Vista frontal de la propiedad

Opiniones de Embassy Suites by Hilton Los Angeles LAX South/El Segundo

3.5 out of 5

Opiniones

7.4

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 581 de 1478 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 320 de 1478 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 220 de 1478 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 170 de 1478 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 187 de 1478 opiniones" "

7.6/10

Limpieza

7.8/10

Servicio y personal

7.6/10

Servicios

7.2/10

Condiciones de la propiedad

7.6/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Eduardo Rodríguez

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024
Respuesta de Anthony Aguilera, Front Office Manager, el 3 abr. 2024
Eduardo, thank you for taking the time to complete a review of your stay. We are ecstatic to see that it was a great experience. We look forward to hosting you again when your travels bring you to El Segundo.

8/10 Bueno

Osman

Viaje de negocios, Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Hi
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 25 mar. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

10/10 Excelente

Francisca

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 19 mar. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

8/10 Bueno

Sophia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me gustó mucho nuestra habitación, estaba limpia y con una decoración muy elegante, lo que mas me encantó es que tienen transporte al aeropuerto, eso facilita muchísimo a los huéspedes para no llegar tarde a sus vuelos. Lo único que no me agradó es que cobraron mucho de check-in, nos dijeron que el dinero se reembolsaría una vez haciendo el check-out pero no fue así.
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 5 feb. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future!

4/10 Malo

Nidia

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
vacaciones terribles en Embassy Lax
Mala la bienvenida, no hacían la Limpieza, no había toallas . No alcanzábamos desayuno. La habitación súmamente deteriorada .
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 10 ene. 2024
We are sorry to hear about your experience. We strive to provide a clean and comfortable stay for each of our guests, especially while we are making improvements to our guest rooms and public spaces. Thank you for sharing your comments with us so we can make changes. We are pleased to share that our renovation is coming to an end, and we genuinely hope to have the opportunity to welcome you back and make it right.

10/10 Excelente

Elizabeth López

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 25 dic. 2023
Thank you for staying with us and taking a moment to rate our hotel. We are glad to hear you had a positive experience at our newly renovated property, and we hope to see you again soon!

10/10 Excelente

Joselito

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great facility
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 14 nov. 2023
Thank you for staying with us and taking a moment to rate our hotel. We are glad to hear you had a positive experience at our newly renovated property, and we hope to see you again soon!

2/10 Terrible

Carlos, MONTERREY

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Todo excelente a excepcion del servicio de orbitz
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 6 nov. 2023
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

6/10 Aceptable

Karla

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
La puerta del baño no funciona hacia un gran ruido cada vez q uno la abría había mucho polvo adentro del hotel
Se hospedó 2 noches en julio de 2023
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 10 sept. 2023
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We strive to provide an elevated experience for all of our guests, and we are sorry to hear we missed the mark. We shared your comments with our team to make improvements, and we hope to welcome you back to our newly renovated hotel for a five-star experience.

10/10 Excelente

Dora

Se hospedó 6 noches en junio de 2023

6/10 Aceptable

Jimena

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
It’s a super old hotel , the carpets are dirty and the bathroom fan makes a lot of noise
Se hospedó 1 noche en julio de 2023

10/10 Excelente

Ricardo

Se hospedó 1 noche en julio de 2023

6/10 Aceptable

Karla

No le gustó: Limpieza y servicio y personal
La abitacion muy bonita recién remodelado Lo unico que no brindan servicio de limpieza Yo tuve que salir molesta para que limpien mi abitacion.
Se hospedó 4 noches en junio de 2023

10/10 Excelente

Joana M

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El servicio de atención al llegar al checking fue muy bueno. El personal muy amable.
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 12 jun. 2023
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are glad to hear you enjoyed your stay! Hope to welcome you back in the near future.

8/10 Bueno

ADOLFO, Heredia

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Buen desayuno
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 1 jun. 2023
Adolfo,We are glad to hear you enjoyed your breakfast. Thank you for taking a moment to review your experience and we hope to welcome you back in the near future.

6/10 Aceptable

Sandra

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Está en remodelación y es terrible el ruido y el olor a humedad en las habitaciones es demasiado.
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Larissa N. Front Office Supervisor, el 8 may. 2023
Hola Sandra,Gracias por sus comentarios. Apreciamos el tiempo que se tomó para escribir esto. Esperamos que pueda quedarse con nosotros en un futuro próximo después de nuestra renovación para que pueda experimentar nuestro hotel recientemente remodelado.

4/10 Malo

FANNY

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Estuvo muy deficiente El servicio a cuartos y el desayuno La Atencion en lobby muy mal El hotel requiere de mantenimiento
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Larissa N. Front Office Supervisor, el 14 may. 2023
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. I'm terribly sorry you did not enjoy your stay with us. We are going through our renovation to be able to all of our existing room issues. We strive to provide gracious, engaging and caring service and sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

10/10 Excelente

Hernaldo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy buen servicio. Nos encanto hospedarnos en este hotel.
Se hospedó 4 noches en marzo de 2023
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 11 abr. 2023
Hernaldo,Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are glad to hear you enjoyed your stay with us. Please come back soon!

2/10 Terrible

jose

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
No respetaron el tipo de habitación,e asignaron camas mucho más pequeñas y no fue el tipo de habitación que yo reserve y PAGE !!!
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Guest Services Manager, el 14 feb. 2023
Thank you for taking a moment to share your experience. We strive to provide gracious, engaging and caring service and will use your comments for further improvements. We are getting renovated this year and we look forward to welcoming you back to our property in the near future!

8/10 Bueno

Irasema

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
La atención es muy buena, al igual que la limpieza, pero huele a humedad, la puerta del baño no cerraba, el colchón es incómodo y en general todo es viejo.

10/10 Excelente

Carlos

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2022

10/10 Excelente

Nery

Se hospedó 3 noches en septiembre de 2022

10/10 Excelente

BEATRIZ

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 4 noches en agosto de 2022

10/10 Excelente

Mireyva

Se hospedó 3 noches en agosto de 2022

10/10 Excelente

Humberto

Se hospedó 2 noches en julio de 2022

10/10 Excelente

Marco

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Esta muy bonito, todo limpio, el desayuno muy bueno y el personal muy amable, lo que no me gusta, es que cobren el estacionamiento, aunque afuera hay mucho lugar donde estacionarse.
Se hospedó 3 noches en julio de 2022
Respuesta de Guest Services Manager, el 23 jul. 2022
We are happy to hear you enjoyed your stay here at our property. We look forward to welcoming you back to our property in the near future!

4/10 Malo

Wendy

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
No me gusto los banos están muy viejos
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Guest Services Manager, el 23 jul. 2022
We deeply regret that we did not meet your expectations during your recent visit to our property and we thank you for sharing this feedback. Thank you again for being our guest.

8/10 Bueno

Verónica

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
No hacen la limpieza a diario hay que solicitarla
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022

10/10 Excelente

Anthony

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Nice hotel, excellent breakfast buffet and near LAX
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022

6/10 Aceptable

Javier

Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de Guest Services Manager, el 13 feb. 2022
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We strive to provide gracious, engaging and caring service and sincerely appreciate your feedback. We're very sorry you were unhappy and sincerely apologize for the inconveniences you experienced. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

10/10 Excelente

Elvia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy caro el estacionamiento
Estuvo muy bien sólo que cobrar 35 por el estacionamiento y dejamos la camioneta afuera y alguien la rayo eso fue lo único malo 😢
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de Guest Services, el 13 feb. 2022
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the hotel to your liking. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

10/10 Excelente

Teresa

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza
Exelent
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 30 dic. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the Embassy Suites by Hilton Los Angeles International Airport South to your liking. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

10/10 Excelente

Teresa

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Ex lent stay
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 30 dic. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the Embassy Suites by Hilton Los Angeles International Airport South to your liking. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

8/10 Bueno

Alejandro, San Jose

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buen desayuno
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 30 dic. 2021
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We strive to provide gracious, engaging and caring service and sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were not 100% satisfied. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced and we will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We are scheduled for renovations within the next year and hope you will consider staying with us in the future.

10/10 Excelente

Yarlixy

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2021

2/10 Terrible

Edgar

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Pésimo hotel para hospedarse
Para el precio el hotel está muy viejo y los cuartos descuidados con humedad huelen mal y no hacen servicio a cuartos todos lo días. La gente que trabaja ahí es amable pero son pocos y no se dan abasto.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2021
Respuesta de Lenamarie Gothling- Guest Services, el 11 dic. 2021
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We strive to provide gracious, engaging and caring service and sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were not 100% satisfied. We sincerely apologize for any inconveniences you experienced and we will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We are scheduled for renovations within the next year and hope you will consider staying with us in the future.

8/10 Bueno

Jaliz Lebron

Viaje en grupo, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Establishment and room were very clean comfortable. Staff was really nice. Breakfast was great. Only thing we had an issue with was transportation service to come and pick us up from the airport; we couldn’t call as we didn’t have any phone numbers to. But other than that, definitely worked out and created a comfortable experience. El establecimiento y la habitación estaban muy limpios y cómodos. El personal fue muy agradable. El desayuno era estupendo. Lo único con lo que tuvimos problema fue con el servicio de transporte para venir a recogernos al aeropuerto; no pudimos llamar ya que no teníamos ningún número de teléfono para hacerlo. Pero aparte de eso, definitivamente funcionó y creó una experiencia cómoda.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Lenamarie Gothling- Guest Services, el 11 dic. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the Embassy Suites by Hilton Los Angeles International Airport South to your liking. We strive to provide gracious, engaging and caring service and we will take your comments under consideration for further improvements. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

10/10 Excelente

Evelyn

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2021
Respuesta de Guest Services, el 8 nov. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the Embassy Suites by Hilton Los Angeles International Airport South to your liking. We will take your comments under consideration as strive to provide gracious, engaging and caring service. We look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

8/10 Bueno

GERARDO

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Debe ser más claro el transporte del aeropuerto con letras más grandes y desde la reservación te deberían advertir cuál es el autobús te lleva a tu hotel, porque existen 2 Embassy (norte y sur) y me subí a un bus y me llevo al otro hotel Embassy (norte) y fue muy difícil transportarme a Embassy (sur) que era de mi reservación
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 12 oct. 2021
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We strive to provide gracious, engaging and caring service and sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were not 100% satisfied. We apologize for any inconveniences you experienced and we will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

2/10 Terrible

Maria Cecilia

Se hospedó 4 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 7 oct. 2021
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We strive to provide gracious, engaging and caring service and sincerely appreciate your feedback and we're very sorry you were unhappy. We sincerely apologize for any inconveniences you experienced and we will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

10/10 Excelente

Ana

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buenisimo
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 7 oct. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience. I am very happy to hear you found the Embassy Suites by Hilton Los Angeles International Airport South to your liking. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

10/10 Excelente

Maria Isabel

Se hospedó 3 noches en agosto de 2021
Respuesta de Guest Services Manager, el 7 oct. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience. I am very happy to hear you found the Embassy Suites by Hilton Los Angeles International Airport South to your liking. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Bueno
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Shar F. - General Manager, el 30 ago. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience. I am happy to hear you found the property to your liking. We strive to provide gracious, engaging and caring service and look forward to welcoming you back to our hotel in the not too distant future.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en julio de 2021
Respuesta de Shar F. - General Manager, el 26 ago. 2021
We are sorry to hear you did not enjoy your stay here at our property. We strive to provide gracious, engaging and caring service and sincerely appreciate your feedback. We will take your comments under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us again in the future.

4/10 Malo

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en junio de 2021
Respuesta de Lenamarie Gothling- Guest Services, el 3 jul. 2021
Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We are sorry to hear you did not fully enjoy your stay here at our property. We strive to provide gracious, engaging and caring service and sincerely appreciate your feedback. We will take your score under consideration as we continually work to improve our guest experience. We hope you will consider staying with us in the future.

2/10 Terrible

Liseth

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Staff members really bad customer service a new supervisor name Anthony was really rude
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

10/10 Excelente

Lavina

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Aziz

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It is a very convenient place to stay in.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 2 may. 2024
Thank you for staying at our hacienda and for taking a moment to share your experience. We are glad to hear you enjoyed your stay, and we hope to welcome you back in the near future

4/10 Malo

Joseph

Viaje familiar, Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza y servicio y personal
The inside of the hotel looks better than the rooms. The rooms haven’t been renovated but they told us they were. Housekeeping forgot to provide service on multiple occasions.
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 2 may. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. All our guestrooms were renovated along with our public spaces. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.

6/10 Aceptable

Diana

Viaje en pareja, Viaje familiar
No le gustó: Servicios
Although this property supposedly underwent a recent renovation, it still felt tired. The indoor pool looked disgusting. I won’t be going back. I did appreciate the security guard in the basement parking garage.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Glenda Rivera, General Manager, el 30 abr. 2024
Thank you for staying with us and for taking a moment to share your feedback. We are sorry to hear about your experience. Please know this is not our standard, and we have shared your comments with our team to address the issue. We hope to have the opportunity to welcome you back to our newly renovated hotel and make it right.