Caja de seguridad en la habitación y escritorio

Opiniones de Rodeway Inn Los Angeles Convention Center

2 out of 5
Rodeway Inn Los Angeles Convention Center
1904 W Olympic Blvd, Los Angeles, CA

Opiniones

7.0

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 204 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 347 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 247 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 103 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 101 de 1002 opiniones" "

7.4/10

Limpieza

7.4/10

Servicio y personal

6.0/10

Servicios

6.8/10

Condiciones de la propiedad

6.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Marylyn, Las Vegas

Viaje familiar
Rapido y sin problema alguno
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024

10/10 Excelente

Angeles

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de sahil, el 30 mar. 2024
Thank you very much for staying with us. We are glad your stay with us was comfortable. Your feedback is highly appreciated and look forward to hosting you again soon

10/10 Excelente

Maria Jose

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente servicio al cliente
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de sahil, el 13 feb. 2024
We appreciate your feedback. Thank you for staying with us.

8/10 Bueno

Eunice

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo muy bien y todo nos queda muy cerca

6/10 Aceptable

Edna

Cumple su función
Adecuado en general, buen trato del personal.
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

8/10 Bueno

Gildardo

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Bien
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

8/10 Bueno

LUIS ARMANDO

Le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza
Se hospedó 5 noches en octubre de 2023

2/10 Terrible

Gabriela

Viaje de negocios, Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
No es lo que se ofreció Las habitaciones tenían suciedad Las sábanas de la cama siempre sucias Había gente que fumaba afuera de nuestra habitación Queremos nuestro rembolso
Se hospedó 4 noches en octubre de 2023

10/10 Excelente

Matilde

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Me gusta el lugar
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

2/10 Terrible

Judith

Viaje en grupo, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Condiciones de la propiedad
No es nada de lo que muestran las fotos de la publicidad. las escaleras huelen feo, la habitación tenia un olor muy penetrante y por las noches hay mucho ruido dentro y fuera del hotel.
Se hospedó 3 noches en julio de 2023

8/10 Bueno

Álvaro E.

Se hospedó 4 noches en febrero de 2023
Respuesta de Customer Care Team, Rodeway Inn Convention Center , el 10 mar. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Álvaro E.

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad

8/10 Bueno

Cristobal

Viaje en grupo
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
La tina del baño no fluía muy bien agua pero sobre una are muy buena me gusto el lugar
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2022
Respuesta de Customer Care Team, Rodeway Inn Convention Center., el 15 nov. 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 Bueno

Rayma

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
estaba bien para lo que necesitaba en ese momento, pero estaba un poco retirado del donde me convenia quedarme
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2022
Respuesta de Customer Care Team, Rodeway Inn Convention Center., el 12 nov. 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

4/10 Malo

ERNESTO GOMEZ

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
El precio no corresponde a la calidad del cuarto, ni del edificio. Afuera sucio, zona de Korea Town pero no muchas opciones de comida buena.
Se hospedó 2 noches en octubre de 2022
Respuesta de Customer Care Team, Rodeway Inn Convention Center., el 12 oct. 2022
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel.Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

8/10 Bueno

Regina

Le gustó: Servicio y personal y servicios
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

6/10 Aceptable

Raudel

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No le gustó: Servicios
Todo limpio a cuanto servicio las camas muy bien se duerme feliz pero la cafetera no sirve la secadora tampoco y la máquina de hielo tampoco sirve y pues en el precio incluye desayuno y alberca qué no había pero la estancia es segura y de lo demás muy bien 👍
Se hospedó 1 noche en agosto de 2022
Respuesta de Customer Care Team, Rodeway Inn Convention Center , el 30 ago. 2022
Dear Guest, I’m concerned about the inconvenience you experienced at our hotel during your recent visit. I’m writing to thank you for taking the time to bring this matter to my attention. We accommodate many guests each evening and the principal goal of our hotel is to provide dependable service to each at a reasonable price. Consequently, it’s disappointing to learn that you’re unhappy. Please accept my sincere apology. A hotel is defined by the quality of service it provides to its guests. Because our success is measured by how our guests evaluate our service and facilities, I want you to know that comments and suggestion are taken seriously. They tell us what we’re doing right, what we’re doing wrong and how we can improve. Your willingness to share your recent experience is genuinely appreciated. Please be assured that the issues you have raised have been addressed, and that appropriate action has been taken. We take pride in our hotel, and do our best to prevent problems from recurring. Therefore, I’d like you to give us another chance by staying with us again during your next visit to this area.  Again, I would like to thank you for taking the time to comment your concerns with us. There’s no excuse for anything less than complete guest satisfaction. We look forward to serving you again in the near future.

2/10 Terrible

guillermo

Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Customer Care Team, Rodeway Inn Convention Center , el 20 jul. 2022
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.!

4/10 Malo

María Fernanda Rebeca

Viaje de negocios
No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Muy mal estado del hotel. Esta viejo, sucio y el aire acondicionado muy viejo y ruidoso. Me equivoqué al elegir el hotel. Deben cerrarlo y remodelarlo urgentemente. No lo recomiendo. Exageradamente malo
Se hospedó 1 noche en julio de 2022
Respuesta de Associate Sales Manager , el 16 jul. 2022
I’m concerned about the inconvenience you experienced at our hotel during your recent visit. I’m writing to thank you for taking the time to bring this matter to my attention. We accommodate many guests each evening and the principal goal of our hotel is to provide dependable service to each at a reasonable price. Consequently, it’s disappointing to learn that you’re unhappy. Please accept my sincere apology. A hotel is defined by the quality of service it provides to its guests. Because our success is measured by how our guests evaluate our service and facilities, I want you to know that comments and suggestion are taken seriously. They tell us what we’re doing right, what we’re doing wrong and how we can improve. Your willingness to share your recent experience is genuinely appreciated. Please be assured that the issues you have raised have been addressed, and that appropriate action has been taken. We take pride in our hotel, and do our best to prevent problems from recurring. Therefore, I’d like you to give us another chance by staying with us again during your next visit to this area. Again, I would like to thank you for taking the time to comment your concerns with us. There’s no excuse for anything less than complete guest satisfaction. We look forward to serving you again in the near future.

4/10 Malo

christopher

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2021
Respuesta de Associate Sales Manager , el 5 ene. 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Aceptable

Marco

Inseguro
Se sentía inseguro. Trataron de abrir la puerta a media noche una persona que tenía llave
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Associate Sales Manager , el 9 dic. 2021
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

6/10 Aceptable

Lilian

Viaje de negocios
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2021
Respuesta de Associate Sales Manager , el 9 dic. 2021
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

Roberto

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Conodo para descansar cercadel centro
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
Respuesta de Associate Sales Manager , el 9 dic. 2021
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

6/10 Aceptable

Irlanda

Se hospedó 3 noches en octubre de 2021

8/10 Bueno

esther

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2021

8/10 Bueno

Idalia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021
Respuesta de Bob, el 21 sept. 2021
Dear Ldalia, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Guest Services

8/10 Bueno

salvador

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
Les falta un poco mas de limpieza
Se hospedó 1 noche en junio de 2021
Respuesta de BOB, el 30 jun. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon! Sincerely, Guest Services

10/10 Excelente

IGNACIO

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Noche maravillosa
Muy buena la estadía todo excelente
Se hospedó 1 noche en junio de 2020
Respuesta de Associate Sales Manager , el 14 jul. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Terrible

Thelma Dolores

Se hospedó 3 noches en mayo de 2020
Respuesta de Assistant Sales Manager , el 19 may. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

2/10 Terrible

molly

Se hospedó 10 noches en marzo de 2020
Respuesta de Associate Sales Manager , el 1 may. 2020
We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de Associate Sales Manager , el 5 abr. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Aceptable

Mireya

Viaje de negocios
Buena estancia pero ya le hace falta remodelación
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de Associate Sales Manager , el 25 mar. 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza
Tranquilidad,!practicidad en los trámites de check in y check up. Un poco de desdén y demora en el servicio a las habitaciones y nadie lo supervisa
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Associate Sales Manager , el 15 dic. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Acorde al precio
Habitación cómoda,buen estacionamiento gratuito,desayuno sencillo pero acorde a lo q cobran
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2019
Respuesta de Associate Sales Manager., el 30 nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

Astri

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
El lugar es muy agradable, los cuartos son sencillos pero bonitos, te lo entregan muy limpio! me gustó mucho hospedarme aquí.
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2019
Respuesta de Associate Sales Manager , el 23 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

ALVARO GERMAN

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
No esta mal
Para el precio, esta bastante bien.
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Associate Sales Manager , el 14 sept. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de Associate Sales Manager , el 31 jul. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

olga

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy amable la chica de recepción y todo el personal. Las areas muy limpias y ordenadas, muy bien ubicado.
Se hospedó 1 noche en junio de 2019
Respuesta de Associate Sales & Marketing Manager, el 20 jun. 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. We very much appreciate and value your feedback and will share it with our team. Your survey responses will serve as encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services to provide an exceptional experience for our guests. It is always a pleasure to receive positive feedback. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be even more pleasant than the previous one.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje en grupo, Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
No me gustaron las almohadas. Las alfombras sucias. Lo demás muy bien. Trato amable.
Se hospedó 7 noches en mayo de 2019
Respuesta de Associate Sales & Marketing Manager, el 16 may. 2019
We’re sorry you were unhappy -we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 Bueno

Gabriel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Buen hotel, con los servicios básicos.
Se hospedó 1 noche en abril de 2019
Respuesta de Associate Sales & Marketing Manager, el 1 may. 2019
Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! I am writing to let you know how delighted we were to receive your kind words of praise our hotel. I have shared your comments with my staff, and they join me in thanking you for your kind words. We take pride in our hotel and the services we provide and we are so glad you enjoyed your stay. We are looking forward to providing you the same pleasant accommodations and service the next time you are in town.

8/10 Bueno

Abigail

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2019
Respuesta de Associate Sales & marketing Manager, el 23 abr. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Excelente

Miguel

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en marzo de 2019
Respuesta de Associate Sales & Marketing Manager, el 28 mar. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Bueno

Licurgo Daniel

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Una excelente ubicación, aunque un poco oscura la zona. Las camas son de buena calidad pero necesitan renovarlas.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019
Respuesta de Associate Sales & Marketing Manager, el 22 mar. 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

10/10 Excelente

Adriana

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Muy bueno
Excelente
Se hospedó 3 noches en marzo de 2019
Respuesta de Director of Sales & Marketing, el 19 mar. 2019
Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! I am writing to let you know how delighted we were to receive your kind words of praise our hotel. I have shared your comments with my staff, and they join me in thanking you for your kind words. We take pride in our hotel and the services we provide and we are so glad you enjoyed your stay. We are looking forward to providing you the same pleasant accommodations and service the next time you are in town.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Servicio y personal
estacionamiento desayuno
Hotel con estacionamiento. Desayuno pobre muy básico, a las 9 lo cerraban. WIFI. Las habitaciones estaban bien, comodas.
Se hospedó 3 noches en febrero de 2019
Respuesta de Sales & Marketing Manager, el 5 mar. 2019
Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us and we can assure you that we will use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again soon!

10/10 Excelente

Alvaro

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El hotel es limpio el recepcionista muy amable
Se hospedó 1 noche en enero de 2019
Respuesta de Associate Sales Manager, el 29 ene. 2019
We would like to thank you for taking the time to complete our online survey. Feedback from our guests is very important to us and your input helps with our continuing efforts to provide excellent service and a great stay. Thank you so much for your business and we look forward to seeing you in the future.

6/10 Aceptable

AMADA LETICIA

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
habia solicitado cuarto con dos camas y nos dieron uno con una cama
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2018
Respuesta de Reservation Manager, el 3 dic. 2018
We’re sorry you were unhappy . You had made a reservation for one bed and our hotel do not have the two bed during the event . we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 Bueno

Ricardo, Huelva

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Habitaciones amplias y cómodas. Hotel antiguo
Un hotel con un personal amabilísimo, las habitaciones son grandes y con muchos detalles/comodidades (frigorífico, cafetera, microondas, tabla de planchar, TV 32", secador de pelo, aire acondicionado), aunque las instalaciones son antiguas. Parking y WiFi gratuitos. Desayuno aceptable aunque el comedor es demasiado pequeño. La calle del hotel es segura.
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Sales Manager, el 2 nov. 2018
Thank you for taking the time to fill out our online survey with such positive feedback! I have shared your comments with my staff, and they join me in thanking you for your kind words. We take pride in our hotel and the services we provide and we are so glad you enjoyed your stay. We are looking forward to providing you the same pleasant accommodations and service the next time you are in town.

2/10 Terrible

María Fernanda Rebeca

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Malas condiciones de cuarto
El cuarto olía feo y la alfombra estaba mojada. El aire acondicionado viejo y ruidoso y los colchones viejos
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2018
Respuesta de Front Desk Manager, el 2 nov. 2018
We’re sorry you were unhappy - we’ll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.

8/10 Bueno

Roberto Juan

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Se hospedó 3 noches en julio de 2018