Vista frontal de la propiedad

Opiniones de Scottish Inn & Suites

2 out of 5
Scottish Inn & Suites
16150 Timber Creek Place Lane, Houston, TX

Opiniones

7.4

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 58 de 153 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 39 de 153 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 26 de 153 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 12 de 153 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 18 de 153 opiniones" "

7.6/10

Limpieza

7.6/10

Servicio y personal

6.8/10

Servicios

7.4/10

Condiciones de la propiedad

6.8/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

2/10 Terrible

Elizabeth

Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal
La habilitación la limpiaron una sola vez en una semana, fuera se veían pandilleros y personas peligrosas y para colmo salí un día antes y el hotel me robó mi dinero diciendo en su página oficial ie reembolsaban según sus políticas o sea que habría algún descuento pero nunca pence que estafaran. No lo recomiendo en lo absoluto.
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023
Respuesta de Mike, el 18 sept. 2023
No hemos rebado ha nadie, normalmente cuando uno se hace el check-out antes de su dia de salida nos avisa de antemano que se van ha salir un dia antes porque necesitamos comunicar con expidia para el tramite de reembolso, especialmente cuando es un prepaid. En este caso solo dejaron la llave y se fueron. No estamos para robar ha nadie pero uno si viene ha comunicar en la oficina para resolver el caso. El reembolso de un dia ya fue transmitido. Gracias.

10/10 Excelente

Arianna

Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Mike, el 7 jun. 2023
Thank you for staying with us. We greatly appreciate your business.

6/10 Aceptable

Ernesto

Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Mike, el 23 ago. 2022
Thank you for staying with us.

8/10 Bueno

Carlos

Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Mike, el 14 jun. 2022
Thank you for your feedback and hope to see you again soon.

10/10 Excelente

Elvin Enoc

Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Mike, el 15 nov. 2021
Thank you for staying with us and we greatly appreciate your feedback. Hope to see you again soon.

10/10 Excelente

Felix

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
All perfect
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Mike, el 18 oct. 2021
We greatly appreciate your business and hope to see you again soon.

10/10 Excelente

Carlos

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2020
Respuesta de Manager, el 10 nov. 2020
We greatly appreciate your business. Hope to see you soon again.

10/10 Excelente

Paty

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nuestra estancia en este hotel fue todo muy bien, tranquilo, limpio y muy buen servicio
Se hospedó 3 noches en abril de 2018
Respuesta de Mike, el 30 abr. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

dora, mexico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Recomendable
Recomendable para lo que necesitaba llegar a dormiR
Respuesta de Scottish Inn, el 24 oct. 2016
Gracias por elegir nuestro hotel, y por tomarse el tiempo para escribir un comentario! Estamos tan contentos de saber que haya disfrutado de su alojamiento y compras en las tiendas. El hotel tiene como objetivo proporcionar una experiencia verdaderamente única, y estamos encantados de que hemos sido capaces de superar sus expectativas. Esperamos poder darle la bienvenida a nuestro hotel en el futuro.

6/10 Aceptable

Guillermo

Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Hotel cómodo
Bastante cómodo y buena área....pero el personal de recepción debería de mejorar su actitud y ser más amables !!
Respuesta de General Manager, el 24 oct. 2016
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review! We are so glad to hear that you enjoyed your accommodations. Our hotel aims to provide a truly unique experience, and apologize for any inconvenience at the check-in and we will strive improve on guest service relation for all the hotel guest. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.

4/10 Malo

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Pésimo hotel
La mayoría de los dueños con mala cara excepto u n joven.

10/10 Excelente

Hugo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Good place
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Mike, el 16 abr. 2024
Thank you for your stay and we greatly appreciate your feedback. Hope to see you again soon.

10/10 Excelente

Robert

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Love the spacious rooms
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Mike, el 25 ene. 2024
Thank you for staying with us and we greatly appreciate your feedback. Hope to see you again soon. Thank you

2/10 Terrible

Tremain

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The stay here was horrible, first thing expedia booked the wrong hotel location when I specifically booked another location that stayed at, they would not refund me my money so i had no choice but to stay. When I arrived it was a guest outside fighting with his significant other, the room was smelly, dirty, the couch was filthy, there wasnt a iron, we only had one roll of tissue, the towels were very thin, they only had 2 thin pillows on the bed and the shower curtain was dirty/nasty. If i could give no stars I would and im considering disputing with my bank because I want a refund ASAP
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Mike, el 30 oct. 2023
Sorry for the inconvenience, but upon arrival should had contacted Expedia that it was booked on a wrong location and they would had gladly worked on the same day to book you to the correct location.

10/10 Excelente

Marian

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Very nice !!!
Stayed here on multiple occasions and I have to admit there is always such a pleasant experience. Clean , spacious, located in a very good area of NW Houston. Recommend it with all my confidence !
Se hospedó 1 noche en mayo de 2023
Respuesta de Mike, el 28 ago. 2023
We greatly appreciate your feedback and business. Hope to see you again soon. Thank you

10/10 Excelente

Anita

Le gustó: Limpieza
The fridge didn't work, they never went to checked.
Se hospedó 2 noches en junio de 2023
Respuesta de Mike, el 11 jul. 2023
Sorry for the inconvenience. We have checked upon your checkout. Thank you for staying with us and hope to see you again soon.

6/10 Aceptable

Joseph

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 3 noches en julio de 2023
Respuesta de Mike, el 11 jul. 2023
Thank you for staying with us. Hope to see you again soon.

2/10 Terrible

Sherry

No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 3 noches en abril de 2023
Respuesta de Mike, el 4 may. 2023
Thank you for staying with us, we greatly appreciate it.

10/10 Excelente

Darlene

Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Mike, el 6 mar. 2023
Thank you for your stay. We greatly appreciate your business.

4/10 Malo

Benjamin

Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal
No hot water and rude service = unpleasant stay.
When checking in, the gentleman at the front desk was less than pleasant and almost annoyed that he had to help me. Room was clean and orderly, but sheets were for summertime and the temp was near 40deg outside. Next morning, discovered that there was no hot water in tub or sink. Then when trying to pack by 11, was rudely reminded I needed to vacate premises ASAP. I inquired about the hot water only to be told, "I only work here." I've traveled the world, and only in the past few years and only in the US have I encountered about 50% of my rooms no longer have hot water. As for Scottish Inns, never again.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2022
Respuesta de Mike, el 23 dic. 2022
Sorry for the inconvenience you had. We will address the issue and we sincerely apologize for the inconvenience you had to go thru.

2/10 Terrible

Daniel

Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

8/10 Bueno

michell

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Good overall
Room was large and clean. Took the air conditioner a little bit to cool room. We asked for an additional blanket and pillow. We were given the blanket, but were told we could not have another pillow. After flying all morning an additional pillow would've been nice.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Mike, el 23 ago. 2022
We greatly appreciate your stay. However, we apologize for the inconvenience due to the pillow, we are currently experiencing great shortage in our supply chain.

6/10 Aceptable

Michael

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza
OKaaaay for the price I guess.
Good overall but the price should be cheaper for what you get. The room was surprisingly spacious, but dirty in a lot of areas. It seemed as if it had not been cleaned thoroughly. The sheets and and bathroom were good. There was a random mirror that served as a headboard i guess. Worst spot it could be in. Me and my girl hit our head like 3 times on it throughout the night. And the tv and ac worked. Had to pay $10/hr for late check out.....
Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Mike, el 14 jun. 2022
Thank you for your feedback.

10/10 Excelente

Ferdinand

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2022
Respuesta de Mike, el 9 may. 2022
We greatly appreciate your business and feedback. Hope to see you again soon. Thank you

2/10 Terrible

JEFFERY

Viaje familiar con niños
After checking in and going to my, there was people who was not staying there jumping the gate to the pool. After going into my room it smell so bad of marijuana and outside around the area of my room.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2022
Respuesta de Mike, el 4 abr. 2022
We really apologize for the inconvenience you had during your visit. Normally, we never have this type of scenario, but we will try to work on it. Thank you

2/10 Terrible

Jennifer

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en febrero de 2022

10/10 Excelente

Orlando

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
My room was good, had a quiet peaceful night
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Mike, el 11 oct. 2021
We greatly appreciate your stay and feedback. Hope to see you again soon.

4/10 Malo

Brittney

Viaje familiar
Le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021
Respuesta de Mike, el 24 sept. 2021
Please let us know how we can improve. Thank you

4/10 Malo

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicio y personal
Their housekeepers are crazy. They wake you up if you are little over check out time.
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
Respuesta de Mike, el 19 ago. 2021
Sorry for any inconvenience this may had cause. However, if 11:00 am is our checkout time by 11:15 we have to start knocking doors because we have to get rooms ready for our check-ins.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good hotel, but not the best :) Some things need renovation. Good for its price.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021
Respuesta de Mike, el 2 mar. 2021
Thank you for your feedback and your stay. We greatly appreciate it.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Convenient for shopping nearby.in the central place.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2021
Respuesta de Mike, el 1 mar. 2021
Thank you for your stay. We greatly appreciate it.

10/10 Excelente

Darrell

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 3 noches en febrero de 2021
Respuesta de Mike, el 26 feb. 2021
We greatly appreciate your feedback and your stay.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Booked a room, do get heat and water (both were out at my apt). When I got to the hotel, it was closed! Why/how did Expedia even allow me to book a room at this hotel?
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021
Respuesta de Mike, el 22 feb. 2021
Property had no means of communication to let expedia know about power outage. I hope you understand the situation everyone was dealing during the horrible winter storm.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Office was closed with no rooms available sign posted.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021
Respuesta de Mike, el 22 feb. 2021
Sorry for the inconvenience this might had caused. However, we were left with no option but to close the property due to power outage. We had no means to communicate with Expedia to let them know what was going on. Hope you understand.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 3 noches en enero de 2021
Respuesta de Mike, el 10 feb. 2021
We greatly appreciate your feedback. Thank you and hope to see you soon.

10/10 Excelente

Steve

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Scottish Inn Stay
The room was very nice and I had good WiFi service. The staff were very friendly. Great stay and good price.
Se hospedó 1 noche en enero de 2021
Respuesta de Mike, el 7 ene. 2021
Thank you for your feedback. We greatly appreciate your business and hope to see again soon.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2020
Respuesta de Mike, el 3 ene. 2021
Thank you for your stay. We greatly appreciate it.

10/10 Excelente

Sonia

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excellent
Excellent, nice and quiet hotel to sleep. Clean, safe parking. Thank you
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2020
Respuesta de Mike, el 11 dic. 2020
Ms Sonia, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Scottish Inns & Suites-Timbercreek. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you enjoyed your stay at our Inn. Here at Scottish Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excelente

Elmer, Santa Ana

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Great hotel. The staff were nice and the room was confortable.
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2020
Respuesta de Mike, el 11 dic. 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Scottish Inns & Suites-Timbercreek. I am particularly pleased that you enjoyed your stay at our Inn. Here at Scottish Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 4 noches en octubre de 2020
Respuesta de Mark, el 2 nov. 2020
Apologies for the experience and inconvenience you had at our hotel. Thank you.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020
Respuesta de Manager, el 27 ago. 2020
We appreciate your business. Thank you for staying with us.

10/10 Excelente

Asia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de Mike, el 30 mar. 2020
We appreciate for your feedback. Thank you

8/10 Bueno

Zach, Houston, tx

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
The court yard is beautiful, quite, clean, just all around happy
Se hospedó 2 noches en marzo de 2020
Respuesta de Mike, el 19 abr. 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at Scottish Inns & Suites-Timbercreek. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you enjoyed your stay at our Inn. Here at Scottish Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Excelente

Rick

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de Scottish Inn & Suites, el 11 mar. 2020
We appreciate your feedback and thank you for your stay.

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Bring your own sheets.
The first night I arrived the bedsheets looked stained with bodily fluids, as if the sheets had not been changed in several days. The next morning, I asked housekeeper to change the sheets and the sheets were replaced with what appeared to look like brown poop stained sheets (at least they looked washed.) The housekeeper was professional and even asked if I needed extra towels. The staff overall was helpful. And when I called the front desk regarding a non-functioning air conditioner, someone came promptly. Insulation between rooms was at a bare minimum. After 1030-11pm, I could hear the television next door as well as people talking, yelling at their children and the children could be heard running back and forth (next door) and screaming & crying,
Se hospedó 4 noches en febrero de 2020
Respuesta de Scottish Inn & Suites, el 4 mar. 2020
We apologize for the inconvenience. Thank you for your feedback and we will fix the issues.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de Mike, el 20 feb. 2020
We appreciate your stay and feedback. Thank you

2/10 Terrible

Tedrick

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
***DON’T DO IT!!!*** RUN FAR AWAY FROM THIS PLACE!
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020

2/10 Terrible

Darsh

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2020
Respuesta de GM, el 24 ene. 2020
Apologies for the experience and inconvenience you had at our hotel. We will take appropriate measures to address it. Thank you.

6/10 Aceptable

NAMEER

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de GM, el 16 ene. 2020
Thank you for the review.

10/10 Excelente

Jasmine

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de Mike, el 16 ene. 2020
Thank you for the review.