Todas las opiniones que se muestran provienen de experiencias de huéspedes reales. Solo las personas que han reservado un hospedaje con nosotros pueden enviar su opinión. Verificamos las opiniones con base en nuestras pautas y las publicamos todas, ya sean positivas o negativas.Más informaciónSe abrirá en una nueva ventana
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 9 de 19 opiniones" "
10 - Excelente
9
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 6 de 19 opiniones" "
8 - Bueno
6
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 3 de 19 opiniones" "
6 - Aceptable
3
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 1 de 19 opiniones" "
4 - Malo
1
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 0 de 19 opiniones" "
2 - Terrible
0
8.0/10
Limpieza
8.4/10
Servicio y personal
10/10
Servicios
8.6/10
Condiciones de la propiedad
5.6/10
Cuidado del medio ambiente
Opiniones
10/10 Excelente
Dganit Ofek
1 oct. 2023
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Dganit Ofek
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2023
10/10 Excelente
Steven
27 may. 2023
Steven
Se hospedó 2 noches en mayo de 2023
8/10 Bueno
Cliente verificado
12 ago. 2021
Le gustó: Limpieza, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Angenehm, Anlage ist vor allem für Familien mit Kleinkindern gedacht.
Cliente verificado
Se hospedó 4 noches en agosto de 2021
Respuesta de Team of Prestige hotels , el 18 ago. 2021
Vielen Dank für Ihren Kommentar und wir freuen uns, dass Ihnen das Hotel gefällt. Wir warten auf ein baldiges Wiedersehen,
6/10 Aceptable
Daniel
6 ago. 2021
Le gustó: Servicio y personal, servicios, condiciones de la propiedad
Daniel
Se hospedó 4 noches en julio de 2021
6/10 Aceptable
Svetlin
Viaje familiar
24 jul. 2021
Svetlin
Se hospedó 3 noches en julio de 2021
4/10 Malo
Wolfgang
9 jul. 2021
No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Zu teuer für die Leistung
Die Standard - Leistungen, Essen und Getränke waren nicht gut.
Empfang und Auschecken schwierig, da die Damen mit "etwas anderem" beschäftigt waren.
Viele Extrakosten (Parken, gute Getränke).
Nach dem Auschecken Kontakt wegen angeblich fehlender Kreditkarte.
Langer Weg zum Strand.
Vieles im Hotel war nicht sauber. Eine Renovierung dieses veralteten Betonbunkers wäre nötig.
Nie wieder.
Wolfgang
Se hospedó 1 noche en julio de 2021
8/10 Bueno
Cliente verificado
12 jun. 2021
Cliente verificado
Se hospedó 6 noches en junio de 2021
10/10 Excelente
Cliente verificado
6 oct. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
wonderfull stay
Close to the pedestrian area and the sea, welcoming hotel, large rooms, all-inclusive hotel menu, slides, nice indoor pool, children's gymbory. It is highly recommended!!
Cliente verificado
Se hospedó 5 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, el 8 oct. 2019
Dear guests,
Thank you fir taking time to share your experience with us! Your feedback is important ti us and we are glad that you enjoyed your summer vacation at our hotel!
We look forward to welcome you again soon!
Kind regards,
Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club
10/10 Excelente
Graham
26 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Graham
Se hospedó 2 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, el 27 sept. 2019
Dear Graham,
thank you very much for taking the time to share your experience with us!We are happy to be part of your summer vacation and we look forward to welcome you again!
Kind regards,
10/10 Excelente
Dror
12 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club
Very nice hotel, perfect for family with small kids.
very clean, food is ok, good loacation
Dror
Se hospedó 4 noches en agosto de 2019
Respuesta de Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, el 12 sept. 2019
Dear Dror,
Many thanks for the nice comment and for the recommendation!
It is always pleasant for us to learn that our guests have spent nice time with us. We are waiting impatiently for your next visit with us!
Yours sincerely,
10/10 Excelente
Cliente verificado
Viaje familiar
12 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Gerne wieder, wir planen es für nächstes Jahr wieder ein
Cliente verificado
Se hospedó 7 noches en agosto de 2019
Respuesta de Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, el 12 sept. 2019
Sehr geehrter Tourists,
Vielen lieben Dank für den netten Kommentar und für die Weiterempfehlung!
Es ist immer angenehm für uns zu erfahren, dass unsere Gäste schöne Zeit bei uns verbracht haben.Wir warten schon ungeduldig auf Ihren nächsten Besuch bei uns!
Mit freundlichen Grüßen
8/10 Bueno
Valery
10 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Valery
Se hospedó 7 noches en septiembre de 2019
Respuesta de Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, el 10 sept. 2019
Dear Valery,
thank you very much for your feed back. Hope you will be our guests again!
Kind regards,
Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark club
8/10 Bueno
Alex
3 sept. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Alex
Se hospedó 7 noches en agosto de 2019
Respuesta de Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, el 4 sept. 2019
Dear Alex,
thank you very much for your feed back. We are happy you had a lovely holiday with us in Presstuge Deluxe Hotel Aquapark Club and hope you will be our guests again,
8/10 Bueno
Cliente verificado
Viaje familiar con niños
13 ago. 2019
Le gustó: Condiciones de la propiedad
nous avons aimé la localisation , les attractions et equipements pour kes ebfants le bettoyage quotidien.
nous avons loins aimé la nourriture ( notamment les desserts gras et gelatineux et les plats chauds) bien que qq menus proposés ont ete appréciés car plus gouteux ( les entrees et qq pkats chauds etaient bons).
Nous n'avons pas aimé les matelas de transat d'une propreté limite due aux serviettes de transat pretes par l'hôtel ( serviettes de toilettes ne couvrant que la moitié du matelas !).
la navette aeroport gratuite au retour ne nous a pad ete fournie car nous ne lauriobs pas demander suffisamment rot( demandé la veille en fin de journee pour le lebdemain matin). Or la reception ne nous avait jamais mentionné les modalites de reservation navette aeroport pour le départ lors de notre check in alors que ce sont des informations à transmettre â l'arrivée du client! resultat 25 euros de taxi alors que bous avions acces à la navette gratuite!! grosse déception en fin de sejour donc!
Cliente verificado
Se hospedó 5 noches en julio de 2019
Respuesta de Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, el 15 ago. 2019
Dear guests,
Thank you for taking time to share your experience with us! We are happy to know that your family enjoyed the hotel, the buffet and children activities!
According to transfer ,we are sorry that you paid you it as it is a free compliment from the hotel for all the clients coming by airplane but as we are working with another transportation company we have to give the numbers and hours for transfers earlier. Sorry for misunderstanding and despite that, we hope to welcome you again as our guests!
Kind regards,
10/10 Excelente
mark
4 ago. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
mark
Se hospedó 3 noches en julio de 2019
Respuesta de Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, el 5 ago. 2019
Dear guest,
thank you very much for your positive feed back. We are happy that you liked our hotel and had nice vacation with us. We are looking forward to welcome you again!
All the best and kind regards,
10/10 Excelente
MEITAL
15 jun. 2019
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
מלון שיש בו הכול ,הילדים נהנו מאוד גימבורי ,מגלשות,בריכה מקורה ,טרמפולינה ,שולחנות סנוקר ופינג פונג. אוכל בשפע לא תמיד לטעמנו אך מצאנו מה לאכול חבל ששמים הרבה שמן באוכל . חדרים מפנקים קרוב להכול . יש אוטובוס פעמיים ביום לגראנד קניון וחבל שלא אומרים לאורחי המלון כי נסענו לשם במונית וחבל.
MEITAL
Se hospedó 4 noches en junio de 2019
Respuesta de Managment Prestige Deluxe Hotel, el 18 jun. 2019
Dear Meital,
thank you for your positive feedback! We look forward to welcome you again in our hotel!
Kind regards,
Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club
10/10 Excelente
Shai
30 sept. 2018
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Great hotel great staff
We visited in last July and have great time!!! They have a really good service especially Diana and Maria that have been taking care of us..
Shai
Se hospedó 7 noches en julio de 2018
Respuesta de Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, el 4 oct. 2018
Dear guests,
Thank you for your feed back!We are looking forward to welcome you again next summer season!
Kind regards,
Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club
8/10 Bueno
Cliente verificado
17 sept. 2018
Very clean and nice hotel with the friendly staff. Location was perfect for us. Walking distance to the beach and walking distance to the bus stop to get to the city centrum. Food was ok.
Cliente verificado
Se hospedó 7 noches en septiembre de 2018
Respuesta de Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, el 4 oct. 2018
Dear guests,
Thank you for your feed back! We are looking forward to welcome you again net summer season!
Kind regards ,
Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club
6/10 Aceptable
Cliente verificado
10 ago. 2018
Le gustó: Comodidad de las habitaciones
No le gustó: Limpieza
Très moyen
Déception à notre arrivée : lits jumeaux au lieu d’un lit double. Il a fallu faire intervenir expedia pour obtenir le changement.
Chambre double spacieuse et bien équipée par contre ménage plus qu’approximatif.
Parking gratuit mais nombre d’emplacement Insuffisant.
Buffet bien en quantité mais plats cuisinés très moyens
Cliente verificado
Se hospedó 11 noches en julio de 2018
Respuesta de Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club, el 23 ago. 2018
Dear guests,
thank you for your feed back! Sorry that you received twin beds instead of a double bed and you received it in a few hours after your check-in at the hotel on the same day of your arrival. Yes, definitely Expedia called us for the change of the beds but at that time the room was already changed.
According to the parking, it is with limited definite number of places and it is written it is upon availability but till now the places are enough for the arriving cars ,furthermore we have tow more big guarded parking near the hotel.
Thank you for being our guests and hope you will come again and we will definitely do our best to solve all the issues you mention in your review!
Kind regards and greetings from Golden Sands! Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club