Recepción

Opiniones de Motel 6 Wheat Ridge, CO - West - Denver North

2 out of 5
Motel 6 Wheat Ridge, CO - West - Denver North
9920 W 49th Ave, Wheat Ridge, CO

Opiniones

6.0
Puntuación de 10, es decir, Excelente. Basada en 197 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 8, es decir, Bueno. Basada en 199 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 6, es decir, Aceptable. Basada en 179 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 4, es decir, Malo. Basada en 167 de 1000 opiniones" "
Puntuación de 2, es decir, Terrible. Basada en 258 de 1000 opiniones" "

6.0/10

Limpieza

7.0/10

Servicio y personal

5.0/10

Servicios

5.6/10

Condiciones de la propiedad

5.4/10

Cuidado del medio ambiente

Opiniones

10/10 Excelente

Norma

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Alfredo

Le gustó: Limpieza
Estuvo vien
Se hospedó 1 noche en octubre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 1 nov. 2023
Hola Alfredo,¡Gracias por la calificación perfecta!Lilith#Equipo6

10/10 Excelente

Jose

Se hospedó 1 noche en agosto de 2023

6/10 Aceptable

Jorge Salvador

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
You guys were right...
If you're into mysterious stains in your bed sheets, dirty toilets, different kinds of bed bugs, and pubic hair EVERYWHERE, then I highly recommend this place. For real, it was like they don't even try to make the room look good. The reviews were bad, but I thought maybe people were overreacting, but I was wrong. At least the girl in the lobby was kind, and you have Target, Burger and Popeye's super close to the mote, but overall, I think you should stay somewhere else.
Se hospedó 4 noches en septiembre de 2021
Respuesta de Nancy Y., el 25 oct. 2021
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Nancy Y. #Team6

2/10 Terrible

Gleidy

Se hospedó 1 noche en julio de 2021

10/10 Excelente

Cliente verificado

Se hospedó 1 noche en febrero de 2021

8/10 Bueno

Alejandra

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 2 noches en agosto de 2019

6/10 Aceptable

Jaquari

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
No microwave or refrigerator in room
Se hospedó 2 noches en mayo de 2024

6/10 Aceptable

Breanna

Viaje en grupo
No le gustó: Servicios y condiciones de la propiedad
it was in a very convenient area which was nice(:
Se hospedó 5 noches en mayo de 2024

10/10 Excelente

Vanessa

Viaje en pareja, Viaje con mascota
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Tiffany was excellent! Had me checked in in minutes, super efficient, friendly, and the room was clean and comfortable.
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024

2/10 Terrible

Jakub

Le gustó: Servicio y personal
No le gustó: Condiciones de la propiedad
No hot water in the shower
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 21 may. 2024
Hi Jakub,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Owen

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
It was great
Se hospedó 1 noche en mayo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 21 may. 2024
Hi Owen,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

4/10 Malo

Mike

No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I had no hot water the 19 days i was thete
Se hospedó 3 noches en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 15 may. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

Duane

Viaje en pareja
Dogs barked in the next door room in the night and people were talking outside our window.
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 may. 2024
Hi Duane,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

8/10 Bueno

Lindsey

Le gustó: Servicio y personal
Never have gotten a call from anywhere about how things look right after check-in. That was fine, but didn’t appreciate the call the next morning about checking out. Was before check out time. Made me feel rushed. But Lilith, more than amazing. Needs a raise
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 23 abr. 2024
Hi Lindsey,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Katherine

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Lillyth was wonderful!!! Helpful about my disability. Id forgotten to book a ground floor room but she made that happen. I cannot climb stairs.
Se hospedó 2 noches en abril de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 23 abr. 2024
Hi Katherine,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

MOTI LAL, PAWTUCKET

Le gustó: Limpieza y servicios
Need microwave oven
Se hospedó 1 noche en abril de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 17 abr. 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

4/10 Malo

Richard

Se hospedó 1 noche en marzo de 2024

10/10 Excelente

Marc

Le gustó: Servicios
Great staff!!!!!!
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 12 abr. 2024
Hi Marc,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 Excelente

Monique

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicios, condiciones de la propiedad
The management and customer service Tiffany and Lily Are amazing
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 27 mar. 2024
Hi Monique,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Scott

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
An inexpensive place to spend the night. It was clean. Bed was not great, but for a place to sleep for one night it served the purpose.
Se hospedó 1 noche en marzo de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 12 mar. 2024
Hi Scott, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Jennifer

Se hospedó 1 noche en febrero de 2024

10/10 Excelente

Joshua

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
It was great they helped me on price and thry also are pet friendly with no pet fee which is amazing
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 7 mar. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 Aceptable

kyrese

Le gustó: Limpieza y servicio y personal
They do have a 75 deposit and no other motel 6 does witch is why i stay with them but it was a big nice room
Se hospedó 2 noches en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 28 feb. 2024
Hi Kyrese,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6

10/10 Excelente

Monique

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Whole surrounding was great
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 28 feb. 2024
Hi Monique,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

2/10 Terrible

Maria

Se hospedó 4 noches en febrero de 2024
Respuesta de Nancy Y., el 23 feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Adriana

Viaje con mascota
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Very minimal noise level despite so much highway traffic.
Se hospedó 1 noche en febrero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 22 feb. 2024
Hi Adriana, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

4/10 Malo

Patrick

No le gustó: Condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 feb. 2024
Hi Patrick,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

10/10 Excelente

Enasio

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Night staff is the best
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 7 feb. 2024
Hi Enasio,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

10/10 Excelente

Esmeralda

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 1 noche en enero de 2024

8/10 Bueno

Latisha

Se hospedó 8 noches en enero de 2024

2/10 Terrible

Nikko

Viaje en grupo
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Didn't stay my last 2 nights
Se hospedó 2 noches en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 24 ene. 2024
Hi Nikko, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 Excelente

Louis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Love it
I stay here multiple times in the year and it’s always a pleasure.
Se hospedó 1 noche en enero de 2024
Respuesta de Brand Experience Team, el 24 ene. 2024
Hi LouisWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

8/10 Bueno

Monique

Se hospedó 1 noche en enero de 2024

8/10 Bueno

Otis

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
Se hospedó 5 noches en diciembre de 2023

10/10 Excelente

Humberto

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en enero de 2024

4/10 Malo

Theresa

Viaje en pareja
No le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Rundown
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 9 ene. 2024
Hi Theresa,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

10/10 Excelente

Joseph

Viaje con mascota, Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
I enjoyed it because I was with the person I love And the rooms are clean and we are regulars that's stay there at motel six
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

2/10 Terrible

Luis

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

6/10 Aceptable

Cliente verificado

Viaje de negocios
Le gustó: Servicio y personal
Had better
Just fine. The room smelled of smoke.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team , el 26 dic. 2023
Hi Traveler, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 Excelente

kevin

Se hospedó 1 noche en octubre de 2023

8/10 Bueno

Chris

Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Scott

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023

8/10 Bueno

Scott

Viaje de negocios
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad y comodidad de las habitaciones
Nostalgic
Was clean and stocked. Easy parking. Good climate control. Plenty of towels, toilet paper. Checkin fast and I was pleased.
Se hospedó 1 noche en diciembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 21 dic. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

8/10 Bueno

Robert

Le gustó: Limpieza, servicio y personal, condiciones de la propiedad
All was good
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 12 dic. 2023
Hi Robert,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

6/10 Aceptable

Scott

Viaje de negocios
Was fine. Consistant and you know what to expect. Clean room.
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Nancy Y., el 5 dic. 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 Excelente

Fatgirl

Viaje familiar
Le gustó: Limpieza, servicio y personal, servicios y condiciones de la propiedad
Loved the girl who checked us in.
Se hospedó 5 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 29 nov. 2023
Hi Traveler,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

6/10 Aceptable

Kent

Le gustó: Servicio y personal
Being involved with homeless housing program is noble; however, guest should be notified in advance
Se hospedó 1 noche en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 29 nov. 2023
Hi Kent,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 Aceptable

Lora

Viaje familiar
Le gustó: Servicios
Quiet
Se hospedó 2 noches en noviembre de 2023
Respuesta de Brand Experience Team, el 15 nov. 2023
Hi Lora,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

4/10 Malo

Steven

Viaje de negocios
No le gustó: Servicio y personal, condiciones de la propiedad, comodidad de las habitaciones
Se hospedó 4 noches en noviembre de 2023