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Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 601 de 1001 opiniones" "
10 - Excelente
601
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 242 de 1001 opiniones" "
8 - Bueno
242
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 91 de 1001 opiniones" "
6 - Aceptable
91
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 48 de 1001 opiniones" "
4 - Malo
48
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 19 de 1001 opiniones" "
2 - Terrible
19
9.2/10
Limpieza
8.8/10
Servicio y personal
8.4/10
Servicios
8.8/10
Condiciones de la propiedad
8.4/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
John
25 nov. 2022
John
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2022
8/10 Bueno
HECTOR
Viaje familiar
22 nov. 2022
Le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Queja
Hice pre~check in debido a que se retraso mi vuelo y llegaba a las 3 am, al llegar no había nadie en la recepción y tuvimos que esperar 45 minutos. Quedaron de reembolsar la noche
HECTOR
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2022
8/10 Bueno
Constantino
Viaje de negocios
1 ago. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente ubicación frente al mar. Buen tamaño de habitación. Buen ambiente en recepción y lobby.
Constantino
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team, el 22 ago. 2022
Thank you for the feedback! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
8/10 Bueno
Juan
Viaje de negocios
29 mar. 2022
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
muy amables
lo esperado relacion calidad - precio.
fueron muy amables en recibir envios que pedi por amazon.
Juan
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team, el 31 mar. 2022
Thank you for the feedback! We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
8/10 Bueno
Jose
Viaje familiar
9 feb. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bueno limpio y cerca de la playa
Jose
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team, el 20 feb. 2022
Thank you for the feedback! We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
6/10 Aceptable
Alberto
Viaje familiar
26 ene. 2022
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
MALA ATENCIÓN CHEKING
El checking no fue para nada agradable; ya que la persona que estaba de manager ese día fue poco amable con mi familia y conmigo. Le dije que pagamos por una habitación vista al mar y simplemente me dijo no hay en este momento, luego le dije que pague por desayuno incluido no me creyó me dijo que le mostrara el correo donde diga que es con desayuno incluido y cuando le mostré mi celular que por cierto le dije que estaba descargado me toco ir a ver el celular al carro para cargarlo y enseñarle que lo que yo le decía era cierto. La verdad esa fue la mala experiencia que tuvimos y más aún que estábamos con niños. Espero mejoren su servicio
Alberto
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team, el 27 ene. 2022
Thank you for the feedback! We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
10/10 Excelente
Martin
Viaje en pareja
23 ene. 2022
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Cobran estacinamiento 16 diarios
Martin
Se hospedó 4 noches en enero de 2022
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team, el 23 ene. 2022
Thank you for the feedback! We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
10/10 Excelente
Carlos
Viaje de negocios
28 nov. 2021
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Carlos
Se hospedó 8 noches en noviembre de 2021
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team, el 3 dic. 2021
Thank you for the feedback! We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
10/10 Excelente
Gabriela
Viaje de negocios
16 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Gabriela
Se hospedó 3 noches en octubre de 2021
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team, el 28 oct. 2021
Thank you for the feedback! We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
8/10 Bueno
Marjorie
Viaje familiar
22 may. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy buena ubicación
Marjorie
Se hospedó 1 noche en mayo de 2021
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team, el 26 may. 2021
Thank you for the great feedback! We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje familiar
13 abr. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Limpieza y muy cerca de todo
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en abril de 2021
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team, el 14 abr. 2021
Thank you for the great feedback! We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
10/10 Excelente
Tamara
4 abr. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Maravillosa experiencia
Maravillosa experiencia al frente de la playa y el hotel de primer nivel, limpio y moderno
Tamara
Se hospedó 4 noches en marzo de 2021
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team, el 10 abr. 2021
Thank you for the great feedback! We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje familiar
15 mar. 2020
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Todo estuvo excelente,las habitaciones limpias, muy cómodas las camas, la ubicación muy bien,el desayuno es sencillo y muy bueno, Me volveré a quedar aquí.
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team , el 18 mar. 2020
Thank you for the great feedback! We are happy that you enjoyed your stay with us. We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
10/10 Excelente
carlos
Viaje familiar
30 dic. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente hotel 100% recomendable
carlos
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team , el 30 dic. 2019
Thank you for the great feedback! We are happy that you enjoyed your stay with us. We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
8/10 Bueno
Cliente verificado
6 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de The Redondo Beach Hotel Team, el 6 oct. 2019
Thank you for feedback! We hope you choose to visit us in the near future! Best Regards, The Redondo Beach Hotel Team
10/10 Excelente
Zhenhui
Viaje de negocios, Viaje en pareja
30 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
good
Zhenhui
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
6/10 Aceptable
joanne
Viaje familiar
22 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Were not able to check in until after checkin time! Room had food on the floor under a desk on arrival to room. Check in person “Jack”I believe hie name was, seemed overwhelmed. He Offered us a $36 food and beverage credit which was not put on our account. So now have to wait to see if its credited after check out!
joanne
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 23 abr. 2024
We're sorry that your experience was less than perfect. We had a very busy day during your checkin with multiple weddings which did slow down our turnover considerably. You will see the credit back to your account as soon as it clears your bank.
10/10 Excelente
Lisiane
19 abr. 2024
Le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Great place
Lisiane
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 20 abr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
10/10 Excelente
xinqiao
16 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
xinqiao
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 20 abr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
6/10 Aceptable
Frank
15 abr. 2024
Frank
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 20 abr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
10/10 Excelente
Anyssa
14 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Anyssa
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 20 abr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
4/10 Malo
Debra, Scotts Valley
Viaje de negocios, Viaje en pareja
11 abr. 2024
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal y servicios
We were initially overcharged the stated price by $300 (we got it corrected). The card room door opener and the electronic door opener kept invalidating each other. Had to get this corrected 4 times before they both worked. Water was marked as free to Hilton Honors members. At checkout, we were told we had to be charged because we weren't a high enough level of Hilton Honors. Regular Hilton Honors had always been enough in the past at other Hilton owned hotels. Staff didn't know in what room the conference was being held. Evening staff were more helpful. Hotel food options limited. Some rooms noisy.
Debra
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 12 abr. 2024
Hello, unfortunately third party bookings are not eligible for benefits through Hilton Honors, only direct bookings.
10/10 Excelente
Madolyn
9 abr. 2024
Everything
Madolyn
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 12 abr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
8/10 Bueno
Alan
Viaje en pareja
8 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Location was great for visiting beaches and other attractions
Alan
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 9 abr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
10/10 Excelente
Leslie
2 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Great place to stay.
Leslie
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 5 abr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
10/10 Excelente
Eric
1 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Really nice property. The remodel looks great. The staff was super friendly. Overall a wonderful stay.
Eric
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 2 abr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
10/10 Excelente
Frederic, Westport
1 abr. 2024
Frederic
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 23 abr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
6/10 Aceptable
Hossein
31 mar. 2024
No le gustó: Limpieza
Room carpets and bath probably need some deep clean.
Hossein
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 2 abr. 2024
Thank you for your review, we will forward your comments to our housekeeping team.
8/10 Bueno
Chen
Viaje en grupo, Viaje de negocios
31 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
More items on the restaurant menu.
Chen
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 2 abr. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
6/10 Aceptable
Nicholas
25 mar. 2024
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal
The staff did not help with the bags and I wasn’t allowed to get my discount for the group rate so that’s why I wasn’t happy with this hotel
Nicholas
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 26 mar. 2024
Hello, we are unable to modify 3rd party rates. To book a group rate you must book directly with the hotel.
10/10 Excelente
Amber
Viaje familiar, Viaje familiar con niños
24 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Staff was excellent. Loved the hot spa and heated pool. Having Starbucks right there was great too!
Amber
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 24 mar. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
8/10 Bueno
George
Viaje familiar
23 mar. 2024
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Servicios
Comfortable bed, quiet, good location
George
Se hospedó 3 noches en marzo de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 23 mar. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
2/10 Terrible
Lisiane
Viaje en pareja
9 mar. 2024
No le gustó: Servicio y personal y servicios
WE BOOKED A KING SIZE ROOM WE PAID FOR A KING SIZE ROOM . UPON ARRIVAL WE WERE TOLD THERE WERE NOTHING BUT TWO QUEEN BEDS; RECEPTIONIST WAS NOT EVEN APOLOGETIC NOR SEEMED TO CARE. WE ARE HERE OFTEN; SERVICE IS SIMPLY NON EXISTANT HERE!!! LAST TIME THE SMART TV WAS NOT WORKING. LATELY WHEN ITS NOT ONE THING IS ANOTHER AS AN ISSUE AT THIS PROPERTY. DONT BE FULLED BY RATINGS.! BED ARE OLD AND SQUICKEY! NO SERVICE AT ALL TO ME THATS THE WORSE PART.
Lisiane
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 13 mar. 2024
Thank you for your review. We're sorry that things were less than perfect and hope to make it up in the future.
6/10 Aceptable
Lisa
29 feb. 2024
No le gustó: Servicios
The pictures on line made this property look spectacular and it stated there was a marina view. I was so excited to get to the hotel, sit by the pool and have a drink while I looked at the view. But upon arrival, I was sorely disappointed. There's only a view of a building that says marina. Also, I could hear the guest above me every time they walked around the room. For the amount I paid I truly feel like I got ripped off.
Lisa
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 13 mar. 2024
Thank you for your review. We're sorry that things were less than perfect and hope to make it up in the future.
10/10 Excelente
Gerri, Corona
Viaje en pareja
26 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We loved how clean everything was! Our room was very comfortable, the bed was so nice.
Gerri
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 13 mar. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
6/10 Aceptable
judy
Viaje familiar
22 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
The front desk person, a black young woman was not friendly. She sternly mentioned that check in is at 3PM
We were checking in at 2 45PM. I will not stay in a place where front desk person is unfriendly,
judy
Se hospedó 7 noches en febrero de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 13 mar. 2024
Thank you for your review. We're sorry that things were less than perfect and hope to make it up in the future.
6/10 Aceptable
Gostosas
10 feb. 2024
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Gostosas
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 13 mar. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
10/10 Excelente
Tamara
8 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Tamara
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Drew Horton, Hotel Manager, el 13 mar. 2024
Thank you for your review, we hope to see you again!
6/10 Aceptable
Stephanie
28 ene. 2024
No le gustó: Servicio y personal
Average hotel. Receptionist and staff were not very welcoming
Stephanie
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
Thank you for sharing your feedback. We're disheartened to hear that your experience with our receptionist and staff did not meet the warm and welcoming standards we strive to uphold. We take your comments seriously and will address this directly with our team. Your comfort and satisfaction are paramount to us, and we hope to have the opportunity to demonstrate our commitment to excellence in your future visits.
10/10 Excelente
Martha
Viaje familiar
28 ene. 2024
Great hotel. Staff was super friendly and helpful. Place was really clean and beds we comfortable.
Martha
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
Thank you for your wonderful feedback! We are delighted to hear that you found our hotel great and our staff super friendly and helpful. It's fantastic to know that the cleanliness of our place met your expectations and that you enjoyed the comfort of our beds. Our team is committed to providing a welcoming and comfortable experience for every guest. We look forward to having you with us again soon for another enjoyable stay!
10/10 Excelente
Gloria
Viaje familiar
23 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I was of the understanding that breakfast was provided free, like the former Best Western.
Gloria
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We apologize for any misunderstanding regarding our breakfast offerings. We strive to provide clear and accurate information to all our guests and regret any inconvenience this may have caused. Please know that we value your input and will use it to improve our communication about amenities and services. We hope to have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the future.
8/10 Bueno
Leticia
22 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Leticia
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
Thank you for your generous 4 out of 5 score! We're glad that your stay with us was largely enjoyable and met most of your expectations. We would love to hear more about how we can make your next visit a perfect 5 out of 5. Your feedback is crucial in guiding our continuous improvement efforts. We look forward to welcoming you back and providing an even better experience on your next stay!
10/10 Excelente
nancy
Viaje en grupo, Viaje familiar
22 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
nancy
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
We are overjoyed to hear that your experience with us was nothing short of exceptional. It's our utmost priority to ensure every guest feels valued and enjoys a comfortable and memorable stay. We look forward to continuing to exceed your expectations and can't wait to welcome you back for another stellar experience!
6/10 Aceptable
Cliente verificado
Viaje familiar
21 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 4 noches en enero de 2024
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
Thank you for taking the time to rate your experience with us. We appreciate your honest feedback and acknowledge that a score of 6 out of 10 indicates that there are areas where we can improve. We're committed to providing an exceptional stay for all our guests and would value any additional input you might have regarding what we could do better. Your insights are crucial for our continuous improvement, and we hope to have the opportunity to provide you with a more satisfying experience in the future.
10/10 Excelente
Letetia
Viaje familiar
20 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Beautiful hotel, the staff was great, and great dining options within walking distance.
Letetia
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear that you found our hotel beautiful and our staff great. It's also fantastic to know that you enjoyed the dining options within walking distance. We strive to provide a welcoming and convenient experience for our guests, and we're glad we could meet your expectations. We look forward to having the pleasure of welcoming you back soon for another great stay!
10/10 Excelente
jorge
17 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
jorge
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
Thank you for the perfect score! We're thrilled to have met your expectations and appreciate your recognition of our efforts. Looking forward to welcoming you back soon!
10/10 Excelente
Enrique
17 ene. 2024
Enrique
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
Thank you for awarding us a perfect score! Our team is dedicated to ensuring every guest feels valued and enjoys a high standard of service and comfort. Your positive feedback is greatly appreciated and serves as a wonderful encouragement to all of us.
6/10 Aceptable
Roman
Viaje en grupo
15 ene. 2024
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Location is very good.
Hottub did not work, pool was not heated very well, carpets in hotel smell. No continental breakfast, the store in the hotel doesn't accept cash ( cards only) The safe in the room had no power.
Roman
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
Thank you for your feedback. We apologize for the inconvenience with the hot tub, pool, room odor, and other concerns. We're addressing these issues urgently and hope to provide a much-improved experience on your next visit. Your satisfaction is our top priority.
8/10 Bueno
Ben
14 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Ben
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
Thank you for your feedback! We're happy you enjoyed your stay and would appreciate any suggestions for improvement. Looking forward to your next visit!
10/10 Excelente
Ruth, Dearborn
Viaje en pareja
11 ene. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent location. Super walkable. Comfortable bed. Would stay again.
Ruth
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Marc Ebuen | Assistant General Manager, el 29 ene. 2024
Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you enjoyed our excellent, walkable location and found the bed comfortable. It's great to know you'd choose to stay with us again. We look forward to welcoming you back in the future for another pleasant experience!