stay. We hope you'll give us another chance to provide you with the exceptional service you deserve.Baker's Cay Guest Service Team

4/10 Malo

Donna

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

2/10 Terrible

Heather

Se hospedó 2 noches en marzo de 2024