Otroligt fint boende, kände oss mer än hemma, läget med bostaden var perfekt och uteplatsen var fantastiskt, särskilt med sin fina bassäng, den är större än vad det ser ut på bilderna, och har även skiftande färgade belysningar vilket vi kunde inte motstå att simma dag och natt fyra styckna sovrum med ac utrustning förutom ett sovrum där man klarade sig ändå då fläckt fanns ändå och det smög in friska vindar från fönstret väldigt fint Vi var fem personer men 10 personer skulle lätt få plats i det här huset där två soffor i vardagsrummet skulle bli till två dubbla sängar med, wifi fanns, smart tv fanns (sorry om jag glömde ställa om språket till Spanska igen) köket har allt man kan tänka sig man behöver knappt handla in och på med matlagning bara En fin grill plats finns med har dessutom allt man behöver för att grilla Lidl & Aldi max 7 min ifrån och en lokal livsmedel butik 2 min ifrån Trevlig och bekväm boende rekommenderas starkt