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Opiniones de Extended Stay America Suites Tampa Airport N Westshore Blvd

2.5 out of 5

Opiniones

6.2
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 244 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 206 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 164 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 137 de 1002 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 251 de 1002 opiniones" "

6.2/10

Limpieza

7.0/10

Servicio y personal

5.8/10

Servicios

6.2/10

Condiciones de la propiedad

6.0/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Alejandro

Le gustó: Limpieza
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

10/10 Excelente

alberto

Le gustó: Limpieza y condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en abril de 2024

6/10 Aceptable

Eliani

Viaje en grupo
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en enero de 2024

10/10 Excelente

Federico

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 10 noches en diciembre de 2023

8/10 Bueno

IN

Se hospedó 3 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Rafael

Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Best
Se hospedó 2 noches en octubre de 2023

8/10 Bueno

juan C

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en julio de 2023

6/10 Aceptable

Luz

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Habitación amplia y cerca del aeropuerto.
Se hospedó 1 noche en junio de 2023
Respuesta de Hotel Management, el 19 jun. 2023
Dear Luz, Thank you for taking the time to evaluate your stay. We appreciate your positive feedback about our hotel's convenient location near the airport and that you enjoyed our spacious rooms. Thank you for choosing us, and we wish you safe travels and a wonderful experience.Sincerely,Hotel Management

4/10 Malo

Mario

Se hospedó 3 noches en abril de 2023

10/10 Excelente

Brenda

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Todo muy limpio
Se hospedó 1 noche en febrero de 2023
Respuesta de Hotel Management, el 17 feb. 2023
Dear Brenda, We want to thank you for choosing to stay with us at Extended Stay America. We are thrilled to receive your thoughtful review and that you found our hotel so comfortable and spotless. It would be an honor to host you again when you return to the city. Have a wonderful day, and travel safely.Sincerely,Hotel Management

10/10 Excelente

Julia

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Buen lugar lo único que los utensilios de cocina no funcionan

2/10 Terrible

Jorge

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

10/10 Excelente

Kirenia

Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Muy excelente
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2022

10/10 Excelente

Gloria

Se hospedó 1 noche en agosto de 2022

4/10 Malo

Lazara M

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
MALO HOTEL
No lo recomiendo tiene cucaracha y las alfombras estan sucias, la recepción descuidada a la entrada del hotel tenia bolsas de basura. Me dieron una habitación que era para no fumadores como la habia pedido cuando hice la reservacion y era olor impreso de cigarro en general NO LO RECOMIENDO.
Se hospedó 2 noches en julio de 2022
Respuesta de Hotel Management, el 18 jul. 2022
Lazara, thank you for taking the time to evaluate your stay. We regret not meeting your expectations and apologize for the concerns you had with the guest room. We will share your comments with our housekeeping team and with our pest control provider to make sure we prevent such reoccurrences. We also want to share with you that We are a non-smoking hotel, but on a rare occasion, we do have violators of this rule. We appreciate you bringing this to our attention so we can address it right away. We hope to have the opportunity to make your next stay with us outstanding in every respect. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excelente

Matteo

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Excelente
Se hospedó 1 noche en junio de 2022
Respuesta de Hotel Management, el 22 jun. 2022
Matteo, thank you for the perfect rating! We are overjoyed to learn that from start to finish, your stay was nothing short of exceptional. It was a pleasure having you at Extended Stay America, and we look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

6/10 Aceptable

David

Se hospedó 7 noches en marzo de 2022

10/10 Excelente

Hany

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

10/10 Excelente

Hany

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

10/10 Excelente

Hany

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021

10/10 Excelente

Hany

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en septiembre de 2021

10/10 Excelente

Hany

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No le gustó: Comodidad de las habitaciones
Fatal la habitación que me dieron no era la de mi reserva una habitación sin bañera sin secador de pelo sin cafetera,además que la chica me atendió muy bien
Se hospedó 1 noche en agosto de 2021

2/10 Terrible

Cliente verificado

No le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
En hacer la reservación muy fácil y todo que tenga que ver con la reservación, todo me llegó rápido. Pero en donde hice la reservación cuando fui hacer el cheq in, me notifican que hay reservación pero que no pagué y fue un mal rato. Ya que viaje 3hr para llegar a mi habitación a descansar y no pude.
Se hospedó 4 noches en junio de 2021
Respuesta de Hotel Management, el 1 jul. 2021
Thank you for your review. We are disappointed to read about your experience and apologize for the issues you had with your reservation. We are reviewing this with our front desk team to see what went wrong, so we can avoid this in the future. We hope you will consider this as an isolated event and will give us another opportunity to provide you with a wonderful experience. Sincerely, Hotel Management

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 5 noches en marzo de 2021

10/10 Excelente

Keila

Viaje de negocios, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Excelente servicio
Excelente
Se hospedó 2 noches en marzo de 2021
Respuesta de Hotel Management , el 21 mar. 2021
Keila, thank you for your recent stay at Extended Stay America and for taking the time to review our hotel. Our staff works hard to ensure each guest has a great experience, so we appreciate your kind words regarding the service they provided during your visit. We truly appreciate you sharing your thoughts and look forward to seeing you again soon. Sincerely, Hotel Management

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje familiar
Se hospedó 2 noches en febrero de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Viaje de negocios, Viaje en pareja
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Excelente ubicación y el precio el mejor. Recomendado
Se hospedó 1 noche en febrero de 2021
Respuesta de Hotel Management , el 18 feb. 2021
Thank you for being our guest at Extended Stay America and for the fantastic feedback. We are glad to know you had a great stay and that you were impressed with our ideal location and the value we offer. It was a pleasure hosting you, and we look forward to seeing you again soon. Thank you for the kind recommendation. Sincerely, Hotel Management

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2020
Respuesta de Hotel Management, el 23 dic. 2020
Thank you for your feedback. We are sorry if there were a few issues that kept you from giving us a higher rating. We regret any inconvenience this caused, and we hope you will return for the perfect stay you deserve. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en septiembre de 2020
Respuesta de Hotel Management , el 3 oct. 2020
Thank you for the perfect rating. We are glad you had a wonderful time at Extended Stay America. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 4 noches en mayo de 2020
Respuesta de Hotel Management , el 23 jun. 2020
Thank you for your terrific rating of Extended Stay America. We are pleased your stay with us was an excellent one, and we look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excelente

Stephanie

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en abril de 2020
Respuesta de Hotel Management , el 5 may. 2020
Thank you for letting us know your visit to Extended Stay America was perfect in every way. We appreciate you being our guest and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

2/10 Terrible

jennifer

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
PÉSIMO
Un hotel que no es lo que anuncian menos lo que ofrecen! Para iniciar el mal olor en la habitación y peor aún en camas y almohadas, el desayuno es café con una barrita de cereal y si se acaba ni modo para el que no llego a tiempo, no hay limpieza diaria, lo único bueno es la ubicación ya que está cerca del aeropuerto y algunos centros comerciales pero en general no es un hotel digno de estar en esta página! Jamás volvería!
Se hospedó 3 noches en enero de 2020
Respuesta de Hotel Management, el 1 feb. 2020
Jennifer, thank you for your review. We apologize for the odor you experienced during your stay. We work hard to provide a clean and comfortable environment, and we are sorry the smell compromised your experience. Your feedback will be shared with our housekeeping team for review and action. Also, we regret your disappointment with our housekeeping policy and are sorry our breakfast was not to your expectations. We will share your valuable comments regarding our grab-and-go breakfast with our Brand Leaders so that they can make necessary changes. On a positive note, we are glad you liked our convenient location. We value your concerns and hope to have another chance to prove ourselves. Sincerely, Hotel Management

8/10 Bueno

Cynthia

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2020

8/10 Bueno

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019

8/10 Bueno

odenys

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Deben mejorar
Bueno diria que hay que pedir las cosas porque hay falta de espontaneidad .si no pides que limpien o que se acabo el jabon o que no hay cubiertos para comer nadie se toma el trabajo de venir y preguntar .solo hablan ingles .y se hace dificil la comunicacion .hubo falta de limpieza.
Se hospedó 2 noches en diciembre de 2019
Respuesta de Hotel Management, el 24 dic. 2019
Thank you for your review. We are sorry our hotel's accommodations and service did not meet your expectations. Your feedback is discussed with the appropriate individuals ensuring we take the necessary steps to improve the quality of not only our service but also our facilities going ahead. We value your comments and truly hope you will consider giving us another opportunity to serve you better in the future. Sincerely, Hotel Management

10/10 Excelente

Jorge Luis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2019

10/10 Excelente

Rafael

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2019

10/10 Excelente

Cliente verificado

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios
Se hospedó 3 noches en septiembre de 2019

8/10 Bueno

Fatima

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
La pase muy bien los cuartos muy cómodos, buen servicio las áreas de alrededor muy limpia los cuartos bien limpios! Lo único que deben mejorar es el desayuno, esperaba un desayuno frió y caliente! Creo que por el precio deben poner un mejor desayuno! De lo demás todo muy bueno
Se hospedó 1 noche en mayo de 2019
Respuesta de Hotel Management, el 13 may. 2019
Fatima, thank you for being our guest and for taking time to review your experience at Extended Stay America. It's so nice to know you found your suite comfortable and you were pleased with the exceptional service from our staff. We will make note of your feedback as we plan our breakfast offerings. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

8/10 Bueno

Cliente verificado

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza y servicio y personal
Customer service. Clean room, beds, nice small kitchen.
Se hospedó 1 noche en abril de 2019
Respuesta de Hotel Management, el 21 abr. 2019
Thank you for staying with us and for posting your kind remarks about our hotel, Extended Stay America. It is lovely to read you not only enjoyed our excellent service but also you liked our clean and comfortable accommodations. It was a pleasure having you stay with us, and we hope you will choose us again. Sincerely, Hotel Management

4/10 Malo

Hermogenes

Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Hotel Extended Stay America - Tampa debe mejorar
Llegue al hotel me dieron un cuarto y cuando abri la puerta el cuarto no estaba hecha la limpieza, me asignaron uno nuevo , la ducha tenia moho, asi que se miraba desagradable. Desayuno realmente muy malo y tarifa muy cara para el servicio que dan.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2019
Respuesta de Hotel Management, el 2 mar. 2019
We are truly sorry for the cleanliness issue you experienced in both of your rooms and regret the inconvenience it caused. Our housekeeping staff takes pride in what they do daily and we also have processes in place to double check each room prior to occupancy by the next guest. We fell short in our processes and are reviewing them so that this does not happen again. Your feedback regarding the breakfast offerings has been shared with our brand leaders to determine new breakfast choices. We are very sorry and hope you will consider staying with us again so that we can make it up to you. Sincerely, Hotel Management

8/10 Bueno

Luis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
MUY BIEN MI ESTADÍA FUE FORMIDABLE.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2018
Respuesta de Hotel Management , el 7 feb. 2019
Luis, it was our pleasure accommodating you at Extended Stay America, and we are glad to know you enjoyed your stay with us. We appreciate your business and look forward to welcoming you back soon. Sincerely, Hotel Management

4/10 Malo

Cliente verificado

Viaje familiar
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
no me gusto nada, la limpieza horrible, todo horrible
Se hospedó 1 noche en enero de 2019
Respuesta de Hotel Management , el 8 ene. 2019
Thank you for taking the time to review your stay with us. We are concerned about your experience and have immediately brought this to the attention of our housekeeping for review and action. Our staff's top priority is to provide a clean environment for our guests, and we are sorry that did not happen during your stay. Once more, we do apologize and hope you will afford us an opportunity to redeem ourselves in the future. Sincerely, Hotel Management

2/10 Terrible

Robert

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
Found giant roaches in room..tv is really outdated..and i got pink eye from the pillows
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Management, el 13 may. 2024
Dear Robert, We are genuinely sorry to hear about your experience during your recent stay. The presence of pests in our rooms is deeply concerning, as is the condition of the amenities provided. Your comfort and well-being are paramount, and we apologize for falling short in maintaining our standards in this regard. We take issues of cleanliness and maintenance very seriously and will be addressing these concerns promptly with our team. Please accept our sincerest apologies for any discomfort or inconvenience caused. If there's anything further we can do to assist you or if you have any additional feedback, please don't hesitate to reach out. Your satisfaction is important to us, and we hope to have the opportunity to regain your trust in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 Excelente

Shayla

Viaje familiar con niños
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Staff were very polite and pleasing
Se hospedó 8 noches en abril de 2024
Respuesta de Hotel Management, el 16 may. 2024
Dear Shayla, It is wonderful to read your review of your recent stay at Extended Stay America. Our goal is to provide our guests with exceptional service, so we are thrilled we were successful in doing so during your stay. Your comments will be shared with our team, and we appreciate your recognition of their dedication to outstanding hospitality. Thank you for being our guest, and we look forward to your next stay!Sincerely,Hotel Management

4/10 Malo

Jim

No le gustó: Servicio y personal y condiciones de la propiedad
That breakfast was sad
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Hotel Management, el 3 may. 2024
Dear Jim, Thank you for choosing us for your recent visit to the city. We apologize for the disappointment you experienced with our breakfast offerings. Providing a satisfying start to your day is important to us, and we regret that we fell short of your expectations. Your feedback is valuable, and we'll explore ways to enhance our offerings. We value your comments and hope to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management

6/10 Aceptable

Ronnie

Se hospedó 1 noche en abril de 2024

2/10 Terrible

Joseph

Viaje familiar
No le gustó: Servicios
This is the worst hotel ever. Please don’t stay here. Took a shower and after walking around my feet are black. No sheets for the pull out couch. Which we needed. Smells like someone has been smoking crack all night. Checked in late and we are leaving
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotel Management, el 28 abr. 2024
Dear Joseph, We sincerely apologize for the issues you encountered during your stay. Your experience does not reflect the high standards we strive to maintain. We are promptly addressing these cleanliness and odor concerns to prevent future occurrences. We regret that your visit was not satisfactory and hope you will give us another opportunity to provide you with the quality stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

6/10 Aceptable

Savannah

Viaje familiar
Le gustó: Servicio y personal
Upon entering our room there was a smell. As we were unloading our things our door got knocked on twice by random people walking by. It appears to be surface level clean but needs some upkeep and updating.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Hotel Management , el 21 abr. 2024
Dear Savannah, Thank you for your feedback and for bringing these concerns to our attention. We apologize for any inconvenience caused by the issues you experienced during your stay. Providing a comfortable and secure environment is important to us, and we are addressing these matters with our team to ensure improvements are made. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future. Sincerely,Hotel Management

8/10 Bueno

Victor

Se hospedó 2 noches en abril de 2024