Lobby

Opiniones de Royal Eagle Hotel

3 out of 5
Royal Eagle Hotel
26-30 Craven Road, London, England

Opiniones

6.8
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 192 de 1004 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 315 de 1004 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 242 de 1004 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 151 de 1004 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 104 de 1004 opiniones" "

7.4/10

Limpieza

7.4/10

Servicio y personal

6.4/10

Servicios

6.2/10

Condiciones de la propiedad

6.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

8/10 Bueno

Rodrigo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Nice place!
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 29 ene. 2024
Dear Rodrigo,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, and we are very happy to hear you enjoyed our facilities.We do our best to ensure all our guest needs are attended.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel to better serve you.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

10/10 Excelente

Paulo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
HOTEL BASTANTE ACCESIBLE Y EN BUENA ZONA
Se hospedó 5 noches en octubre de 2023
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 12 oct. 2023
Dear Paulo,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, and we are very happy to hear you enjoyed our facilities.We do our best to ensure all our guest needs are attended.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel to better serve you.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Gerardo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente experiencia
Muy bien , buena ubicación, limpieza y calidad de los alimentos, el personal fue muy amable
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 11 sept. 2023
Dear Gerardo,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, and we are very happy to hear you enjoyed our facilities.We do our best to ensure all our guest needs are attended.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel to better serve you.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Monica

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Bueno pero con sus detalles
La ubicación es maravillosa, el desayuno muy rico. Sin embargo cobran 5 libras por guardar el Equipaje si llegas antes del check-in. Y el baño es sumamente pequeño e incómodo y nos tocó el agua helada 😢 a pesar de reportarlo siguió igual por las dos noches
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 13 jul. 2023
Dear Monica,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, and we are very happy to hear you enjoyed our facilities.We do our best to ensure all our guest needs are attended.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel to better serve you.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

6/10 Aceptable

Luis Manuel

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Junto a la estación de Paddington
Excelente ubicación.
Se hospedó 5 noches en junio de 2023
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 26 jun. 2023
Dear Luis,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Cecilia

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente ubicación. Buena relación calidad/precio
Estuve dos días, con amigas. Hay cosas que mejorar como el funcionamiento del televisor, secadora de pelo, aire acondicionado, etc. Especial mención a la amabilidad de Ahmed quien nos atendió el segundo día. Las camas pequeñas pero muy cómodas y abrigadas. Es muy recomendable!
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 5 jun. 2023
Dear Cecilia,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, and we are very happy to hear you enjoyed our facilities.We do our best to ensure all our guest needs are attended.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel to better serve you.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

10/10 Excelente

Nicolas Javier

Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 23 may. 2023
Dear Nicolas,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback and we are very happy to hear you enjoyed our facilities.We do our best to ensure all our guest needs are attended.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel to better serve you.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

6/10 Aceptable

carlos, MEXICO

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
Very well located inst 2 blocks from Paddington Station. You can go anywhere from there and find pubs, restaurants and good transportation. When it comes to space...that's where you'll struggle. The room was too small so for two persons with one bag each...it was very complicated to move, pack, or even go to the toilette. Also, we were unlucky (apparently) because the fire alarm sounded at 2am one day and 5am other day waking us up. Not a good start for any day.
Se hospedó 5 noches en mayo de 2023
Respuesta de SKY, el 15 may. 2023
Dear Carlos,We're really glad you enjoyed your stay with us and hope the fire alarm going wont keep you from staying with us again.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Luis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en abril de 2023
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 4 may. 2023
Dear Luis,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Nuria

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Estancia en familia
Hotel ubicado en Paddington cerca de Hyde Park ,Little Venice y a poca distància del metro para ir al centro. Habitaciones básicas con camas cómodas. La verdad que tal y como están los precios en Londres cumplió con nuestras expectativas.Restaurantes y pubs por la zona.
Se hospedó 2 noches en febrero de 2023
Respuesta de SKY, el 1 mar. 2023
Dear Estancia , Thank you for your feedback. We are pleased to read that you had a pleasant stay and found our facilities comfortable. We aim to provide clean, and affordable accommodation with great customer service. We are looking forward to welcoming you again! Kind Regards, Royal Eagle Hotel

2/10 Terrible

Sofia Leticia

No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Muy caro
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 6 ene. 2023
Dear Sofia,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

6/10 Aceptable

Angel

Respuesta de SKY, el 9 mar. 2023
Dear Angel,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Diego

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 21 dic. 2022
Dear Diego,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Norma Sotres

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Todo bien
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 14 dic. 2022
Dear Norma,Thank you for rating our hotel.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

2/10 Terrible

Emiliano

Se hospedó 2 noches en agosto de 2022
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 25 ago. 2022
Dear Emiliano,Thank you for your feedback, we're sad to hear that your stay did not fulfill your expectations. We sincerely apologies for any inconvenience caused.Wishing to welcome you back at the Royal Eagle Hotel, in order for us to change your mind!Kind Regards,Royal Eagle Hotel

2/10 Terrible

Pablo

Se hospedó 5 noches en agosto de 2022
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 10 ago. 2022
Dear Pablo, Thanks for sharing your feedback. Apologies if your experience didn’t match your expectations, we’ll certainly do better in the future. We would love to make things right if you give us another chance. Kind regards Royal Eagle Hotel

4/10 Malo

Bárbara

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Muy buena ubicación , terrible el Equipamiento del hotel: basura de construcción en pasillos, malos colchones y almohadas , sin salidas eléctricas en los baños, malas toallas , todo demasiado pequeño y mal diseño de las dormitorios , cortinas rotas y caídas y por último sin aire acondicionado .
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de SKY, el 26 jul. 2022
Dear Bárbara, thank you for your feedback, we're sad to hear that your stay did not fulfil your expectations. We sincerely apologise for any inconvenience caused. Wishing to welcome you back at the Royal Eagle Hotel, in order for us to change your mind! Kind Regards, Royal Eagle Hotel

4/10 Malo

Rodrigo

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Pesimo Hotel de Quinta
Pesimo Hotel, no servia la caja de seguridad, la secadora de pelo , el telefono,... el colchon viejo se te clavaban los resortes, sin aire acondionado, nos dieron un ventilador, pedi cambio de colchon o de habitacion ya que el cuarto era un sotano,oscuro sin ventilacion con una ventana a 2.5 mts. Aprox.en varias ocasiones y la respuesta fue negativa sin buena actitud. Tajantes.Nos tuvimos que aguantar porque estaba prepagada y no nos reembolsaban. Por cierto carisimo por todas las faltas antes mencionadas.
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
Respuesta de SKY, el 14 jul. 2022
Dear Rodrigo, thank you for your feedback, we're sad to hear that your stay did not fulfil your expectations. We sincerely apologise for any inconvenience caused. Wishing to welcome you back at the Royal Eagle Hotel, in order for us to change your mind! Kind Regards, Royal Eagle Hotel

4/10 Malo

Francisco

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Pésimo servicio
Pésimo servicio, el personal de la recepción muy grosero y nos mandaron al peor cuarto que tenían, en el sótano y con vista a la banqueta, se escuchaba todo el día las ruedas de las maletas pasar por la calle La habitación muy sencilla y el baño en mal estado
Se hospedó 5 noches en junio de 2022
Respuesta de SKY, el 8 jul. 2022
Dear Francisco, Thank you for your feedback, we're sad to hear that your stay did not fulfil your expectations. We apologise on behalf of a team member as you found her/him to be rude. We usually receive appreciation for all our team members for their customer service and friendliness. We think they failed to provide good customer service on this occasion and we will ensure to speak to the team on the above-mentioned situation and will also do a refresher training with an entire team. We sincerely apologise for any inconvenience caused. Wishing to welcome you back at the Royal Eagle Hotel, in order for us to change your mind! Kind Regards, Royal Eagle Hotel

2/10 Terrible

Roberto Arturo

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Pesimo Hotel, muy caro, incomodo, ruidoso, viejo
Se hospedó 3 noches en junio de 2022
Respuesta de SKY, el 17 jun. 2022
Dear Roberto, thank you for your feedback, we're sad to hear that your stay did not fulfil your expectations. We sincerely apologise for any inconvenience caused. Wishing to welcome you back at the Royal Eagle Hotel, in order for us to change your mind! Kind Regards, Royal Eagle Hotel

4/10 Malo

Ana

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Baja relacion calidad precio
Hotel con buena situacion cerca de metro y tren. Habitacion pequeña y no muy limpia. Estaban realizando trabajos de mantenimiento durante la estancia (pintura). La habitacion no cuenta con nevera y el mobiliario es bastante basico y todo muy apretado. Baja relacion calidad precio.
Se hospedó 3 noches en junio de 2022

10/10 Excelente

Vanessa

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
La ubicación
Se hospedó 2 noches en marzo de 2022
Respuesta de REH, el 9 jun. 2022
Dear Vanessa , Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel. Kind Regards, Royal Eagle Hotel

10/10 Excelente

Ana

Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de SKY, el 31 may. 2022
Dear Ana, thank you very much for this great feedback. We are truly proud to receive 10/10 on all categories. Looking forward to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel

2/10 Terrible

Sergio

Se hospedó 4 noches en mayo de 2022
Respuesta de Sky, el 18 may. 2022
Dear Sergio, thank you for your feedback, we're sad to hear that your stay did not fulfil your expectations. We sincerely apologise for any inconvenience caused. Wishing to welcome you back at the Royal Eagle Hotel, in order for us to change your mind!

4/10 Malo

josep

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Habitaciones muy básicas, colchones muy muy malos, sin enchufes en las habitaciones, estos se encontraban detrás de los armarios, desayuno también muy básico, y te cobran cinco libras en el locker service. Lo único bueno la localización. siento decir que no lo recomendaría, sorry!
Se hospedó 4 noches en abril de 2022
Respuesta de REH, el 29 abr. 2022
Dear Josep, thank you for your feedback, we're sad to hear that your stay did not fulfil your expectations. We sincerely apologise for any inconvenience caused. Wishing to welcome you back at the Royal Eagle Hotel, in order for us to change your mind! Kind Regards, Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Angel

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bien
Se hospedó 5 noches en febrero de 2022
Respuesta de REH, el 20 mar. 2022
Dear Angel, Thank you for your positive feedback. we're glad to know that you had a comfortable stay with us. We wish you a warm welcome in near future.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
horas d espera para el check in, incluso otras personas que llegaban despues ya tenian habitaciones menos nosotras, tres veces tuve q acercarme a recepcion a preguntar porque pasaban a todos los huespedes a sus habitaciones y nosotras seguiamos esperando, a lo que me respondieron que como quiera ya estaba disfrutando del wifi y que podia esperar mas y ya pasaba la hora del check in. el personal muy déspota y grosero, tanto el bell boys como en recepcion y las personas del desayuno igual. te observan como si les fueras a robar vigilando cada cosa q tocas, muy reducido ademas en espacio. lo unico bueno es su ubicacion. de ahi caminas 2 cuadras a la estacion de metro y trenes q te sacan del aeropuerto. es lo unico bueno. la atencion es horrible.
Se hospedó 3 noches en junio de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en junio de 2019

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje en pareja
No le gustó: Servicio y personal
No me gusto para nada que al llegar al hacer el check in me toman los datos me hacen firmar y me informan que en ese momento un personal del hotel nos iba a acompañar a otro hotel que estaba enfrente por ende de inferior calidad y una habitación que no entraban dos personas y apenas la maleta tenías que cruzarte por arriba de la cama una falta de respeto , tras quejarnos nos dijeron que al otro día nos cambian al hotel de origen porque en Ese momento no tenían habitación , o sea al otro día tuvimos que perder nuestro tiempo para trasladarnos , ya que este era muy valioso para nosotros al estar de vacaciones , y mal gastando nuestro valioso tiempo por ineptitud de gente que está a cargo de dicho lugar y también expedía por ofrecer algo que no cumplen , ese día llame a expedía y estuve durante una hora al teléfono y jamás me respondieron
Se hospedó 3 noches en junio de 2019

8/10 Bueno

Kjersti

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nearby trainstation and busses.
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 20 may. 2024
Dear Kjersti,Thank you for rating our hotel.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

mariarosaria

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en mayo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 15 may. 2024
Dear Mariarosaria,Thank you for rating our hotel.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

10/10 Excelente

Marilyn

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff at the Royal Eagle were wonderful. Our room was on the 4th floor. At night it was very quiet hearing no street noise. We did not try the breakfast, so we can't comment on this. While our beds were not the most comfortable, we were tired at night, so our sleep was undisturbed. The bathroom was more than adequate, with plenty of hot water. Location of hotel is in minute's walk of trains and busses, plus plenty of yummy eating places. We would stay here again for sure.
Se hospedó 8 noches en mayo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 14 may. 2024
Dear Marilyn,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, and we are very happy to hear you enjoyed our facilities.We do our best to ensure all our guest needs are attended.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel to better serve you.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

10/10 Excelente

Fred

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff went above and beyond for us. The facilities were both historic and comfortable.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 10 may. 2024
Dear Fred,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, and we are very happy to hear you enjoyed our facilities.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel to better serve you.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Andrew

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I needed a reasonably priced London hotel for one night close to transport links. This hotel ticked all of the boxes. Booking was efficient and the staff were very friendly and welcoming. Special shout out to Nisha on reception (I think that was her name) who was super friendly and accommodating. The room, which was for one person, was small, but I expected that for the price and type of property. It was clean and had everything I needed for one night. Are there better London hotels that this? - of course; but if you are looking for a short stay at a sensible London price - the Royal Eagle is absolutely fine and does what it says on the tin. I would certainly book again and am happy to recommend this hotel for the reasons stated.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 7 may. 2024
Dear Andrew, thank you so much for choosing to stay with us, and we delighted to hear that you had a pleasant experience during your time at Royal Eagle Hotel. Your satisfaction is our top priority, and it's always rewarding to know when we've met our guests' expectations.We truly appreciate your positive feedback, and it would be our pleasure to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Once again, thank you for your kind words. We look forward to hosting you again soon.Kind regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

NICOLA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 3 may. 2024
Dear Nicola,Thank you for rating our hotel.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

10/10 Excelente

Wendy

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff were friendly and quick to help with transportation planning regarding routes and bus numbers. We were always greeted in a friendly way when leaving and returning to hotel. The shower had great hot water and amenities. Great location in a nice neighbourhood.
Se hospedó 14 noches en abril de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 2 may. 2024
Wendy we are delighted to hear that you enjoyed the facilities and that our members of team made a good impression, we appreciate you taking the time to share your thoughts and we look forward to welcoming you back soon.Thank you

6/10 Aceptable

Marjorie Huguette

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Chambre en sous sol, non insonorisée, proche du métro. Petit déjeuner assez bien. La douche était sale à notre arrivée, nous avons demandé à la faire nettoyer.... Mais elle est restée très tachée, dommage !!
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 19 abr. 2024
Dear Marjorie,Thank you for rating our hotel.We're sad to hear that your stay did not fulfil your expectations. We sincerely apologise for any inconvenience caused.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Joseph, Liverpool

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great location in Paddington. Convenient for the tube. Beautiful parks nearby. Basic hotel but very clean and very friendly staff. We had late transportation back home and we were allowed to store our luggage for just £5 for 3 bags so were able to spend more time in London on our last day.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 17 abr. 2024
Thank you for the great review Joseph, we are very glad to hear that you enjoyed our facilities.We appreciate your time and we look forward to welcoming you back in the near future to better serve you.Thank you

8/10 Bueno

Jesus

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very well located, dated facilities. We had breakfast and it was good, fair priced.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 15 abr. 2024
Dear Jesus,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, and we are very happy to hear you enjoyed our facilities.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel to better serve you.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Melanie

Viaje familiar
Der Frühstücksraum war etwas „ungemütlich“, die Zimmer waren ok. Das Personal war wirklich sehr freundlich und zuvorkommend!
Se hospedó 7 noches en marzo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 11 abr. 2024
Dear Melanie,Thank you for rating our hotel.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Timothy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
The room was cartoonishly small, and the bed even smaller. I'm glad I'm only 5'6", otherwise it would have been impossible to fit in it.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 9 abr. 2024
Dear Timothy,Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, and we will be addressing your concerns.Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Ralf, Blankenfelde-Mahlow

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 7 noches en marzo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 7 abr. 2024
Dear Ralf, thank you very much for this great feedback. Looking forward to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel.Kind Regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Andreas Anton

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hotel ist fußläufig sehr gut von der UI-Bahn Station Paddington erreichbar. Tägliche Säuberung. Bei der Buchung müsste jedem klar sein, dass die Zimmer sehr klein sind. Da wir viel unternommen haben, war es uns egal. Unsere Matratzen waren ein wenig "weich". Waren im jahr 2023 schon mal da , da waren die Matratzen besser. Würde es wieder buchen.
Se hospedó 5 noches en marzo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 4 abr. 2024
Dear Andreas Anton, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback, and we are glad the location was convenient for you. We would like to express our sincere apologies for any inconvenience you may have experienced during your recent stay with us regarding the size of your room. Wishing to welcome you back soon at the Royal Eagle Hotel to better serve you.Kind RegardsRoyal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Anu

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Smaller room but clean and it was quite walkable distance from Paddington airport and lot of places to shop for little items to take back home and food options
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 4 abr. 2024
Dear Anu, Thank you for your positive response about the location of the hotel and the staff. We’re glad to know that you had a comfortable stay with us We wish you a warm welcome in near future. Kind regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Rimsa

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Friendly staff, we got moved to a different property but the process was smooth.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 4 abr. 2024
Dear Rimsa, Thank you for your feedback. We are pleased to read that you had a pleasant stay in our sister property and found our staff and facilities comfortable. We aim to provide clean, and affordable accommodation with great customer service. We are looking forward to welcoming you again! Kind Regards,

10/10 Excelente

kristen

Viaje en grupo, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff was wonderful!
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 31 mar. 2024
Dear Kristen, Thank you for your positive response about the staff. We’re glad to know that you had a comfortable stay with us We wish you a warm welcome in near future. Kind regards,Royal Eagle Hotel

10/10 Excelente

Antonella

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff gentilissimo !
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 31 mar. 2024
Dear Antonella, Thank you for your positive response about the staff. We’re glad to know that you had a comfortable stay with us We wish you a warm welcome in near future. Kind regards,Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Julia

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Super gelegenes Hotel und das Personal ist sehr nett. Das Frühstück war prima, dort ist für jeden was dabei. Für eine London Reise kann ich dieses Hotel nur empfehlen.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 29 mar. 2024
Dear Julia, thank you so much for choosing to stay with us, and we delighted to hear that you had a pleasant experience during your time at Royal Eagle Hotel. Your satisfaction is our top priority, and it's always rewarding to know when we've met our guests' expectations. We truly appreciate your positive feedback, and it would be our pleasure to welcome you back for another enjoyable stay in the future. Once again, thank you for your kind words. We look forward to hosting you again soon. Kind regards, Royal Eagle Hotel

8/10 Bueno

Paul, Bardon

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Budget hotel in great position.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel, el 29 mar. 2024
Dear Paul, thank you so much for choosing to stay with us, and we delighted to hear that you had a pleasant experience during your time at Royal Eagle Hotel. Your satisfaction is our top priority, and it's always rewarding to know when we've met our guests' expectations. We truly appreciate your positive feedback, and it would be our pleasure to welcome you back for another enjoyable stay in the future. Once again, thank you for your kind words. We look forward to hosting you again soon. Kind regards, Royal Eagle Hotel

2/10 Terrible

Dino

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Incredibly rundown facilities. Thankfully, I just stayed there one night. Only one electrical outlet in the whole tiny room. Tiny elevators. Tiny walkable corridors. The bathtub was clogged. Floor tiling was not properly installed. Check-in was rude. Check-out was fine. Property looks acceptable from the outside. It is located in a posh area, and close to Paddington station, but it is surprisingly rundown.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Royal Eagle Hotel , el 21 mar. 2024
Dear Thank you for your feedback, we're sad to hear that your stay did not fulfil your expectations. We sincerely apologise for any inconvenience caused. We usually receive appreciation for all our team members for their customer service and friendliness. We think they failed to provide good customer service on this occasion, and we will ensure to speak to the team on the above-mentioned situation and will also do a refresher training with an entire team.Wishing to welcome you back at the Royal Eagle Hotel, in order for us to change your mind.Thank you