Suite (Extra Large) | Cocina privada | Refrigerador, microondas, parrilla de estufa y lavavajillas

Opiniones de Milan Apartment Rental

Milan Apartment Rental
Via Pergolesi 31, Milan, MI

Opiniones

6.4
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 42 de 216 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 67 de 216 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 37 de 216 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 24 de 216 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 46 de 216 opiniones" "

7.0/10

Limpieza

6.8/10

Servicio y personal

5.2/10

Servicios

6.8/10

Condiciones de la propiedad

6.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

6/10 Aceptable

gilberto

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Me agrado el trata personal del empleador, pero solo lo vimos una vez. Deben tener más cuidado con la limpieza de la ropa de cama y toallas. Darle más mantenimiento a los pisos y arreglar una fuga del wc. Es una zona céntrica, pero con mucho ruido.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

6/10 Aceptable

maria victoria

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

8/10 Bueno

Marisol

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se agradece que haya un lugar para dejar el equipaje antes de la hora de entrada y salida.
Se hospedó 1 noche en julio de 2023

4/10 Malo

ALEJANDRO DANIEL

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en junio de 2023

2/10 Terrible

Patricia

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Descepcionante
No había opción de que nos guardaran equipaje antes de la hora de check in como en los 10 hoteles en los que fuimos durante nuestro viaje en Italia, muy sucio todo, piso baño, etc, no había papel de baño suficiente, el sofá cama de la habitación sumido, o roto sumamente incómodo.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2019
Respuesta de Alex, el 26 oct. 2019
Hola Patricia, evidentemente cuando reservó no se percató que usted rentó un apartamento y no un cuarto de hotel. En el apartamento encontrarán un kit de bienvenida con jabones, gel para la ducha, champo y papel higiénico para cubrir las necesidades de nuestros huéspedes durante la primera noche: para los siguientes días tienen que comprarlos juntos con la comida en el supermercado cercano. Por lo mismo tampoco ofrecemos limpieza diaria: solo la limpieza inicial y final. Invitamos todos nuestros huéspedes a informarnos inmediatamente a su entrada en el apartamento si encontraran algún desperfecto o si el apartamento no fuera perfectamente limpio, para remediar inmediatamente. Ofrecemos a nuestros clientes de depositar sin coste adicional las maletas en nuestras oficinas durante nuestro horario de trabajo desde las 10 de la mañana hasta las 11 de la noche de lunes a viernes y desde las 3 de la tarde hasta las 11 de la noche.

10/10 Excelente

Luis Hernández

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente estancia
Excelente ubicación, la atención recibida fue inmejorable, volvemos sin pensarlo.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018

6/10 Aceptable

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Céntrico
Apartamento en muy buena ubicación, el agua caliente no funciona muy bien, ya que de los 3 días solamente salió agua caliente el primer día, se escucha mucho a la gente de otros apartamentos, la calefacción no calienta mucho ya ir por la noche pasamos un poco de frío, por lo demás el personal correcto, y el resto de cosas bien.
Se hospedó 2 noches en marzo de 2018

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Buena relación de precio a calidad
La experiencia fue positiva. Lleno nuestras expectativas
Respuesta de Alessandro, el 25 feb. 2018
Gracias por su comentario.

8/10 Bueno

Marco, Ciudad de Mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Apartamentos con una muy buena ubicacion en Milan
El chech in es muy rapido, el personal mostro disposicion para cualquier eventualidad. Es importante comentar que como el nombre lo dice, estas rentando un departamento con todas las responsabilidades de este, cocinar, limpiar y lavar ( sugerimos solicitar el instructivo para la lavadora). El cuarto principal es amplio, limpio y la cama es comoda, la sala es espaciosa, el sofa cama es adecuado, buena recepcion del internet y lo mas valioso del lugar es la cercania con la estacion central de Milan, tambien te queda cerca la parada del autobus turistico (Frente a la entrada principal de la estacion central) a 7 cuadras se encuentra la calle Buenos Aires la cual es excelente para las compras de ropa, encontraras tiendad de marca y tiendas de diseñadores jovenes asi como ofertas.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Departamentos limpios cerca de la central del tren
El personal muy atento nos atendió con todo detalle para aclararnos todas nuestras dudas con respecto a lugares cercanos y cómo llegar a ellos. La habitación está completa y limpia con una cocineta para preparar los alimentos ahí mismo. Se encuentra a un costado de la estación MILANO CENTRALE por lo que resulta muy cómodo trasladarse a todos los puntos de interés ya que ahí coinciden también las principales líneas del metro. Las camas muy cómodas y todos los servicios funcionando sin ningún problema.

6/10 Aceptable

Mireia

Buena ubicación
El apartamento es correcto, nos lo esperábamos más grande, pero para solo ir a dormir està bien. Lo mejor q tiene es la ubicación, esta justo delante de la estación central, por lo que para llegar des del aeropuerto es fenomenal. Y está muy bien comunicado con el centro con metro, bus y tranvía.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza
Estadía
El hotel cumplió con nuestras expectativas, solamente se encontraba un poco sucio como por ejemplo las cortinas o la vajilla. Estaba muy bien ubicado, pero el edificio es antiguo, los ascensores son muy chiquitos y solo entra una persona con una valija.

10/10 Excelente

José, México, Durango

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Lo recomiendo muy ampliamente
El Hotel es nuevo, esta de lujo en verdad, Tiene los supermercados muy cercas, la estacion de trenes enfrente, es de primera, tiene todos los servicios y mucho mas, lo recomiendo muy ampliamente.

8/10 Bueno

Juan Luis, Cádiz - España

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Apartamento Funcional y muy agradable
Todo ha sido bastante satisfactorio, tanto la reserva a través de esta web como el trato recibido por el personal del apartamento. Todo coincidía con la descripción y fotos que aparecen (me alojé en el apartamento 111) , lo que es de agradecer..Además resulta ideal si vuelas a través de Bergamo ya que los autobuses al aeropuerto salen de justo al lado de los apartamentos. Nuestro vuelo salía temprano y fue de agradecer.. Desde el apartamento muy cerca una boca de metro que enseguida te lleva al centro de la ciudad.

2/10 Terrible

Jhoana

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
We called mutiple times and were lost of which when they did answer told us to find somewhere else and did not refund.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

8/10 Bueno

Ean

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
BASIC accommodation value for money we didn’t expect luxury at that price and only wanted a clean secure place to stay which it was . The property was very poor at communication prior to our stay and needs to get up to date (eg use what’s app and respond to messages )
Se hospedó 2 noches en abril de 2024

2/10 Terrible

Kanwaljit Singh

Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Hector l

Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
very good.
very good apartmentn clean, value and location.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Jéssica

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023

2/10 Terrible

Günter

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Nie wieder. Check in konnte kein Englisch und dauerte 30 Minuten. Das Zimmer war dann 20 Minuten Fußweg wo anders. Überall Schimmel in der Dusche. WC katastrophal! Betten und Bettzeug gefühlt 20 Jahre alt. Küche aus dem Ostblock. Reinste Frechheit. Total falsche Fotos vom Zimmer
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Alex, el 11 dic. 2023
Unser Check-in dauert in der Regel einige Minuten und alle unsere Mitarbeiter sprechen neben Italienisch und Englisch mindestens eine weitere Sprache. In diesem Fall dauerte der Check-in länger, da dieser Gast nicht wusste, dass er zwei Apartments in der Via Pola gebucht hatte, zwanzig Gehminuten von unserer Rezeption entfernt (10 Minuten mit dem Bus). Dies lässt sich auch aus seinem Kommentar zu den Fotos nachvollziehen. Tatsächlich können Sie auf Expedia, sobald Sie eine Wohnung ausgewählt haben, alle Fotos dieser Wohnung sehen. Die Kommentare über DDR-Küche, schimmelige Badezimmer und zwanzig Jahre alte Bettwäsche sind nicht zutreffend.

8/10 Bueno

Emil

Viaje en grupo
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

6/10 Aceptable

janice, Columbia City

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza
Across the street from the train station, close to restaurants an very easy to get around.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

2/10 Terrible

Todd

No le gustó: Limpieza
Warning!! This property is NOT what the pictures present when booking! We arrived at midnight after a full day of travel and location and entry were somewhat confusing. There was NO hot water to shower when we arrived!!! Bedding was stained and had hair on it—disgusting! Room is small and not appropriate for a family of 5. Management did not mention on booking site that if you check in after 8:00pm you will be charged an additional $50, and will have to take a taxi 10-15 minutes away from the facility to register and get the key. This is incredibly inconvenient and UNSAFE when you arrive at 11:00pm with a family. When we contacted management to cancel they refused!!! Management had no concerns about a family waiting over 45 minutes at the train station while a family member went to register, come back, and then walking at midnight to find an apartment in the dark! Terrible…Terrible…Terrible! DO NOT STAY HERE!!!
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Alex, el 11 dic. 2023
This guest did not understand the conditions he had booked as he expected to check-in at midnight when our reception closes before that time. He didn't realise what apartment (address) he had booked and had not even seen the photos of his apartment on Expedia. Once you select an apartment from the list displayed during your search on Expedia (Hotels.com or Orbitz), you can see the photos of that particular apartment type. You can also see the address of any particular apartment type.

6/10 Aceptable

Stephanie

Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Peng

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

10/10 Excelente

Roberto, alassio

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Tutto ha funzionato egregiamente. Posizione strategica vicino a stazione Centrale e molti esercizi pubblici. Chiedere di un piano alto e di affaccio sul cortile interno per la massima riservatezza e quiete. Ci torneremmo volentieri.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

2/10 Terrible

lars

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2023

6/10 Aceptable

James

Viaje en grupo
Apartment was ok very central Whicker was good,but didn’t like the charge for laundry
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2023

8/10 Bueno

Silas

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
God value for money
Lettere slidt. Småproblemer med vand og vinduer, men alt i alt fint til pengene God lokation og god vært
Se hospedó 4 noches en agosto de 2023

2/10 Terrible

Jean-Francois

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023

2/10 Terrible

Frank, Olmsted Falls

Viaje familiar
No le gustó: Servicios
Beware: if you are booking this hotel because it’s close to Centrale train station, IT IS NOT. The address is of the check in office. You will then be told to travel 1.7 KM to Via Pola, 19. I specifically booked this hotel for its proximity to the station because my sister is handicapped and has difficulty walking. I think this is deceitful and just wanted to alert others!
Se hospedó 1 noche en agosto de 2023
Respuesta de Akex, el 12 ago. 2023
We manage apartments close to the Centrale station in via Pergolesi 31 were most of our apartments are and where our reception is and four apartments in via Pola 19. Via Pergolesi is a five minute walk to the station and via Pola is a ten minute walk to the station. To be precise, the distance from our apartments in via Pola to the Centrale station is exactly 1km. Our apartments in via Pola are clearly marked with both Via Pola in their name and the address is specified in the 'address' field, meaning that Frank confused the address of our reception with the adress if the apartment. The distance from our reception to via Pola is 1,5km as it isbin the opposite side of the station..If you don't want to book an apartment in via Pola, nust make sure you don't see Pola in the apartment's name, as all apartments in via Pola are clearly marked in their name as belonging to that address

4/10 Malo

Michelle

Viaje familiar
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Read the reviews. Unfortunately I didn’t
Upon checkin the first thing I asked was to confirm there are 2 king beds as this is why I specifically chose this apartment. The receptionist informed me there is one king and one sofa, so the advertising for this property is incorrect as THERE ARE NOT 2 KING BEDS. When we entered our apartment the sofa bed wasn’t made up so I had to look for the linen and make it up myself. The king bed that was there was as hard as a rock. Literally I woke up with a sore back. The air con in the room with sofa bed wasn’t cooling well. The other one worked ok. The iron cord was not safe. All frayed, wires exposed. Location is good close to station but to be honest I couldn’t wait to leave.
Se hospedó 2 noches en julio de 2023

4/10 Malo

Luca

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Il check-in in ritardo... avevo chiesto di poter prendere la camera anche 30 minuti prima... però negativo... i letti l'ho dovuti preparare io... mancava anche un set di lenzuola... poi mi è stato consegnato. Cauzione di 100 euro e poi mi sono state tolte nove euro per l'aria condizinata accesa forse 2 ore... il bagno aveva solo la luce dello specchio... quella principale non era funzionante... non lo consiglio... 250 euro una notte... 6 persone... da dimenticare...
Se hospedó 1 noche en julio de 2023

8/10 Bueno

Finnlay

Viaje en pareja
Le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Bed was hard as a rock
Se hospedó 2 noches en julio de 2023

2/10 Terrible

Juan Ramon

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Extremely Disappointing Experience Unfortunately, our experience with this property was not only disappointing, but also the worst ever. The primary issue lies in the cancellation of one of our rooms from part of the property, for which we did not receive any refund. This led to a great deal of inconvenience, compounded by the poor service and extremely unprofessional communication from the property management. Our first night was a disaster. Despite our efforts to communicate almost a day in advance of our travel, we did not receive any response. This lack of communication resulted in not being able to access any of the rooms that we had booked. Left with no other option, we were forced to stay at a nearby hotel at our own expense, for which the property refused to provide a refund. Overall, the experience left us feeling frustrated and taken advantage of. We were not treated with the respect or professionalism that one should expect when booking a property. We strongly recommend potential guests consider our experience before deciding to stay here.
Respuesta de Alex, el 3 jul. 2023
This guest booked a non-refundable rate and pretended a free cancellation. Furthermore for the remaining apartments that he booked he arrived after midnight, when our offices are closed. He then pretended a refund of that night, even though we had kept the apartment available to him. Even though as no-show he had technically cancelled his reservation, we did admitted him the following day. What this guest claims is clearly false, because having booked through Expedia, if what he claims were true, Expedia would have refunded him.

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Not good at all!!
AC need to pay, extra towel and paper row need to pay. If you open the window, is very noisy as it face right to the Milan Central Station.
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Alex, el 3 jul. 2023
As is clearly posted on Expedia's website, we do charge for AC usage. Our apartments are next to Milan's main railway station Centrale. All our apartmentsa have sound-proof double glazed windows. When the windodws are closed, you don't hear the city noise. If you are very sound sensitive, ask for a room facing the interiour court were you can sleep with open windows.

2/10 Terrible

Dawit

No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
The property manager lied to us that my credit card didn’t work so that he can charge us different rate based on the day and there was no internet connection no light on until we had to figure it out to turn the main controller on and he didn’t tell us anything about it. Horrible service and horrible experience
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Alex, el 30 jun. 2023
This guest booked for five persons and showed up in six: therefore we charged him a supplemento for the extra guest. All our apartents are covered by our WiFi network which we offer for free included in the rent.

6/10 Aceptable

Fidel

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
We have to wait 5 hours to take shower, no hot water, we waisted time, I don’t recommend this place.
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Alex, el 28 jun. 2023
All our apartments are energetically independent from each other. Hot water is produced in hot water balloons of 80 or 100 litres that take between 45 minutes to one hour to heat up from when they are cold. In general we turn on the electricity and the hot water a couple of hours prior to check-in, so that our guests find the water hot when they arrive. In your case, you were a last minute booking and you turned on the electricity and the hot water boiler when you entered the property: this means that you had to wait one hour prior to getting hot water (not five).

2/10 Terrible

zaida, houston

Se hospedó 1 noche en junio de 2023

4/10 Malo

Trevor

Se hospedó 1 noche en junio de 2023

2/10 Terrible

Kendra

Viaje familiar con niños
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Did not receive the accommodations I booked and paid extra for. Two king sized beds are not the same as one double bed and one sofa bed. Manager said he had no authority to change my room. Did not attempt to help, I tried for 5 hours to get some resolution and was told by the manager that Expedia mis translated the listing and when I contacted Expedia they said the manager told them I received the correct room with double beds. I clearly did not. I had 5 people in my party and beds for 4. Manager did not even tell us about the extra bed even when he came up to the room to look for it. We ended up finding it by mistake and had enough beds for my party but we’re greatly disappointed in the communication and the hotel’s unwillingness to help us. We also observed another gentleman with this same problem in the managers office at the same time we were informing management about our incorrect room. Do not book with this apartment hotel. It’s cheap, yes. It’s next to the bus station, yes. You will be dissatisfied in the run down unkempt state of the apartment as well. Not at all worth it if you don’t receive the room as advertised. Beware.
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Alex, el 18 jun. 2023
This guest stayed at the room she booked. She thought she had booked a different room type and both our reception and Expedia's customer service confirmed her that she was staying were she had booked. Reading between the lines, she 'confesses' that 'by mistake' she 'found' the third bed for the fifth person (in total at her apartment there were two double beds and a single bed). Expedia's listings correctly reflect our apartments, but if you are in doubt, don't hesitate to contact us or Expedia, before booking.

2/10 Terrible

Masanao

Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Alex, el 25 may. 2023
This guest was unhappy because she expected a two-bedroom apartment with two bathrooms, while she had booked a one-bedroom apartment with one bathroom. We offered her to switch paying the price difference between the two apartment types, but eventually she didn't want to switch apartments.

10/10 Excelente

Otowa

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad

2/10 Terrible

Meisze amy

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza y comodidad de las habitaciones
我們一行5人,訂了兩套房兩厠住宿,但入住時,他們只給一房一厠,我說我們訂了兩房,他們說要補160歐羅,我們唯有5人住在一齊,被鋪又沒有足夠提供,我們只好著著羽絨瞓覺。而且酒店殘舊,又有異味,水又有異味,不能飲用。
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Alex, el 17 may. 2023
您入住了在 Expedia 上預訂的公寓。 當您要求我們換到更高級別的公寓時,您不想支付差價。 公寓配有床上用的被子和沙發床用的羊毛毯。 在我看來,當你談論米蘭的水味時,你的評論質量就合格了,有 200 萬人可以毫無問題地飲用。

4/10 Malo

Isalyne

Se hospedó 1 noche en abril de 2023

2/10 Terrible

Avery

No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Se hospedó 2 noches en febrero de 2023

8/10 Bueno

Frank

Se hospedó 2 noches en febrero de 2023

2/10 Terrible

Dan

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Our family was left on the street with no place to go in cold and rain. No one at site or after hours site. No one answers phone at after hours number. Really terrible...DO NOT BOOK!!!
Respuesta de Alex, el 25 ene. 2023
This person did not show during our regular opening hours and had not requested a late check-in either, and is now complaining that we left him out in the cold. According to Expedia's own regulations this review should not even been shown, as this was a no-show and did not comply with the terms of his reservation (due to his own fault) and is blaming his problems on us.

2/10 Terrible

irish

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
This place is the worst place in Milan i booked. We arrived to the place no one open the door for my us. I inform them my arrival time, i have kids and elderly traveling with me in that cold place, we tried to emailed and call the number they post it outside the building the number is incorrect and the email is postmailer its undelivered email. We have no place to stay we tried to wait for another hrs but no one response to us. So we end up booking another hotel to stay for just 1 night cause we have early train for the next day, to our next destination. Tried to contact customer service here in Expedia but they said they cannot do anything as the booking already ongoing. the property dont care if the guess arrived or not, they just collect payment. I already paid for this property ahead of time and no instruction given. I highly Dont Recommend this Property. Every irresponsible.. i feel this property is a Scam.
Respuesta de SANDRO, el 4 ene. 2023
As this person is clearly stating in his review, he did not stay at our property because he did not show for check in during the booked check in reception hours. He also complains that we did not answer the phone or respond to emails while our office was closed (he did not warn us in advance). The fact that Expedia could not help this person in any way clearly shows that his claims are not founded. Since Expedia usually doesn't publish reviews of persons that didn't show and hence didn't comply with the terms of their reservation, we kindly ask Expedia to remove this review which unjustly sheds a bad light on us, even though we complied with all the terms of this reservation.

8/10 Bueno

Koshi

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022