Exterior

Opiniones de Amansari Residence Resort

4 out of 5
Amansari Residence Resort
Jalan Persiaran Seri Alam Bandar Seri, Alam, Masai, Johor

Opiniones

7.0

Bueno

Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 21 de 134 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 47 de 134 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 41 de 134 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 19 de 134 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 6 de 134 opiniones" "

7.0/10

Limpieza

7.2/10

Servicio y personal

6.4/10

Servicios

6.6/10

Condiciones de la propiedad

8.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

4/10 Malo

Danny

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Check in and check out was slow. Exit from basement parking was poorly lighted and no clear exit signage. No knives was given for meals, how do one spread butter on bread without knives?
Se hospedó 3 noches en abril de 2024

10/10 Excelente

Muhammad

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
👍
Se hospedó 2 noches en marzo de 2024

10/10 Excelente

Muhammad

Le gustó: Limpieza
👍
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

6/10 Aceptable

Siti Aisha

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
We booked a triple room but got a double room instead. But it was too late at night when we checked in so we just slept.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023

2/10 Terrible

Lucy

Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023

10/10 Excelente

acheyakumaran

Se hospedó 2 noches en agosto de 2023

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en febrero de 2021

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2020

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Matress are hard. Fridge not working. Hot water not working fully.
Se hospedó 1 noche en octubre de 2020

10/10 Excelente

Zainol Azlan

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2020

8/10 Bueno

JONG OH

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
가성비 최고
가격대비 아침조식이나 교통,주차등 편리함
Se hospedó 1 noche en julio de 2020

10/10 Excelente

Zulfazlisuhadi, Puchong, and Selangor

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Salam Sejahtera Malaysia. Percutian 4hari 3malam Di AmanSari Residence Resort Seri Alam Johor sangat berbaloi. sangat berbaloi. Wifi free Breakfast free Parking free Tempah bilik standard dapat upgrade bilik besar mcm suite room free juga. Petugas2 hotel yg sangat peramah Security Coffee house makan sedap, Bilik tidur bersih. terima kasih banyak2 pada Shalan duty manager John senior front office Liana yg sangat membantu. Terima kasih Zulfazli Suhadi.
Se hospedó 3 noches en julio de 2020

6/10 Aceptable

Ianziz, Kuala Lumpur

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I’ve to set the television for a channel. But the reception is poor. I end up watching netflix via my laptop.
Se hospedó 2 noches en junio de 2020

8/10 Bueno

Tan

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2020
Respuesta de sha, el 11 mar. 2020
Thank You

8/10 Bueno

yann, Petaling jaya

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
+The room is spacious.bathroom is clean. the breakfast selection is limited but good & tasty.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de sha, el 11 mar. 2020
Thank You

8/10 Bueno

Hideki

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de sha, el 11 mar. 2020
Thank You

10/10 Excelente

Shoban Babu

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en febrero de 2020
Respuesta de sha, el 3 feb. 2020
Dear Mr.Sholan Babu, Warmest greetings from Amansari Residence Resort. Thank You for your review and for choosing our Resort. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a Guest in our Resort.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
No le gustó: Limpieza
Lanskap yang cantik dan kolam renang yang amat memuaskan
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de sha, el 3 feb. 2020
Dear Sir, Warmest greetings from Amansari Residence Resorrt. Thank You for your review and choosing our Resort. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a Guest in our Resort.

6/10 Aceptable

Betty, KL

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
Bathroom n water pressure very good. Towels r hard n old. Floor carpet looked dirty. Need to improve food for breakfast.
Se hospedó 2 noches en enero de 2020
Respuesta de sha, el 6 ene. 2020
Dear Sir, Warmest greetings from Amansari Residence Resort. Thank You for taking the time to write such detailed review.All your comments are essential to education to our staff about good and bad service.We will ensure your feedback will be given to all.Furthermore I will personally supervise that all your other complaints are addressed that everything will be in order on your next visit.We looked forward to welcoming you back then.

4/10 Malo

Saha, Johor bahro

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
The receptionist request for extra tax!! I said tax included in the inline payment
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019
Respuesta de sha, el 24 dic. 2019
Dear Saha, All the online booking is excluded the Tourism Tax for Foreigner and the Guest have to pay at the Hotel. The tax is includes in the room rate is service & Government tax.

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en noviembre de 2019
Respuesta de sha, el 24 dic. 2019
Thank You

8/10 Bueno

POK GEO SEONG

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019
Respuesta de sha, el 27 nov. 2019
Dear Guest, Greetings from Amansari Residence Resort Bandar Seri Alam. Thank You for patronizing Amansari Residence Resort Seri Alam and taking time, out to share your experience on this platform. All off us are delighted we could ensure a comfortable stay during visit. Thank You once again for your stay and your feed back to Amansari Sari Residence Resort Seri Alam. Warm Regards.

6/10 Aceptable

HOYOUNG

그저 그럼
위생이 그리 좋지 않음
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de sha, el 27 nov. 2019
Dear Guest, Greetings from Amansari Residence Resort Bandar Seri Alam. Thank You for patronizing Amansari Residence Resort Seri Alam and taking time, out to share your experience on this platform. All off us are delighted we could ensure a comfortable stay during visit. Thank You once again for your stay and your feed back to Amansari Sari Residence Resort Seri Alam. Warm Regards.

2/10 Terrible

Wai Seng

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
bad stay....no more next time
no hot water for shower got mosquito in the room
Se hospedó 1 noche en octubre de 2019
Respuesta de sha, el 18 oct. 2019
Dear Sir, Possible if we could know your Date of staying and no of room in order for us to to investigate closely regards the matter.Your booking Name as well We deeply apologies for the inconvenienced caused.

4/10 Malo

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019

6/10 Aceptable

Chandra, Singapore

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Aircond noisy, could not get a good sleep.
Se hospedó 1 noche en agosto de 2019
Respuesta de shasha, el 6 ago. 2019
Dear Sir, Warmest Greetings From Amansari Residence Resort Appreciate if you could let us know the room number and Date check in and check out and we can checked for you. However we deeply regret on what had happened and thousands apologies for the inconvenienced caused. Hopes to hear your reply sooner possible. Thank You to choose Amansari for your next accomodation. .

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
The appropriate location
Se hospedó 1 noche en julio de 2019

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de sha, el 6 ago. 2019
Dear Sir / Madame, Thank You for your feedback.

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje de negocios
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Facilities are not well maintained, staff look incompetent and lost at times
Se hospedó 2 noches en julio de 2019
Respuesta de sha, el 12 jul. 2019
Dear Sir / Madame, Deeply regrets on the difficulties that you facing during your stay. Possible if you can give full details your check in Date and Time. Appreciate for your replying.

8/10 Bueno

Haru

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Sangat selesa
Se hospedó 1 noche en julio de 2019
Respuesta de sha, el 11 jul. 2019
Dear Sir / Madame, Thank You for your positive command and we really appreciate that.Hopes to see you again on your next visit.

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Selesa dan sesuai bagi tujuan riadah atau bisnes
Se hospedó 1 noche en junio de 2019
Respuesta de Amansari Officer, el 27 jun. 2019
Thank you for your feedback. hope to serve you well in the future.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje familiar con niños
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
Travel on 14 and checked-out on 16 Jun’19 Room number: 3216 14’Jun - Upon arriving 3pm inside the room discover the hot water not working. - Phone line are dead. - The door latch sliding door broken and unable locked properly and poses real danger especially for kids. - Called for Technician and manage to fix and working but still the water not to moderate temperature (reason there is a loose connectivity). 15’Jun - Next morning again, NO hot water had to call receptionist via mobile since phone line are still dead. - Technician came and have a look and again somehow have repaired finally. - After came back, at evening the freaking hot water are still not working and had to wait for technician again as we are rushing for late evening function with my kids and wife are not freshen-up. - Came back from evening function and another headache Air-Conditioning not cooling enough. - After series and series problem technician came in and out (3216 looks like a party room). - I called your receptionist and phone line transfer to duty manager on shift. He agreed to offer upgrade from Deluxe Room, Balcony to Junior Suite, Balcony which is at middle of the night. - I went and check Junior Suite rooms and apparently both rooms also just started operating and running on 1.0 HP expecting to cool the room. - Typical excuse given by the Manager via the phone call (multiple people are using at the same time) hence causing hot water not working.
Se hospedó 2 noches en junio de 2019
Respuesta de sha, el 28 jun. 2019
Dear Sir, Deeply regrets on the difficulties that you facing and we will looked very seriously on the issue, We apologies for all the inconvenience cause.

6/10 Aceptable

CHANDRA

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Why are there no toothbrush?
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019
Respuesta de sha, el 28 jun. 2019
Dear Sir, Kindly to be informed that the toothbrushes is upon request. We apologized for the inconvenience cause.

2/10 Terrible

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje en pareja, Viaje familiar
No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Bad services
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019
Respuesta de sha, el 28 jun. 2019
Dear Sir, Possible in your next visit you can mentioned from which Department that you received a bad service in order for us to take action on the matter. Apologies for the inconvenience cause.

4/10 Malo

Muhammad bukhari

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019
Respuesta de sha, el 28 jun. 2019
Dear Sir, Thank You for your feedback

8/10 Bueno

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en abril de 2019
Respuesta de sha, el 28 jun. 2019
Dear Sir, Thank You for your feedback.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal y servicios
Ok.. Tetapi ada lipas mati dlm bilik air mnyebabkn anak saya takut nk masuk.
Se hospedó 1 noche en abril de 2019

8/10 Bueno

Izznan, Subang Jaya, Selangor, Malaysia

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2019

4/10 Malo

Chew

No le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019
Respuesta de SHA, el 11 abr. 2019
THANK yOU

6/10 Aceptable

Chew

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2019
Respuesta de SHA, el 11 abr. 2019
THANK YOU

8/10 Bueno

Y.K., Klang

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Good location and nice.environment.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2019
Respuesta de sha, el 3 abr. 2019
Dear Sir / Madam, Than You with the compliments and wish to see You in Your next visit.

4/10 Malo

Cliente verificado

Se hospedó 2 noches en marzo de 2019
Respuesta de SHA, el 11 abr. 2019
THANK YOU

8/10 Bueno

hairilsahar

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
A good place to stay for families
Se hospedó 2 noches en febrero de 2019
Respuesta de shasha, el 1 mar. 2019
Dear Sir / Madam We really appreciate for your positive comments.

8/10 Bueno

Jana, Johor bahru

Le gustó: Servicio y personal y comodidad de las habitaciones
Nice hotel
Se hospedó 2 noches en febrero de 2019
Respuesta de shaha, el 1 mar. 2019
Thank You

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Everything is good.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2019
Respuesta de sha, el 3 abr. 2019
Thank You

4/10 Malo

Cliente verificado

Le gustó: Comodidad de las habitaciones
I had a bad experience when in the morning there was no water supply due to pump issue. Service level is poor such as when I asked for housekeeping services they take more then 1 hour to come.
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2018
Respuesta de shasha, el 5 mar. 2019
Dear Sir/Madam, We deeply apologies for all the difficulties it might be cause.We will improve for your next visit to our Hotel.

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Always check the guest's requests
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2018
Respuesta de shasha, el 1 mar. 2019
Dear Sir / Madam, Matter noted on the request.

4/10 Malo

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Never get a chance to stay at this hotel due to my mistake during the booking being made. However i believe the hotel, staff and facilities is as good as per others review/comments.
Se hospedó 3 noches en diciembre de 2018

10/10 Excelente

SULIANA

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Hotel yang terbaik
Penginapan yang terbaik
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018