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Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 199 de 245 opiniones" "
10 - Excelente
199
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 18 de 245 opiniones" "
8 - Bueno
18
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 10 de 245 opiniones" "
6 - Aceptable
10
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 8 de 245 opiniones" "
4 - Malo
8
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 10 de 245 opiniones" "
2 - Terrible
10
9.8/10
Limpieza
9.4/10
Servicio y personal
9.4/10
Servicios
9.8/10
Condiciones de la propiedad
9.0/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
2/10 Terrible
JESUS L
Viaje familiar
8 ene. 2024
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El peor hotel de Beverly Hills
Fue una pésima experiencia, tenía pensado estar 7 días y solo me quedé 2, el hotel me hizo un hold excesivo, al momento de llegar y cuando pagué el total de la estancia,
lo hice con otra tarjeta, después de irme me hicieron un cargo de 300% (9,000 dls mas) de lo que fué mi estancia.
Hable para reclamar y su respuesta fue (nuestro sistema es de los noventas) es un abuso, después de 13 días aún no liberan el hold de la primer tarjeta que no se uso ni un centavo.
JESUS L
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2023
4/10 Malo
Antonio
20 jun. 2023
Le gustó: Condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
El manager del front desk de nombre Moiz no tiene vocación de servicio fue muy descortés por decir lo menos. Muy rudo diría yo , por otro lado no es posible que un hotel en el que pague 11,500 dólares no cuente con una ducha apropiada la presión de esta era insuficiente muy baja imposible tomar una buena ducha
Antonio
Se hospedó 6 noches en junio de 2023
10/10 Excelente
Adeeb Zuheir
Viaje familiar
22 dic. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente servicio y atención
Adeeb Zuheir
10/10 Excelente
Mauricio
Viaje familiar
17 nov. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente hotel , muy bien ubicado y gran servicio
Mauricio
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2022
10/10 Excelente
Cliente verificado
5 feb. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Increible!
Cliente verificado
Se hospedó 4 noches en enero de 2019
Respuesta de Vanessa W., el 6 feb. 2019
Thank you!
10/10 Excelente
Cliente verificado
6 nov. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
el mejor hotel en beverly hills
servicio attecion y las instalacion de primera
sera mi hotel de siempre en los angeles
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2018
Respuesta de Antonio B., el 12 nov. 2018
Thank you for the wonderful review. We hope you return again soon.
10/10 Excelente
Cliente verificado
25 sept. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy agradable el personal.
El hotel perfecto en todos sus aspectos.
Regresaria sin duda
Cliente verificado
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Antonio B., el 26 sept. 2018
Thank you so much for the wonderful review. We hope to welcome you back again soon.
10/10 Excelente
lidia, Cd. de México
2 abr. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
excelente hotel, buena ubicación
Las habitaciones excelentes, tanto en limpieza como en comodidad de la cama y blancos. tiene buena ubicación, y los empleados muy amables.
lidia
Se hospedó 3 noches en marzo de 2018
Respuesta de Peter Bowling, el 3 abr. 2018
Dear Lidia,
Thank you for the wonderful review on our hotel. We can't wait for your next return.
10/10 Excelente
Damian
15 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Damian
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
10/10 Excelente
Alessia
24 mar. 2024
Alessia
Se hospedó 4 noches en marzo de 2024
10/10 Excelente
Amanda
Viaje en pareja
5 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The property is so
Beautiful and clean. Amazing food. Amazing service. Will definitely stay again.
Amanda
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
10/10 Excelente
Johannes
4 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
lovin it
Johannes
Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
10/10 Excelente
Shannon
3 mar. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Great location! Comfortable beds and beautiful rooms.
Shannon
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
10/10 Excelente
wang
25 feb. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Everything is so good
wang
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
4/10 Malo
Mandeep
Viaje familiar
20 feb. 2024
No le gustó: Servicio y personal y servicios
We stayed here for 3 nights. The first 2 nights, we had intermittent sleep because of a loud buzzing noise that would wake us up repeatedly atleast 3 dozen times and the noise would stay on for sometimes 15 minutes.
After the first night we let the front desk know and they sent engineers up and they spent 30 minutes trying to fix the noise at 10pm.
They said it was fixed, but then an hour later is started again and we didn’t sleep that night either.
On the 3rd night they gave us a new room and the manager didn’t once apologize for offer anything for the 2 nights of missed sleep.
We are platinum members and have never had service this horrible at a Waldorf property.
We usually feel like we are royalty but this property made us feel like we were staying at a Best Western.
The front desk does not pick up the phone either.
The phone would ring for 5-6 minutes plus with no success.
The iPad in the room didn’t work either which is where the in room menu is.
It’s a long list of issues for a 5 star property.
It’s unfortunate.
Mandeep
Se hospedó 3 noches en febrero de 2024
2/10 Terrible
Nichole
26 ene. 2024
Nichole
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
2/10 Terrible
Nichole
Viaje familiar
23 ene. 2024
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
I have stayed at this hotel routinely since it opened about ten years ago. I will never stay here again. I had issues before I arrived. During previous stays we got a suite with a rollaway. Then suddenly due to fire codes we can no longer have a rollaway in a suite, so during this trip we get a double queen room and request a rollaway as advertised as being available when we prepaid on Expedia. I message the hotel the day of our arrival and suddenly we cannot have a rollaway in a double queen due to fire safety but we can have it in the suite we were previously told we could not. Mind you all of these conversations are saved in the app chat with the hotel over the years. We arrive and pay the incidental fee for the two nights. The next day capital 1 is notifying me Waldorf is attempting to charge my card, I then get a text from woman Victoria stating I needed to pay another incidental fee for 400. Mind you we already had paid. We ordered room service and did not receive what we ordered. It took almost an hour for my son to receive the corrected order. I have never in my life received since sub par service, especially for what we paid. I don’t want an apology from this hotel and I certainly don’t want a generic response from this hotel asking me to call or email them about what happened. If the hotel and property manager Maykel are truly remorseful about what happened then refund us for our stay. This was by far and honestly the worst birthday trip I have experienced.
Nichole
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
10/10 Excelente
Leora
Viaje familiar
1 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Leora
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
6/10 Aceptable
Siddhartha
8 ago. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This is a good property with good amenities and no doubt a quality 5 star hotel. The problem is that when I was staying there this time there was a hotel workers strike. So the quality of service and housekeeping were well below par. For half of my stay there hotel staff picketing outside the hotel and each time I entered and left the picketers were yelling at me for crossing the picket line during the strike. The hotel did nothing to compensate me for this extreme inconvenience. At 7 am there were pickets using horns and drums that would wake me up and they would aggressively picket at the hotel entrance for 5 straight days from 7AM to 9 PM. Hotel management did nothing to compensate. I paid a lot of money for my hotel room and I am troubled that management is not fairly sharing that money with the staff. If the hotel had informed me of the strike in advance I would have gladly cancelled and stayed at any hotel without labor issues. Half of trip was ruined and hotel charged me full price, like strike inconvenience never happened.
Siddhartha
Se hospedó 14 noches en julio de 2023
6/10 Aceptable
K
14 jul. 2023
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
K
Se hospedó 1 noche en julio de 2023
10/10 Excelente
JOHN
Viaje familiar
3 jul. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Outstanding property!
This is a great hotel if it fits your budget because it is very pricey. The service we received was superior and the staff met all expectations. Highly recommend!
JOHN
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
10/10 Excelente
Macy, Burlingame
26 jun. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Very nice hotel
Macy
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
10/10 Excelente
Michael
Viaje familiar
24 may. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Best hotel in LA
Michael
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
10/10 Excelente
selim, Barrington
Viaje de negocios, Viaje en pareja
20 may. 2023
Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Outstanding hotel. I would stay there again
selim
Se hospedó 3 noches en mayo de 2023
8/10 Bueno
stephen
8 may. 2023
stephen
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
10/10 Excelente
Michael, Columbus
9 abr. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Such an elegant stay. Staff was amazing and the rooms were exquisite.
Michael
Se hospedó 6 noches en abril de 2023
10/10 Excelente
VALERIE
29 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Absolutely gorgeous property and truly accommodating/awesome personnel at every level of staffing. I felt SPECIAL every day and in every way. Most memorable birthday getaway ever!
VALERIE
Se hospedó 3 noches en marzo de 2023
Respuesta de In House Reservations Team, el 10 abr. 2023
Greetings Ms. Bernard,I do hope that this email finds you well. It was an absolute pleasure having you with us during your birthday getaway and I would like to express sincere thanks for taking the time to share your vital feedback. It is our goal to deliver exceptional True Waldorf Service, and we are truly delighted that we were able to create such a memorable experience. To know that you felt valued and welcomed, reassures our team that their dedication to our guests is noticed. Thank you for your support, and we look forward to welcoming you back to Waldorf Astoria Beverly Hills. Please do not hesitate to contact me directly should there be anything I can assist with.Sincerely,Rashawnda WoodReservations ManagerWaldorf Astoria Beverly Hillsrashawnda.vereen-wood@waldorfastoria.com
10/10 Excelente
Shirley
20 mar. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Shirley
Se hospedó 1 noche en marzo de 2023
Respuesta de In House Reservations Team, el 10 abr. 2023
Greetings Ms. Xing,I do hope that this email finds you well. It was an absolute pleasure having you with us and I would like to express sincere thanks for taking the time to share your vital feedback. It is our goal to deliver exceptional True Waldorf Service, and we are truly delighted that we were able to create such a memorable experience. To know that you felt valued and welcomed, reassures our team that their dedication to our guests is noticed. Thank you for your support, and we look forward to welcoming you back to Waldorf Astoria Beverly Hills. Please do not hesitate to contact me directly should there be anything I can assist with.Sincerely,Rashawnda WoodReservations ManagerWaldorf Astoria Beverly Hillsrashawnda.vereen-wood@waldorfastoria.com
10/10 Excelente
Michele
19 feb. 2023
Michele
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
8/10 Bueno
JEN-MIN
22 ene. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Everything is very good except the quality of the mattress.
JEN-MIN
Se hospedó 1 noche en enero de 2023
10/10 Excelente
Nicholas
28 dic. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great place
Nicholas
10/10 Excelente
Norvan
Viaje en pareja
16 dic. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Amazing
Norvan
10/10 Excelente
Georgia
14 nov. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
First class experience!
This hotel is first class all the way! Expensive but worth it for a special occasion. Most beautiful place we have ever stayed. We even got a ride in the WA white Rolls Royce to our nearby event. Out of the ordinary service. Friendly staff. Thrilled with the experience!
Georgia
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
10/10 Excelente
hans-christian bodker
Viaje familiar
30 oct. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
-
hans-christian bodker
Se hospedó 7 noches en octubre de 2022
10/10 Excelente
Netisha
Viaje de negocios, Viaje familiar
26 oct. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
This hotel exceeded my expectations. Amazing helpful staff. Great food at both restaurants. Really enjoyed my stay there and will definitely recommend and return!
Netisha
Se hospedó 3 noches en octubre de 2022
10/10 Excelente
Abrahem
Viaje en grupo
8 oct. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Best hotel
Best hotel period.
Abrahem
Se hospedó 1 noche en octubre de 2022
10/10 Excelente
MICHAEL
Viaje familiar
14 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Amazing service and facilities
MICHAEL
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
10/10 Excelente
Vahid
12 sept. 2022
Vahid
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
10/10 Excelente
Angus
6 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Angus
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
10/10 Excelente
Nick
Viaje en pareja
5 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Everything was excellent about this property!
Nick
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022
10/10 Excelente
Ling
16 ago. 2022
Ling
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
4/10 Malo
Marc
Viaje de negocios
11 jul. 2022
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Marc
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
10/10 Excelente
Sarabmeet, Clovis
Viaje en grupo
10 jul. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
It was great
Sarabmeet
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
4/10 Malo
JEFF
Viaje familiar
3 jul. 2022
Le gustó: Servicios
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
Dirty and very poor condition carpet. Didn’t clean up the room until called two times and after we finished the dinner and still hadn’t completed the cleaning. We had to wait in the lobby for another 30 minutes. Food tasted very poor. I spent $3900 for two days but didn’t get the services and a cleaned carpets we expected. This hotel is not worth for the money, it should be $150 per day and 4 star only. Definitely is not a 5 star hotel.
JEFF
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
4/10 Malo
Shu Chi
Viaje familiar
9 jun. 2022
Le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza y servicio y personal
Hair in bathtub, take forever to have the bell boy pick up luggage.
Calls the room even when given specific instructions with privacy sign on in the room not to disturb when package arrive
Shu Chi
Se hospedó 2 noches en junio de 2022
6/10 Aceptable
Kenny
Viaje en pareja
19 may. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Only bad thing was I guess I lucked out and the day I decide to stay there is the day they decide to test the fire alarms over and over early morning. So much for sleeping in!
Kenny
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
8/10 Bueno
Cliente verificado
18 may. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Cliente verificado
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
6/10 Aceptable
Bridget
Viaje familiar
18 may. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicios
Room excellent however the restaurant seating was poor when we first arrived and could not eat at hotel due to lack of seating for guests.
Bridget
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
10/10 Excelente
Rong
Viaje familiar con niños
30 abr. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excellent service and location!
Rong
Se hospedó 2 noches en abril de 2022
2/10 Terrible
chelsea
25 abr. 2022
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad