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Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 940 de 1812 opiniones" "
10 - Excelente
940
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 468 de 1812 opiniones" "
8 - Bueno
468
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 229 de 1812 opiniones" "
6 - Aceptable
229
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 97 de 1812 opiniones" "
4 - Malo
97
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 78 de 1812 opiniones" "
2 - Terrible
78
8.6/10
Limpieza
8.6/10
Servicio y personal
8.2/10
Servicios
8.4/10
Condiciones de la propiedad
8.4/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
maria angelica
Viaje familiar
26 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
maria angelica
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Resident Manager, el 26 dic. 2023
Dear Ms. Angelica, Thank you for your fantastic rating. We are delighted to know you loved each and every aspect of our hotel. We look forward to welcoming you back soon to New Orleans Marriott. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
4/10 Malo
aracelys
18 dic. 2023
aracelys
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2023
Respuesta de Resident Manager, el 7 ene. 2024
Dear Aracelys, Thank you for choosing our hotel for your stay. We are very disappointed to see your rating and sincerely apologize for not meeting your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience to every guest.Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
8/10 Bueno
Carlos
1 dic. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Carlos
Se hospedó 3 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Resident Manager, el 5 dic. 2023
Dear Carlos, We are delighted you had a great stay at New Orleans Marriott. Thank you for the nice rating, and we look forward to hosting you again soon. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
8/10 Bueno
LUIS ARMANDO
30 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
LUIS ARMANDO
Se hospedó 5 noches en octubre de 2023
Respuesta de Resident Manager, el 31 oct. 2023
Dear Mr. Armando, thank you for staying with us and for your gracious rating. On behalf of all of us at New Orleans Marriott, we would like to invite you for another outstanding visit.Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
Angel
5 sept. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente hotel ubicado en pleno Barrio Francés . Barra restaurante, desayunos etc. un must en el barrio francés!!!
Angel
Se hospedó 5 noches en agosto de 2023
Respuesta de Resident Manager, el 7 sept. 2023
Dear Angel, Thank you for the fantastic review of the New Orleans Marriott. We are delighted your stay was perfect in every way. We hope you were able to visit the Marigny District, where you can find everything that makes New Orleans a unique and remarkable place - including world-class jazz clubs, trendy restaurants, neighborhood galleries, and much more. It was a pleasure hosting you, and we look forward to your next visit.Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
Marcela
15 abr. 2023
Marcela
Se hospedó 4 noches en abril de 2023
Respuesta de Resident Manager, el 5 may. 2023
Dear Marcela, We are thrilled you had an excellent stay at New Orleans Marriott and appreciate the fantastic rating. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to your next visit with us.Sincerely, Donald Payne Resident Manager
8/10 Bueno
Katia
7 abr. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Katia
Se hospedó 5 noches en abril de 2023
Respuesta de Resident Manager, el 9 abr. 2023
Dear Katia, Thank you for the terrific rating regarding your stay at New Orleans Marriott. We hope you are already planning another trip our way. Sincerely, Donald Payne Resident Manager
8/10 Bueno
Alvaro Manuel
Viaje familiar
3 ene. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Alvaro Manuel
Se hospedó 4 noches en diciembre de 2022
Respuesta de Resident Manager, el 5 ene. 2023
Dear Mr. Manuel, We are glad you enjoyed your time at New Orleans Marriott. Thank you for your nice rating, and we look forward to your next visit.Sincerely, Donald Payne Resident Manager
10/10 Excelente
Humberto
10 sept. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Humberto
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2022
Respuesta de Resident Manager, el 29 mar. 2024
Dear Humberto, Thank you for your fantastic rating! We are delighted to know you loved each and every aspect of our hotel. We hope to welcome you back soon to the New Orleans Marriott.Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje en grupo
26 jul. 2022
Le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza
Un hotel de categoría pero muy malo el servicio de mucama en las habitaciones
No reposición de toallas , no pasan aspiradora, tuvimos faltante de comida personal
Cliente verificado
Se hospedó 4 noches en julio de 2022
4/10 Malo
Carlos fabrizio
19 jul. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Carlos fabrizio
Se hospedó 3 noches en julio de 2022
2/10 Terrible
Evelyn
13 jun. 2022
Evelyn
Se hospedó 3 noches en junio de 2022
10/10 Excelente
Edgardo
19 abr. 2022
Edgardo
Se hospedó 3 noches en abril de 2022
8/10 Bueno
Edgardo
18 abr. 2022
Edgardo
Se hospedó 4 noches en abril de 2022
2/10 Terrible
Fernando Miguel Crisostomo
Viaje en pareja
12 abr. 2022
No le gustó: Servicio y personal
Hotel antiguo de alfombras muy sucias
Fernando Miguel Crisostomo
Se hospedó 2 noches en abril de 2022
10/10 Excelente
GABRIEL DE JESUS OCHOA
16 mar. 2022
GABRIEL DE JESUS OCHOA
Se hospedó 3 noches en marzo de 2022
10/10 Excelente
Ximena
4 feb. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Ximena
Se hospedó 3 noches en enero de 2022
10/10 Excelente
vanessa
Viaje de negocios, Viaje familiar
27 ene. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Muy bueno
vanessa
Se hospedó 1 noche en enero de 2022
10/10 Excelente
Adriana
Viaje familiar
5 ene. 2022
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Esta cerca de todo y la comida en el restaurante muy buena.
Adriana
Se hospedó 6 noches en diciembre de 2021
4/10 Malo
Mayra
Viaje en pareja
5 ene. 2022
Le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Estuvimos 7 días, y durante toda nuestra estancia solo nos hicieron el aseo 2 días.
Lamentable
Mayra
Se hospedó 7 noches en diciembre de 2021
8/10 Bueno
Linda
Viaje familiar
21 dic. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
El lugar en una ubicación insuperable..... El servicio del bar un poco lento para mi gusto.... volvería hospedarme ahí..
Linda
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2021
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje en grupo
3 nov. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Buena ubicación
En general un buen lugar para quedarse, aunque la relación costo beneficio me parece excesiva. La ubicación es perfecta para explorar el barrio Frances. El baño del cuarto no tiene extractor, así que tendrás que aguantar malos olores.
Cliente verificado
Se hospedó 4 noches en octubre de 2021
10/10 Excelente
humberto
Viaje en grupo
31 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
muy bien sercas de todo
humberto
Se hospedó 1 noche en octubre de 2021
10/10 Excelente
Wilma
Viaje en grupo
12 oct. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Exclente!
Wilma
Se hospedó 2 noches en octubre de 2021
10/10 Excelente
Karla
Viaje en pareja
27 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
La ubicación es la mejor !! Las habitaciones súper cómodas! La atención increíble!
Les recomiendo ampliamente este hotel para su estancia.
El restaurante Creole está a lado del hotel y es espectacularmente delicioso… fuimos dos veces de lo mucho que nos gustó.
Y al otro lado del hotel uno de los mejores lugares para escuchar jazz Majogany… verdaderamente es EL LUGAR para escuchar buen jazz… aunque también fuimos a la calle frenchman con muy buenos lugares para escuchar jazz.
Karla
Se hospedó 3 noches en agosto de 2021
10/10 Excelente
Juan
Viaje en pareja
24 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Ok
Juan
Se hospedó 2 noches en agosto de 2021
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje familiar
20 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Ubicación accesible
Cliente verificado
Se hospedó 6 noches en agosto de 2021
8/10 Bueno
Jose Saburo
Viaje familiar
13 jul. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
No respetaron la tarifa
Muy caro me cambiaron la tarifa contratada con hoteles.com
Jose Saburo
Se hospedó 2 noches en julio de 2021
6/10 Aceptable
Cliente verificado
Viaje en pareja
14 jun. 2021
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
En general el Hotel le falta mantenimiento y ya se le ven los años. El Resort fee cobrado fue de $55 diarios, cuando normalmente son $25. Esto hace parecer una muy buena tarifa pero en realidad No te indican este fee resort hasta que estas en el hotel.
La zona es muy buena y se puede ir caminando a los principales atractivos de la ciudad.
Cliente verificado
Se hospedó 3 noches en junio de 2021
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje familiar
7 jun. 2021
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Todo estuvo bien
Cliente verificado
Se hospedó 2 noches en mayo de 2021
10/10 Excelente
chuck
Viaje familiar
3 may. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excellent hotel and staff
chuck
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
4/10 Malo
Raja
1 may. 2024
No le gustó: Servicio y personal
Raja
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 3 may. 2024
Dear Raja, Thank you for leaving your rating. We never want to disappoint any of our guests, so we apologize for any concerns you had during your stay. We appreciate you choosing us and hope you will visit again soon. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
6/10 Aceptable
Melissa
1 may. 2024
Cockroaches in the room, musty air. Charged incidental fee twice. Added on an activity fee that was almost $100 extra dollars.
Good location and the bar is nice, but overall not worth the price ($1400 all told for four nights).
Melissa
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
10/10 Excelente
Kim
Viaje en pareja
30 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Adjacent to the French Quarter and in walking distance to Caesars.
Kim
Se hospedó 6 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 1 may. 2024
Dear Kim, Thank you for being our guest at the New Orleans Marriott. We are glad you had a great time with us and that our location was perfect for your needs. It was a pleasure accommodating you, and we look forward to your return visit. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
cheryl
Viaje familiar
30 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I dont like the resort fee of 20.00 everyday. Having to pay for wifi is a joke in this day and age.
Very nice lobby. Food and drinks were good Staff very nice and friendly.
Carpets need a deep clean or replaced
Great location
cheryl
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 1 may. 2024
Dear Cheryl, Thank you for choosing New Orleans Marriott. We are glad our associates left a lasting impression and that you loved our convenient location and beautiful lobby area. We are also happy you loved our delicious food and drink offerings. That said, we are sorry for the concerns you had with our carpets. We will share your remarks with our team as we always look for ways to improve. We also regret your disappointment with some of the extra costs associated with your visit. We understand your frustrations if these costs came as a surprise to you, and we appreciate your feedback. It was our pleasure hosting you, and we look forward to your next stay. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
4/10 Malo
Mitchell
Viaje familiar
28 abr. 2024
Room smelled like an old smoking room. Front desk stated that is just how our rooms smell. People passed out and panhandling outside property on the sidewalk. Bathroom was extremely small with no bath fan.
Mitchell
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 30 abr. 2024
Dear Mitchell, Thank you for the review and for sharing your experience. We apologize for not meeting your expectations and for the concerns you experienced in your room. We work hard to provide a clean and comfortable environment; therefore, we regret that this issue compromised your experience. We will follow up on your concerns and appreciate you bringing this to our attention. We are also sorry for your disappointment with the size of the bathroom. We value your comments and will address them appropriately. We hope you will consider giving us a second chance the next time you are in the area. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
Arlyne, New York
27 abr. 2024
Le gustó: Servicios
Centrally located
Arlyne
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 28 abr. 2024
Dear Arlyne, We are delighted we exceeded your expectations for a memorable stay at New Orleans Marriott and appreciate you sharing your experience with other travelers. We are glad our location was perfect for your travel needs. Thank you for choosing us, and we look forward to seeing you on your next visit to New Orleans. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
David
Viaje de negocios, Viaje en pareja
27 abr. 2024
Le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
Ve
David
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 28 abr. 2024
Dear David, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at New Orleans Marriott. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
6/10 Aceptable
D
27 abr. 2024
Le gustó: Servicio y personal
D
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 28 abr. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for your visit. We are sorry if there were a few issues that kept you from giving us a higher rating. We regret any inconvenience this caused and hope you will return for the perfect stay you deserve. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
Tiffany, Biloxi
24 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
I had a great birthday weekend there. Felt very safe and there was easy access to everything going on in the French Quarter fest!
Tiffany
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 26 abr. 2024
Dear Tiffany, We love it when people include us in their special celebrations; therefore, we are glad we could help make your birthday an enjoyable event. We are happy our location perfectly suited your travel needs and that you had a great time with us. Thank you for your comments, and we look forward to your return. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
Tera
22 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Tera
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 23 abr. 2024
Dear Tera, We enjoyed seeing your perfect rating and cannot thank you enough for it. On behalf of everyone here at New Orleans Marriott, we invite you to come back and stay with us again whenever you are in the area. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
Terry
21 abr. 2024
Le gustó: Limpieza y servicios
I love staying here! We stay here every time we visit New Orleans
Terry
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 22 abr. 2024
Dear Terry, It is always a pleasure to read from our loyal guests and to know we are continually exceeding expectations. We are glad to know you enjoyed your stay. We appreciate your kind review and look forward to your next stay at New Orleans Marriott.Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
8/10 Bueno
JOSEPH C
19 abr. 2024
Le gustó: Limpieza
No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
We reserved a suite our room was unavailablendue to over booking 2 out of 4 nights. We the same excuse "sorry our staff made an error" 2 night in a row. Unacceptable and very inconvienent.
JOSEPH C
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de GENERAL MANAGER, el 27 abr. 2024
Dear Joseph, Thank you for visiting us. While we appreciate your nice rating, we are sorry for not being able to provide you with a room. We completely understand your frustration and the inconvenience this caused you; however, we can confirm this is not a normal occurrence for us. We have procedures in place to prevent this from happening. On the rare occasion, this does occur, we try to honor all reservations to the best of our ability. We hope you will consider giving us a second chance the next time you are in the area. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
8/10 Bueno
Sal Joseph
Viaje en pareja
16 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Location
Sal Joseph
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 16 abr. 2024
Dear M. Joseph, We are delighted we exceeded your expectations for a memorable stay at New Orleans Marriott. We agree that we have an outstanding location and hope you were able to visit the French Market, which boasts three centuries of history and six blocks of shopping. Thank you for being our guest, and we look forward to seeing you on your next visit to New Orleans. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
MANDRIKA, RICHMOND HILL
15 abr. 2024
MANDRIKA
Se hospedó 4 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 17 abr. 2024
Dear Mandrika, Thank you for choosing New Orleans Marriott. We were pleased we exceeded your expectations during your visit. If you find yourself in our area again, we look forward to having another opportunity to provide you with an exceptional stay. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
Stacey
15 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Stacey
Se hospedó 5 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 17 abr. 2024
Dear Stacey, It is wonderful to know you enjoyed everything about your time at New Orleans Marriott and that we exceeded your expectations. We strive to provide everything needed for the perfect stay. We appreciate your kind rating and look forward to you being able to stay with us again soon. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
Guiteu
15 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excellent
Guiteu
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 16 abr. 2024
Dear Guiteu, Thank you for rating your experience at New Orleans Marriott. It is always our goal to provide a comfortable stay for each guest, and we are glad to see we accomplished this while you were here. We look forward to being your hotel of choice whenever you return to the area. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
10/10 Excelente
Denise
Viaje en pareja
15 abr. 2024
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
The staff was professional and friendly. Beautiful hotel, wonderful room, delicious food and the drinks were spot on.
Denise
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 16 abr. 2024
Dear Denise, Thank you for reviewing your recent stay at New Orleans Marriott. We are glad our associates exceeded your expectations and that you loved our well-appointed accommodations and delicious food offerings. We will share your kind words with everyone for their job well done. It was a pleasure welcoming you, and we look forward to you choosing us every time your travels bring you to our area. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
6/10 Aceptable
Bob
Viaje en grupo
14 abr. 2024
Le gustó: Limpieza
Convenient
Bob
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 15 abr. 2024
Dear Bob, Thank you for your stay. We are sorry if there were a few issues that kept you from giving us a higher rating. We regret any inconvenience this caused and hope you will return for the perfect visit you deserve. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager
4/10 Malo
Yarima
13 abr. 2024
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Yarima
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Resident Manager, el 15 abr. 2024
Dear Yarima, Thank you for visiting us. We genuinely regret you did not enjoy your stay and want to extend our apologies for not living up to your expectations. We hope you will return so we can have an opportunity to provide you with a better experience. Sincerely, Javier Rodriguez Resident Manager